רמי מאירי מתארח בפורום

השראה

ההשראה לעבודותיי מגיעה מחווית שעוברות עלי, כגון נסיעה לאיזשהו מקום, חוויה חזקה שעברתי באותה תקופה, או כל דבר אחר שמרגש אותי. ההשפעה היא מיידית על אותו הציור שאני מצייר באותה תקופה. לאחרונה חזרתי מהודו, אליה נסעתי כדי למלא את המצברים ולקבל השראה ממקום אחר שיכול להשפיע על עבודותיי.
 

infatuation

New member
אירוח בפורום - רמי מאירי../images/Emo13.gif

מי שבדק לאחרונה את העידכונים בדף הראשי של הפורום יודע שהשבוע יש אירוח של אמן ישראלי בפורום. אותו אמן הוא בין ציירי הקירות הותיקים ביותר בארץ, והוא זכה אף לקשט קירות ברחבי העולם. הוא מפזר את ציוריו כבר למעלה מ-25 שנים. ביום חמישי הקרוב, בשעה שמונה בערב, האמן רמי מאירי יגיע למשרדי תפוז אנשים ויתפנה לענות על שאלותיכם. מי שרוצה לשאול את רמי מאירי שאלות, מוזמן לשרשר לכאן כבר מהיום את שאלותיו. לא להעלות שאלות לא לשירשור הזה, את כל השאלות נא לשרשר להודעה הזו.
 

moran500

New member
שאלה ראשונה ../images/Emo9.gif

היי רמי, יש לי את הספר שמראה את העבודות שלך בבית, והכל מקסים ויפה ומאוד מאוד מוסיף לת"א האפרפרה.. בזמן האחרון יצא לי להיות בשכונות מסביב לשוק הכרמל וראיתי שם הרבה ציורי קיר קטנים, יחסית, שלך. שאלתי היא האם הם חדשים, או שפשוט לא ידעתי על קיומם עד עכשיו
ושאלתי השנייה היא איך אתה חושב על הכל? למשל בציורי קיר בגבעתיים, איך חשבת על כל הרעיונות? אממ... זהו.. בהצלחה בעתיד ותודה על אמנות שמשתלבת ברחוב
 
../images/Emo39.gif וגם לי שאלה :)

טכנית יותר- איך מציירים על שטח כל כך גדולבלי להרוס את הפורפורציות וכל הפרטים, ובכלל- את העבודות הממש גדולות, מי צובע?
 

tinto2

New member
מצטרפת לשאלה - זה כמו פרסקו ?

אוהבת את העבודות שלך !
 
פרסקו

היא שיטת ציור ישנה, לפני שהמציאו את הצבעים המודרנים, שבה לפיגמנט לא היה חומר שיחזיק אותו. לכן, עירבבו את הפיגמנט עם הטיח וכיום הצבעים הם בהחלט חזקים ועמידים. לוח הזמנים המהיר של ציור קיר לא מאפשר לי להשתמש בפרסקו, למעט מקרים בודדים.
 
היי פרינסס ../images/Emo13.gif

בשטח גדול אני נעזר בעוזרים נוספים, ובכך ניתנת לי האפשרות לעמוד מרחוק ולכוון אותם לנקודות מפתח בציור.
 
שלום מורן

הציורים הקטנים הולכים ומתווספים כי הסטודיו החדש שלי נמצא בסביבה הזו. בנוגע לרעיונות, המבנה עצמו הוא מהראשונים של גבעתיים וגרה בו אישה מאוד מאוד מבוגרת, גם מראשונות גבעתיים. ישבתי עם אותה האישה ושמעתי סיפורים על גבעתיים העתיקה, וזה הביא לי את הרעיונות.
 
העבודה הראשונה של רמי מאירי

שנתקלתי בה היתה זו על הקיוסק ליד הבימה. צריך היה להביט ולחזור ולהתבונן בשביל לקלוט שאין אלה אנשים בשר ודם. בפעם הבאה - הפיגומים בשד' ירושלים בר"ג, כבר לימדה אותי שצריך לזכור את השם של רמי מאירי. מאז נתקלתי בעבודות אחרות שלו, במקומות שונים, ותמיד זו היתה חוויה. תודה לרמי מאירי שעושה את סביבתנו יפה ועשירה יותר.
 
אני מאד אוהבת את היצירות שלו../images/Emo140.gif

רמי מאירי בעיני אמן בחסד|!! ומה שהייתי רוצה להעביר לו שהייתי שמחה לראות יותר מהן ברחבי הארץ.
 
תודה סיגל

כל הזמן נוצרים ציורים חדשים. לצערי, חלקם נעשים במקומות סגורים ופחות בכיכרות הומות. בכל זאת, כמעט כל שבוע יש ציור חדש שנעשה. ישנם ציורים מהמצפה התת-ימי באילת ועד לחרמון.
 

infatuation

New member
גם לי יש שאלה../images/Emo13.gif

רמי, באיזו טכניקה אתה משתמש לציורי הקיר שלך? הרי אלו ציורים מאוד גדולים ובטח עבודה במכחולים היא מאוד קשה. שאלה נוספת, איך אתה בוחר מה לצייר על הקיר? האם אתה נדרש להכין כמה סקיצות עד שאתה מגיע לתוצאה המושלמת?
 

vmkni

New member
גמני

באילו חומרים אתה משתמש (עם זה לא סוד מקצועי) סה"כ זה אמור לעמוד בפגעי טבע כמו גשם ושמש, וגם פגעי ליכלוך של עשן מכוניות דבר נוסף - איך אתה מתמודד עם החשש של הונדליזם הישראלי הידוע לשמצה? יש מישהו שמתחזק את הציורים או שאתה מדי פעם עובר עליהם ומתקן?
 
ובאותו הקשר - גיליתי השבוע שהציור

נעלם מהקיוסק ליד הבימה.... זו לא שאלה אלא הבעת צער.
 
חומרים

אני משתמש בצבעים בעיקר על בסיס אקרילי, בכדי לשמור על איכות הסביבה וגם כדי שהצבעים יתייבשו מהר ואוכל להתקדם במהירות בעבודה. הצבעים האלה רחיצים ועמידים, ניתן לנקות אותם ואין להם בלאי. זו באמת שאלה טובה, כי אני רוצה לציין שהציורים עומדים בכל מיני פינות כך שכל אחד יכול לבוא ולהרוס אותם. אבל, אחרי 25 שנה שאני עובד אני רוצה לתת תעודת כבוד לאזרח הישראלי שלא נוגע ביצירות שלי. כנראה שהן מדברות גם אליהם. כמו שכתבתי קודם, כמעט שאין בלאי לעבודה, וציור שמתיישן, לדעתי, הופך להיות יפה יותר עם הזמן, כך שאין צורך לתקן.
 
טכניקות

הטכניקה בדרך-כלל היא שימוש במכחולים ומברשות, כשניתן להשתמש בהתזות של צבע בכדי לכסות שטחים גדולים. המרכיב העיקרי בעבודה הוא התכנון, שזה למעשה רוב העבודה, וכמובן, עד שמגיעים לתוצאה הסופית יש לא מעט תוכניות ושינויים בדרך.
 
למעלה