שרשור חנויות.

mm130

New member
שרשור חנויות.

חשבתי שיהיה נחמד לפתוח שרשור עם חנויות מומלצות לקניית חומרים. אם זה בסדר מצד המנהל, הרמתי את הכפפה. הנה שתי חנויות שאני ממליץ עליהן: ארט-סט. רחוב "שמואל הנגיד". בית האומנים, ירושלים. החנות קטנה ואינטימית, מחירים זולים, ומוחזקת ע"י זוג- בעל ואישה. הבעל מחזיק בידע רחב מאוד בנוגע לאמנות וחומרים, לכן גם אפשר לקבל ייעוץ. חנות אומנות בפינת אלנבי. ת"א. לא יודע את השם, ממוקמת מול בניין האופרה. המחירים נוחים מאוד.
 
טינקרבל-

ליד קעקועים פסיכו קומה 2 דיזינגוף סנטר ת"א. מומלץ! שוקראשון - נמצא בראשון לציון באיזור תעשיה קרוב לקניון הזהב פעיל בימי שישי ושלישי , ניתן למצוא שם חומרי אמנות,אמנות עצמה(בערך),ודברים אחרים.לא מומלץ. ארטא- רחוב נחלת בינימין פינת לוינסקי(פחות או יותר) מומלץ!אני מתה על החנות הזאת!
 

vmkni

New member
חנויות בכלל או רק לחפצי אמנות?

יש את פיקסליין - ז'בוטינסקי ברחבת היכל התרבות בראשון - מנהלים ישראל ומשה- יש הכל, חיוך וסבלנות והמחירים נוחים ארטא - עין הקורא 13 ראשון - מנהלת אותו לאה - לא הכי זול אבל נותנים הרבה רעיונות וטיפים למי ששואל אחים יוגנד - בן יהודה 5 ת"א - חנות הצילום הגדולה ביותר - יש שם הכל מהכל - אני אישית פונה לנמרוד
 

חושית

New member
מסכימה איתך

פיקסליין טובים מאד, למרות שמחירים שלהם בחלק מהדברים גבוהים בהרבה ממקומות אחרים. ארטא- לאה היא מקסימה, אבל ניתן למצוא אצלה חלק מהחומרים במחירים לא רעים.
 

Martha

New member
בארטא יש בעיית חנייה.

בפיקסליין אפשר להחנות בחניית היכל התרבות בחינם אבל אם אתם ממליצים, אכנס לשם בהזדמנות הבאה שלי בראשון.
 

חושית

New member
ארטא

נמצא לא רחוק מהבית שלי, כך שאין לי בעיה כזו
 

Martha

New member
פיקסליין מדהימים

למרות שאני תל אביבית, אני קונה רק אצלם. הם עושים משלוחים הביתה ואם אתה לקוח "מתמיד", מקבלים 15% הנחה. היתה עוד חנות בראשון, מתחת לקולנוע ששכחתי את שמו. זה בלי הגג
(ליד הבלוקבסטר) החנות עדיין קיימת ?
 

חושית

New member
החנות כבר לא קיימת

הוא עבר לרחובות, גם היחס שם השתנה ביקרתי שם לפני כמה זמן ודי התאכזבתי
 

Martha

New member
הייתי שם פעם אחת וגם אני התאכזבתי

הם לא ידעו לענות על חצי מהשאלות ששאלתי.
 
למעלה