שלב ההצבעות בתחרות מתחיל

Princess Lotta

New member
את הפחדים והזכרונות הרעים...

הייתי שואבת את כל הזיכרונות הרעים מתקופת בית הספר היסודי , של כל הילדים שהיו מציקים לי ולועגים לי, וכל הדמעות שהייתי שופכת אחר כך בבית, יום אחרי יום משך שנים. הייתה לי ילדות מזעזעת. הייתי ילדה חסרת ביטחון ומפוחדת, וילדים הם עם אכזר שמריח פחד, שאוהב לבודד ולהחרים. אחר כך, הייתי שואבת את כל הצלקות שהעבר (הזה ואחר) השאיר בי גם היום, כל מיני פחדים מנטישה ופגיעה שאני עדיין מנסה להתמודד איתם וזה עדיין די קשה.
 

גליה12

New member
מה הייתי שואבת מחיי

הייתי שואבת את רגשות הקנאה, השנאה, והכעס, שלדעתי אלו 3 שמות לרגש אחד, שבסקלת הצבעים הייתי צובעת אותו בשחור. לעתים אני רואה מישהו שמצליח יותר, נאה יותר, עשיר יותר, ותוקף אותי יצר קנאה- מדוע הוא כן ואני לא? למה יש לו מה שלי אין- אני שונאת אותו- כועסת עליו אני מציפה עצמי ברגש שעושה לי רק רע והוא אינו יודע את זה... ממשיך בחייו לו יכלתי לשאוב מעצמי את הרגשות השליליים האלו, להפוך שחור ללבן. הייתי מאושרת
 

חנה37

New member
מה הייתי שואבת מעצמי

כל כך הרבה דברים יש לי לשאוב כמו למשל את הגיל, או את בעיות הכלכליות, את השומנים שהצטברו במשך השנים מהטיפולים, הייתי שואבת ממני את העצבות והכעס ומתמקדת רק בצחוק ושמחה, הייתי שמחה לשאוב את כל רעי הלב שפוגעים בילדים וגם בבעלי חיים, לשאוב את כל אלה הפוגעים בסביבה, בעצים למען הקמת בניינים, לשאוב את כל השלילי כדי שיהיו חיים שלווים וטובים.
 

עדי25182

New member
אוי , אילו רק יכולתי ...

הייתי קמה בבוקר ומחליטה לשאוב מחיי את כל הזכרונות הרעים.... את מה ואת מי שגרמו לי להרגיש לא טוב עם עצמי ... הייתי נשארת רק עם זכרונות טובים מהחיים שעברו וממשיכה את החיים בהמון אהבה ובלי שום משקעים רעים... כמו תינוק שרק נולד יש אנשים שיקראו לזה תמימות של ילדים , אחרים יגדירו את זה טיפשות ושיש דברים שצריך לזכור ולא לשכוח אבל לדעתי אדם שמכיר רק דברים טובים לא יוכל להזיק ולפגוע באחרים.... ואם היה אפשר הייתי שואבת מהעולם את כל הרוע , המחלות , האסונות ומשאירה עולם טוב שכיף יותר לחיות בו ...
 

tookish

New member
הייתי שואבת מחיי את חמותי

שמשרה על חיינו השלוים כל כך הרבה מרירות וכעס. הייתי שואבת אותה ואת כל הדיעות השליליות והגזעניות שיש לה על עדות שונות, את הדעות הפרימיטיביות שיש לה לגבי אנשים עם נטיות שונות. הייתי שואבת אותה מחיי הילדים המדהימים שלי וגם מחיי אישי היקר שלו היא גורמת להקרע בין הרצון להיות בן מסור ובין להיות איש ואב נהדר כמו שהוא. לסיכום הייתי שואבת אותה ומרוקנת מהר את האבק לכיוון אחר שלא תיפול שוב עננה שחורה עלינו.
 
לא הייתי שואבת כלום

ואני דווקא בחורה נקייה
לא הייתי שואבת כי ברוך השם אני מודה לו על כל מה שיש לי ועל כל מה שהיה לי. לא הייתי אני אלמלא כל מה שעברתי ואני שמחה בי ובחיי. בכל מה שאלוהים נתן לי.
 
למעלה