פינת ביקורת פרסומית שת"פ מסחרי עם תפוז

  • פותח הנושא niya
  • פורסם בתאריך

niya

New member
מוצר חדש בשוק swiffer sweeper

בשבוע שעבר הוזמנתי, יחד עם גולשים ומנהלי פורומים ובלוגרים רבים בתפוז, להשקת מוצר חדש מבית פרוקטר אנד גמבל הקנדית.
אחרי ארוחה שווה וכיפית (אפילו הזוגי שגגרתי איתי נהנה, סו-סוף ארוחה מתאימה גם לצמחונים
), דיסק שצרבו לכל אחד עפ"י התאמה אישית
(אם זה מה שמתאים לי, אני מתפטרת!!!
יצא לי דיסק מלא במוסיקה מזרחית, וזה אחרי שאמרתי בשאלון שאני לא אוהבת מוסיקה מזרחית
) המוצר עצמו - מוצרי ניקוי האמורים לחסוך מאמץ מהמנקה ולהפוך את חווית הניקוי לנעימה וקלה יותר
האירוע התקיים ב"קומה הרביעית" בתל אביב, לופט בדרום העיר, המעוצב ומאובזר לעילא. את פנינו קיבלו נשים
צעירות וחביבות
, שניקו שוב ושוב את אותו המשטח.
כולן לבשו שמלות אדומות ונעלי עקב, וניקו את המשטח ללא מאמץ כלל וכלל (טוב, אחרי שניקו אותו כל-כך הרבה, לא היה יותר לכלוך), מלבד אחת, שנעלה נעלי פטמה, בידה היה מטאטא מ"הדור הישן" והיא לא פסקה לקטר
ולהתבכיין על הקושי הרב הטמון בעבודת הניקיון. לאחר קבלת הסברים ממצים (מלבד מחיר, שנציגי החברה סירבו בתוקף להסגיר) על כלל המוצרים החדשים, ולאחר שגם נתנו לנו כמה טיפים לסידור יעיל של הבית בכלל וארונות בפרט
, יצאנו כל משתתף עם שקית נייר גדולה, מלאה במארז המלא ב:
מטליות יבשות לטאטוא משטחים - אריזת מילוי
ערכת בסיס לניקוי וטאטוא משטחים, המכילה: מוט ניקוי דו-שימושי; מטליות יבשות לטאטוא משטחים; מטלית לחה לניקוי משטחים
אריזת מילוי של מטליות לחות לניקוי משטחים
לוכד אבק, ערכה המכילה: ידית; לוכדי אבק חד פעמיים - ללא ניחוח בתמונה ניתן לראות את המוצרים (עם עוד כמה שלא קיבלנו) לא אומר כאן שהמוצרים הפכו את הרגלי הניקוי שלנו בבית. היעיל ביותר מבחינתנו נמצא מנקה האבק, שאכן ניקה ביעילות.
המוט המסתובב ב- 360 מעלות נחמד, כולל המגבונים הלחים, אבל עבורנו בפירוש לא מחליף את הספונג'ה המסורתית
שבה שופכים מים עם
סבון
, משפשפים, גורפים ומנגבים. לא יעזור, יוצא יותר נקי.
המוצרים כן יעילים במקרים שלא רוצים לנקות בטירוף, או אחרי שהאורחים הולכים ורוצים להעביר וישט מהיר ולא להשאיר את כל פירורי העוגה
על הרצפה, או כשנשפך משהו על הרצפה ונהיה כתם חליה לאללה
, אבל אין באמת צורך לנקות את כל הבית.
מלבד זאת, המוצרים לא אקולוגיים בעליל (הכל במסגרת "השתמש וזרוק") וזו נקודה חשובה ביותר. נקודה נוספת: יש לי תחושה שהמוצרים יתמחרו בשמיים (בעיקר בגלל שהנציגים סירבו לענות על שאלות חוזרות ונשנות של "כמה זה יעלה" והתחמקו לא באלגנטיות ממענה) לסיכום: מזל שגררתי איתי את הזוגי, הוא זה שעושה ניקיון בבית (כולל כביסות ובישולים מדהימים)
 

niya

New member
ברור ששכחתי

אני אמורה גם להעביר את המוצר לשתי גולשות תפוז, הגולשות הנבחרות שלי הן: אשאיג
רחלמו
 
../images/Emo43.gifפינת ביקורת פרסומית שת"פ מסחרי עם תפוז

בפינה זו גולשים שהוזמנו לאירועים תפוזיים מעלים את חוות דעתם מהאירוע והמוצר. חוות הדעת לא חייבת להיות רק חיובית, רצוי וכדאי שהיא תהיה אמינה ותואמת למה שהגולש חושב ומרגיש על המוצר. הדגשים החשובים בקשר לפינה זו: 1. כל אדם שכותב הודעה פרסומית שכזו יעשה גילוי נאות ויכתוב שהוא כותב את ההמלצה במסגרת תחרות זו או אחרת או כל קשר אחר שלו למוצר. 2. כל ההודעות הנ"ל ישורשרו לשירשור המתאים, אחרת ימחקו.
 
שת"פ עם אופיס דיפו - אתר "ספרנט" Sefernet

מאז ומתמיד שנאתי "לעשות קניות" של ספרי לימוד באינטרנט. אף פעם לא הייתי מוצאת את הידיים והרגליים באתר. תמיד היו חסרים דווקא הספרים שהייתי צריכה ואם נזכרתי במשהו, הייתי צריכה להתחיל הכל מהתחלה, כי ההזמנה שלי היתה תמיד איכשהו נמחקת. לכן, כשהציעו לי להתנסות באתר "ספרנט" (Sefernet) של אופיס דיפו, הסכמתי ובכל זאת חששתי. תפוז אנשים, בשיתוף פעולה, נתנו לכמה נסיינים 200 ש"ח ואמרו לנו - צאו לקניות באתר. יצאתי. נכנסתי ואורו עיני. הכל פשוט, מובן, ידידותי, הגיוני - בדיוק כמו שאתר צריך להיות.
במקום להתחיל לרשום ספר ספר ולחפש, בחרתי את הישוב, את ביה"ס, הכיתה ו-הופ, כל רשימת הספרים המעודכנת ביותר היתה פרושה מולי, עם מחירים. עברתי ספר ספר ושמחתי עוד יותר לגלות שמרבית הספרים היו במחיר אפילו נמוך יותר ממה שביה"ס כתב שהוא המחיר המומלץ. עוד דבר שאהבתי הוא שברגע שהוספתי ספר לרשימה, מיד התעדכנה קוביית המחיר שבראש הדף ויכולתי לראות בכל רגע בדיוק כמה אני עומדת לשלם ויכולתי להוסיף, להוריד ולשחק כראות עיני עד שהגעתי לסכום המבוקש. אהבתי גם את העובדה שאין צורך להירשם מראש. ברגע שהולכים לסל הקניות, רושמים את כל הפרטים (כולל כתובת, כי אחרת, איך יגיע אליכם המשלוח הביתה?), פרטי כרטיס אשראי ו- זהו. פשוט, קל ונוח. יש להם גם קטגוריה שלמה של ציוד לימודי, במחירים נחמדים ביותר. והכי כיף - תוך יומיים מרגע ביצוע ההזמנה, הקיש אצלי השליח על הדלת עם קרטון ובו הספרים שהזמנתי, עטופים ומחכים ליום הראשון של הלימודים. אז תודה ענקית לתפוז שהציעו לי את הפינוק ותודה לאופיס דיפו, שהרימו אתר www.sefernet.co.il שבהחלט יש במה להתגאות בו.
 

kdr

New member
היית חייבת ?

במשך יומיים התעלמו מההודעה. הפעילות המוגברת מיותרת. הודעות כאלה ראויות התעלמות וכך קרה עד שהגעת. מי שרוצה לעבוד עם תפוז, שישלח לו הודעות במסר אישי.
 
../images/Emo23.gifבלוג חדש וחוות דעת מהיום

יש בלוג חדש! ייחדתי את הרשומה של היום לחווית השימוש בסוויפר. מוזמנים לקרא
כדאי לכם......... תודה
 
niya יקירתי, תודה על הביקורת

שרשרתי את הודעתך להודעה ראשית של פינת הביקורות הצרכניות של שת"פ תפוז. נשיקות אהובה.
 
ארי, אז אולי תצרפי לפה את הביקורת שלי לפנטן ,

מיהרתי ושלחתי כבר לפורום הזה. סומכת עלייך שתטפלי בזה.
 
ברור שאשרשר, בפינה הזו לא יהיו הנחות

וויתורים, זו פינה רגישה....
בכל מקרה אני מיד הולכת לחפש את ההודעה ואל תרגישי לא בנוח, התפקיד שלי כמנהלת הוא לשמור על הסדר , בהמשך כולם יתרגלו שיש הודעה ראשית ורק אליה משתרשרים, אני סומכת עליכם.
 

niya

New member
האמת היא שחיפשתי איזה שרשור

להדביר אליו את הביקורת שלי - ולא מצאתי
 

גבי7765

New member
מסכימה איתך

גמני מצאתי שהסוויפר בעיקר מועיל לניקיון יומיומי. אגב, מבחינה תפיסתית אני מצאתי פתרון לעניין הלא אקולוגי של המטליות - השימוש בסוויפר חוסך לי ולמדינה המוווןןןןןןןןןןןןןןן מים !!! וגם על זה צריך לחשוב :) אגב, לא יודעת מה איתך אבל אני זוכרת בבירור כי כשנשאלו נציגי החב' לגבי המחירים הם נתנו בפירוט את המחיר המומלץ לצרכן. (כמובן שהם לא יכולים להתחייב בשם רשתות השיווק) גבי.
 

niya

New member
גם על ענין המים חשבתי

כולל חומרי הניקוי שאנחנו משתמשים בהם כדי לנקות, שגם הם לא במיוחד אקולוגיים. אבל עדיין התפיסה שלי גורסת שלהתשמש פעם אחת ולזרוק זה לא אקולוגי. אני משום מה זוכרת שלא הסכימו לומר מחירים ושהיה על זה דיון לא קצר במפגש...
 

niya

New member
תגובת Sweeper Swiffer../images/Emo222.gif

שקיבלתי הרגע: (לעניין המחירים) בהמשך להסבר שניתן באירוע ההשקה, חשוב לנו לחזור ולהדגיש , כי מחירי המוצרים נקבעים אך ורק על ידי רשתות השיווק, ולא על ידי היצרן. בתקופת ההשקה של המוצר מתכננות רשתות השיווק מבצעי השקה במסגרתם ניתן יהיה לרכוש את ערכות הבסיס בהנחות מיוחדות, כך שמחירי המוצרים יהיו נמוכים משמעותית מהמחיר המומלץ לצרכן. המחיר המומלץ לצרכן למגוון מוצרי סוויפר: SWEEPER SWIFFER: ערכת בסיס הכוללת 1 מוט ניקוי דו שימושי, 2 מטליות יבשות לטאטוא משטחים ו-1מטלית לחה לניקוי משטחים. מחיר מומלץ לצרכן 59.99 ש"ח מארז של 16 מטליות יבשות לטאטוא משטחים: מחיר מומלץ לצרכן 29.99 ₪ מארז של 32 מטליות יבשות לטאטוא משטחים: מחיר מומלץ לצרכן 54.99 ₪ מארז של 12 מטליות לחות לניקוי משטחים: מחיר מומלץ לצרכן 29.99 ₪ מארז של 24 מטליות לחות לניקוי משטחים: מחיר מומלץ לצרכן 54.99 ₪ DUSTER SWIFFER – לוכד וכולא אבק ואלרגנים, מגיע בשני צורות, עם ידית קצרה ועם ידית הארכה טלסקופית: ערכת בסיס עם ידית קצרה, הכוללת: 1 ידית ניקוי קצרה ו-5 לוכדי אבק חד פעמיים. מחיר מומלץ לצרכן: 29.99 ש"ח. מארז של 10 לוכדי אבק חד פעמיים. מחיר מומלץ לצרכן: 54.99 ₪ ערכת בסיס עם ידית הארכה, הכוללת: 1 ידית ניקוי עם ידית הארכה טלסקופית המתארכת עד 90 ס"מ ו-3 לוכדי אבק חד פעמיים בעלי ראש של 360 מעלות. מחיר מומלץ לצרכן: 54.99 ש"ח מארז של 6 לוכדי אבק חד פעמיים בעלי ראש של 360 מעלות: מחיר מומלץ לצרכן 54.99 ₪ שרות לקוחות סוויפר. מיכל 1-800-666-775
תודה לשירות הלקוחות על התגובה המהירה (לזה אנחנו לא ממש רגילים בארץ)
 
למעלה