חדשות ועדכונים

nuly123

New member
Kim Woo-bin אובחן כחולה בסרטן


הסוכנות שלו פרסמה בשבוע שעבר שאובחן אצלו סרטן הלוע האפי [nasopharyngeal cancer - הלוע האפי הוא חלל שנמצא מאחורי האף (בין האף לאוזניים) ומעל לחיך הרך (הצד העליון של הפה). הוא מחבר בין האף לבין החלק האחורי של הפה (לוע הפה)].
המחלה אובחנה בשלב מוקדם יחסית, והשחקן כבר מקבל טיפול. הפרויקט החדש שבו הוא אמור להשתתף, הסרט Wiretap, הוקפא בינתיים.

השחקנית שין מין אה, בת זוגו של קים וו-בין, פרסמה באמצעות הסוכנות שלה מסר של תמיכה, שלפיו היא מסייעת לו כדי שיוכל לעבור את הטיפול בהצלחה. גם חברו הטוב, השחקן קאנג הא-נול, פרסם מסר מרגש. בין השאר הוא מבקש (בתרגום חופשי) לעודד את חברו ולהגיד דברים טובים שנובעים מהלב החם ומהכוונות הטובות. הוא מוסיף שקים וו בין שומר על חוש ההומור למרות הסיטואציה הלא פשוטה, והוא מקווה שהוא יוכל להתקדם הלאה ולשמור על החיוך


בבלוג הזה הכותבת ציינה שהיא לעולם לא תזלזל יותר בדרמות שבהן דימום מאפו של הגיבור מרמז על מחלה קשה... מסתבר שזה היה אחד התסמינים שמהם סבל קים וו-בין, שגרמו לו לפנות לבירור רפואי, מה שבסופו של דבר הוביל גם לאבחון בשלב מוקדם יחסית.

החלמה מהירה, רפואה שלמה והרבה בריאות!


 

nuly123

New member
אמן


קראתי בבלוג הזה גם שהוא שקל לשמור על דבר המחלה בסוד, אפילו מההורים שלו (!), לא רק מהציבור. זה ממש נשמע כמו תסריט לדרמה קוריאנית... מזל שהוא החליט לשתף, ואני מאמינה שככה הוא באמת יקבל תמיכה ואהבה שיסייעו לטיפול. זה יכול גם לתרום למודעות למחלה ולעזור לעוד אנשים שמתמודדים עם סיטואציה דומה.
 
למעלה