שירשור צפייה כי מזמן לא היה

cheburasha

New member
והרשימה שלי


סרטים:
קוריאה
  • 2016 Don't Forget Me - הקאסט מעולה, סיפור טרגי עם טוויסטים מעניינים. התחושה הכללית קצת מאכזבת אמנם אבל קשה לי להצביע למה. סרט טוב ומומלץ בהחלט.
  • 2016 Train to Busan - סרט הזומבים כמו שכולם בטח כבר יודעים. הרבה דובר עליו ובצדק. הסרט הזה שבר קופות לא רק בקוריאה. ראיתי יחד עם הבנים שלי והם אוהבי סרטי זומבים מושבעים. אמרו שהסרט מעולה. למרות שכל הנושא הזה של הזומבים הוא סטנדרטי מאד בסרטים ומלא קלישאות אבל ברכבת לבוסאן הכל הוצג בצורה מעולה והאפקטים היו מרשימים. מצעמי יכולה להוסיך שהסרט בעל קצב טוב, לא מפחיד אבל עם הפתעות כמובן. חוץ מזה קאסט מדהים ונתן את כולו. מומלץ לחלוטין.
הונג קונג
  • Rise of the Legend 2014 - עוד גרסה של סיפורו של Wong Fei Hung. למען האמת כבר שכחתי איך היא.
  • Lady Cop & Papa Crook 2008 - האמת אהבתי למרות שהסרט מבולגן קצת. במפתיע לא מדובר ברומן בין שני הראשיים. בבסיס הסרט ניסיון להציל את הילד שהוא בן של איזה מאפיונר. אגב זה סוג של קומדיה.
סין
  • Honey Enemy 2015 סרט נחמד עם Kwon Sang Woo המקסים בתפקיד ראשי
  • So I Married an Anti-Fan 2016 על הסרט הזה כבר דובר בשרשור על EXO
  • Sweet Sixteen 2016 - סרט דרמטי למדיי, לא מובן לגמרי. לדעתי הפוטנציאל לא נוצל עד הסוף.
  • One Smile is Very Alluring 2016 - סרט רומנטי קליל משולב עם משחק מחשב. יש גם סדרה כזאת שרצה עכשיו.
יפן
חייבת לומר שרוב הסרטים היפניים הם פשוט אותו דבר בעיניי. או שיש גיבורה ראשית נעולה בתוך עצמה ונפתחת בזכות האהבה של איזה חתיך ראשי או שיש חתיך ראשי מסובך , מתוסבך ודכאוני שכולם מנסים להציל והוא מתנגד לזה.
כל זה הופך את הסרטים האלה לצפויים ומשעממים. אבל כשאני שמה אותם ברקע תוך כדי עבודה זה בדיוק מה שצריך.
  • Prophecy 2015 - הסרט היחיד שהיה בו משהו נחמד ומעניין גם בגלל הסיפור וגם בגלל Ikuta Toma כמובן
  • Close Range Love 2014
  • Love for Beginners 2012
  • Orange 2015

סדרות שסיימתי לראות:
  • Addicted Heroin - סדרת יאוי סינית ממש טובה דווקא
  • Valid Love - הסדרה סבבה. הקאסט מעולה. אבל נשארתי עם רגשות מעורבים מהסדרה הזו. לא מצליחה להתחבר לקטע הזה של מורים שמתחתנים עם התלמידות שלהם. בעיניי זה לא אתי
  • I Hear Your Voice - נחמדה מאד
  • W – Two Worlds - לא יודע איך שרדתי שתי סדרות ברצף עם Lee Jong Suk שאני בכלל לא מתלהבת ממנו. כנראה רק בגלל שאר השחקנים ועלילה מעניינת
  • Bromance טאיוואן - כבר כתבתי קודם שזו סדרה מאד דומה בסגנון לקפה פרינס בגלל הקטע הזה שבחורה מציגה את עצמה בתור בן. בארון צ'ן הוא הסיבה העיקרית לראות אותה. כל השאר היה מאד סטנדרטי אבל יש הרבה התלהבות סביבה.
  • Cinderella and the Four Knights - סדרה חמודה אבל ילדותית למדיי. הרג אותי הרמה הנמוכה של הפרסום בה. היה את זה גם בW שהראו שם את הספר הזה של המאיירת Puuung. אוקיי בסדר, האיורים באמת מתוקים. אבל בסינדרלה זה כבר ירד לרמה אחרת. קודם כל כולם צבעו שם בספרי צביעה למבוגרים שעכשיו כל כך באופנה. אחר כך הם עברו בלקדם כל מיני אפליקציות מפגרות לסמארטפונים של הורוסקופים והתאמה בין זוגות. וגמרו בהמלצה של משחקים בטלפון למי שמשעממם לו. באמת, אם משעמם זה כל מה שבן אדם יכול לעשות? מה עם לקרוא ספר? לצייר? לכתוב שירה, לראות סדרה אפילו! זה פשוט הרג אותי
    מה שהכי אהבתי בדרמה הזו זה את החלק של Choi Min Sung. חבל שהיה מעט מדיי ממנו.
  • Thousand Years of Love - סדרה ישנה למדיי של So Ji Sub אבל אהבתי את הטרגיות ולא חד משמעיות שבה.

סדרות שנטשתי מחוסר עניין אחרי 6 פרקים:
  • Descendants of the Sun - לא יודעת מה ההתלהבות, פשוט שיעמם אותי
  • Uncontrollably Fond - בכייני מדיי בשבילי והראשי עיצבנה אותי לגמרי. קים וו בין הכאריזמטי לא הצליח להציל אותה בשבילי.

סדרות שבצפייה אצלי עכשיו:
  • Jealousy Incarnate - הסדרה קצת איטית. אולי אם הייתי רואה אותה ברצף אז הייתי נוטשת באמצע. אבל יש בה איזה שארם שגורם להמשיך לראות.
  • Fantastic - קצב התרגום שלה איטי אז אני עדיין דיי בהתחלה. לא סגורה עדיין אם אוהבת או לא. בינתיים ממשיכה.
  • Woman with a Suitcase - מעולה מכל הבחינות. בדיוק המבנה שאני הכי אוהבת. יש עלילה כללית עם איזה מסתורין שיתברר לאט לאט ובמקביל יש את המקרים הפרטיים שפוטרים כל פרק שניים. מלא הומור, אקשן וקצת רומנטיקה. קאסט מדהים
  • Second to Last Love - גם סדרה זו אני דיי בהתחלה אבל מאד טובה. המון שחקנים טובים שאני אוהבת. הומור ואקשן. פשוט יופי של סדרה.
  • Love in the Moonlight - התחלתי כי כולם נורא מתלהבים ולכן יש לה תרגום זריז. רואה ומתעצבנת. זו סדרה תקופתית הכי הזויה שראיתי. בעיניי היסטוריה זה משהו עצוב, טרגי, עפל. ופה קומדיה קלילה למדיי שלא קשורה למציאות בכלל. כל המצבים נראים לא במקום, חסרי הגיון לגמרי. אבל אם להתנתק מזה אז אפשר לראות ולהנות כמובן.
  • Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo - גם מסדרה זו כולם בהתלהבות מטורפת, בגלל לי ג'ון קי מן הסתם. עדיין לא התחלתי. כנראה שבכל זאת אראה ותה אבל חוששת שיהיה לי איתה כמו עם Love in the Moonlight
 

nuly123

New member
רשימה מכובדת כרגיל


וכמה דברים שיש לי להגיד על דרמות שהזכרת:

לגבי Love in the Moonlight - אני משוחדת כמובן
אבל יש ז'אנר של דרמות היסטוריות קלילות או פיוז'ן, שלא מתיימרות לייצג את ההיסטוריה אלא לוקחות ממנה אלמנטים מסוימים, ומערבבות כיד הדמיון הטובה על התסריטאים. אני חושבת שכבר מהטיזר הראשון אפשר להבין לאן פניה של הדרמה מועדות...

Valid Love - גם לי יש רגשות מעורבים כלפי הדרמה הזו, אבל היא לגמרי גרמה לי לחשוב, ולהרגיש ולהתלבט ולהזדהות עם חלק מהדברים שהדמויות עשו (ולהסתייג מאוד מחלקים אחרים). חוצמזה שעד היום אני נזכרת בחיוך גדול בהיכרות הראשונית של הזוג במרפאה


Descendants of the Sun - המרצתי אותה במהירות שיא. היא מאוד פוטגנית אבל העלילה כ"כ שטחית ודלילה לטעמי... היה אפשר לצמצם אותה לקליפ ולחסוך 20 שעות בלי להפסיד הרבה


 

cheburasha

New member
צודקת לגבי Valid Love. באמת דרמה שגורמת לחשוב

ראיתי את הקליפ הזה של Love in the Moonlight והבנתי לאן זה הולך אבל לא חשבתי שעד כדי כך גרוע. אולי אני הזדקנתי ולא מבינה הומור? בכל מקרה זו דרמה ראשונה ואחרונה בסגנון הזה שאני מתכננת לראות

&nbsp
טוב שלא רק אני מרגישה ככה לגבי Descendants of the Sun. דרמה מלאה פוזה וחסרת תוכן. כמו שעושים היום הרבה דברים לצערי
העולם נהיה שטחי
 

nuly123

New member
אני חושבת שזה עניין של ציפיות והעדפה אישית

זה לאו דווקא קשור לגיל... אני זוכרת שלפני כמה שנים הייתי בהצגה קומית בכיכובם של אדיר מילר ומיכל ינאי, שבה כל הקהל לא הפסיק לצחוק, אבל לי זה נראה מטופש לחלוטין ואפילו לא חייכתי. קורה שלא מתחברים, יש את העניין הסובייקטיבי, וזה לא בהכרח מעיד משהו עלייך או על היצירה המדוברת. פשוט לא מתאים...
 

maayanro123

New member
אני עדיין ממש אוהבת את הטיזר הזה

הסדרה באמת קלילה?
בניגוד לאלינה, אני לא אוהבת סדרות היסטוריות כי הן בד"כ כבדות ומעיקות, אז אני בד"כ אראה משהו היסטורי רק אם הוא קליל יותר\יש לו פן נוסף.
אם הסדרה קלילה ויותר משעשעת יש סיכוי שאני אראה אותה למרות שאני לא מתחברת לסדרות היסטוריות


לגבי Valid Love - הראשית ממש עיצבנה אותי באיזשהו שלב עם ההתנהגות שלה. אני חושבת שמבין שלושתם היה לי קשה להתחבר להחלטות\מחשבות שלה.
 

cheburasha

New member
כן הראשית של Valid Love היתה מעיקה לעתים

אבל, מי מר שאני אוהבת דרמות היסטוריות? לא אוהבת אותן בכלל! בדיוק בגלל שזה עצוב. והסדרה הזאת היא הזויה. מנותקת מהמציאות. בקיצור תנו לי מודרני
 

maayanro123

New member
אני איתך

סדרות מנותקות מהציאות זה לא בהכרח רע.. אבל זה תלוי איך זה נעשה ומה בדיוק הולך שם (נגיד ב"שומרי הלילה", שגם הייתה היסטורית, זה ממש לא עבד).

אם את לא אוהבת דברים עצובים, גם מלודרמות את לא אוהבת?
אני כנראה אוותר עליהן אם אני יכולה, או שאני אראה אותם רק אם אני במצברוח המתאים (מה שבד"כ לא קורה כי בד"כ מתחשק לי משהו שמח\קליל יותר).
 

cheburasha

New member
בגדול אני אוהבת קומדיות, מתח ופעולה

אבל לא רק. רואה כל מיני דברים. היסטוריים אני מעדיפה סרטים ולא סדרות. בסרטים הכל מושקע הרבה יותר, מהאפקטים והתפאורות ועד הבגדים ובכלל הדמויות. זה נראה פחות תלוש מהמציאות. לא משנה אם עצוב או משעשע. כמובן שגם הבימוי והתסריט בדרך כלל הרבה יותר טובים בסרטים.
וכן, מלודרמות אני פחות אוהבת אבל רואה לפעמים. גם בשביל הגיוון וגם כי לכתחילה אני הולכת לפי שחקנים ולא לפי הסיפור. אם יש שחקן שאני רוצה לראות אותו אז אראה אותו לא משנה מה הפרוייקט.
 

nuly123

New member
גם אני


הסדרה קלילה באופן חלקי, כי עולים בה גם נושאים יותר כאובים ויש בה גם עיסוק בלתי נמנע בפוליטיקה בארמון ולא מעט קלישאות שרואים בדרמות תקופתיות. יחד עם זאת, יש בה גם קטעים משעשעים, והרומנטיקה מזכירה לי סיפור אגדה עטוף בצמר גפן מתוק, שעושה לי פרפרים בבטן... הראשיים כ"כ מקסימים ביחד


אני דווקא אהבתי את הראשית ב-Valid love, גם אם לא תמיד הצלחתי להבין אותה, אבל היה בה משהו מאוד נוגע ללב בעיניי. גם השחקנית הייתה מצוינת לדעתי.
 

maayanro123

New member
קצת לא קשור, אבל אני אוהבת את ה OST של
Moon Lovers ושל סינדרלה וארבעת האבירים


בפוקס יצא שלשירים שבחרתי יש את אותו שם


הקליפים מכילים
לסדרות המוזכרות.

אגב, לא ראיתי את סינדרלה אז אני לא יודעת כמה זה בולט שם, אבל פרסום מוצרים בסדרה\סרט זה משהו שקיים המון זמן וזה מופיע בהרבה סדרות. יכול להיות ששם הם הגזימו (שוב, לא ראיתי את הסדרה בשביל לשפוט), אבל את יכולה למצוא את זה בכל סדרה כמעט.
 

cheburasha

New member
ברור שיש פרסום מוצרים בכל מקום

אבל בסינדרלה זה כבר הכוונה לחיים ולא סתם קידום מוצר כזה או אחר. זה כל כך שטחי שזה מגעיל לדעתי. אבל שוב, אולי אני סתם זקנה מקטרת? מעניין מה האחרים חושבים בנידון.
אגב גם אני אהבתי את השיר הזה ביסנדרלה. לגבי הOST השני, זו סדרה אחרת. יש עכשיו שתי סדרות שאוהבי הירח.
 

Larc En Ciel

New member
הדרמה היחידה שראיתי היא

W: בתקווה לסיים אותה השבוע. אני בפרק 13, והתסריט כ"כ מקורי שאי אפשר שלא ליהנות ממנה.

אחריה אני מתכננת להתחיל את Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo. בדר"כ אני נמנעת מדרמות היסטוריות, אבל הדרמה הזאת תפסה לי את העין, אני מקווה לא להתאכזב.
 

nuly123

New member
W באמת מקורית

מקווה שתהני מהפרקים האחרונים יותר ממני :)
 

Larc En Ciel

New member
בדיוק סיימתי אותה לפני כמה דק'

ושלושת הפרקים האחרונים באמת לא היו משהו. אני חושבת לראות את הספיישל בתקווה שלפחות שם יהיה סוף יותר מעניין, או לפחות ישאר לי טעם טוב בפה.
 

milly12

New member
הרשימה שלי

קוריאניות
אהבה שניה - סיימתי את פרק 14. מסוג הדרמות שאני אוהבת. קומדיה רומנטית קלילה.
סינדרלה ו4 האבירים - סיימתי את פרק 9. בינתיים גם היא קלילה וחביבה.
2 הדרמות מתאימות לתקופות מעצבנות כמו עכשיו....שינוי מצב רוח.
התחלתי גם את דוקטורס ואת בדרך לשדה התעופה אבל איתן אני ממש בהתחלה. נראה לי שפשוט התחלתי יותר מידי הרבה דרמות ליכולת הצפייה שלי. זה קצת בעייתי כי יש לפחות עוד שתיים שלוש שהייתי רוצה לראות.

טאיווניות
ממשיכה עם השטן לצידך. ראיתי גם את פרקים 4-6. אם הפרקים הראשונים היו מעין שוק תרבותי פרקים 4-6 היו מקסימים. אני ממש לא יכולה להסביר למה זה השתנה ברגע, אבל כמו שאלינה ומעיין אמרו הסידרה מקסימה.


יפניות
החלטתי לנסות לחזור ליפניות גם אם זה יהיה קצת בכוח. התחלתי לראות כמה סדרות מהעונה החדשה. אני עוד מתלבטת מה לעשות איתן וכרגע נראה לי שכנראה אראה עוד פרק אחד או שניים ואז אחליט.
 

nuly123

New member
נראה לי שאשמור את "סינדרלה וארבעת האבירים"

לתקופה שבה אצטרך שינוי מצב רוח


ולפעמים צריך הפסקה ממשהו מסוים כדי להתגעגע... אולי זה ככה עם הדרמות היפניות בשבילך, או שפשוט צריך לחכות לדרמה הנכונה שתלהיב מחדש :)
 

nuly123

New member
הרשימה שלי


Love in the Moonlight – כמו שכבר כתבתי, אין בסדרה הזו חידוש עלילתי (שוב ג'נדר בנדר תקופתי בסגנון חופשי), אבל אני כ"כ נהנית מהזוג הראשי ובמיוחד מפארק בו גום
בסצנות המתוקות שלהם אני פשוט עם חיוך ענק ולבבות בעיניים
עוד שנייה אני נמסה ונוזלת מול המסך
וההערות של ג'ני בתרגום לעברית גורמות לי להרגיש שאני צופה בסדרה יחד עם חברה טובה שנמצאת איתי באותו ראש


Age of Youth – דרמה מרעננת שמצליחה להיות גם משעשעת וגם עמוקה ומורכבת עם שחקניות צעירות ומוכשרות. מקווה שתמשיך ככה :)

Punch - אני די תקועה איתה. היא די קודרת ומאוד דומה בסגנון ל-Empire of Gold של אותו תסריטאי, כך שאני רואה לאן זה הולך, ולא בטוחה שבא לי להמשיך למרות הקאסט המצוין. אולי במנות קטנות. לאט לאט...

לא מזמן סיימתי את W - החלק הראשון היה מקורי ומפתיע, אבל בפרקים האחרונים הרגשתי את עייפות החומר, ודי איבדתי עניין. הראשיים עשו עבודה טובה בסה"כ, אבל לא הרגשתי שהם הביאו ערך מוסף לדמויות, וגם הכימיה ביניהם הייתה לטעמי די בינונית. ולמרות הכל, הסדרה בהחלט שווה צפייה כי ברגעים הטובים שלה היא חכמה ומפתיעה וגם מותחת את גבולות הז'אנר.

חג שמח!
 

cheburasha

New member
גם אני הרגשתי סוג של עייפות בסוף W

אולי היו צריכים לעשות אותה קצרה יותר?
&nbsp
PUNCH היא כל כך מעולה שאם את לא נהנית ממנה אז חבל. אולי צריך לחזור אליה כשיהיה מצב רוח מתאים יותר?
 

Larc En Ciel

New member
אני איתכן בנוגע לסיום של W

יצא לכן לראות את הפרק ספיישל במקרה?, אני שוקלת לראות אותו בתקווה למשהו יותר טוב
 
למעלה