שלב ההצבעות בתחרות מתחיל

חני163

New member
מה הייתי שואבת מחיי? את הפחד להגיד

לאאא אומנם היום המצב השתפר לעומת פעם, לשאוב את הרצון לרצות את כולם, לדעת להגיד, זה לא מתאים לי, אין לי זמן ולא לבטל את רצוני מפניי אחרים במיוחד חברות כפויות טובה, לשאוב מחיי את הצורך ,לפעמים עד כדיי כפייתיות למתוק וכך לחזור לגיזרתי הקודמת,[לפניי שהפסקתי לעשן] תודה כן יהי רצון אמן סלה
 

talsal

New member
רגעי אושר

איש חכם אמר פעם שאין דבר כזה אושר. יש אוסף של רגעי אושר קטנים אותם אתה עובר בחיים. אני הייתי רוצה לשאוב החוצה מזיכרוני את כל רגעי האושר האלה. החיוך הראשון של ביתי התינוקת, הגול של מראדונה נגד האנגלים, הביקור הראשון ברכבת ההרים בלונה פארק, הזכייה בגיל 10 באליפות הטיסנים.....וכך הלאה. הייתי רוצה לשאוב את רגעי האושר אותם אני זוכר, ובעיקר את אלה שהספקתי לשכוח. את רגעי האושר הקטנטנים, ואת אלה שלא ידעתי להעריך בזמן אמת. הייתי רוצה לשים את כל רגעי האושר האלה באלבום, או לתלות על הקיר כתמונות. להיזכר בכולם, לא לשכוח, לחיות אותם, ולשאוב אותם חזרה לחיי לעצמי. לזכור ולא לשכוח. לצבור ולזכות ברגעי אושר נוספים. להעריך כל רגע כזה, ולדעת שאולי הרגע לא יחזור, ואולי הוא האחרון שאדע.
 

12רוניתי

New member
באיזו שאלה נגעתם אצלי!!!

טוב.. הייתי שואבת החוצה מחיי את השנים האחרונות שלי במערכת הנישואין!!! מערכת של קללות ,השפלות וכעסים רבים עלי כלא יוצלחת. במקביל בשנים אלו התאפסתי על עצמי בזכות טלפון אחד פשוט ל-144 וחיפוש מחלקה בארץ ישראל שתעזור לי. הגעתי למרכז לאלימות במשפחה ושם נפתחו לי עיני. על הדרך הלא נכונה בה חייתי. תהליך של למעלה משנה וחצי שם לימדו אותי אחרת. זה לא נפתר והמשיך בעליות וירידות. ולפתע..משהו קרה לחצי הוא הבין שהוא נשאב לבור נוראי ועליו לעצור את המסכת כלפי. אור גדול הציף את חיי לאחר לפחות 4 שנים (ויותררר) של התייחסות נאותה לעצם היותי אישה, רעיה וחברה. היום אני לא מאמינה למה שעברתי..נראה שהוא מתבייש ואומר לא פעם.. אני חושב שזו הייתה תקופה רעה שלי..השנים הרעות כך הוא קורה לזה. אין ספק שבתוכי נשארו צלקות עמוקות! אבל.. לימדתי את עצמי שמה שצריך לקרות בחיים קורה. מהעז יצא מעט יותר מתוק. סליחה שהארכתי... לא התכוונתי..אבל משהו בכל זאת הציף אותי.
 

12רוניתי

New member
לא יודעת אם אשה אחרת הייתה מוכנה לכך

נכון שלא ראיתי ושמתי לעצמי מראה כדי להבין שזה לא נכון וראוי להקרא יחסים אנושיים! אפילו שעירבתי משפחה מהצד של החצי ..הם לא יכלו לנצח מולו. היום זה לא יקרה לי...אני במקום אחר!! עד לפני זמן מה..הפחד שיתק אותי יותר. החולשה היתה חולשה אמיתית. (אולי גם אצלו חולשה מסוג מסויים ולכן התנהג כפי שהתנהג!!ההשפלות!! הקללות, הפנים המפחידות, אלוהים !! היום זה לא יהיה!!) היום ,לא יודעת מאיפה שאבתי כוחות אחרים. חברה שלי אומרת לי שבחרתי לחיות כעת.. בחרתי לא להיום יותר חלשה וזה מה שהשפע עליו אחרת. בחרתי במספר ויתורים וגם בשינוי עצמי שלי. אני חיה למען עצמי ולא בשביל מישהו אחר. היום אני כבר אחרת וזה היה עד ממש ממש לא מזמן..כמה חודשים שאני במהפך הזה.
 

12רוניתי

New member
סמאדי הצפת בי

דמעות ומחשבה על כמה זמן שאול אני נמצאת? כרגע זה כבר אחרת. אך לא יודעת מה ילד יום! מקווה שאלוהים יעשה עימי רק טוב.
 

afunit007

New member
../images/Emo45.gif ואו.....אין לי מילים אחרות

כמה כוח צריך להיות לאדם כדי לעבור שינוי כה גדול, ועוד להישאר עם אותו האדם לאחר מכן! מסירה בפנייך את הכובע ואוכלת אותו והכי חשוב, שולחת לך חיבוק וירטואלי ענק, כי כי לעבור מסע מפרך שכזה, ועוד להשאיר לאחר מכן חבילה שלמה? אני לא חושבת שיש רבים כמוך אישהו, את מזכירה לי את הורי, אבל מצד שונה מאוד....הצלחת לצמרר אותי.
 

1Unicorn1

New member
הייתי שואבת את כל האנשים שמתעללים בבעלי חיים

הייתי שואבת החוצה מחיי ומהעולם בכלל את כל האנשים הרעים שמתעללים בבעלי חיים, כל האנשים שמתאכזרים ליצורים חסרי אונים ושבגללם כל פעם מתחדש המלאי של הכלבים הפגועים פיזית ונפשית בעמותות, אנשים שבגללם הכלב שלי מוש הגיע אליי כל כך מסכן אחרי התעללות קשה, פחדן ואומלל ועבר שיקום ארוך ומייגע עד שהפך לכלב המקסים שהוא היום (צירפתי תמונה שלו שתראו כמה הוא מאושר היום אחרי כל מה שהוא עבר), אנשים שבגללם הכלבה שלי סאן כיום נכה, הגיעה אליי מבוהלת וחרדתית והפכה לכלבה לתפארת, שאף אחד לא מבין איך בחרתי דווקא בכלבה צולעת אך עם טוב לב אינסופי, אנשים שבגללם כל פעם מגיעים אליי לאומנה גורים חסרי ישע שנזרקו ברחובות, אנשים שבגללם המייל והפייסבוק שלי מוצפים במודעות אימוץ של כלבים שננטשו מבוגרים / נמצאו פגועים ופצועים / נמצאו קשורים באמצע שוםמקום וכו' ... הלוואי ויכלתי לשאוב את האנשים האלו החוצה ולתת להולכים על 4 עולם טוב יותר ...
 
אוניקורן, אני אתך. החתולה שלי

הגיעה אלי בגיל שלוש אחרי התעללות קשה בביתה הקודם. בבית החולים נאמר לי שיש לה כמה ימים לחיות. היא חיתה עד גיל 19....
 
למעלה