שרשור צהריים
היום ה45 ב

בוייאקה מאן

Well-known member
לא מפחיד אותי...

בוייה יכול להרים מסוק גם למרי עם מילים מאוד ספציפיות
רק אומר
 

לאמכורה

New member
האמת שזה גאוני כי זה יחשוף מי מהדיירים קורא/פעיל בפורום

בתור קוראת שקטה של שנים בויאקה הוא סלב רציני כאן, אי אפשר לפספס
 

טוויגיי

Well-known member
מרחק עכוז חשוף

&nbsp
אז שלא תנסה לשדר חסודה בחלק עליון וסמרטוט על הראש
כי אופנתי זה לא
וקלאס זה בטח לא היא
סתם עושה טיזינג לאלוהים
ולצופים
&nbsp
שתהיה אותנטית
כפי שהייתה בתחילת עונה כשנזלה על ליאור ושחוץ מלשלם לו עשתה הכל כדי שיסתכל לכיוון שלה
&nbsp
&nbsp
 

בוייאקה מאן

Well-known member
הסרט על הראש היה בשביל להחזיק את השיער

וכמו שאמרתי זה לא היה צנוע
וה' רואה הכל לא? אז בגד ים חיגאב עירום הכל אותו הדבר בשבילו
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
בוא הא...גם בכדורי שוקולד הוא מוכשר!

מקטין אותו...
לא יפה
 

tiponet2

New member
זה נורא מבאס לראות רק את הפרקים הערוכים


אין לי זמן לראות את כל המתרחש בשידור החי ולמרות שיש לי את הערוץ אני לא מצליחה לצפות בו. לפעמים אני נזכרת ומדליקה ולא מבינה כלום ממה שאני רואה על המסך. גם ככה לקח לי המון זמן להבדיל בין הבנות.
בכל אופן, אמש ראיתי את אמלי מודחת וקודם ראיתי את רונן מודח. לכי תדעי למה הדיחו את רונן שהיה די דומיננטי בבית ואת אמלי שהיא די צעקנית ורבה תמיד... נראה לי שמעט מאוד אנשים מצביעים. אין את אותו הלהט שהיה בשנים הקודמות. גם ככה זה בחינם ואפשר עד 10 הצבעות ואין מקום לרמאויות, כמעט ואין למיטב ידיעתי, ובלי רמאויות זה לא מעניין וממילא באפליקציה זה כמעט בלתי אפשרי להצביע. ההצבעות לא עולות על המסך בכלל...
מוזר שאדם נשאר. כנראה שהוא הכין לעצמו חמ"ל רציני לפני שנכנס לאח. חמ"ל בתשלום כמובן. כסף לא חסר לו. ההורים שלו הבנתי מלאים בכסף, הם יכולים לתת כסף לאנשים כדי שיצביעו לו. קשה לי לראות מי מתלהב מאדם עד כדי הצבעה עבורו. אני הצלחתי פעם אחת להצביע דרך המחשב אז בזבזתי את כל ההצבעות לניר. ברור לי שלניר מצביעים המון. הרבה יותר ממה שחושבים. כל מי שמחפש קצת אנושיות בלי קשר לפוליטיקה.
למען האמת, לצופים נשבר הפופיק מפוליטיקה. לא רוצים לשמוע יותר לא על שמאל ולא על ימין ולא על צודקים ולא על טועים. בא להקיא מכולם. לכן אוהבים את ניר עם הסבלנות העילאית שלו לנוכח כל ההתקפות של הדיירים שלא למדו תרבות דיון כלשהי.
אין לי שום סימפטיה לשוברים שתיקה ולהיות הדובר שלהם זה חרא של ג'וב, אבל אני מסתכלת על המכלול של הבן אדם. אני מסתכלת על כל תו בפניו, על הכאב הניבט מהעיניים ואין לי מושג מאיפה זה נובע וגם לא כל כך איכפת. אני רואה את האיפוק בחזה ואת הסבלנות לענות וללמד את זה שעושה מעצמו דביל ובחוצפה גדולה הוא גאה בעצמו על כל דביליותו. כמו בקטע שהוא קרא לניר - אתה פתולוג! ואז ניר אמר לו, למה אתה קורא לי פתולוג? מה אני רופא מנתח גופות? הדביל הסתכל עליו ולא הבין מה הוא רוצה ממנו ואמר מה זה משנה? ככה אני רוצה לקרוא לך. אסיף התערב ואמר לגדי, בטח התכוונת להגיד שקרן פתולוגי...
ואז גדי ישר קפץ על המציאה ואמר - כן כן בדיוק לזה התכוונתי. הוא שקרן פתולוגי.
וניר יושב עם פרצוף מחויך ושומע, ומכיל עם כל הסבלנות שבעולם, את הדביל הכי גדול שבטח יצא לו להיתקל בו, והוא אפילו מחבב. לא רק מכיל. הוא מלמד את עצמו לקבל את השונא הכי גדול שלו שהוא גם בעצם האוהב הכי גדול שלו בבית, האוהב שלא יכול בלעדיו. ת'אמת? אלה הקטעים שאני הכי אוהבת לראות. את גדי וניר. הניגוד הזה של שניהם שהוא המיקרוקוסמוס של הניגודים המטורפים שיש בעם שלנו.
 
למעלה