שרשור צהריים
היום ה45 ב

ליל אמש,שאיפה לסתימת פיות,והכיוון המטריד שהתכנית צועדת ל...

לקראתו.

ליל אמש-האח הזה הוא ממש הורס מסיבות מקצועי,כמו המורה המעצבנת שהיתה עומדת בפינה במסיבות יסודי והיתה משקיפה כל רגע שאף אחד לא עושה בלאגן.

עצר אותם משתייה כל רגע,ועל הדרך אותנו צופי הלייב,כי כל רגע שהוא צריך להזהיר אותם הוא לא מעוניין שנשמע את קולו המהוסס והלא סמכותי בעליל.

רועי עוז מדוע אתה מגן על ליאור בכזה חירוף נפש? מה אכפת לך היה להראות לנו את ליאור האמיתי? שהוא שתוי וללא עכבות? או את תקווה? מה אתה מסתיר שם אצלך למעלה בהפקה?

אמנם היה PARTY POPPER רציני האח הזה אבל עדיין זה הספיק למנה יפה של ליאור השיכור והפדיחות שהוא פלט,
אהבתי במיוחד את העלבונות לניר,את המגע הסמי/הומו/אירוטי שניר ניצל בעקבות אבדן החושים הזמני של ליאור,סחט כמה נשיקות,חיבוקים צמודים,והבטחות לבוא עוד בחוץ... ההרמות יתר לחגית ...

אהבתי גם את זה שתקווה וליאור הרשו לעצמם עוד יותר למחוץ את ליבה של ירדן, כאשר ליאור צווח כמו תרנגול שחוט " את האהבה שלי את!!!" מול ירדן בספסל המעשנים לתקווה. רק אל תשכח למי צעקת לפני שבוע וחצי דביל... ועם מי התנשקת מתחת לשמיכה,ועם מי התגפפת צמוד צמוד... ברוך השם לתקווה יש במה להתגפף... פלאס פלאס סייז...

היחידים שאהבתי במסיבה אמש היו אדם וירדן,קלאס של שכרות...במידה ובטוב טעם...

אמלי-לא אהבתי את הריקודים על דמה שוב ושוב,ריקודים שהתחילו עם אב -הבית "הנחמד" "החביב" אותה אמלי שהאכילה אותו ימים ולילות היא זו שספגה לבוז ולעג.. .ואיך שתקווה לא תצטרף אליו? הרי זהו יום חגה של הרעה הזאת....

סתימת פיות-אוי כמה שאני מייחל וחולם שיכניסו מישהו או מישהי שתסתום לליאור ותקווה את הפה ,אפילו במעט ל48 שעות... לא מסוגל לשמוע אותם ביחד,לראות אותם ביחד...

פשוט הגיעו לרמה של נסבלות שאני לא מסוגל להכיל, "עבד כי ימלוך" זה בדיוק עליהם. הם כל מה שחולה בחברה שלנו,הם מייצגים בעיני את הרוע בבית,את החוסר התחשבות באחר,חוסר אמפטיה לאחר,אגואיסטיות אגרסיבית שבאה עם דריכה על האחר.

בבקשה בבקשה שיכנס מישהו חדש שיעשה לכך סוף לשלטון הזוועה שלהם. והם רק נהיים יותר גרועים עם כל צבירת הכוח שהאח מעניק להם עריכתית מה שייוצר יותר אהדה בחוץ.

כיוון-הכיוון שהתכנית לצערי צועדת אליו הוא גרוע,האח החליט לשים את הבייצים על 2 דיירים בלבד כאשר השאר משמשים דמויות רקע במקרה הגרוע ובמקרה הטוב אתנחתא קומית.

מתן דגש לתקווה וליאור יוביל לדעתי לאבדון מוסרי הכי גדול בתולדות הפורמט,מדובר בזוג שרלטנים,רמאים,גונבי דעת ,אלימים כל אחד בדרכו.

אני צופה שחורות בכיוון שרועי עוז בחר להציג לצופים. אני מזועזע עד עמקי נשמתי,ואני כואב את לכתה של התמימות,גם אם היתה מעושה.
 

nicknick28

New member
אם אתה רוצה שהאח לא יגן על ליאור ויראה אותו במלוא הדרו

אז זה צריך להיות שוויוני - וגם את גדי הוא צריך להראות במלוא הדרו.
עם הקללות, עם האזהרות, בלי הצנזורים ובלי השליחים שהאח שולח כדי לעצור את גדי שלא יפלוט משהו בעייתי.
אם זה היה קורה - כנראה ששניהם כבר לא היו בבית הזה.
 

מורבידי

New member
הפוסט הכי אמוציונלי שלך שראיתי עד כה


כתבת יפה.
לגבי ליאור , אני חושב שבמשדר הראו מספיק מליאור כדי שצופה סביר ולא משוחד אמור להבין שהוא חמום מוח מעל האדם הממוצע. אנשים שלא רואים את זה אלו אנשים שכנראה בוחרים לא לראות את זה מסיבותיהם הם. נכון שמראים רק קורטוב מזה, ומרסנים אותו ,ואם היו מביאים אותו למצבי קיצון - אף אחד כבר לא היה יכול להגן על שמו . ועדיין - אני רוצה להאמין שמתאפשר לאנשים להבין שמדובר בבן אדם שנהנה מניפוח החזה , וקרבות אינדיאנים , גם אם הוא הרבה רוח וצלצולים ופחות מעשים ולא באמת יפגע במישהו , וכן יש לו לב טוב וכן אני מאמין שהוא מחפש להגן על אנשים - עדיין - זו תרבות קלוקלת ומאיימת - מקווה שרואים את זה .
 

GM1988

Well-known member
למה בלייב יש יותר ממה שרואים במשדרים?

העימותים שלו נראים ונשמעים מצחיק מרוב שהוא בוחר להיות לא אותנטי ומנסה להידמות לשיחי.
 

yalian

New member
אז לדעתך דייר חדש שביממה הראשונה שלו בבית "יסתום את הפה"

לכל מי שציינת - זו התנהגות רצויה שתיתן כיוון יותר חיובי לתוכנית ולחברה הישראלית?
בעיניי יש בזה את אותו רוע, חוסר אמפתיה, דריכה על האחר ושאר הדברים שציינת ושאני מסכימה איתם.
ולכן ניר מייצג בשבילי את כל מה שהייתי רוצה לראות בחברה שלנו, ובמיוחד את הענווה, יכולת ההכלה והאמפתיה, דרך ארץ, כבוד לאחר וכו'.
 
מה הקשר לניר? אין צורך לדחוף אותו לכל פוסט שלא קשור אליו...

וכן צריך אגרסיביות מתונה מול אגרסיביות אחרת דורסנית... עדינות ויפות נפש לא תעזורנה במקרים קשים כמו ליאור ותקווה.להיפך זה ייצור את אותה אסקופה נדרסת שוב ושוב..

אני מצפה שכמו שאורן נכנס וכבר הבהיר את עמדתו,כך גם דייר או דיירת חדשה יכנסו ואדרבא אחרי שכבר צפו בעונה יבינו שכאן אין מה לשחק,לטייח,לייפות.

ישנה כאן התנהגות בריונית שצריך לעקור אותה משורשה..ואם האח הגדול לא רק שלא מונע התנהגות זאת אלא מדרבן אותה ומצ'פר אותה. אז אני מצפה מאדם בעל מידות מוסר ודרך ארץ שיעשה זאת.

זה מה שהייתי נוהג בעצמי אם הייתי נכנס כדייר.
 

yalian

New member
בעיניי ההתנהגות של אורן חזן היא התנהגות בריונית שצריך לעקור

בוא לא נגזים "מקרים קשים" - ליאור ותקוה הם לא עבריינים/אנשי עולם תחתון,
הם אנשים רגילים, שיש להם - כמו לכולנו - התנהגויות טובות ולא טובות, ותכונות אופי כאלה וכאלה, שמוקצנות בסיטואציה של הבית. נראה שהם פחות למדו לאורך החיים איך להתמודד בצורה טובה עם רגשות שעולים אצלם, ולכן הם משליכים אותם על כל הסביבה.
אני לא רואה שום ערך ושום דבר חיובי/מוסרי בלהכנס לבית וישר לפתוח עליהם פה. תכנס לבית, תכיר את הבנאדם כמה ימים, שב תנהל איתו שיחה, ואז תגיד לו את דעתך. אם זו היתה המנטליות הכללית אצלנו בארץ, לא היית כותב את הפוסט הזה מלכתחילה. וזו לא עדינות או יפות נפש, זה להיות בנאדם לדעתי.
מה זה הקטע הדפוק הזה של להתלהם ולצאת על אנשים??
 
גבירתי את מודעת לך שאנחנו מדברים על תכנית האח הגדול ולא על

קונצרט של שוברט בהיכל התרבות ברעננה?

אורן חזן הוא כסיל גמור,אבל הוא לא אחד שיתקפל בפני בריון אחר.גם אם הוא ינודה,יוחרם,ויקולל....

צריך אנשים שילכו נגד הזרם בבית,והברז על הזרם כרגע מוחזק אצל תקווה וליאור... מי שלא רואה זאת,לא חש זאת דרך המרקע אז אני כבר לא יודע מה להסביר לו.
 

yalian

New member
אדוני מודע שלא צריך לצרוח על אנשים כדי ללכת נגד הזרם?


 

מורבידי

New member
יכול להיות שבגלל המשולש הרומנטי

תקוה-ליאור-ירדן נקבל בכל זאת בגמר את שתי הפיינליסטיות ראש בראש - תקוה-ירדן .
ירדן זוכה ללא מעט תמיכה ואהבה בפייסבוק , בניגוד לשבועות הראשונים ,בגלל השינוי שחל בה. יש סיכוי שהיא תישאר עוד לראש בראש מול תקוה .
 

אלזה4

Well-known member
בכתוביות ב26 תקווה לאסיף על ניר: "אני לא מבינה איך אתה עדיין

סולד ממנו הוא פשוט בן אדם מדהים".

שאפו להפקה - ברור באיזה צד היא.
חוץ מזה, אני חוזרת להעריך את תקווה. (למרות שיש הרבה דברים שהיא לא באה לי טוב).

מי שמעריך ואוהב את ניר ליבי מתרכך כלפיו..
 
למעלה