סקר-
זקוקה למענה

מאקי

New member
אז ככה

ההקפדה על המנה בדיוק לפי הטעם שלך - לא ממש אכפת לי "המנה שלי" אוהבת יציבות וידיעה מה אקבל..בעיקר שיהיה טרי וחומרים ראויים ההקפדה על הקפה בדיוק בטמפ', במינון, בכוס, בטעם שלך.. קפה .. קפה חם וטעים יספק בכוס נקיה יחס המלצרים - נעימים, מחייכים, קשובים, מברכים, בעיקר שקטים ושהולכים לאט האווירה במקום. שקט. מחירי המנות/הקפה פחות רלוונטי זמן ההמתנה להזמנה הגיוני נוכחות המנהל במקום למה? מי ממש צריך אותו? צריך עובדים יעילים.... ונעימים אסטטיקה של המזון המוגש ברורררררררר ניקיון המקום והשרותים ברור אחר - אקוסטיקה.. אני יכולה לא להכנס למקום שקר מדי וחם מדי או שהקוקסטיקה שבו עושה לי חור בראש... חייב להיות תאורה נעימה ושאסור לעשן בו כסא מאוד נוח..ושולחן גדוללללללללל כמו בבית ..לא דוגמית שאהפוך את הקפה למחשב.
 
עובדים יעילים ומועלים זה חשוב מאוד../images/Emo13.gif

מנהל נוכח זו אחריות! משהו שמשווה למקום יחס של "הכל צריך לטקטק..."
כך לדעתי בכל אופן. בפעם הראשונה או השנייה שהייתי שם והוגש לי קפה לא מספיק חם לדרישתי ואני כמובן התאכזבתי...
הוא ראה מהצד שמשהו בקפה שלי אינו לרוחי, נגש בעצמו ומיוזמתו, לקח את הקפה ושאל שוב " איך בדיוק תרצי ?בואי נפתור לך את הקושי לקפה. נחמם לך את הכוס פעמיים בטרם ימזג הקפה" ומאז אני מרוצה מאוד.
הנה http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1956442#response תודה
 

מאקי

New member
לתפיסיתי... המלצרית שלך היא זו שהייתה

אמורה ואמונה לטפל... אולי בגלל שאני באה מהצד של הניהול... אז אני רואה בכך נון של עובד.. שמצריך התערבות לענין
 

KarinDi

New member
מיקום

איך אף אחת לא כתבה מיקום? הכי הכי חשוב לי שיהיה במקום נוח, נגיש ועם חנייה. אח"כ- שיהיה מה שכתוב בתפריט (ולא "בדיוק נגמר"), שאקבל מה שהזמנתי (טוסט בלי עגבניה, למשל, זה לא כזה מורכב...ועם סלט בנפרד) שלא יהיה פלצני, יקר, עם מנות קטנות, מסובכות ולא טעימות מעדיפה שלא יהיה כשר, כדי לאפשר מגוון לכל הסועדים איתי, אבל לא על זה יקום וייפול דבר... כמובן שגם מה שכתבת- יחס המלצרים, האווירה, מחירים, זמן ההמתנה, האסטתיקה והנקיןו משמעותיים, אבל אחרי הנ"ל לפעמים אחזור לבית קפה גם עם האווירה מאוד מיוחדת (כמו קפה נאוה החדש ברח' יפו בירושלים, שיש בו אווירה של פעם) או מאכל ספציפי מאוד מאוד טעים (הבריוש של קדוש ברח' שלומציון או המאפה גבינת עיזים של קפה "בייקרי" החדש שפתחו ליד ההורים שלי בר"ג...וגם אחותי עובדת שם :) בירושלים בית הקפה שאני הכי אוהבת הוא קפה איתמר, בעיקר כי הוא מאוד מאוד קרוב לבית. כמו שאמרתי- המיקום זה הכל. דווקא בשבוע שעבר איכזב אותי, כי לקראת פסח הם "חיסלו מלאי" ולא הקפידו על טריות ואיכות. אני מגיעה לשם בעיקר עם אורחים שמגיעים מחוץ לעיר (כמעט ולא יושבת בבתי קפה לבד)...
 

inbarush19

New member
מחירים זה מאוד חשוב...

הרי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו מסעדות גורמה... חשוב שהמחיר יהיה סביר שהמקום יהיה כשר שהיחס יהיה נעים
 

inbarush19

New member
מה שנכון נכון!!

לפעמים "סתם" על האש יכול להיות סבבה לגמרי ליציאה...
 
תשובותי

אוהבת לשבת בבית קפה שהאווירה טובה שהמקום משדר חמימות, והמקום מזמין אותי להכנס אליו. מעדיפה את הבתי קפה הקטנים האינטימיים יותר מהגדולים ההמונים. יחס הצוות המשרת מאד חשובים לי, חשוב לי שהיו חייכנים עם ידע, שידעו להציע את מה שיש בתפריט, שיהיו קשובים. ניקיון המקום והשרותים הם מבחינתי הדבר החשוב מאוד, שרותים מלוכלכים יעשו את ההבדל. אני כותבת את התשובה שלי ונזכרת שלפני זמן רב הייתי יושבת המון בבית קפה מסעדה של אבולעפיה ביפו העתיקה. הייתי בת הבית שם מאז שהמקום נפתח, הייתי נפגשת שם עם חברים, אם לכוס קפה או איזו ארוחה קלילה מול הים ותל-אביב. הפכתי להיות שם בת בית, זוכרת פעם שהמלצר הביא לי את הכוס קפה, ורק לפי המבט שלי שם לב שהוא לא לטעמי, הוא הציע להחליף וסרבתי בנימוס ואז בצחוק הוא אמר שאני יכולה להכנס למטבח ולהכין לי קפה לטעמי, ואני בצחוק עשיתי זאת, בעל המקום היה בשוק ובתמורה לכך פינק אותי בעוגה טובה ליד הקפה, וזאת למרות שכל פעם הם היו מפנקים באיזה משהו טעים בסוף אפילו היו אורזים לי הביתה וזאת על חשבון הבית. זה מבחינתי נקרא שירות טוב ומחייך האווירה, המקום שמכירים אותך ויודעים מה אתה אוהב, היחס החם, לא צריכה שיוציאו לי מטעמים על חשבון הבית, אך כייף פעם לקבל איזה פינוק קטן שימשוך את הלקוח. מקומות כאלו יגרמו לי להכנס אליהם שוב ושוב.
 
בית קפה שלי

"שלי" במושג מסעדת הבית - כלומר זה שאם ארצה קפה מחוץ לבית אלך אליו אז: כל התשובות נכונות ואוסיף טיפונת - חשוב לי שיהיה קל להגיע ואמצא חנייה אני רוצה שקט יחסי כדי לדבר עם השותף/פה לקפה ולא להנות/לסבול ממוסיקה רועשת אני רוצה שידעו להכין מדוייק את מה שביקשתי שיהיו להם כוסות מזכוכית ( ורצוי גדולות ) כי ככה זה טעים ונעים לי ואם היה בית קפה שהיה חושב על "צרכים מיוחדים" כמו דל סוכר לסכרתיים /נטול גלוטן / חלב אורז ללקטוזיים...........הוא היה קונה את נאמנותי לעד
 

ninga 3

New member
../images/Emo9.gifהיי ריקי -../images/Emo141.gif עונה ../images/Emo141.gif

משיבה כאשר אתם נכנסות לבית קפה / מסעדה מה יגרום לכם לשוב לשם שנית? ההקפדה על המנה בדיוק לפי הטעם שלך ההקפדה על הקפה בדיוק בטמפ', במינון, בכוס, בטעם שלך.. יחס המלצרים - נעימים, מחייכים, קשובים, מברכים, האווירה במקום. מחירי המנות/הקפה זמן ההמתנה להזמנה נוכחות המנהל במקום אסטטיקה של המזון המוגש ניקיון המקום והשרותים אחר... כל התשובות נכונות ובהחלט יחזיר אותי שוב לאותו מקום, כמובן שאחד הגורמים הכי חשובים בהנאה הוא החבר/ה איתו אתה משוחח ומעביר את זמנך, כי לפעמים לא משנה היכן אתה נמצא ובלבד שתמצא עם אדם נעים ומעניין ושהאוירה תהיה כייפית.
גילה
 

liza26

New member
בית הקפה שלי ../images/Emo96.gif

קודם כל מקום שמשרב אוירה של חמימות מזמינה לא עוד איזו רשת מהירה כזאת חשוב גם שהמושבים יהיו נוחים- אני בחורה במשקל כבד ולא מסוגלת לסבול את הכסאות או הכורסאות הצרות האלו שגורמות לי לשבת קצת על הצד כי הטוחעס הגדול שלי לא נכנס בהם
דבר נוסף- שהמלצרים לפחות יגישו בחיוך ושלא ייגשו כל שנייה לשאול אם זה טעים או שהכל בסדר..... ואם אפשר- שהמחירים יהיו נוחים ולא "פלצניים"
 

בלונד23

New member
תמהיל של דברים רבים שחשבוים לי בבתי קפה

אווירה מסבירת פנים חשוב חשוב חשוב-טעם ואיכות הקפה עצמו (ברוב בתי הקפה זה לא מספיק טוב, בבודדים קפה ממש איכותי) איכות טריות ונקיון האוכל בעיקר אוהבת ארוחת בוקר אליפות עם ריבה תוצרת בית, גבינה משובחת, חביתה מדויקת עם עשבי תיבול טריים וכו' לא צריכה מגוון אוכל רב אלא שהמנות הקיימות יהיו מעולות. קודם כל חומרי גלם: הקפה, הירקות הסופר טריים. שירות טוב זה מאסט לא יזיק אם יזכרו אותי בתור לקוחה קבועה ואחרון חשוב ביותר: שירותים נקיים ונוחים. מאסט. ברגע שאני נכנסת למקום ורואה שהשירותים מלוכלכים, מבחינתי גם המטבח ודאי נראה כך.
 

wind22

New member
אני חושבת שצריך לעשות הפרדה מאוד ברורה

בין בתי קפה לבין מסעדות. הדרישות הן שונות לחלוטין כמו גם האיכות, הציפיות והשירות.
 
למעלה