יוצאים מאזור הנוחות- הפינה השבועית

בלונד23

New member
משפחה בכאב...

לצערי הרב המשפחה שלי נמצאת כרגע בכאב מתמשך וסבל נוראי על רקע בעיית בריאות קשה אני לא רואה פתרון לבעיה בקרוב ואין לי תשובות, אני רק יכולה לומר שאני אישית מחפשת נחמה בבעלי מקצוע אך לצערי חוששני שאני נמצאת במצב ללא מוצא. נורא לראות את האהובים שלנו ככה ונורא להיות חלק מזה. אין לי תשובה יש לי רק כאב מפלח
 
עכשיו אני גם מתחברת לחתימה שלך../images/Emo204.gif

אני בטוחה ומוגנת. ואני.... מאחלת רק טוב !
יכולה לחוש איתך את הכאב הפיזי, זוכרת אותו חורך אותי בבשר החי. תודה ששתפת
 
חברה איבדה אח צעיר למחלת סרטן ../images/Emo10.gif

היה בן חמש,אם אינני טועה. היא הייתה בת 17. אני זוכרת כמה כאב למשפחה ואיך לא ידענו איך לעזור לה ולהיות שם בשבילה. הלב נשבר שילד כל כך קטן כבר לא בחיים. אחרי כמה שנים נולדה לה אחות,אולי סוג של תחליף שלעולם לא יימצא,אולי להרגיש קצת פחות אובדן. אין ספק שאותה ילדה נכנסה למקום לא קל.
 
עוברת גירושים קשים, מלחמה עקשנית של הבעל

ומשפחתו ששונאת אותי שנאת מוות, שמנסים למנוע ממני את הגט ומציבים לי תנאי גט בתמורה לויתור על הילדים
 
תלחמי עד כלות,אחרת הם,

ימלאו לילדים שלך את המוח,ויאמרו שויתרת עליהם,וזו הרגשה איומה לילדים,מאחלת לךך בהצלחה אמן
 
יש לך עו"ד?../images/Emo23.gif

יקרה. אכן כאב מתמשך....... אז מה אם הם שונאים אותך את מי זה מעניין בכלל. לך יש מוטו ואת תשתמשי בכל היכולות שיש לך.
ואגב כבר שנה אני מאמנת בחורה מסורבת גט (מסורבת של 6 שנים) אבל היא כבר במקום נפלא, נאבקת כמו לביאה. אם את צריכה עידוד הנחיות דברי איתי . שלחי מסר יש את עמותת "יד לאישה" דרכם אני מאמנת בהתנדבות הן נותנות סיוע למסורבות גט.
 
בלי קשר,עוד מעט יש את התכנית,

של גלית גוטמן,בטבעת זו בערוץ 10
על זוגות שנגמרה להם האהבה!
 
אני לא מתכוננת לבזבז את החיים שלי כמסורבת גט

אם לא יתן לי גט, אמצא לי בן זוג שלא איכפת לו מגט. ומצידי שיהיו ממזרים, וכל העבירות יהיו על הראש שלי, של הבעל ומשפחתו והרבנות. תאמיני לי, אם הנשים היו פונות לבן זוג חלופי ולייצירת ממזרים כל פעם שיש סירוב גט, הרבנות היו יותר לוחצים על הבעל שלא יעשה את זה.
 

חני163

New member
למתולתלת ולכל מסורבות הגט, לידיעתכן

ילד שנולד לאישה מסורבת גט מגבר לא יהודי לא נחשב לממזר, על האישה לספר ברבנות שבמידה ולא תקבל גט היא תיצור קשר עם גבר לא יהודי ותמשיך את חייה כולל לידת ילדים, הילד נחשב יהודי כשר, הרבנים לוחצים על הגבר לתת גט והסחטנות נפסקת, כל שתבקשו לו יהי, אמן בהצלחה
 
בדיוק היית כתבה בידיעות,על אישה שהיית ,

מסורבת גט,יצאה עם מישהו,ונולד לה בן,בעלה פנה למשרד הפנים,ורשם אותו כבנו, האישה ביקשה בדיקת רקמות,אבל הרבנות לא הסכימה לטובת הילד ,כדי שלא יחשב לממזר,והעדיפו שבעלה יהיה אביו!
 
גם הריון מבחנה יהיה ילד כשר

אז אני יכולה לקחת מי שארצה, ואם יהיה הריון, אפשר פשוט לקחת חתימה מזוייפת של רופא שזה הריון מבחנה. הפואנטה פה שהרבנים יפחדו שיהיו פה באמת ממזרים. נראה לי שזה ילחיץ אותם יותר מאשר לקחת גוי.
 
את לוקחת סיכון../images/Emo4.gif

תשמעי מגרושות לעברו את התהליך. (אני לא חוויתי אבל יודעת מאותה מתאמנת הכל........) את עלולה לאבד במחי יד הכל. הרבנות מתפקדי כמו בימי הביניים או כמו בעולם המוסלמי שם נחשבת האישה לבת חסותו של הגבר. אל תמהרי לשגות
בהצלחה.
 
אם הבית משפט פוסק שהילדים אצלי והכל אצלי

הרבנות יכולה מצידי לקפוץ. שיקפצו.הם לא יכולים לעשות כלום. מה כבר יעשו?
 
../images/Emo201.gifפי מלא מים../images/Emo201.gif

ריקי יקרה..... הנושאים שלך כ"כ חשובים!מרגשים! תמיד חשבתי ועודני חושבת שאת בנאדם מקסים!!!!! קראתי את כל השירשורים לנושא.....חוץ מדמעות בעיניים אין לי מה להגיד. ה' יהיה בעזרתנו תמיד.....ושהיסורים יעברו לאויבנו ולשונאנו.
מחבקת את כולן.......
סליחה.
 

אתי כק

New member
תפו יקרה .....

כשמדברים על כאב ,כאב מתמשך אני לא יודעת אם יש אפשרות לשאת את הכאב והסבל היום יומי , לפני כמעט עשרה חודשים חרב עלי עולמי הגרוע מכל שיכול להתרחש קרה ,בני ,מאור עיניי חייל לתפארת , מצטיין בכל ,מאז היותו נער ,נהרג בתאונת דרכים עת עשה את דרכו לשרת את המדינה שכל כך אהב , בן עשרים במותו צעיר לנצח יזכר,ואני איני יודעת עדיין איך מתמודדים ,איך ממשיכים ?המון שאלות ואין תשובות ,מהמקום שבו אני נמצאת כרגע יש הרבה תסכול ,חוסר אונים ,כעס ,וכאב ,כאב חד שמפלח בחזה....
 
למעלה