שלב ההצבעות בתחרות מתחיל

Rhino78

New member
מה הייתי שואב החוצה מחיי?

הייתי שואב החוצה מחיי את האנשים הדורשים ברעתי, כדי שישאר מקום אך ורק לאוהביי. הייתי שואב החוצה מחיי את האנשים השליליים, הרואים תמיד את כשלונותיי ופגמיי. הייתי שואהב החוצה מחיי את השנאה, הקנאה, צרות העין של האנשים מסביב, כדי שישאר מקום אך ורק למי שחיובי, נחמד וחביב. הייתי שואב החוצה מחיי את הרגעים הקשים, רגעי השבירה, העצב והדמעות, כדי שישאר הרבה הרבה מקום לחיוכים, צחוקים, חיבוקים ונשיקות. הייתי שואב החוצה מחיי את הרגשת השגרה ואת תחושת החנק והייאוש, כדי שישאר הרבה מקום להפתעות, לחידושים לדפיקות לב ולריגוש. הייתי שואב החוצה מחיי את המחשבות הרעות, הפחדים, החששות, כדי שיהיה לי הרבה מקום בשלווה וברוגע לחיות. הייתי שואב החוצה מחיי את כל הכעסים והעצבים ואת מה שמקלקל ומפריע לי לראות, שרק איתך, האחת והיחידה, רק איתך לנצח כדאי לי להיות.
 
הייתי שואב מהחיים של כולם ושלי - את החדשות

אנשים קמים בבוקר, השמש זורחת להם, העירנות מקפיצה אותם, והם פותחים עם ארוחת הבוקר הנדרת של הבוקר - את החדשות. בדרך לעבודה, הרדיו ברקע, שעה עגולה, והנה הן מגיעות - החדשות. בעבודה - בשיחות המסדרון, בארוחות הצהריים, בהפסקות העישון והקפה - הן שם, החדשות. חוזרים, שוב רכב, שוב רדיו - החדשות. 5 בערב - חדשות. גם ב 8 וגם ב 9 יש חדשות. הילד חוזר, ומה הוא שמע בבית הספר? על החדשות. הייתי שואב מכולם את החדשות האלה כאן. את המבזקים המיוחדים, את העיתונים השליליים, את השדרנים (אני מקווה שמיקי חיימוביץ לא תהיה בהריון שוב כי אחרת היא לא תיכנס לי במיכל!). לא עוד חדשות, אוויר נקי.
 

prizman

New member
לזה אתה צריך שואב אבק?

אתה שואב אבק באופן עצמאי. תסגור את שואב האבק הפנימי שלך ותגלה חיים חדשים.
 

bluestvixen

New member
הייתי שואבת מחיי...

את התחושה הזאת שאני לא מספיק טובה ואת רגשות האשמה שמגיעים בעקבות כך. את הפחד שמקנן בי שמונע ממני להתקדם הלאה ולהגשים את עצמי. את הביקורתיות החריפה שיש לי כלפי עצמי שמחזיקה אותי במקום.
 

drorg9

New member
לשאוב את השואב

הייתי שואב את השואב הישן שלי...די...הוא כבר עייף מדדה על שלושה גלגלים. המסננים שלו כבר מתפקדים כמו ריאות של מעשן נובלס וותיק. הוא מפיק ריחות של מפעל מזון משנות השלושים. אני באמת אוהב אותו ומקווה שהוא לא יקרא מה שכתבתי עליו אבל זה כבר ממש צער בעלי חיים. אפילו השטיחים צוחקים עליו כשהוא גוהר מעליהם ובקושי מצליח לקחת איזה פירור פתי-בר בן 5 שנים. הוא אומר לי כל פעם כשאני מתעצבן על ביצועיו העלובים שהוא אפילו ללא שקית ומתפאר ב- 2000 וואט שלו ואני ממש מבין לליבו ואפילו מחבק אותו שלא יהיה לו עצוב אבל שנינו יודעים את האמת. הוא חייב ללכת. יחי המלך ה- ROXX'X החדש !!!
 
הייתי שואבת את הלחץ

לחץ, לחץ, לחץ.... כל החיים שלנו בלחץ...
בלחץ למסור את המשימות בעבודה בזמן, בלחץ להגיע הביתה ולהוציא את הילדים מהגן, בלחץ לרוץ לחוגים, לעזור לילדים בשיעורים ולהתכונן איתם למבחנים... ועל כל זה כמובן נוספות גם את כל המטלות השיגרתיות: הנקיונות והכביסות בכיף הייתי שואבת את הלחץ מחיי ועושה את הכל באוירה יותר רגועה ונינוחה
ואם היה גם אפשר לשאוב את כל מטלות הבית - בכלל חיי היו טובים יותר
 
למעלה