שלב ההצבעות בתחרות מתחיל

האמת?

הייתי שואבת את כל הרשימה הארוכה ארוכה של נרשמים לפניי ונשארת לבד בתחרות או עם עוד כמה בודדים
כל פעם שיש פרס מהסוג הזה - מיליון אנשים נרשמים והסיכויים לזכות הולכים וקטנים פלאים. הבעיה היא שמפרסמים את התחרויות של תפוז בכל מיני אתרים שמוסרים כתובות של פרסים והגרלות באינטרנט, ואז לא רק חברי תפוז משתתפים, אלא כל דיכפין ייטה וישתתף. זה קצת לא פייר בעיניי ומקפח
את המשתתפים הקבועים של תפוז, שנמצאים כאן כי זה תפוז
ולא כי באו במיוחד כדי לקבל פרס שהם בעצם לא ראויים לו
 

shushash

New member
הייתי שואבת מחיי את הקושי להיכנס להריון

אם הייתי יכולה לשאוב החוצה מחיי את מה שבאמת באמת מפריע לי עכשיו הייתי שואבת את הקשיים שלי ושל הזוגי להיכנס להריון.. לא מצאנו בעיה ממשית שבגללה זה לוקח זמן אבל זה עדיין לא קורה וכל מה שנשאר לנו לעשות זה להמשיך לנסות ולקוות שממש ממש בקרוב יתפתח לנו איזה פצפון או פצפונת בבטן שלי..
לפחות העבודה על זה מהנה
 
לשאוב? ומה רע באבק ...

בלעדיו לא היתי מה שאני היום .. אבל אם לחשוב לעמוק אכן הייתי רוצה לשאוב את הרע, הכאב, הגעגוע ..ולו רק לרגע ... היתי שואבת מחיי וחיי משפחתי, את היום שראשו של בני נפל לצד לפתע, את הרגע שהרופאים הודיעו שזהו הגידול גבר עליהם 8 שעות קודם היה לי בן בריא , ופתאום הראש צנח ,ולפתע העולם כבה, איבדתנו בן .. היתי שואבת מחיי את שיחת הטלפון של בני אבא נפל בתחנת הרכבת גשי לשם ..ושם התבשרתי שדום לב לקח את הנפש התאומה שלי ...כן, הייתי שואבת זאת מחיי ..ולו רק לעוד קצת ..הינו באמצע עשיה ותוכניות.. אבל בלעדי זאת לא הייתי מה שאני היום ..מכל טראומה למדתי ,התעצמתי..ואכן, היקום לא מעמיד אותנו בניסיונות שלא נוכל להם.
 
למעלה