שרשור ערב
היום ה 27 ב

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
מה מה מה מה ?! מה רועי עוז יא $%%@ ! מה ?! מה יהיה ?!

כל היום המצלמה על תקווה ? כל היום ?!
לא תתן לנו לראות שיחות אחרות ?!

*מקללת את רועי עוז בלב *
*מוסיפה קללות בקול *
 

berens

New member
אני יודע שאוהבים פה את רות, זה לא אומר שתקוה חייבת

מה קרה ביניהן, אני לא יודע
 

some1here4

New member
היא באמת לא חייבת.. אבל מה רות עשתה בשביל שתלכלך עליה ככה

כל הזמן.. תחמם ותסית נגדה?! אין סיבה פרט לקנאה.. בכל אופן.. רות לא נתנה לה סיבה ולא דיברה עליה רעות עד שתקווה החליטה להיות "אמיתית" כשרות גם ככה הייתה מפורקת.
 

berens

New member
אם כל הצינזורים אנחנו לא יכולים לדעת מה באמת קרה ביניהן

 

nicknick28

New member
תקווה לא חייבת לאהוב את רות

אבל היא מדברת עליה ללא הרף, גם באזניי אוהביה וחבריה של רות בבית.
אז באופן טבעי ...זה מעורר ביקורת.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
מרי הוא הרס את הפורמט...אנחנו הצופים המסורים,אדוקים שבאמת...

עוקבים או יותר נכון לומר יהיה מנסים לעקוב אחר דיירי הבית (כל אחד ומי שהוא מחבב/ת).

זוכים לזלזול הכי גדול של ההפקה הזו ושל האח הזה. צופי26 לא יכולים להבין מה העלילה,מה קורה בבית,כל שיחה חשובה מנוטרת,כל משימה כמעט מצונזרת....

ועוד לא התחלנו לדבר על שיחות שבכלל אנחנו לא זוכים לראות השיחות "הנעלמות" אני קורא להן שבהן רועי עוז מגן מכל משמר על הפייבורטיים שלו.כמו (ישראל בזמנו ואסף גורן).

אני אזכיר שוב זה ערוץ שאנשים שילמו עבורו סכום כסף.

לכן אני שומע גם כאן וגם ברחוב הרבה אנשים שלא מבינים את ההבדלים העמוקים והמהותיים בין המשדר המרכזי שלא משקף במאומה את מה שמקבלים או המעט שמקבלים ב26.

ועוד משהו ששווה להזכיר אנחנו ביום ה27 ועדיין שום אלכוהול ושום מסיבה לדיירים, שלא לדבר על כמה שירים ברצף קצת לעורר אותם בשעות מתות.

האח הזה ראשו ומעייניו אך רק במשדר המרכזי,עסוק כל היום בכך- עריכות, ניהול משימות, לוח זמנים את מי להזמין עכשו לשיחה בחדר האח... צופי 26?? שילכו ל.... ...

תגידו מה שתגידו על זק,בשום עונה שלו לא היה ניתוק כה זר בין ערוץ הלייב למשדר.
בימיו עוד יכולנו לשמוע אותו מנהל משימות ומעביר דאחקות עם הדיירים.. עם האח הזה גם שהוא מנסה להעביר דחקות הוא לא נשמע ברור, ומתי שהוא מנסה לצ'פר אותם הוא עושה בדיוק ההיפך עם עוד שיר דכאוני.

טבלאת הרייטינג לא משקרת(עוד הפסד לכוכב הבא גם בחמישי וגם בשבת) והצופים לווא דווקא בורחים,הם פשוט מחכים שהפיאסקו יגמר וחוזרים לליאור שליין.
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
מדוייק להפליא.

זה מתסכל כל כך
לא את צופי התכניות הערוכות והבולשיט שהוא נותן להם...
את צופי הלייב!
אותנו

לא מובן לי איך לא מחליפים אותו
פשוט לא מובן
 

מורבידי

New member
מה שהיה פותר את זה , זו אפשרות לבחירה בין ריבוי מצלמות,

מה שניסו לעשות באחת העונות .
הפקתית , כספית - זה גדול עליהם.
לא מסכים איתך לגבי התלונות לגבי רועי עוז ולגבי עונות קודמות. יש זיכרון קצר לציבור. תלונות ,קללות ,גידופים נגד העורך זה משהו שהוא קבוע מדי שנה, וכל שנה חושבים ש"הפעם זה הכי גרוע" ,וכל שנה אותו דבר. היו אותם גידופים כלפי יורם זק.
וכשהיה יורם זק- אז היו טענות על הסדיסטיות שלו, וכלפי רועי עוז - על רחמנות היתר שלו.

לגבי המסיבה והאלכוהול - לדעתי - זה משהו שאפשר לעשות (אפילו כמה פעמים). וגם פה - מצד אחד , אנחנו אלו שהתלוננו כלפי רועי עוז שהוא משתמש בכל הקלפים ובכל ארגז הכלים - מוקדם מדי.
כבר בשבוע הראשון הכניס אורח , כבר בשבוע הראשון נוצרו מחנות, הוא כבר משמיע להם שירים עצובים כדי לפרוט על רגשות הגעגועים הביתה (מה שאמור להגיע בכלל בחודש האחרון), וכבר היו בערך 4 משימות סודיות וגם את זה הוא שרף, עוד שבוע הוא יכניס את המשפחות ואפשר יהיה לסגור את העונה.
אז אני מבין למה הוא מן הסתם ממתין לשמור חלק מהקלפים (כמו מסיבה, לשלב טיפה מתקדם בעונה). מצד שני , מסיבה זה משהו שאפשר גם לעשות פעמיים שלוש בעונה . מן הסתם רועי עוז (היי רועי) אם יקרא את מה שאנחנו רושמים פה - צפה כבר בשבת הקרובה לאיזו מסיבת אלכוהול או משהו בסגנון ;)
 
היה את זה כבר אפשרות בחירה בין מצלמות(4 במספר) בעונות ה..

הראשונות בעונה 1 ועונה 2 בודאות כנ"ל בVIP אחת.

גם בעונה 3 אם אינני טועה,(חצר,חדר שינה,סלון,ועוד אחת איפשהו).

התלונות היו תמיד על עריכה,אני לא מתייחס לאספקט זה של תפקיד האח הגדול,
אני מתייחס לגישה שלו בתור ראש המערך ההפקתי לערוץ הלייב. הוא פשוט מפגין חוסר כבוד לערוץ הלייב ולרוכשיו.

אצל זק והאמן לי אני זוכר הייטב יכולת לראות בלייב אירועים משמעותיים שלאחר מכן גם הוצגו במשדר המרכזי אם כי מלוטשים וערוכים בחיבה מסויימת לפייבוריטים של זק ושל הקהל באותה עונה ספציפית.

דוגמאות לכך הן-נאום הבובלילים-פרידמנים, פרשת ש"צ של עינב ואשר... או עונה 2 עם הריב בלייב של אלירז וסער ריב שחילק את הבית למחנות הראשונים שלו,סער תוחב לאיילה מפית מלוכלכת, אמירות קשות על דייריים...
או משימות ששודרו בלייב באותה עונה כולל משימה של המשפחות וההולגרמות.

וכנ"ל גם בעונות הבאות של עונה 3 וריב דנה רון -פרידה,עמיר וסיוון במיטה... עונה 4-קותי וערן וכו וכו.... יש הבדל מהותי בגישה של השניים לגבי נחיצות ערוץ הלייב והיחס אליו.
אנחנו רק יכולים לחלום לקבל משהו מהותי בלייב כיום.

מסיבה זה לא כלי ,זה צורך בסיסי של אנשים כלואים בכלוב זהב,"מסיבה" גם לא צריכה להקרא מסיבה, היא יכולה להיות ערב הווי,ערב חברתי.. כל מה שנוכח בו קצת מוסיקה וקצת אלכוהול...
 

מורבידי

New member
אני ממש ממש ממש חולק על שניכם,

קודם כל - לא הבנתם טוב - רשמתי בהחלט - שכן היו עונות שהם ניסו לשים מולטי מצלמות (כי זה הדבר הנכון לעשות בתוכנית ריאליטי. נקודה).
הפקתית וכספית זה לא הלך .מסיבות מובנות. כדי לצנזר מה שקורה ב 4 מצלמות - צריכים 4 במאים, או 4 עורכי תוכנית - זה לא אפשרי.

לגבי צינזורים ותלונות - לא מסכים איתכם.
אני בטוח שמרי יכולה לתמוך בזה - תלונות על ה"שקופית" היו תמיד . ת מ י ד .
מה שכן, למשל ב 2025 , זו הייתה (לזכרוני) הפעם הראשונה היחידה , שבה זק עשה משהו שונה מהאח, שהוא הראה את הלייב בבית ,גם בשעת השידור בלי שום הפסקה.
אני טוטאלית איתכם בזה שזק היה אשף בעריכת משדרים . אשף. לא זכור לי שהוא היה אשף בעריכת משדרים הוגנים. אבל כן אשף בהפקת תוכנית מהדקה הראשונה עד הסוף.
אולי בכלל היה זה אסי עזר שהחזיק את התוכניות ? יוחזר אסי ?

מבין אותך לגבי מה שרשמת על מסיבה , שזה באמת צורך להתפרק, לשמוע שירים - להחזיר לאנשים צלם אנוש וקורטוב של שמחת חיים .
 
למעלה