שרשור צפייה חודש ינואר 2017

kimori

New member
שרשור צפייה חודש ינואר 2017

אצלי גובלין גובלין ושוב גובלין. מאוד ממליצה סדרה מצויינת ומהנה
KIM BOK JOO SWAG כמעט סיימתי אני בפרק האחרון סדרה מהנה וכייפית במיוחד בזכות הראשיים המקסימים עשו עבודה טובה , הייתה זרימה בין כולם, אחלה סדרה ממליצה בחום.
LEGEND OF THE BLUE SEE פרשתי, נתתי הזדמנות עד פרק 4 ופרשתי, למרות אהבתי ללי מין הו לא הצליחו לשכנע אותי באמינות הסיפור והאינטרקציה בין הדמויות ההזויות.
ומה אצלכם?
(ההתמכרות ההזויה שלי)
 

Larc En Ciel

New member
הרשימה שלי

דרמות:

Moon Lovers: החלטתי לרדת ממנה באופן סופי. היא התחילה טוב אבל הלכה לאיבוד אחרי פרק 8... אולי דרמות היסטוריות לא בשבילי אחרי הכל...


סרטים:

Orange: אני חייבת להגיד שהופתעתי לטובה מהסרט הזה. רוב הסרטים היפנים שראיתי והיו קשורים לאהבה בבית ספר, תמיד היו יותר מין פנטזיות על הבחור המושלם, ועל זה שהוא מתנהג כמו בהמה לכולם, עד שבאה הבחורה הלא פופולרית ומשנה אותו. וזה ממש לא הסיפור פה, הסרט עמוק, גורם לך להרהר על דברים, והקאסט נהדר
.

Wolf Girl and Black Prince: הסרט הזה הוא בדיוק מה שדיברתי למעלה, אבל לשם שינוי זה לא כ"כ הפריע לי לצפות בו. מה שהציק לי יותר הייתה הבחירה של הקאסט, Yamazaki Kento הוא אחד השחקנים היפנים ששמתי עין עליהם, אבל פשוט לא מתאים לו תפקיד הבחור המניאק... היה אפשר לראות שהוא מחוץ לאיזור הנוחות שלו.

תכנונים:

one liter of tears - אחרי כ"כ הרבה שנים שאמרתי שאני אצפה בה
.
 

nuly123

New member
הרשימה שלי


סיימתי לפני כמה ימים את Jealousy Incarnate . לא יכולה להגיד שהתחברתי ממש למרות שהשחקנים מצוינים. זה היה לי ארוך מדי ומבולגן עם חלקים מעצבנים שגרמו לי לפרוש כמעט. בסופו של דבר אני שמחה שלא פרשתי ממנה, כי היו בה גם רעיונות מעניינים ורגעים מרגשים בכל הבלגן הזה.

סדרות רצות:
Weightlifting Fairy Kim Bok Joo - כששמעתי על הסדרה הזו בהתחלה חשבתי לדלג עליה. הראשית עצבנה ב"גבינה במלכודת" וגם הנושא של הרמת משקולות לא נראה לי מושך... אבל היו המון המלצות חמות ברשת שעוררו את סקרנותי. הסדרה הזו כ"כ חמודה ואנושית ומרגשת
אני ממש נהנית ממנה ולא בא לי לסיים אותה


Father, I’ll Take Care of You - מזמן לא נתתי צ'אנס לדרמה משפחתית ארוכה, אחרי כמה אכזבות בתחום. אבל אז פורסם בדרמבינס פוסט בשם Why You Should Watch: Father, I’ll Take Care of You, ואני החלטתי לנסות, בעיקר בזכות Lee Tae-hwan החמוד שעשה רושם טוב בסדרות כמו Pride and Prejudice ו-W. אז כן, יש שם הרבה מהרעות החולות של דרמות משפחתיות, כולל דמויות מעצבנות וקשקשת משפחתית, אבל יש גם רומנטיקה צעירה ועדינה וסיטואציות מצחיקות. כך שאני ממריצה את הקטעים המשעממים ומתמקדת בקטעים הכיפיים, וזה ממש נחמד.

Goblin - כבר כתבתי שאני לא כ"כ מתחברת לסדרה הזו. יש לא מעט פוטנציאל וההפקה נראית מושקעת ומלוטשת, אבל אני מרגישה שבסדרה הזו יש יותר אווירה מעלילה, עם הרבה פלאשבקים, פילרים ופרקים ארוכים מדי ללא צורך. לטעמי גם הכימיה בין הראשיים לא ממש משכנעת... מקווה שהפרקים האחרונים יהיו טובים.
 

cheburasha

New member
אני חזרתי לסרטים בעיקר

והסרטים הם:
  • The Treasure Hunter 2009 טאיוואן - אקשן נחמד טיפוסי לסרטים מסוג זה. הקאסט מרשים אבל הסרט בינוני. עם זאת עדיין מהנה.

  • Blue Spring Ride 2001 יפן - אם אני צריכה משהו לא מעניין מדיי ולא מושך מדיי ברקע אז סרטי אהבה בית ספריים יפניים זה בדיוק זה. כולם ממש דומים - חתיך גזעי מתוסכל שלא מוצא את עצמו ואיזה חנונה בית ספרית שמצילה אותו ביחד עם החברים. לפעמים אני שואלת את עצמי למה בכלל טרחתי, הכל לגמרי אותו דבר. אבל זה עובד טוב ברקע, תוך כדי עבודה.

  • The Vanished Murderer 2015 סין - אקשן ומסתורין מצויין. מסתבר שראיתי עוד סרט מאותו צוות הפקע שגם אותו אהבתי.

  • Mulan 2009 סין - סרט מלחמה פסאודו היסטורי. מרשים ועצוב. איכותי מאד.

  • The Bodyguard 2016 סין - בחור דומה לג'קי צ'אן מרביץ לכולם בלי סוף וגם אותו מפרקים כל הזמן. את העלילה לא הבנתי ממש. לדלג.

  • Vampire Cop Ricky 2006 - קומדיה קצת שחורה על שוטר מושחט שהפך לערפד. ממש נחמד.

  • The Age of Shadows 2016 - סרט מעולה על תנועת ההתנגדות הקוריאנית לכיבוש היפני. על סוכנים חשאיים, על בגידות ועל נאמנות. קצת קשה לצפייה בגלל מראות העינויים והוצאות להורג אבל הקאסט סוף הדרך. העלילה, הסוף - הכל אדיר. סרט חובה.

  • Puck! 2016 - סרט בן שני פרקים ממש ממש טוב. במיוחד יהנו ממנו מעריצי Lee Kwang Soo כי הוא בתפקיד ראשי עם משחק מעולה.

והסדרות:
  • Second to Last Love - על אש קטנה, פרק בשבוע, זורמת עם התרגום הרוסי. דרמה מצויינת. נהנית ממנה מאד, דווקא בקצב האיטי היא באה טוב.

  • When a Snail Falls in Love סין - מעולה אבל גם מתעקבת עם התרגום. הייתי בולעת אותה אם היה לי זמן לכתוביות.

  • Goblin - אגדה קסומה. אם היו פחות פלאשבקים אז בכלל היתה אדירה.

  • Hwarang - נחמד מאד. חשבתי שלא ילך לי אבל דווקא זורם טוב.

  • Naked Fireman - הפרק הראשון היה מאד מבטיח. רק 4 פרקים. יש לי הרגשה מאד טובה לגביה.
 
למעלה