שרשור עדכונים,קישורים. ושאר ירקות

A Rod23

Well-known member
כמו שכבר ציינתי אני מקווה שהנושא הזה יעלם מהתודעה כמה שיותר

מהר. נראה שנטלי חיכתה ליום האישה כדי להעלות את הנושא הזה שוב ולהראות את מה שהיא פיספסה, הרי לא היה לה מושג ששי השתמש בביטויים כאלה ושהוא העמיד אותה להדחה כשהיא העמידה את עצמה, אני מניח שזה דבר שהיא עדיין סוחבת איתה היא ראתה בו חבר אמיתי אז זה יותר קשה לה.
מקווה שזה היה אקורד הסיום לבמה שהיא עדיין נותנת לשחקן הזה.
לגבי אסף אני לא רואה שינוי גדול, גם בתוך הבית הוא היה מהראשונים שחשב ששי משחק ולא אותנטי.
אז שאלו אותו והוא ענה לא פירט יותר מידי ולא הלך למקומות נמוכים.
לא בראיון אחרי הזכיה, לא בדוח היומי ולא בכתבה בישראל היום, יתרה מזאת הוא התבאס על זה ששי שיחק משחק ובא נטו לקחת את הפרס ולא ניסה להתערבב עם האנשים, אסף גם אמר שחבל לו כי הם פיספסו אחד את השני.
הוא לא פירסם שום דבר בפייסבוק או באינסטגרם כמו נטלי הוא כבר התקדם הלאה אבל אם שואלים אותו אני יכול רק לצפות שהוא יענה את מה שהוא חושב.
אסף הוא מאלה שלא נתקעים בעבר הוא רואה קדימה וממה שאנחנו רואים מאז צאתו מהבית זה המון פגישות והמון מסרים חיוביים לאהדה העצומה שהוא מקבל.
בזמן שנטלי ושי רבו ביניהם בסטורי לאסף הייתה פגישה עם חברת תקליטים.
 
איזו אירוניה ממש חגיגה לעיניים שקוראות.


נטלי חיכתה ליום האישה כדי להציף את הנושא? מערב הגמר היא כבר בוחשת ובוחשת... עוד ששי ואסף נשארו אחרונים היא פנתה בפניה נרגשת לסמס במהירות לאסף. אל תדאג אחותה דבי דאגה ליידע אותה איך שהודחה מה ששי אמר עליה. כנראה שזה היה הדבר החשוב ביותר לעדכן אותה לפני פצפץ
.

נטלי לא ראתה מעולם בשי חי חבר אמיתי.חבר אמיתי מביע גילוי נאות על דיעות קודמות שליליות שהיו לו כלפייך. זה מעולם לא עשתה. להיפך תמיד חיפשה איפה לקנטר ולעקוץ את שי במיוחד שהיה בעת רותחין.

היא נותנת במה לשחקן-שי? חחח,גם היא וגם אהוב ליבך אסף שדרך אגב(לא היה פה גולש שיילל ובכה תכופות שהכל מכור וששי חי הוא הזוכה שנקבע?). גם היא נטלי וגם אסף הם הם השחקנים בעלי המסיכות שניהם שמרו על מודעות עצמית מול המצלמות כל התקופה ששהו בבית האח. נטלי לא הורידה את המסיכה לרגע.

על אסף באמת צריך להכביר במילים? הרזומה שלו בשלל תכניות ראלטי עלובות לא מוכיחות את המשחק שבו? כאילו באמת צריך לגשת "לבשלן הכי גרוע באמריקה" ???

אסף מכר לכם דמות,וקניתם אותה,רואים בהשתלחויות שלו בשי בראיונות כמה הוא שמר על עצמו ועל תדמית הדובון אכפת לי שמכר לכם. אם היה מפסיד היה קובר את עצמו באדמה. איפה "האהבה" שלו כלפי כל האנשים,גם אלו שלדעתו רע להם?

אה...הוא דואג שיהיה להם רע יותר...איך הוא יכול להגיד על שי משחק ואסטרטג? זה אותו שי שהיה בעונה 7...ראינו שמענו יודעים מה נקבל..הוא מאידך נהנה שהוא היה כלום ושום דבר בישראל,לכן יכל להעביר לכם את המשחק שלו ביתר קלות.

אין שום פספוס בינו לבין שי ,כמו שהוא בחר בבית האח להתקרב לאנשים מסויימים שלטעמי הוציאו ממנו רק רע,כך גם בחוץ. שי לא התעניין בו מעולם כי ההומור שלו וחוסר היכולת שלו לצאת מדמות האהבל התמים לא עניינו את שי .הוא מחפש עומק באנשים לא רדידות.

שי חי לא בא עם מטרות של כוכבות בחוץ,הוא בא לקחת כסף טוב שיכסה לו את המינוס הרב,ולצאת לדרך חדשה כלכלית. לא מעניין ויעניין אותו שאסף יהיה "המאמי" החדש...כי שי חי מעולם לא שאף להיות מאמי,נהפוכו...

נקווה שגם אסף וגם נטלי יפסיקו לעשות שימוש ציני בשם שי חי,ויתחילו באמת לנצל את הברזל בעודו חם.בינתיים הם מתעסקים בקקה שמוחזר כבר.
 

A Rod23

Well-known member
בניגוד לנטלי אסף לא מתעסק בקקה כמו שאתה אומר

שאלו אותו ב-3 ראיונות על שי והוא סיפר את תחושותיו בנושא.. הוא לא קילל, לא ירד נמוך, לא דיבר עליו חוץ מהראיונות האלה, לא העלה לסטורי או לפייסבוק דברים מגעילים ששי אמר עליו בפניו ומאחורי גבו שאלו אותו אז הוא ענה, מה הבעיה פה?!
אתה מצפה שהוא יתיפייף כמו שי ויאמר שכולם נחמדים וכולם יפים הרי זאת לא באמת האמת.
אני באמת לא יודע איך אסף התמודד עם בנאדם כמו שי בתוך בית אחרי שהוא קורא לו שוליה ואז מבקש סליחה, צורח עליו שיפסיק לעשות רעש ואז שוב פעם סליחה שלא נדבר על הדברים המזעזעים שהוא אמר עליו מאחורי גבו יחד עם חברתו הטובה והתמימה נרי.
זה שאתה חושב שאסף שחקן ואני חושב ששי שיחק את המשחק זה דבר אחר ולא נסכים לגביו, אבל אסף לא מתעסק בדברים האלה והאמן לי הוא מתעסק בעשייה והיו לו מלא פגישות בשבוע הזה.
נסכים לפחות על זה שנטלי צריכה להפסיק להעלות את הנושא הזה כל פעם מחדש, אני אישית מקווה שזה תם ונשלם ולא נשמע על זה יותר, מצד שני אם היא בראיון ושואלים אותה על זה שוב אז אני מניח שזה שוב פעם יעלה.
 
יש איך לענות גם לשאלות ששואלים אותך על אדם אחר.

הוא יותר מידי "מתלהב" לפרוס את משנתו על שי כל הדמנות שניתנת לו.חלאס "ניצחת"


אין צורך לרדת לרמה פסיכולוגית בגרוש כדי לנתח את התנהגותו של שי בבית האח.הוא לא מדבר על מה שהיה בינו לבין שי אישית.
הוא מדבר בהכללה על כל ההתנהלות של שי בבית. שילמד קצת משי חי איך לענות בדיפלומטיות. וכן הוא יורד נמוך וששוכח שלשי יש משפחה כאשר הוא מספר שהוא "עצוב" עליו,ושצר לו שהוא לא זכה להכיר את הוד מלכותו מלא הטוב -לב אסף.

תפסיקו כבר עם הדיבורים מאחורי הגב....כולם מדברים בבית האח מאחורי הגב,זו מהות התכנית,גם אסף אהובך דאג לעשות שיחות על שי עם ויקי,נטלי,לירן עדי ,אביבה...בייחוד שזה שירת את האסטרטגיה שלו "אור מול חושך".

ככל שהזמן יעבור אתם תגלו כמה אסף הוא שחקן.שיהיה לו בהצלחה עיני לא צרה בו.רק שילמד איך להתראיין..אולי זה הזמן לקחת סוכן רציני.

לגבי נטלי-תזכור מה רשמתי פה בערב הגמר,שגולש אחד לא זוכר מי,רשם שהכל פתוח עכשו בפני שי ושהפרק של האח נסגר...רשמתי פה שעוד לא. כי נטלי לא סיימה את פרק האח... בערב הגמר חזיתי את כל הדמגוגיה הזולה שלה כעת וניכוס הנשיות לשם קרדום אישי.
 

A Rod23

Well-known member
אתה שוכח ששי מחוספס בקטע של האח.. אף אחד לא עבר יציאה כמו

שלו בעונה 7 לכן הוא היה בשל ומוכן יותר ביציאה של העונה הזאת ולפזר מילים של אהבה כי הוא היה בבית הזה ויודע מה שהיה בבית האח נשאר שם (ברוב הפעמים).
עובדה שעם עומרי, ברק ודודו שהיו מהאנשים השפלים ביותר בתולדות האח הוא עכשיו בקשר טוב וחברי. המודעות שלו למצב היא זאת שהביאה אותו להיות דיפלומט ולהעלות לסטורי שלו למשל תמונה עם עלה של זית.
זה יתרון משמעותי מבחינתו בגלל עברו בבית.
אתה חייב להבין שכמה שהדיירים האחרים היו מה שנקרא "VIP" שום דבר לא מכין אותך לאח הגדול ולאהדה/ביקורת שהם מקבלים בצאתם מהדלת.
נאמרו מילים שלא היו צריכים להיאמר לא רק שי, נרי לדעתי הייתה גרועה לא פחות, עדי בשבוע הראשון היה מזעזע ברמות קשות.
לומר את המילים האלה ואז לחשוב שהכל בסדר ברגע שהעונה הסתיימה בייחוד שבימים האחרונים של השהות בבית הוא בקושי החליף איתם משפט, זאת היתממות וזאת התיפייפות לא כולם בנויים אותו הדבר ומותר לאנשים להיפגע מדברים שנאמרו, לא לכולם זה סיבוב שני בבית האח ולא כולם מודעים לאיך הדברים מוצגים ומה שודר בפריים טיים של ערוץ 13 ומה הוסתר.
ומה זה הקטע של המשפחה?? לאחרים אין משפחות??
לא מסכים איתך לגבי אסף והראיונות שלו אני חושב שהוא נשאל והוא עונה בצורה שלא פוגעת. הדברים ששי אמר עליו היו הרבה יותר קשים מהתגובה של אסף.
יש דברים שהם ראו רק שהם יצאו מהבית אז עבר רק שבוע מותר לאנשים עדיין לחיות באשליה הזאת ושוב לא לכולם יש את הראייה של שי שכבר חווה את הדבר הזה ובגלל זה זה קל לו יותר להתמודד עם זה.
 
להגיד בראיון הכתוב ששי חי ניבל את הפה , זה לא בדיוק אופן

לא פוגע.הוא חרש כ"כ על מוטיב האור והחושך ואיך אפשר לחיות כך... בעיני זה לא היה תמים.
 

רינה 157

Active member
אלי, אתה כל כך צודק!!! אני שמחה שמישהו רואה את הדברים כמוני

משום שאני חוטפת בחילה מאז הגמר ובכל פעם שאני נכנסת לפורום ורואה את הסגידה סביב אסף שבכישוריה המשחק שלו הצליח לעבוד על כולם והצליח לחבר אותם לשקר שלו: ״אור ושמחת חיים״... מי שכולו אור לא יוצא מהבית וישר הופך את עורו ומלכלך על שי חי...
אם שי חי היה בא מאיזשהו תחום שיכול לעזור לאסף בעתיד כמו עדי, לא היה מלכלך עליו
הפורום כאן מכנה אותו ״ממתק״ והילולים מכאן ועד להודעה חדשה....
שי חי היה חכם ופירגן לניצחון של אסף ולהגיע למקום שני ולעקוף את כל הצבועים שליכלכו עליו זה גם הישג גדול.... הרי זה מאוד ברור למי שלא הבין שהיציאה של עדי במקום חמישי ושל נטלי במקום הרביעי הביאה לאסף את הניצחון.... אילמלא זאת שי היה מגיע למקום הראשון בקלי קלות.... ולכל אלה שקוראים לאסף ממתק אז יותר מידי מהממתק הזה
עושה חורים בשיניים....
 
שי חי ונטלי שמעתי מה עם אסף?

לגבי נטלי לא יכלתי להסכים יותר.
&nbsp
לגבי שי חי-לגבי אלימות...יש כאלו שיפרשו אותה כמוך,יש כאלו שיפרשו אותה אחרת.השימוש ביידים,הטון דיבור של אדם מכתיבים רבות את התפיסה שלו בעיני החברה.
&nbsp
אני חושב שמפרשים את הנאמנות הגדולה של שי לאנשים שהוא מחשיב כחברים כאלימות או תוקפנות.אני חושב שיש "אלימות" הרבה יותר גדולה וגלויה בחברה הישראלית בכבישים,בבתי חולים,וכו... מאשר להתקע על רגע שבו בן אדם סגור 24/7 בבית מצולם עם אנשים שהוא לא מחבב ובא להגן על מי שנחשבת בעיניו האימא של הבית.
&nbsp
כנ"ל גם לגבי המקרים של עדי ואורלי..קל ליפול למראית עין החיצונית והמנייריסטית של האדם מאשר לתוכן דבריו ומה הניע אותו.
&nbsp
אם הייתי שי חי...בהחלט לא הייתי שוכח מה נטלי עשתה לו,מה אסף והיא עושים לו כעת. אבל אני מניח ששי אדם גדול יותר ממני.לראייה עלה הזית שהוא מגיש לנטלי ,אבל היא בוחרת לדרוך על עלה הזית ולהוציא את הסכין. מי שמע הוא רחמנא ליצלן ירה בה.
 

לואיזה77

New member
מתאים להביא כאן את "משל המסמרים" :

"היה היה פעם ילד בעל מזג רע מאד.
אביו נתן לו שקית של מסמרים ואמר לו לתקוע מסמר בגדר הגינה בכל פעם שהוא יאבד את סבלנותו או שהוא יריב עם מישהו.
ביום הראשון, הוא תקע 37 מסמרים בגדר.
בשבועות הבאים , הוא למד לשלוט בעצמו ומספר המסמרים פחת בגדר מיום ליום :
הוא גילה שיותר קל לשלוט בעצמו מאשר לתקוע מסמרים.
לבסוף, היגיע היום בו הילד לא תקע אף מסמר בגדר.
הוא הלך לאביו ואמר לו שבאותו יום הוא לא תקע אף מסמר.
אז אביו אמר לו להוציא מסמר מהגדר עבור כל יום שהוא לא איבד את סבלנותו.
הימים עברו ולבסוף הילד היה יכול לבשר לאביו כי הוא הסיר את כל המסמרים מהגדר.
האב הוביל את בנו לגדר ואמר לו :" בני, התנהגת למופת, אבל תסתכל על כל החורים שיש בגדר.
היא לא תהיה אף פעם יותר כמו קודם.
כשאתה רב עם משהו ואומר לו משהו רע, אתה משאיר לו פצע כזה.
אתה יכול לתקוע סכין באדם ואחר כך להוציא אותו, אבל תמיד יישאר פצע.
לא חשוב כמה פעמים תתנצל, הפצע יישאר.
פגיעה מילולית מכאיבה בדיוק כמו פגיעה פיזית
"
 
לא צריך להגזים יתר על המידה. נאמרו דברים הרבה יותר חמורים..

על נטלי לאורך השנים שלה כסלב סוג ז'. היא שמעה הרבה שפה ירודה וקללות פרופר.והתייחסות למי האבא,איך היא נהייתה בהריון,למה היא אם חד הורית ועוד...

אז לייחס באמת לאמירה אינפנטילית של שי בעת עצבים את "הסכין בלב" שלה תרשי לי לגחך ולהגיב בחוסר אמון. אני אישית לא מאמין ששי נכנס לנטלי כה עמוק בלב,שהיא באמת נפגעה ממנו כל כך קשות.

זה פשוט האגו שלה מדבר,והרצון שלה למנף את הפאשלה של שי לתועלתה האישית.זה לטעמי הרבה יותר מגעיל המודעות שלה לעניין מאשר עוד אמירה לא במקום של עוד מתמודד ראלטי. כאלה היו למספור במהלך השנים.
 

רינה 157

Active member
גם לרכל על בן אדם ולהכפיש אותו מאחורי הגב ולהרעיש

בכוונה כדי להרגיז אותו כל אלה משאירים פצע עמוק....
לכל מצב יש זויות שונות וצריך להסתכל על כולן.
 

רינה 157

Active member
בעיקר שהעבירה והחליקה את הדיבור של עדי על החזה שלה...

זה הנושא שהייתה צריכה להעלות ביום האישה הבינלאומי ולא את האוי אוי אוי
ששי חי עשה לה.... חתיכת צבועה ואינטרסנטית.... ומה שהכי מעצבן שעדי התראיין
אתמול אצל רני רהב ושרון גל ואמר שבחורות היום רק מחכות שיקראו להן״ כוסיות״
אחרת הן נעלבות.... אז שנטלי הצבועה תעלה את זה ולא את שי חי שלא עשה לה כלום....
היא פשוט קיבלה ממנו בחזרה את מה שהגיע לה!!!
 

מכורה וחבל

Well-known member
לאסף התייחסתי בפיסקה הראשונה

לא, אני לא אוהבת שאסף מדבר על שי חי. לדעתי היה צריך להמשיך את הקו בו נקט בבית האח. ולאלה שטוענים "אבל שאלו אותו על שי חי..." - לדעתי, היה צריך להמשיך להיות נופת צופים כפי שהיה בבית האח. גם אם זה משחק, צריך לשחק אותו עד הסוף.

הרגיש לי ריח של הסתה מצד נטלי, אבל זו כמובן ספקולציה שלי. בכל מצב, חבל לי שנפל למלכודת הזו. גם אני נעתי בחוסר נוחות כששמעתי אותו.
 

A Rod23

Well-known member
שוב אני לא חושב שאסף אמר משהו מפתיע

בואו ניקח דברים בפרופורציה היה ראיון מיד אחרי הגמר, עוד אחד יום אחרי והכתבה בעיתון יומיים אחרי הגמר.
הכל עדיין טרי אני בטוח גם שהמשפחה דאגה לעדכן אותו בכל מיני דברים שקרו שהוא לא שמע באוזניו.
אי אפשר לבקש מאנשים שרק קיבלו יריות משי לצאת ולומר שהכל בסדר בטח שאנחנו רק שבוע מאז שהם יצאו, זה לגיטימי לדעתי.
אני מפריד בין נטלי ואסף בנושא הזה.
אסף לא מתעסק בזה, לא בפייסבוק ולא באינסטגרם. אם נטלי תמשיך בקו הזה אז אני אוכל להצטרף לספקולציה שלך לגבי הסתה.
 

lamalama4

New member
אסף לא המשיך בקו בו נקט בבית כי הקו הזה היה משחק וזיוף

אסף האמיתי זה זה שבחוץ עושה עליהום על אדם אחד ומצטרף לעדר כי כבר לא צריך להעמיד פנים. כי הוא כבר זכה. ואת זה ראינו עוד בתוכנית כשהקפיד להציג את עצמו כנציג האור מול נציג החושך. אותו אסף שבראליטי בחו"ל מתעצבן על בחורה שלא מסכימה לשכב איתו ומתלונן בפני המצלמות שכולם רק מדברים וזה משעמם. אולי אם שם היו צוחקים מבדיחת חיקויי העוף הקפוא שלו שחוזרת על עצמה הוא היה פחות מתבאס מהדיבורים.
ולגבי נטלי- הגיעה לגמר על גב שי חי וכיום ממשיכה לרכב על גבו ומדגימה מהי בריונות רשת. נטלי היא הבריונית ששי חי קלט היטב. דמות "משכינת השלום" היתה גם היא פייק. היום היא מדגימה כיצד מנהלים הסתה ועליהום על אדם. ולמה היא עושה את זה? כי זה מה שהביא אותה לגמר ואולי זה יעבוד לה טוב בקידומה בתעשייה בהמשך (ולא, היא לא נכנסה לאח הגדול כשהיא כבר ממש מצליחה. היא נכנסה כדי להתקדם). על ידי עליהום על שי חי אחותה הכניסה אותה לגמר. וכשהוציאה דיבה גם על דברים שלא אמר (אותם דאגה נטלי למחוק כשערכה מחדש את הפוסט של אחותה), לא שכחה לבקש הצבעות לנטלי כמו שאר חבריה לעליהום, שאפילו לא צפו במקרה, ופשוט הסתפקו במניפסט המסולף של אחותה.
 

לואיזה77

New member
לנטלי היה חשוב,כנראה, להראות

מה שההפקה הסתירה בתכניות בערוץ 13.
בדו"ח היומי קובי מחט לחץ עליה לסלוח ( דרך אגב הוא גם לחץ על שי חי להתנצל, זה לא בא לו מעצמו) , ונטלי החליטה להראות איזה דברים חמורים שי חי אמר עליה ולמה איננה מוכנה לסלוח, והיא אכן לא צריכה לסלוח.
(היא כבר סלחה לו במהלך התכנית לפחות פעמיים. )

המתכונת הזו של שי חי שהיא - פגיעה באחרים ואחר כך בקשת סליחה שוב ושוב למען המצלמות - הגיע הזמן שבקשת הסליחה שלו המזוייפת, לא תיענה.
לא על כל דבר אפשר לסלוח.
החוכמה היא לא לפגוע מראש, ולא כמו שהוא נוהג לעשות : להתלהם, לפגוע ( ולא באדם אחד - אורלי, אסף, נטלי) ואחר כך לבקש סליחה ולומר אני מתנצל ולצפות שיסלחו לו ......
 
זו התממות.בעולם האינטרנט החופשי כולם כבר ראו.עוד באותו ..

לילה..מה גם שאחותה ואשת היח"צ של נטלי דאגו לעשות מזה מטעמים על מנת לגרוף עוד סמסים לנטלי. בייחוד לפני הגמר.
&nbsp
"ההסתרה" לא נועדה להגן על שי.אלא יותר על נטלי ומשפחתה.
&nbsp
זה שי לטוב ולרע...בגיל שלו כבר לא משתנים.סליחה הוא כבר ביקש ממנה פעמיים.יש אמרה מסויימת בתורה על סליחה וכמות הפעמים שאתה יכול להציע אותה. אחר כך זה כבר של הסולח עצמו לחלוטין....
 

רינה 157

Active member
לנטלי יש הרבה מה ללמוד מאורלי: צורת דיבור, רהיטות, איך

להתנהג כאישה ולא להישפך על הריצפה למראה שחקן טלנובלות טורקי....
אישה שמעריכה את עצמה לא מתנהגת ככה.... וגם אורלי ידעה לפרגן לכולם ולא ירדה לקטנות כמו נטלי...
גם ה״התאהבות ״ של אסף בנטלי היה אחד מהמשחקים שלו...
כבר שמענו את הסיפורים שלו ברגע ששח מהמצלמות על האקסית שלו שכל הזמן רצתה נשיקות ולא נתנה לו לישון.. ככה מדברים על חברה שלך לשעבר? היכן האור והכבוד?
&nbsp
 
למעלה