שלב ההצבעות בתחרות מתחיל

הייתי רוצה לשאוב מחיי את ההמתנה הארוכה לילד.

תשע שנים במעקבים, והבטחות של כל מיני רופאים ועוד מיני אנשים שהכל תקין וזה יהיה ממש בקרוב. האכזבה של כל חודש עם בואו של המחזור הנוראי (בתקווה שהפעם יצליח ולא אקבל). ובעקבות זאת גם את הקנאה בנשים שנקלטות מהר, ללא ציפייה לילד. מכירים את אלו ששכחו לקחת גלולה או שקיימו יחסים עם הבעל לא ביום הביוץ, ובכל זאת נכנסו להיריון? למה לי זה לא קורה?
 

prizman

New member
שאלות מטופשות כמו זו

אם כי מפתיע אותי עד כמה אנשים מוכנים להחשף עבור שואב אבק שלא נתפש בעיני כמדהים. אבל אני מניח ולא בדקתי הקבלה שאלו אותם אנשים שחושבים שע"פ שם או תאריך לידה יקבלו מידע על עתידם.
 

GHU

New member
לו היה לי שואב האבק ROXX'X של בוש.. ../images/Emo249.gif

לו רק היה לי שואב האבק ROXX'X של בוש, היתי סוף סוף מצליחה לשאוב מחיי את כל הרפש הפנימי ש"שואבים" אחרים לא הצליחו לינוק עד כה: את כל שאריות "האבק השחורות" שהתחמקו וברחו אל מתחת לפני השטח, שחלחלו ושקעו אל רבדים עמוקים ונסתרים, שהצטברו ונאגרו לאיטם, שנדבקו והושארו מאחור, שנשכחו עם השנים, שואבת את כל הקרדיות והקרציות למינהן שחודרות מדי פעם לקני הנשימה ויוצרות תחושת מחנק וחוסר אונים.. ברור - המשימה אינה פשוטה כלל ! לא כל שואב מסוגל לעבודה אינטנסיבית ומעמיקה שכזו. נדרש פה כלי עבודה רציני, מקצועי, יעיל ועוצמתי. רק כלי אמין שעומד בסטנדרטים גבוהים כמו ROXX'X , בעל גוף מאסיבי לעבודה מאומצת יוכל לבצע ניקיון יסודי וישאב החוצה ה-כ-ל פשוט ה-כ-ל !!! הודות לשיטת השאיבה המהפכנית והבלעדית של ROXX'X ולעוצמת היניקה החזקה במיוחד בטוחני שהנקיון יהיה אופטימאלי, עמוק ואמיתי: המסננת המתקדמת והאטומה לדליפה תסנן את הרעלים הפנימיים, בורר עוצמת השאיבה יווסת עצמו ויותאם ליכולת האישית ולמוכנות הרגשית.. העבודה תהיה, אמנם, מאומצת ומרוכזת, אך תזרים כוחות חדשים ותיצור תחושת קלילות ואנרגטיות, וזאת בזכות הגלגלים המיוחדים המבצעים תנועה קלה ומהירה. נוסף לכך הבידוד הכפול מרעשים גם יבטיח הפעלה חרישית ושמירה על דיסקרטיות.. בעיני רוחי אני חווה כבר תחושת שחרור וחופש, כמו משב רוח רענן במרתף מעופש. קרן אור חודרת אל האפלה. תחושה מושלמת של אסתטיקה וניקיון פנימי שתואם ניקיון וסדר חיצוני. נו !.. מתי גם לי כבר יהיה לי שואב אבק של ROXX'X ???
 

prizman

New member
לא יהיה לך

וגם אם יהיה לא נראה לי שהוא יעזור לך. חנפנות היא משהו מולד, לא משהו ששואבי אבק אמורים לטפל בו.
 

MOMing soon

New member
אפילו לא מתיימרת להתחרות

בסיפורים המרגשים והמדהימים שסופרו פה... אין ספק שיש כאלה שכתבו ויכתבו דברים מרגשים מאלה, אך בכל זאת בוחרת לשתף. אני הייתי שואבת מחיי את החששות והפחדים, את עודף המחשבות על כל צעד ושעל. כל החלטה והתקדמות שלי מלווה תמיד במחשבות שליליות על מה שעלול לקרות, ובמיוחד הדבר הועצם בתקופה האחרונה במהלך הניסיון להרות ופי כמה מאז ההריון. מתקשה להעביר את הימים ועוד יותר את הלילות, מחשבות לא פוסקות על כל מה שעלול להישתבש. כמובן שזה לא בריא, לי או לעובר אך קשה מאוד לשלוט בזה. אם היה כפתור קסם על המכשיר שלכם ששואב את כל אלה הייתי רצה וקונה. ומעבר לכל זה- עם שני כלבים גדולים החיים איתנו בתוך הבית ולידה צפויה אין ספק שאני זקוקה לשואב אבק טוב וחזק...
 

adi948

New member
ללא ספק לו הייתה לי האפשרות הייתי שואבת

מחיי את תסמונת הפוסט טראומה ממנה אני סובלת, הטומנת בחובה לילות קשיים ומסוייטים, תקופות בעלות אפיזודות דיכאון קשות המלוות לעיתים גם באישפוזים. פגיעה בזוגיות. התמודדות עם סטיגמה עצמית וחברתית, דימוי עצמי נמוך. ובעיקר גורמת לי לחוש בדידות רבה, גם כאשר אנשים רבים מקיפים אותי, זאת משום שהעולם הפך להיות מקום בו קשה מאד לחוש ביטחון- זהו בהחלט אבק כבד ומחניק... הלוואי והיה לי שואב אבק חזק ואימתני שיכול היה לשאוב מחיי תחושות אלה, ולאפשר לי מעט הקלה. תודה לכם על הרעיון הנחמד. גם אם לא אזכה, נעים היה לדמיין את הסיטואציה.
 

getreal

New member
את התמימות - שהאמנתי לכל מה שאמרו לי

שאני לא שווה, שאני פישרית קטנה, שאני לא מספיק טובה/רזה/גבוהה שאני לא מרוכזת, שהדשא של השכן ירוק יותר, שבן אדם חייב חברים, שאני מסוגרת/ביישנית/מופנמת: כל המילים הנוראיות שנאמרו עליי ונטמעו עמוק בתוכי ועצרו אותי מלהתקדם בחיים הייתי שואבת אותם וחוזרת להרגיש מושלמת כמו שאלוהים חשב כשברא אותי
 

צוקית78

New member
לו היתה בידי האפשרות....

הייתי שואבת משהו - תקראו לו אדון או גיברת
אך על כולנו משפיע במידה כזו או אחרת...
אוהב להתבלט, את המציאות מעוות
בין רע לטוב אינו מבחין, ובמוסר אינו מאמין
אנוכי, אינטרסנטי ולא מתחשב, לעזור לאחרים לא יתעכב
בצדקתו תמיד מאמין, את כבודו באהבה עצמית מזין.
מונע ע"י פחדים, לא אוהב אנשים
מחפש בסביבתו לשלוט ואת עצמו בהאדרה למלאות
יש עוד לא מעט תיאורים, אך אקצר שלא אייבש את הקוראים...
מי אתה כל כך מפחיד
כל כך מכאיב
כל כך מעציב?
קוראים לך אגו, ואתה ממש מדאיג..
ושואב אבק יקר
תראה איזה סיפורים אנשים פה מספרים –
על פחדים, השפלות והרבה כעסים,
אכזבות, פגיעות ולא מעט עלבונות.
את כל אלה מאיתנו תוכל להרחיק
אם רק את האגו תשאב ותשבית
עכשיו תשמע זה קצת לא נעים אבל משהו קטן רציתי להגיד
ברור שאתה הכי חדש בשוק - חזק, מושלם, יציב ועמיד
{ראית שלאגו שלך אני פונה?
זה לא במקרה, גם עליך הוא מוטבע..] גם אם אולי קצת תפספס פה ושם
כמונו בני האדם
ויישאר קצת אגו, טוב - נו ברור...
אז זה – שזה בסדר גמור!! [האמת, קצת מפחיד לחשוב - איך בלי אגו אפשר בכלל לשרוד??] עדיין עבודתך תתרום רבות
למעט, להרבה – בעצם לכל האומות
אז אנא ממך, במטותה, תזכה בפרס הזה בניחותא!!
שנוכל לחיות בהרמוניה
ולוותר על השליטה וההגמוניה
נפרגן, נעזור
ואחד לשני נחבור
[גם כשלא תמיד רוצים
או אם אנחנו קצת מדופרסים]
נאהב מבלי לפחד
את מה שיש לנו לאבד. את זולתנו נעריך
ולליבנו נקשיב
שבכל אחד נמצא ונגלה
את היופי הפנימי, ולא רק במראה
ואם נדמה שממש אין מה לתת, חיוך, מחמאה, ושמחה – אפשר תמיד לבטא
שנרגיש את האור
, נתמלא באהבה
ונגיע לאמת, האמת לאמיתה
אמן...
 

Ring of Kerry

New member
../images/Emo46.gif../images/Emo188.gifהייתי שואב את הערפל המעצבן הזה../images/Emo70.gifאוף

הבוקר היה כל כך ערפילי בבוקר שכמעט נחתכתי בגילוח...
...||! שלומי
 

aviramh25

New member
הייתי רוצה לשאוב מים בששון ממעיינות הגולן

או לפחות מהמאגר מים הקטן (והריק!) בגינה שלי בקצרין. בינתיים המצב עגום וכל הצמחים, העצים והירקות שטיפחתי נראים חסרי חשק לחיות. מהחיים האישיים שלי אני מעדיף לא לשאוב כלום כרגע, אלא דווקא להתמודד ואולי לנסות להשלים עם ה"לכלוך", כי הבנתי במשך הזמן שיש דברים שהם כנראה חלק ממני והם ילכו איתי לכל מקום.
 
למעלה