שלב ההצבעות בתחרות מתחיל

../images/Emo47.gif תחרות "מה הייתם שואבים החוצה מחייכם?"

לו הייתה לכם אפשרות - מה הייתם הכי רוצים לשאוב מהחיים שלכם החוצה? פורום עושים שוק, בשיתוף עם חברת בוש, מזמינים אתכם לתחרות נושאת פרסים!
אז מה עושים
בין התאריכים 21-28.11 נזמין אתכם לכתוב, בתגובה להודעה זו, מה הייתם שואבים החוצה מחייכם לו היתה בידיכם האפשרות.
ארבעה סיפורים שייבחרו על ידי תפוז וחברת "בוש" יזכו את הגולשים שהעלו אותם בפרסים הבאים מבית בוש:
שני הגולשים שיעלו את הסיפורים הכי מעניינים ויפים יזכו בשואבי האבק החדשים מבית בוש (בשווי 2,000 ₪)
מקום שלישי - מעבד מזון יוקרתי מבית בוש
מקום רביעי - בלנדר מוט של בוש
ו-ב-נ-ו-ס-ף – בין התאריכים 29-01.12 תוזמנו להצביע עבור הסיפור שהכי אהבתם, על גבי שרשור התחרות (לכן שמרו עליו נקי ככל האפשר מתגובות לא רלוונטיות!). ההצבעה תתבצע ע"י שרשור האייקון
כתגובה לסיפור. כל אדם יוכל להצביע עד 3 פעמים לשלושה סיפורים שונים (פעם אחת לכל אחד משלושת הסיפורים). הגולש לא רשאי להצביע לסיפור אותו העלה הגולש בעצמו. הגולש שיקבל את מספר ההצבעות הגבוה ביותר ויעמוד בכללי התחרות יקבל את התואר "חביב הקהל" ויזכה ב בלנדר מוט של בוש!
אנא עיינו בתקנון התחרות לפרטים נוספים וכללי התחרות המלאים
http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1841865 קצת פרטים על בוש ושואב האבק החדש בוש משיקה את ROXX'X - שואב חזק ללא שקית, ששואב את כל מה שאחרים משאירים מאחור! הודות לעוצמת שאיבה חזקה במיוחד מדובר בשואב האבק היחיד ששואב ה-כ-ל. כן, גם חצץ, חול, עלים, נסורת, קש, שערות בע"ח ולכלוכים גדולים אחרים אינם עומדים בדרכו. ROXX'X של בוש כולל גם מערכת סינון מתקדמת האטומה לדליפת אבק ופולטת אוויר נקי והוא בעל מנגנון ניקוי עצמי השומר על עוצמת שאיבה אופטימלית. ואם כל זה לא מספיק, מדובר בשואב שגם שומר על שקט מופתי בעת פעולתו! לרגל השקת המוצר השואב מגיע עם מבצע "קנייה בטוחה": ניתן לרכוש את המוצר, להתנסות בו 30 יום, ואם מכל סיבה שהיא רוצים להחזיר את המוצר, ניתן לעשות זאת ולקבל את מלוא הכסף בחזרה. (המבצע בתוקף עד 15.12.10 ובכפוף לתקנון המבצע של חברת בוש). עוד פרטים על המוצר http://bosch-home.co.il/קטלוג-מוצרי...למטבח/שואבי-אבק/BSG62130IL.html?source=browse לאתר האינטרנט של בוש http://www.bosch-home.co.il/ אז קדימה! מחכים להישאב אל תוך הסיפורים שלכם!
 
קצת מביך אבל בכל זאת

הייתי שמחה לשאוב ממני אחת ולתמיד את הקנאה והעצבות/עצבנות ממני. מקנאת בגיסות ובחברות אשר בהריון (אחת עם תאומים - החלום שלי), למה זה טוב? מרגישה עם זה נורא אבל גם אני רוצה, מכל מיני סיבות לא יכולה כרגע. ויש בי כ"כ הרבה עצבנות, הייתי רוצה להיות יותר סבלנית כלפי האיש, כלפי ילדיי, כלפי כל הסביבה. הייתי רוצה להיות יותר חייכנית, אני מקנאת (שוב) בכל האנשים שכל הזמן מחייכים, אופטימיים, צוחקים. אני באמת מנסה אבל איכשהו האיכסה תמיד משתלט עלי. זהו פרקתי. עושה שלח לפני שאתחרט.
 

MIKIMAUS10

New member
בכיף הייתי שואבת

הייתי שואבת החוצה מחיי את הפרעת הקשב והריכוז שלי. מעולם לא אובחנה אצלי ההפרעה, כי כשהייתי תלמידה עוד לא היה לה שם. לכן נחשבתי תמיד "עצלנית, מאחרת, לא מאורגנת, לא מסודרת, חולמנית ומפריעה". היום כל הדברים שמניתי כרגע היו מדליקים מיד אור אדום - כי אלה בדיוק הסימנים של הפרעת קשב וריכוז. הפסיכולוגית ששלחו אותי אליה "כי אני דפוקה" אבחנה אותי כ"מחוננת אבל ילדותית. עם בעיות רגשיות. אולי כשתתבגר הבעיות יחלפו". הבנתם? כשתתבגר. במקום לתת לי טיפול או לפחות סביבת לימודים שקטה ללא הפרעות, כדי שאוכל להצטיין. תמיד הייתי תלמידה בעייתית. התקשיתי להתרכז ולהקשיב בשיעורים, השתעממתי והפרעתי. המורים תמיד הענישו אותי, יתר התלמידים לעגו לי ותמיד הייתי חריגה. הפסיכולוגית שאבחנה אותי אמרה שיש לי איי קיו הכי גבוה בכיתה ופוטנציאל להיות הטובה מכולם בלימודים, אבל בפועל ההישגים שלי הם בין הנמוכים בכיתה. לבחינות הבגרות למדתי עם מורים פרטיים שבועיים לפני כל בחינה, והוצאתי שמיניות ותשיעיות בבגרות. כך התקבלתי לאוניברסיטה. למדתי, עם הפסקות ועם התיישנות לימודים, במשך 21 שנה עד שקיבלתי את התואר, כי לא הגשתי עבודות בזמן ולא למדתי למבחנים ולא הייתי מרוכזת בשיעורים, וכך חזרתי על קורסים פי 3 מהכמות הנדרשת לתואר. בזמן שאחרים כבר סיימו דוקטורט, אני סיימתי את התואר הראשון, בערך עם אותה כמות קורסים שהם עשו את הדוקטורט. לא ייאמן. כשסיימתי את התואר (מה שלא האמנתי כבר שייקרה עם כל המכשולים בדרך), פתאום נפתחה לפניי הדרך ללימודי המשך. ממש כמו במשחק הרפתקאות במחשב, כשמסיימים שלב או מוצאים מפתח, ופתאום גם הדלת נגלית לפניך - מה שלא היה קודם. כך הרגשתי. כמובן שהמשכתי "לשחק את המשחק" - כי זה נראה לי כמו סוג של משחק - לבדוק את גבולות היכולת שלי ולקצור מחמאות על הישגים. בתור מי שהייתה כל השנים "הכבשה השחורה" של המשפחה - ליד אחותי המצטיינת תמיד בכל, פתאום גם אני הגעתי להישגים. איזה כיף. ואז למדתי לימודי תעודה לתארים מתקדמים, ושוב חזרתי על שנת ההשלמה פעמיים כי לא הבנתי כלום בשיעורים הפרונטליים, אבל עם שיעורים פרטיים אחד על אחד, פתאום הכל התבהר והיה פשוט וקל, ולולא המרצה הייתה מסתובבת לי לפני העיניים בזמן הבחינה ומפריעה בהערות קולניות ובעזרה לתלמידים אחרים סביבי, הייתי מקבלת 100 בבחינה, ששנה קודם קיבלתי עליה ציון 33 ללא שיעורים פרטיים. הפעם קיבלתי 94, כי הורידו לי ציון על 2 טעויות טפשיות שקרו בזמן שהמרצה הסיחה את דעתי. אח, לו הייתי יכולה לשאוב את הפרעת הקשב והריכוז שלי - החיים שלי היו הרבה יותר קלים ומלאי הישגים מהירים. כי מה שלוקח לי 21 שנה להשיג, הייתי יכולה להשיג, וכנראה בהצטיינות, תוך 3 שנים בלבד. איזה בזבוז של החיים.
 

liranzamsh

New member
הייתי שואבת מחיי

את האנרגיות השליליות ואת התכונות הלא חיוביות.
 
Y חוצמזה שאני זקוקה נואשרות לשואב אבק

יש לי כמה שהייתי שואבת מחיי את העצבים והכעסים שרק אחת בעולם גורמת להם וזאת חמותי ! אפילו האישלי הציע שנעבור דירה כי הוא הגיע בעצמו למסכנה שרק היא גורמת לזה!
 
למעלה