יוצאים מאזור הנוחות
- אלימות

../images/Emo204.gifארי. את הראשונה שהעזת

לגעת בסוגיית האלימות הוירטואלית אנשים התעלמו, או לא ראו בה חשיבות כמו באלימות הרחוב. גם אני סבורה שיש לתת את הדעת לעובדה שאנו נחשפים לאלימות מסוג חדש/אחר. אלימות וירטואלית שמאפייניה כמו הרגשית והנפשית אינם בטלים בשישים. תודה יקרה ובריאות טובה ממני.
 
זה בול מה שהתכוונתי

והתגובה עפה לי , אבל המשכתי לכתוב ולהסביר בדיוק מהי אלימות וירטואלית. לא מזמן נתתי תלונה במשטרה על הגברת הנ"ל. למזלה, ואני אומרת בריש גלי - למזלה נכמרו רחמי ובדקה האחרונה עצרתי את התלונה כי אני יודעת שאני יכולה למחוק לה את החיים ואני אמנם לא פראיירית אבל אני לא אדם רע, אבל אני כבר על הקצה עם השטויות האלו שלה. אנשים חושבים שאם הם מסתתרים מאחורי ניקים או לחילופין הם מציגים חזות קלאסית ועאלק אריסטוקרטית וממעמד סוציואקונומי גבוה ומאחורי המסך הם תוקפים בניקים אחרים ומעוררים מלחמות אז זו לא אלימות. אז אני רוצה לומר לך תפו יקירה שזו אלימות לכל דבר. אם אדם גורם לאדם אחר לעשות או לדבר דברים בגנות אדם אחר זו אלימות. אסור לתקוף אנשים.לא במישרין, לא בעקיפין, לא מילולית, לא פיזית, לא מחשבתית ואפילו לא מאגית (כן, כל אלו שמקללים ועוסקים בכישופים- גם זו אלימות!) אז כן, לא תוקפים בשום צורה. חייה את החיים שלך ורק את החיים שלך. אם משהו בחיים של האחר מפריע לך אז תסיט את מבטך ואל תסתכל. אלו החוקים. לדעתי.... ובאינטרנט? הוהוווו... פה הכל הרבה יותר קל. קל לתקוף וגם קל להתחבא, לכן גם הפחדנים הכי גדולים יוצאים מהחורים, בקיצור- פה הכאוס הכי גדול ולכן הסכנה יותר גדולה. לא ירחק היום ותגיע איזו תביעה שתטלטל את אמות הסיפים של כזו טפילה ואז הכל יחזור לתלם. לי כרגע אין זמן לזה. אם אתה עושה משהו מעבר לזה- אז זו כבר אלימות.
 
האלימות, לצערי, היא כבר חלק נכבד בעולמנו

נהיה מפחיד לחיות פה בארץ, כמו שתמיד אמרו על הארלם שזה מאוד מסוכן,אנחנו ממש התקרבנו לשם. תגובות של אנשים נהיו עוינות ברמה שצריך לנסוע עם דלתות נעולות וצריך להיזהר בדברינו פן נרגיז מישהו
ולשאלות-
האם הכרחי שחילוקי דעות בין אנשים יובילו לאלימות מילולית ומשם לפיזית? לדעתי,לא הכרחי אבל לצערי-לרוב זה מגיע לשם,לפחות לאלימות המילולית שחלק ממנה זה צעקות.
מדוע אנשים בוחרים להשתמש באלימות? כפי שהסברתי אתמול לאמא בגן, שהתפלאה מאיפה הילדה שלה למדה פתאום להרביץ ולהציק -מקורנו בחיה ויש לנו אינסטנקטים של חיה וכשילדים לומדים מה נכון ולא נכון ומחפשים גבולות,זה מתבטא בהצקות אחד לשני וכו'. זה הרבה יותר מזה,אבל זה בגדול.
מדוע יש גברים שנוהגים כוחנות כלפי נשים? מה זה מלמד עליהם? גברים לרוב משתמשים במה שיש להם,שזה כוח פיזי כי קשה להם לפעמיפם לבטא את עצמם וככה זה יוצא. אבל זאת הכללה גורפת מידי כי לא מתאים לכל הגברים. מדוע נשים "מסרסות" (כוחנית) את בני זוגן? לא הבנתי איך מתבטא הסירוס לדעתך? אפשר דוגמא? האם פגשתם/חוויתם אלימות מילולית/נפשית במקום העבודה? הייתה לכם דרך יעילה להתמודד? רק אלימות מצד הילדים-נשיכות וכו',אבל זה חלק מהגיל ומתמודדת עם זה בעקביות ואסרטיביות. הילדים כבר למדו לזמר את "אל תכה זה לא נאה" ברגע שרואים מישהו מרביץ או נושך. מה אתם רוצים לומר לנו על אלימות בעולם הווירטואלי שאנו חלק ממנו? אלימות תמיד תהיה,כל עוד בני אנוש בעולם. השאלה איך למגר את התופעה הזאת. האלימות בעולם הוירטואלי מתבטאת בתקיפה בפורומים,באגרסיביות שמשוחררת בארס כלפי אנשים ובזה שאנשים שוכחים שמאחורי הכינויים יש אנשים עם רגשות.
 
../images/Emo204.gifחברתי למילותייך ואתייחס לחלקן.

שימי לב שלא הייתה הכללה גורפת לגבי גברים (בעצם הניסוח) כמו גם לגבי נשים נשים שמסרסות את בן הזוג הן נשים ש מדכאות אותו משפילות מעליבות מגמדות בדיוק כמו במקרים הפוכים של גברים בנשים. אלא שכאשר מדובר בגברים הכוח הפיזי משמעותי יותר. ולכן ראיתי לנסח את שאלות האלימות כלפי שני המינים, שכן חד משמעית שני המינים נושאים באחריות ולא רק הגברים מה גם שאני שבה ומציינת: לא כולם בשום אופן לא.
מאוד אהבתי את המשפט מפי ילדי הגן. זו פעם ראשונה שפגשתי בו.
ובאשר לעולם הווירטואלי. צדקת במאת האחוזים. כמי שהייתה במקום הפגוע. זה בדיוק מה שחשתי למרות ששאלתי עצמי עשרות פעמים איך יכל להיווצר מצב שאני נפגעת ממקור ווירטואלי? למרות זאת לא הצלחתי להתעלם.
תודה.
 

mykal

New member
מבינה שאני פספסתי משהו

אתן כנראה יודעות על מי שהיא בעייתית, אולי תזהירו מפניה שלא ניפול ברשת?
 

מאקי

New member
תראי... אני אענה.. בתפקיד המכשפה+חמיצר

אם לא ניתקלת בה.. אז מזלך... ואם ניתקלת ולא ניפגעת אז את ממש מבורכת... ואם נגיד הרי זה יהיה לשון הרע.. אבל אבל.. אגיד.. למרות שפריזמן יגיד שזה שטויות.. יש מה שקרוי אינטואיציות.. והקשבה ... וזהירות.. וככה היאוש נעשה יותר נוח.. והפגיעה קלה... אריאלה בסיכלותה ... היתה בטוחה שהיא מוגנת.. אריאלה היתה בטוחה . אז היא גילתה שזה לא ככה. ועכשיו כשהיא יודעת... היא צריכה לחייך לחבק.. ולהתעסק רק בטוב... וחוץ מזה.. שאריאלה לא הסמכות השופטת והמבצעת.. מי שפה אחרי זה התפוז.. ומנהליו... והם אילו שצריכים לחסום (והם יודעים..בדוק) אנשים כמוהה.. וכמו חולי המין שמסתובבים ומטרידים.. ועוד כל מיני קוקויאים.... אבל אבל.. בפלטפורמה מיסחרית יש רייטינג.. אז משאירים זבל.. ומתייחסים לזה כ.. פרסומת ... טוב? זה מחויב המציאות במדיה.. שבת שלום מאקי
 

mykal

New member
ה'פטנטים' שלך צריכים

מזכירה, כי אני מטבעי אדם שסומך על אנשים, ולא כ"כ חושד עד שלא נכוה. אחרי התיאור הזה אעבור תהליך התבגרות ואזהר יותר.
 

מאקי

New member
אין פטנטים... יש רק נסיון של זקנים... שלמדו

על בשרם. אני מאמינה בכולם עד שמוכחים לי ההיפך. אז מה? ואני שמחה שאת יכולה ללמוד מנסיון של אחרים.. על זה נאמר.. הלוואי ובגיל 20 היה לי את התבונה של גיל 40...אואואו איך עולמי היה נראה אחרת..
 

mykal

New member
תמיד היתה האמירה,

שחבל לא נולדנו זקנים, עם החכמה והנסיון, ואז הפכנו לצעירים. בכל מקרה הבנתי עכשיו שזהירות היא מידה ראויה בחיים בכלל ובאינטרנט בפרט. בהחלט אנצל מידע זה.
 
צודקת, ימי התום.... אבל לא עוד.

תמימות=טיפשות ולא עוד. והגברת עוד תחטוף, אבל מעצמה, כי המגלומניות שלה תגרום לה ליפול ברשת של עצמה, זו כרוניקה ידועה מראש, את תראי. ואת יודעת שאני יודעת דברים עוד לפני שהם קורים.... אז החלטתי שאני לא מבזבזת על זה אנרגיה, כי ברגע שאת פועלת נגד מישהו מטונף, אז גם את מתלכלכת. בין אם במישרין ובין אם בעקיפין, ואני לא רוצה לגעת בטינופת בשום צורה שהיא. חוץ מזה שאני חזקה. כמה שהיא לא תנסה- אני אשרוד. אז שתתפלש לה בגועל נפש שלה ושתעבוד על עצמה שהיא מצליחה וברגע שהיא הכי לא תהיה מוכנה היא תפיל את עצמה. זה ייקח עוד חודש, עוד שנה עוד שנתיים אבל היא תיפול. כרגע היא מצליחה, אבל כל הארמון הזה הרי יתנפץ, את ואני יודעות את זה, לא? אז היקום כרגע נותן לה להאמין בשקרים האלו שהיא מאכילה את כל הסובבים אותה ובראש ובראשונה את עצמה, אז תפאדל... שיבושם לה. זה לא יאריך ימים, אני מבטיחה לך. אני לא יכולה להיות אחראית על מה שהיא עושה, אני יכולה להיות אחראית רק על מה שאני עושה וחושבת ומחליטה ואני מחליטה שלא להיות חלק מכל זה. זה הכל. אני בחוץ. אני לא אוהבת את מה שהולך שם? אז אני לא חלק. זה הכל. אני מאחלת לה בריאות, קודם כל בריאות נפשית, אבל בריאות פיזית, כי כשאין בריאות נפשית אז אין גם בריאות פיזית , ואני מאחלת לה אהבה . אמיתית. לא מדומיינת וכזו שמרוחה בכל מקום ב'כאילו' כדי לשכנע את עצמה ... ואני מאחלת לה שכל החלומות שלה יתגשמו, כי מפה בעצם נובע כל הרוע שלה, את יודעת... היא ילדה מאוד מסכנה בסה"כ, ואנשים מסכנים וממורמרים מורידים את זה על האחרים, אז שיהיה לה רק טוב ושתרד מכולם. זה מה שאני מאחלת לה. אני בגורף מאחלת לכולם שיהיה להם טוב. וכן, אני תמימה וטיפשה ו... למזלי אני תלמידה טובה, אז ...
ומה שלומך אהובתי חוץ מזה? התגעגעתי אליך יא אישה יפה אחת.
 

מאקי

New member
שלום אחותי... קחי אויר... תסתכלי סביב

חשמונאי לא מציק מדי היום.. הילדים נחמדים.. מזג האויר הבטיחו שישתפר אחרי מחר... אז זה ממש בסדר.. נכון? שתית קפה.. המזגן בסדר... אז .. תראי ארי.. בחלקת אלוהים הקטנה שלך.. יש שבוע נפלא.. שתהנו
 
עונה לשאלות

החברה הישראלית אלימה וזה קורה כי: 1) אנחנו במצב במצב מלחמה תמידי, והצבא הוא חובה. החברה היא צבאית. 2) מכיוון שלא קל לשרוד כלכלית, להורים אין זמן וידע לחנך את הילדים שלהם. גם למשרד החינוך אין את המשאבים כי המדינה משקיעה הרבה כסף בביטחון. זאת הסיבה שגדלים כאן צמחי פרא אלימים. אני רוצה לענות על השאלה האחרונה שלך: -מה אתם רוצים לומר לנו על אלימות בעולם הווירטואלי שאנו חלק ממנו? בעולם הוירטואלי האלימות יכולה להיות רק מילולית, הפתרון הוא לחסום או לסנן.
 
שאת אומרת "רק מילולית"../images/Emo204.gif

אני משיבה אותך לסעיף האחרון ומבקשת ברשותך אנא קראי שוב אלימות מילולית בלתי נפסקת מובילה לאלימות נפשית המחיר הנפשי הנגרם לנשוא האלימות לא תמיד הפיך האם זה עניין של מה בכך? מה דעתך?
אגב תפוז לא ממהרים לחסום ואני מכירה משהיא שסובלת נואשות ותפוז לא מסייע לה. אמיתי ממקור ראשון למה?
 
תשובה

אכן יכול להיות נזק נפשי, אבל לא צריך להיפגע מגורמים וירטואליים. לרוב זה נובע מקנאה. אם צץ לי מישהו כזה בבלוג אני מוחק או חוסם אותו. בקשר לתפוז - חבל שהם חוסמים את מי שלא צריך, ולא חוסמים את מי שצריך.
 
זה לא תמיד נכון../images/Emo204.gif

שלא צריך להיפגע מגורמים ווירטואליים זה כבר עמוק יותר בנפשנו ממה שניתן להאמין. תודה
 

שמים1

New member
עניתי כל כך בהרחבה

והדף קפץ לי ונעלם אם האשכול יקפוץ להתחלה אני אשקיע שוב ואענה
 
למעלה