שלב ההצבעות בתחרות מתחיל

judit301

New member
הלואי והוא היה יכול לשאוב את חמותי ../images/Emo190.gif

חמותי היא אשה שטן ,אין דבר שהיא לא מתערבת בו,הכל היא יודעת ,כבר כמה פעמים שהיא כמעט גרמה לגירושים שלי. הילדים מפחדים ממנה ובחיי שזה לא בגללי (הם לא אוהבים שהיא מגיעה וקוראים לה המכשפה) הם שמעו אותה מדברת עם בעלי ופשוט אמרה דברים לא הכי יפים אז תנו לי את רוקססססס בבקשה שישאב לי אותה מחיי.
 

gillush10

New member
שישאב את שיער הגוף שלי (יותר זול מלייזר)

לצערי אני בחור שעיר לים אני נכנס עם חולצה (כי מגיל 14 בערך כבר צמחה לה הפומה)ומאז המצב רק התדרדר. בחורף אני עם סוודר מובנה כמו שאתם מבינים יש לי בעיות עם הנשים בחיי(יותר נכון אלו שחסרות בחיי) והכל כי אני פשוט מתבייש מהרגע שבו נגיע ל...... הבנתם נכון, אז אם כל מה שסיפרתם עליו נכון והוא שואב שיער בעלי חיים הוא בטוח יוכל לשאוב גם לי (או לפחות אחרי ההסרה הוא ינקה את האמבט)
 
ואני הייתי שואבת מחיי את

השומן מוותרת על מעקף הקיבה שאני מתכננת לעבור בשנה הקרובה (כבר קיבלתי אישור) והייתי שואבת מחיי את העקשנות וחוסר הסובלנות שלי...
 

lipskya

New member
לא להאמין...

יש לנו כלבה חמודה ומתוקה בשם שוקו (מצורפת תמונה...) אני יוצא מוקדם מאוד בבוקר לכן אישתי מורידה אותה בבוקר לפני שהיא הולכת לעבודה, ואני חוזר מוקדם יותר לבית שכולו מהפכה. שוקו, שהיא מאוד צעירה בגיל, מאוד חכמה, וזה שילוב מאוד בעייתי בכלבלב נתחיל מכך שהיא עושה את הצרכים שלה בכל מקום (ואנחנו לא כועסים כי אנחנו מבינים לחלוטין שהיא קטנה מכדי להתאפק למעלה מ-4-5 שעות) כך שכל הבית מלא בשלוליות של פיפי וגם ב"מספר 2"... אמרתי שהיא חכמה- כיצד זה מתבטא? היא עולה לנו על השולחנות ומעיפה דפים על הרצפה, דפים שאחרי זמן מה היא קורעת כאילו היא מגרסה כלבלבית... היא מוצאת כל מיני דברים שאנחנו מחביאים ואוכלת לנו אותם (מסביר את כל הקקי שיש בבית) היא חיסלה כבר פעמיים חבילות שלמות של חטיפים לכלבים (יקרים, 20 ש"ח לחבילה) היא הרסה לנו את העכבר של המחשב היא לעסה לאישתי את המשקפים... היא הופכת את כל הכביסה שהיא יכולה למצוא, גם שאנחנו סוגרים את הדברים מעבר לדלת... רק שתבינו, כאשר אנחנו בבית השוקולית מתנהגת כמו מלאכית... אבל לפעמים אנחנו חושדים שהיא רק מחכה שנלך לעבודה כדי שהיא תוכל לזרוע הרס בכל... למען כל הסר ספק- אנחנו אוהבים מאוד את שוקו, אבל אם יש שואב אבק שיכול לשאוב את הבאלגן שהיא עושה מחיינו- אני רץ עכשיו לחנות!
 
למעלה