שרשור לילה
היום ה32

הצודקת11

Well-known member
חחחח ,עדי מחכה להפתעה....מחר יקבלו שחקן מאיזו טלנובלה...ממש

הפתעה,פיךךך.
 

biglittlesister

New member
כי כנראה שהאח אמר להם שיש פרס מחר

ככה זה היה נשמע כשירדה השקופית, לירן אמר משהו...
 

lamalama4

New member
אפשר לקבל הסבר, מה היתה המשימה הסודית של אסף???

ואני לא חושבת שרועי עוז מריץ אותו, הוא פשוט נותן איזושהי מראית עין שהנצחון של שי חי לא ודאי. שיחשבו שיש תחרות. בעונה הקודמת ברגע שהוציאו את תמי שהיתה בונקר לזכיה, ההפקה נשארה עם מס' אופציות שביניהם הבולטים היו תומר, ישראל ואליאב, עם יתרון חזק לתומר, אבל כשהוא יצא, אז היתה מראית עין של ראש בראש של ישראל מול אליאב, וזה סיפק את רועי עוז שכביכול הנצחון של ישראל (כברירת מחדל שלישית) לא ודאי. בתאכלס לא היה שום סיכוי לאליאב, כמו שלא היה סיכוי לחמימו בזמנו, אבל עשו מראית עין של תחרות. כרגע אין סיכוי לאסף, אבל יש מראית עין וזה מספיק להם עבור גמר "מותח" שבסופו שי חי בכל זאת מנצח בפער מכובד.
 

lamalama4

New member
אחת המשימות הסודיות הכי מפוקפקות ומאולצות

משימה של הרגע האחרון. גם בלי שרועי עוז היה מבקש ממנו לעשות את זה, היום הוא היה בוחר כל הזמן בכחולים כי אתמול יצא ידי חובה ובחר באדומים. ואם לא היו אומרים לו כלום לאורך כל ה-3 ימים, הוא היה עובר את המשימה כולה בהצבעה רק לכחולים.
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
בקיצור ממשיכים את מגמת המשימות מעונה קודמת

אין להם מושג מה הם עושים
זורמים עד שעולה להם רעיון איך לסיים ת'משימה
כמה עלוב
 

lamalama4

New member
מה לעשות, רועי עוז זה לא יורם זק

ואפילו לא ברמה של צופה האח הממוצע. הוא עדיין נמס מהקול של עצמו מעמיד פני "כל יכול" מול הדיירים והצופים, רק ללא ההילה של הכל יכול יורם זק, ללא היכולת עצמה, ללא התחכום וללא הביצועים והקבלות.
 

avitaly10

New member
זה גם מה שאני חושבת, שי יזכה הם

מחפשים ליצור איזשהו מתח, שנחשוב שיש תחרות. אני באותה דעה. לא רואה אופציה ששי לא זוכה. מעדיפה שכל אחד אחר שם כמעט יקח את זה אבל הוא יזכה.
 
אני חושב שהגיע הזמן להודות יש מנצח ברור לעונה הזאת והוא...

אסף גורן,הגעתי עם עצמי למסקנה שאין טעם להלחם בכך. דיעותיי עליו לא השתנו.אני חושב שהוא שחקן גדול מכמה אספקטים שאין טעם לחזור עליהם כי זה כמו לנסות לדבר עם אסף זה לטחון מים.

אני חושב שהוא בחר בטקטיקת משחק מושלמת עבורו,ואני אדגיש עבורו ושלל התכונות/מראה חיצוני שלו.כי הטקטיקה הזו לא עובדת עבור כל אחד.

אני חושב שהאח הגדול יותר מחפץ ביקרו,ורואים זאת בכל זום,כל פריים,כל נפח שידור גם במשדר המרכזי ובטח ב26.רואים זאת בהבלטה במשימות,ובהשתפכות הדדית של האח ואסף יחדיו.

בלי שום קשר לשי חי,עדי,נטלי... אני חושב שכמו עונה שעברה האח בוחר סובייקטיבי יחד עם ההפקה איזה זוכה ישרת אותם יותר לטווח הארוך. אין להם טעם להשקיע בשי למשל כי מבחינתם הוא קיבל את הפרס שלו-סכום הכניסה. כנ"ל נטלי.

אני חושב שזכייה של אסף תסמן את מות הפורמט סופית ב"רשת". לא שיש לי ציפיות מ "2025 " עד עתה זה אכזבה וכשלון עבורי. אני חושב שהפורמט הולך למקום של נישה בעתיד הקרוב ובטח לא פריים- טיים. זה מחזור החיים ,טרנדים עולים וגועשים וכך גם נגדעים וגוועים לאיטם.

אין לי מושג מה היתה השיחה של שי ואסף היום כי לא ראיתי אותה,רק ראיתי בעדכונים ששי חי "התנצל" כלפי אסף שכינה אותו שוליה.

זה הספיק לי להבין שגם שי לצערו מבין לאן נושבת הרוח. אסף לא בחור רע,אבל באמת שזה כל כך קל הטקטיקה שלו שזה מזכיר לי את גק'י מנחם בול אחת לאחד.

אני רואה את המשחק בדברים הקטנים ב"די כבר" התמידי בהבעת הפנים של האהבל שהוא שואל "מה"..בכל מיני מימיקות שמראות לי שהכל תעלול על הצופים הבמיוחד רדודים שיש.במקום עומק ...שטחיות זה לא חדש...

מאכזב אותי הכיוון הברור מאליו אבל אין מה לעשות כנגד זה,ידיי כבולות וכמו שמסמאים את ציבור הצופים כך גם משתיקים אחרים.זה מה יש ועם זה נחיה.
 
זאת התחושה שרוצים לתת לך

אבל ההפקה רק מכוונת ולא לוקחת.
לאסף אין את הקהל של שי חי,עושים את זה כדיי לתת לשי אלטרנטיבה שהניצחון שלו לא יהיה כזה שקוף
בעיניי לפחות
 

נטה אונה

Well-known member


אני לא מבינה על מה המהומה כשיש הדחה פומבית ושי מוביל ב-40%, בערך שלושת הבאים אחריו ביחד
 

מורבידי

New member
הוא יהיה בגמר כמובן אבל סביר שלא הוא יהיה המנצח

כי הוא על תקן ליצן החצר ויש עליו יותר מדי מחלוקות , ואין ספק ש"תמים" הוא לא .
סביר להניח (לצערי) ששי חי ינצח כי יש לו קהל עצום ולא משנה גם אם טעה ושגה העונה והציג צדדים לא יפים שלו- יש לו קהל עצום ונאמן ואם שי לא ינצח אני אהיה ממש, אבל ממש, אבל ממש מופתע הוא בערך כמו ביבי, שלא משנה הביקורת נגדו וכו' - עדיין הכוח שלו בחוץ בעם חזק מאוד. זו דעתי .
כנראה נטלי, אסף , שי , עדי יהיו בגמר.. נרי תגיע למקום 5-6 כנראה בגלל העניין שהיא מעוררת.
 
למעלה