יוצאים מאזור הנוחות
הפינה השבועית

האם היתה בפוסט שאלה אישית כלשהי../images/Emo204.gif

שחיטטה בנושאים פרטיים? האם הדיון סביב שאלת אונס- למה היא שאלה אישית? לא ראיתי באף אחד מהמשפטים ציווי או תוכחה כלפי מי מאנשי הפורם שמחובתו להגיב. אני סבורה שהרגשות שצפים כאן הם אישיים ולגיטימיים לכולנו. כולל אני. אחת לא יודעת מה חוותה האחרת. וגם אני בחרתי שלא לחזור לחוויה הקשה שעברתי בצבא ולא להביא אותה לפוסט הזה. ויחד עם זאת,לא מתכחשת לה ורוצה לדעת למה הנבלות האלו זקוקים לאנוס בכדי להפגין מה שהם חושבים עליונות ואני חושבת חולשה. לא נוזפת באף אחת שלא ענתה ולא התייחסה. מכבדת כל דעה ועניין ולכן גם רשאית שדעתי תכובד כחלק מהכותבות. תודה לכל התייחסות של כל אחת . שוחחנו לפני מספר חודשים על סובלנות אני מבחינה שזו מקומה. מצטערת אם מי מהכותבות לקחה את זה למקום אישי לא לה. לא היה בדברי כל רמז שייחס זאת. תודה ריקי
 

bali

New member
מנהל
תודה רבה לכל התומכות בעמדתי

הרגשתי קצת ננזפת או חוטפת הטפה מתפו על כך שאני לא משתפת פעולה עם הנושא הפעם (בהתחלה כללית לכולם ואח"כ קצת יותר אישית) כאילו אני מנסה להתעלם/להכחיש/להדחיק את הנושא וכאילו אם לא נדבר זה לא יעלם. אם היא היתה יודעת עד כמה היא טועה בהטפה הזו כלפיי היא היתה אוכלת את הלשון... זה עניין של איפה ואיך ואיזה סוג של חשיפה יהיה למה שאולי אכתוב ולמי... ואני לא מעוניינת שהחשיפה תהיה הרבה מעבר לשליטתי. הספיק לי אפילו שיחה של ארוחת ערב שישי עם אמא שלי ובן זוגה על עניין קצב כדי לרצות למות מחוסר הרגישות שהלך בשיחה הזו, ולא היה מדובר בחשיפה חסרת גבולות כמו פה באינטרנט. אני שמחה לדעת שאני לא היחידה בעמדה הזו.
 
ענבלי אהובתי,

הנושא הזה כאוב ולא בכדי, את מה שאני רוצה לומר לך את כבר יודעת, אני מצטערת לשמוע שעברת רגעים לא נעימים עם אמא. עם כל ההבנה והמודעות - מי שלא עברה לא תבין, נקודה. היא יכולה להיות אמפטית לנושא, אבל לא ממש להבין. העצוב הוא שאת לא יחידה במערכה. הלוואי וכולן היו יחידות, אבל זהו שלא . אני מחבקת אותך חזק חזק.
 

bali

New member
מנהל
תודה רבה אריאלה יקירתי

לא רוצה לפרט פה יותר מזה, אבל יש לי מה לפרט...
 

Admete

New member
אני כבר פעם שלישית כאן

קוראת שוב ומתלבטת אם לענות. לצערי הרב זה נושא מאד קרוב אליי והמון רגשות צפים בי כל פעם שאני מנסה לחשוב מה לענות. רק רציתי שתדעי - אפילו אם ממש קשה לי לכתוב משהו.
 
../images/Emo204.gifמכבדת כל דעה כל מחשבה

תודה לך. אכן נושא קשה מעיין כמותו והרגשות שמציפים מובנים. תודה
 
למעלה