שרשור עדכונים, קישורים ועוד...

הניצול הציני של נטלי ואסף את המותג ששמו "שי חי" ממשיך גם...

בחוץ לצערי.

הגברת דדון "הז'אן ד'ארק " של ימינו ממשיכה להזעק על כבודן של כל הנשים באשר הן בשלל תכניות אירוח קיקיוניות ובעקיצות באינסטגרם הפרטי שלה.

אחותה מלכת השיימינג דבי סיפרה לה ששי חי כינה אותה גועל ומסריחה את השרותים 6 פעמים ביום בגלל ההקאות שלה לכאורה.

רק שמעה זאת גברת דדון והבינה שיש לה פלטפורמה מעולה "להעלב" ,ולגרוף עוד 15 דקות בנוסף לאלו שיש כרגע. פשוט מחליא לראות איך אישה מנצלת את הפמיניזם כבמה זולה לטפס עליה. הלאה נטלי תמשיכי בחייך...נגמר המשחק....

ועכשו לאדון גיגו'לו לעקרות הבית הנואשות של ימינו הלא הוא ההדיוט גורן....גם הוא מנצל את דקות התהילה הספורות שיש לו לדבר על שי חי(מעניין שגם הוא וגם נטלי אין להם מה למכור בזכות עצמם אז הם צריכים להשתמש בשם היחיד שבזכותו הם בעצם מצדיקים את קיומם הטלוויזיוני) אסף שוב שופך את מנטרות האסטרטגיה כביכול של שי(חכמים ממני כבר אמרו רק אסטרטג מזהה אסטרטג). ושוב מתלונן ששי הסתגר ולא נתן פתח להכירו וששי אתם מבינים את האבסורד? שי הוא זה שהפסיד. חחח

אסף אתה כזה אדיוט שאתה לא מבין שלא עניינת את שי חי מעולם? יש מצבים בחיים שלא כולם נופלים לרשת הפיתוי המזוייפת שלך.לא כולם חייבים לחיות באידיליה דמיונית שאינה קיימת.
יש גם אנשים שהם אמיתים עם הטוב והגיפ'ה שלהם,וכן גם עם האפ ודאונים שלהם.
מה שהכי חורה לי שאסף ניסה לשחק אותה מתקרב לשי מטעמי האדם האוהב שהוא,וכעת מתגלה באמת פרצופו האמיתי אחרי שזכה.... בכלל הוא ונטלי מרשים לעצמם לדבר סרה על שי רק בגלל שזכו..הם מרגישים את "הקבוצה" נותנת להם גב להכפיש שמו של אחר ולגרום לו להזדחל במערה שלו שזה הדבר הכי מגעיל בעולם לעשות,אבל היי זו "האהבה" של הזוכה שלכם.

אני רק משער לעצמי מה היה קורה במקרה הפוך ששי חי היה הזוכה...כמה ארס ורעל הם היו צריכים לאכול בתוך עצמם.זוג מגעילים היו זוג מגעילים נשארו.
 

SNIPES

Well-known member
איזו תגובה מוגזמת וחסרת פרופורציות בעליל


לא אדבר על השפה שאני די בטוחה שאין לה מקום בפורום, אבל רק לידיעתך- נטלי כבר 11 שנה במה שאתה מגדיר ״15 דקות התהילה״ ונטו בזכות עצמה, לפני שבכלל ידענו מי זה שי חי וזה יימשך גם עוד הרבה אחרי כי יש לה משלה, לא סתם היא מצליחה ונשארת בתודעה. היא מגיעה לתוכניות ומן הסתם שואלים אותה על שי, אז מן הסתם שתענה, בין אם זה מוצא חן בעיני תומכיו ובין אם לא.
ולגבי אסף, הדבר האחרון שמגדיר אותו ושבגללו אנשים אוהבים אותו זה שי, יש לו את הקסם שלו ולא בכדי הוא זכה וגבר על ה״מותג״ בלסחוף אחריו אהדה.
&nbsp
מצחיק שהשפה והדיבור שלו על ואל אנשים מעולם לא הפריע לתומכים שלו להמשיך ולהלל אותו, אבל כשזה מופנה אליו זה פתאום נהיה עניין גדול.
 

בוייאקה מאן

Well-known member
תמיד הצחיק אותי העניין הזה

שלבן אדם אחד מותר לפגוע וזה בסדר כי מותר לאנשים לטעות
ולבן אדם אחר אסור להפגע כי צריך לכבד את הפוגע שטעה ולא את הנפגע שבסך הכל הקשיב למילים ולקח אותם ללב
אז עכשיו נטלי הרעה כי שי חי תקף אותה בצורה מבישה
הגיוני בסך הכל

אה וזה שלא עבר לה כי "נגמר המשחק" זה כי היא לא שחקנית שעושה הצגות למצלמה ו10 דקות אחרי סיום התוכנית הופכת לבן אדם אחר לגמרי
אני יודע שהתרגלו לכאלה שבשניה אחרי היציאה שוכחים הכל כי זה "רק משחק" אבל שמישהו לא משחק זה לא עובר בשניה

ואני מאמין שרוב המשתתפים באח הגדול ישמחו ל"15 דקות תהילה" באורך 15 דקות התהילה שנטלי חייה בהם כבר מעל לעשור
אבל נו...
 
אז זהו שאנשים שוכחים שבן אדם אחד-שי לא פגע.הוא הגיב לפגיעה..

מכוונת שבאה עם דיעה מוצקה מהבית בו-נטלי בהצגה שלו כאסטרטג שבוחר להתבודד עבור הצופים בבית.

גם לפני כל ההגנה שלו על עצמו בספסל העישון,נטלי היא זו שהתפרצה שוב ושוב לדבריו,בזמן שניהל שיחה רגועה ושלווה עם עדי.אנשים משום מה מנסים לשכתב את העבר.

עבר לה עבר לה.... זה אגו של נטלי שמדבר,היא לא רגילה לקבל ריג'קט מגבר,ואלו שכן נתנו לה כזה היא היתה סטוקרית כלפיהם תגגל עליה בעבר...ותגלה שזו אחת ההודאות שלה לגבי מערכת יחסים שהיתה לה בעבר.

היא חיה,נושמת,מתפרנסת מאינסטגרם,והיא יודעת היכן להתייצב כדי לקבל עוד ועוד אור זרקורים,גם אם זה במחיר של להקיז את דמו של אדם אחר.וגם אם זה במחיר של להשתמש באופן ציני ומסחרי בבן שלה.

"אין מחילה" אמרה למחט ובר זוהר בראיון שלה.אפשר לחשוב ששי רצח,אנס,ושרף אותה. בסך הכל כינה אותה מגעילה ומסריחה... לא ראיתי ממנה הזדעקות לדברי הבלע והקללות של עדי כלפי נרי,וכלפיה עצמה.כנראה פרצוף האייכה התחלף לפרצוף הצביעות וההתייפיפות.

על השם "שי חי" כעת נוח לרכב...כי הוא כבר לא בשיא תהילתו(נראה אותה מעיזה להוציא ציוץ עליו בשיאי עונה 7.כנ"ל ליהיא גרינר ושאר "האמיצים" שפותחים על שי עכשו) מה גם שהיא נטלי מקבלת רוח גבית מהזוכה ובעיקר מזכייתו שלטעמי היא הכי שקרית,הפקתית,ואי סדירה בתולדות התכנית.אולי שוות ערך לזכייתם הלא כשרה של שפרה וקותי.

ולגבי "15 דקות התהילה של נטלי" תרשה לי לגחך....אם אתה מחשיב דקות תהילה את השתתפותה בתואר נערת פלייבוי של בלייזר,הבכיפייות,ושאר הפקות אופנה זולות אז תרשה לי.... והתרצצות בכל ראלטי אפשרי ומבזה. אז דיינו.
שיפצה את כל הפנים כולל הגוף שלה להשאר רלוונטית..בת 35 ומביישת את עצמה.... היא לא שווה את הזרת של שי חי והייחודיות שבו.
 

בוייאקה מאן

Well-known member
אוי היא אמרה שהוא אסטרטג

באותה שיחה דקה לפני הוא גם אמר שהיא חברה שלהם מתוך אסטרטגיה
ביג דיל
אה שכחתי להגיד למישהו שהוא אסטרטג זה כמו לצרוח 25 דקות נאצה על בחורה לקרוא לה ביוב וכו
והיא לא דיברה על שי שאלו אותה על שי
מה ציפו שהיא תשקר להגן עליו? לא מספיק שההפקה עשתה את זה בעריכה? לא מספיק שאפילו בדוח היומי לא נתנו לפאנל לשאול אותו שאלות כדי להגן עליו?
שאלו אותה ענתה בדיוק את מה שכולם ציפו
אני יודע שכולם חשבו שהיא שחקנית ומתייפייפת וזה כנראה גרם לאנשים לפתח ציפיות שהיא באמת כזאת ושהיא תגיב בצורה מתייפייפת וששניה אחרי המשחק היא תשכח את הכל
אבל אופס היא לא התייפייפה ולא שיחקה
ועד שהם לא ידברו והוא לא יסביר לה מאיפה הגיע המירמור שלו עליה (ולא זה לא קשור למה שהיא אמרה בקשר לאסטרטגיה... זה יותר קשור לזה שהיא לא מוכנה לצאת עם מוכר שעונים אה מוכר שעונים אה סליחה מוכר בגדים
כן בשיחה שלו עם אורלי הוא אמר פעמים שזה שהיא אמרה שהיא לא תצא עם מוכר שעונים מעצבן אותו ואחרי הפעמים פתאום נזכר שהיא לא דיברה עליו היא דיברה על מוכר בגדים בלי חלומות... אופס)
ו15 דקות התהילה שלה זה בדיחה? שנעשה השוואה בין הדקות תהילה שלה לשל שי?
אז סורי אבל עם כל מה שנטלי אמרה על שי זה אפילו לא מתקרב ל25 דקות נאום הגועל נפש שהוא אמר עליה
אז כן יש לה את כל הסיבות להפגע וכן יש לו את כל הסיבות להתנצל כולל לעלות סטורי של עצמו שר "או נטלי דדון" כדי להראות שהוא מוכן אפילו לרדת לרמת הומור של אסף ובן רק כדי שהיא תפסיק להבליט את מה שהוא אמר עליה
כי זה כל מה שהיא עושה מבליטה את מה ששי אמר
לא יותר מזה
הוא אמר את הדברים היא רק מתייחסת אליהם
כי מה לעשות לא כולם זה ההפקה של האח הגדול ולא כולם זו ההפקה של הדוח היומי שישמרו על שי ויסתירו את מה שהוא אמר
במיוחד לא היא שעליה נאמרו הדברים
זכותה להגיב על הגועל שהוא אמר
 
היא אמרה דברים יותר חמורים עוד בעונה 7 עליו.שמשום מה...

בחרה להסתיר שניהלה עימו מערכת יחסים של "רומן חברי". הרי מין הנימוס יכלה לומר באתי עם דיעה מסויימת עלייך מבית ושיניתי אותה.או שלא. אבל היא לא נהגה גילוי נאות.

מה שמוכיח לי שרק חיכתה לרגע הנכון ליישם את שיעורי הבית שעשתה מבעוד מועד על שי.לא רק היא דרך אגב אלא גם עדי ואסף.

כל השלושה באו מאורגנים מבית עם "נשק" מבחוץ על שי. יש הודאה גם של דנה רון ומלי.

25 דקות? באמת? די לנהוג כמו מושא הערצתך בהגזמה פראית וניפוח. לא שאלו אותה על שי שצווחה מאושר בנצחון אסף וניסתה לנכס אותו לנצחון "הקבוצה " אז מה היא בעצם כן משתייכת לקולקטיב או ששיקרה לשי שהיא אינדבדואלית?

לא שאלו אותה על שי שפיזרה עקיצות אינספור אחרי הגמר,יום אחרי הגמר,כמה ימים אחרי הגמר ושבוע אחרי הגמר באינסטגרם הפרטי שלה ובשלל ראיונות.

היא לא צריכה להגן על שי,מעולם לא הגנה גם שניסתה לשחק כך. היא צריכה להיות הגונה עם עצמה ולהבין שאת מכניסה את עצמך לקו האש גם את תקבלי אש.ומה לעשות שיש כאלו שיש להם תותחים יותר כבדים?

לשיא האהדה ששי חי זכה לה בעונה שלו היא ורבים כמוה כולל הזוכה לא יגיעו לעולם.וזה עוד מבלי ששי זכה אז בעונה שלו.

איזה גועל נפש הוא אמר עליה? "בריונית" "גולד דיגרית" אין שום פסול בכך גם לא "גועל נפש" שאתה רואה התנהגות גועלית אתה אומר אותה בריש גלי.

שי בחור חכם,הוא תמיד אומר "אם היא נפגעה" זה מצביע על כך שהוא לא מתחרט באמת כי אין לו מה זה שלה.

מי שומר על שי? ההפקה שהעניקה לאסף את הזכייה למרות ששי הוביל בכל הסקרים משמעותית? האח הגדול שרייר על אסף והבטיח למשפחתו שהוא המודל החיובי שהוא רוצה לשדר לבחוץ? או שאולי המלהקת שחוץ מלפרוס שטיח אדום לאסף ולנשק את כפות רגליו כבר עשתה הכל עבורו?

אין לי מושג למה לא רואיין בדו"ח היומי על ידי הפאנל,לא נראה לי שמבקשה שלו אלא יותר מבקשה שלהם.שי לא פוחד משום שאלה,הם כנראה לא רצו להגיע שוב לרכילות זולה כי זה רק מה שנשאר לאסף ונטלי למכור ביחסם לשי חי.

שיצליחו בזכות עצמם לא בזכות זה שהם מנגחים איש משפחה למופת.יאללה נגמר מתחיל השרדות שתדבר על השרדות ברוך השם בזה היא טובה לשרוד את עולם הביצה המזוייף כמוה כבר למעלה מ15 שנה.
 

SNIPES

Well-known member
אוי נו באמת... אז הייתה לה עליו דעה בעונה 7

(אבל רגע... בהודעה הקודמת כתבת שהיא לא הייתה מעיזה לעשות את זה... אז כבר התבלבלתי), תראה לי מישהו שלא הייתה לו דעה עליו, אם אתה חושב שהיא שמרה את זה 3 שנים ונכנסה לבית כדי להתנגח בו אז אני באמת לא יודעת מה להגיד. כשהם היו בטוב הם באמת היו בטוב, זה לא היה משחק מצד אף אחד מהם ולחשוב שכן זה לגמרי לבנות לעצמך תסריט בדיוני בראש.
&nbsp
אתה נותן משקל מאוד כבד ל״אהדה שהוא זכה לה״, אותה אהדה שבגללה כמעט פשט רגל והגיע לנקודות הכי נמוכות בחיים שלו לדבריו, אהדה בתוכנית טלוויזיה היא לא החיים האמיתיים ובמקרה של שי היא 180 מעלות מהחיים האמיתיים. מה גם שהאהדה הזו לא רלוונטית כרגע כי נכון להיום רוב הציבור הוא נגדו. נטלי נמצאת במקום הרבה יותר טוב ממנו גם בלי אותה אהדה שהוא זכה לה בעבר, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת תודעה ציבורית.
 
רוב הציבור הוא נגדו והוא עדיין סיים במקום ה2 .


רוב הסקרים הוא הוביל משמעותית אבל עדיין רוב הציבור נגדו,חחח,כל כך נגדו שההפקה היתה צריכה באמת לחרוג הרבה מאוד להבטיח שאסף יהיה הזוכה.כל "הנגדו" זה כמה מחנות שהשתלבו יחדיו,ובעיקר כמה אנשים מתוסכלים ששי הרחיק מעצמו.
&nbsp
היתה לה דיעה מוצקת שבטח לא השתנתה לאחר שידעה שהוא עתיד להכנס....רובם ידעו...
&nbsp
מה גם ש"התייעצה" הייטב עם חברתה קסניה. אין ספק שהאהדה לה זכה לא עשתה לו טוב.לכן ניתק מגע עם "צבאו" שחרר אותם לרעות בשדות ניצול אחרים ,שחרר כה טוב שהם הביאו את המיועד שלהם למקום 5. ומה שנשאר להם להצדיק את קיומם זה לטעון שהם הם עזרו לאסף לזכות שכמעט רוב האנשים שנאמנים לאמת יודעים שאסף היה זוכה גם עם כל צה"ל היה תומך בשי או כל אדם אחר. זו ההחלטה שהתקבלה בנווה אילן.
&nbsp
נטלי נמצאת במקום יותר טוב משי? אני ממש לא בטוח.אם חד הורית (שתמיד שוכחת להזכיר שמקבלת דמי מזונות גבוהים מהבחור הלא פרוד שגנבה ממנו זרע). רווקה עדיין... (יש מצב שבגלל שהיא לא מתפשרת על מוכרי בגדים וכדומהם). ובעיקר נראית מאוד מאוד לא שמחה... לא סתם כינה אותה המשורר הלאומי החדש "פרצוף אייכה".
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

SNIPES

Well-known member
עצוב שאתה חושב ששמחה של מישהי תלוייה בזה שיהיה לצידה גבר

אז תן לי לחדש לך שבחורה יכולה להיות מאושרת גם בלי להיות בזוגיות

וכן, היא עובדתית במקום יותר טוב. היא אחת הנשים המצליחות בישראל, יש לה המון עסקים מצליחים (סתם לצורך העניין ה-ice 21 שהיא משווקת הוא אחד המוצרים היותר חזקים היום, בערך באותה רמה של מכונות שיזוף לצורך ההשוואה, המותג בגדי ים שלה גם הוא אחד המצליחים שיש, ברמה שהוא הולך להיות מוצג בשבוע האופנה עכשיו, וזה רק שתי דוגמאות מתוך הרבה שאני יכולה לתת לך). וכן, גם הפרנסה דרך האינסטגרם שאתה משום מה מזלזל בה, מגלגלת סכומים שכולנו יכולים רק לאחל לעצמנו.
על ה״גנבה זרע״ אני אפילו לא אגיב, אני מקווה שאתה מודע לתהליך של הוצאת זרע וזה שהגבר מעורב בו בצורה שווה...
 

nicknick28

New member
אני חושבת ששי בישל את הדייסה של עצמו

כן, הוא דיבר בצורה מזלזלת לאנשים , הוא זרק כינויים, הוא התפרץ המון,הרבה יותר מכל דייר אחר...
ולא סתם כולם העירו לו על כך בבית. גם חבריו שבילו חלק נכבד מהזמן בלהרגיע אותו ולהגן עליו.
&nbsp
אני לא שוכחת את זה שהיה לו קשה, שהייתה התמודדות לא פשוטה בלי חבריו ומבינה מהיכן הכעס,
אבל עדיין , כשבן אדם בוחר להתבטא ולהתנהל בצורה מסויימת כלפי אנשים ועוד במצלמות .....
לגיטימי שאותם אנשים יגיבו אליו,יכעסו, יבקרו.
זה שקשה לו זה לא נותן לו פטור מתגובה של אחרים לעוצמות של מעשיו.
אפשר לנתח את הדרגה וחומרת המילים שלו ומי אמר יותר גרוע, להשוות לאחרים .
או להסתכל עליו גם כבן אדם בפני עצמו ולהבין שפשוט מדובר במילים שפוגעות באנשים.
&nbsp
ואין לו מה להתפלא(ואני בטוחה שהוא לא מתפלא) שברגע שיוצאים מהבית אנשים לא שוכחים ומחליקים הכל.....
&nbsp
זה ששואלים אותם בראיונות על שי,
הציפייה זה שיגידו שהוא היה נפלא? שהוא כיבד? שהם מבינים את עוצמת ההתפרצויות שלו?
כי הם חוו אותו כטיפוס קשה ולא צפוי.
טועים, לא טועים...זאת החוויה שלהם ממנו וזכותם לדבר על כך.
וזכותו הלגיטימית גם לדבר על החוויה שלו מהם.
&nbsp
לגבי "רוכבים"? כולם שם רוכבים על כולם, זאת דרך ההתנהלות באח ,כל אחד מציג את עצמו דרך האחרים, ההתנהלות שלו והתגובה שלו אליהם.
ככה הפורמט עובד , אנשים מוצגים דרך האינטראקציות שלהם.
כך או כך, זאת הייתה חוויה משמעותית עבור נטלי בבית ומובן לי למה היא מדברת על כך.
זה ששי בוחר לא לדבר על כלום ופתאום כולם בבית מהממים ומדהימים בעיניו, לא אומר שלה אסור לדבר.
&nbsp
זה חלק מהעניין, אם אתה הולך וחושף את עצמך בריאליטי ומדבר על אנשים פומבית,
(אמרת איש משפחה על שי, אז גם לנטלי יש משפחה שיושבת בבית ושומעת את הדברים שאמר עליה),
אז כן, אנשים שומעים ורואים מה אתה עושה, יש השלכות למעשים שלך.
יש תגובות למעשים שלך.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
שי חי דיבר אמת לאמיתה.לאנשים קשה לשמוע את האמת.

ונניח שהוא דיבר בצורה מזלזלת בעת רותחין,חסר אנשים שם שדיברו בזלזול? כולל נטלי?
&nbsp
רק לטפול על שי חי אתם יודעים? לנצל את שמו ולקשר זאת לאלימות לצרכים הפרטים שלכם?
&nbsp
שואלים אותם על שי בראיונות,כי שי הוא זה שהניע את העונה הזאת,מה ישאלו אותם על גילי וצילי?
&nbsp
נטלי מסוג הנשים שירכבו על כל מה שיעניק להם עוד זמן מסך.ובטח שזה בא בצורה של מגינת הנשים. אישה קטנה ומסוכנת.
 

nicknick28

New member
פחות רלוונטי מבחינתי אם אמר אמת או לא

האמת היא דבר סובייקטיבי שכל אחד יפרש כראות עיניו את תוכן הדברים.
&nbsp
אבל אם הוא בוחר להגיד דברים מסויימים על בן אדם אחר בפומבי, מול מצלמות ומדינה שלמה...שייקח בחשבון שיש השלכות ותגובות למילים שמוציא מהפה.
שלא כולם יאהבו יקבלו ויסכימו עם דבריו או עם סגנון הדיבור שלו.
&nbsp
שוב,מה הציפייה שישאלו אותם על שי והם יגידו משהו שלא קרה?
העובדות הן ששי אכן התפרץ המון ושכל אחד יחשוב עם עצמו מה דעתו על כך, אם זה אמת או לא,מוצדק או לא,לגיטימי או לא.
&nbsp
ואל דאגה, נטלי קיבלה ומקבלת גם היא ביקורת על התנהלותה.
 

סטילהוק

New member
'האמת' שלו ורק שלו

ולמעשה מסתבר בדיעבד שאפילו הוא לא ממש מאמין באמת הזאת, כי עובדה שאחרי שיצא מבית האח הגדול הוא אומר שצריך לשכוח מה שהיה שם, קרי את 'האמת' שלו שבגללה הוא פגע בדיירים אחרים.

אבל היי, אסור לשפוט את שי חי, בגלל שהוא הרי בן אדם 'מורכב', או כל מילה מכובסת שלא קוראים לזה היום. ולכן מותר לו לפגוע באנשים אחרים, בעוד שלהם אסור בשום פנים ואופן להיפגע ממנו, שלא לדבר בכלל על להחזיר לו בחזרה באותה המטבע...

ורק על זה לבד מגיע לו שהוא הפסיד, למרות שלא הוגן ששולם לו סכום כפול מהסכום שקיבל זוכה העונה אסף, ועוד לפני שבכלל נכנס לבית האח הגדול. ועוד לא דיברנו על המס 35% שלזוכה העונה מורידים מסכום הזכייה ולשי חי לא.
 

בוייאקה מאן

Well-known member
מאיפה להתחיל?

אם צריך לחזור לעונה 7 בשביל למצוא דברים "חמורים" שהיא אמרה על שי זה רק מצדיק אתה הטענה שבבית האח הוא פתח עליה באופן מוגזם ביחס למה שהיא אמרה עליו
כי עובדה צריך לחפש מה היה בעונה 7 בשביל להצדיק את ההתנהגות שלו
כי מסתבר שאי אפשר להצדיק את ההתנהגות שלו בלי לחפש בעבר הרחוק

לגבי ההפקה שמגנה עליו עובדה לא הראו את הביוב שיצא לו מהפה הסתירו את הכל
עובדה בדוח היומי חברי הפאנל תמיד מצטרפים לראיון בשביל לשאול שאלות חוץ מששי חי מגיע כי אסור שהם ישאלו אותו את השאלות שהם רוצים לשאול אז אצלו לא מצטרפים לראיון

הקליפ שהוא ובן מדברים זה קליפ של 25 דקות מה לעשות ורוב מה שהוא עושה שם זה ללכלך עליה אז כן 25 דקות של לכלולים

וברור שהיא תשמח שאסף ניצח ותרגיש בזה כניצחון
כי מי שהתמודד מולו היה עסוק בללכלך עליה בפנים ומאחורי הגב רוב העונה (כן עוד שנרי הייתה הוא היה מלכלך עליה)
למה זה לא הגיוני שהיא תשמח ששי לא ניצח במיוחד שכולם יודעים שהוא הפייבוריט מהשניה שהוא נכנס לבית
בשבילה זה מהפך שהוא לא ניצח זה הוכחה שההתנהגות שלו הרחיקה ממנו קהל
שזה מנכס לה את הניצחון כי היא זה שסבלה מההתפרצויות שלו
אז חלק גדול מהקהל בעצם אומר "זה לא שי שאנחנו רוצים להצביע לו"

ויפה שכל פעם מביאים רק ציטוט של מה ששודר בתוכנית
כי להגיד "גולדיגרית" "בריונית" זה ליגיטימי
הבעיה זה מה שלא שודר בתוכנית מה שההפקה לא רצתה שהקהל יראה
מה שגרם לי להגיד ש"ההפקה מגנה על שי" כי הם הסתירו את זה

והיא מצליחה בזכות עצמה
היא לא בכותרות כי היא דיברה על זה... היא דיברה עלי שי כי הוא תקף אותה בצורה גסה ואגרסיבית
למה היא צריכה לשתוק לו? כי זה שי חי? עובדה שהוא עכשיו מנסה לתקן את הכל זה כי הוא קילקל את הכל
זה שהוא אומר שמה שהיה היה וזה ריבים טיפשיים מראה שהוא זה שמפחד מהריבים האלה כי לו אין דרך להצדיק אותם
אז אולי גם הוא צריך לחפש תרוצים במה שהיא אמרה בעונה 7 כדי להצדיק את מה שהוא אמר עליה בלי לדעת מה שהיא אמרה בעונה 7 עליו
לא שזה יעזור כי שצריך לחפש בכח להצדיק מישהו זה כבר אומר שהוא לא היה בסדר
כי שמישהו פועל בסדר לא צריך לחפש להצדיק אותו... שמישהו פועל בסדר תיאור של מה שהיה מספק
רק שמישהו לא בסדר צריך לחפש תרוצים והצדקות כי אין דרך אחרת להסביר את המעשים
 
ההתנהגות של שי כלפי נטלי נבעה ישירות מהתגובה שלה אליו.

תמיד ניסתה להציג אותו באור לא טוב שהתערבה בויכוחים עם אורלי,עדן,אסף,עדי.
&nbsp
עקצה עקיצות לאורך כל התכנית....וכן זה שנחשף ציטוט שלה עליו מלפני 3 שנים מראה שהיא באה כבר עם דיעה מאוד מאוד מגובשת על "הדמות" שי חי. לא ניתן לומר זאת על אחרים שם.
&nbsp
היא שמחה על נצחון אסף יותר משנאת האחר מאשר באמת שמחה עבור הבובת משחק שהשפילה.
&nbsp
שי חי לכלך מאחורי הגב? במה בזה שבן ניגש אליו באמצע הלילה והוציא ממנו עוד אש על נטלי? שטויות הוא גם אמר לה בספסל מפאת כבוד הבן שלך לא אומר בפרהסיה מולך מה אני באמת חושב עלייך. רק מפאת כבוד הילד.
&nbsp
אירוני שהיא משחה עבור "הקבוצה" שניסתה להסביר לשי שהיא לא חלק משום קבוצה.שקר משהו?
&nbsp
מתי תבין מה שצונזר צונזר עבור נטלי ומשפחתה לא עבור שי חי.עבור כבוד נטלי.
&nbsp
שתמשיך להצליח עיני לא צרה בה,רק שתפסיק לרכב על שי ...מעלה סטוריז,עוקצת..חלאס יש לך ילד קטן לא? נגמר האח,נגמר שי חי... כמה את רוצה לרכב על זה? ובדרך לעשות רע לאדם אחר? ממש נשמה טובה את...
 

בוייאקה מאן

Well-known member
אויש מסכן שי

הוא מלכלך וכועסים עליו בלי צדק
זה לא שהוא ליכלך... אה אופס
בן מנסה להרגיע אותו גורם לו ללכלך על נטלי
נטלי מעבירה עליו ביקורת (דומה מאוד למה שעדי אמר לו) זה גורם לו ללכלך עליה ולשתוק לעדי שזה שוב מוציא אותו רע
הוא מלכלך ואחרים אשמים
הוא צועק ואחרים אשמים
הוא מבקש סליחה מכולם כי אחרים אשמים
לבן אדם אין אחריות על כלום תמיד זה באשמת אחרים
עד מתי יתייחסו אליו כמו לילד קטן שאין למעשים שלו אחריות וזה תמיד באשמת בן או נטלי או אסף או עדי
דיי הוא לא צריך גננת והוא כן צריך ללמוד שהוא אחראי לחרא שיוצא לו מהפה
אה שכחתי מה שהוא הוציא מהפה זה בגלל כל העולם לא בגללו
העולם אשם
 
למעלה