שרשור לילה
היום ה-1 ב

lotaria

Well-known member
למה לעזאזל צריך לחכות חצי שעה עד תחילת השידור ב 26 ????????

 
רשמיי מערב הפתיחה כדלקמן-

ניכר שיפור בצוות העריכה לפחות של הת.ז,רועי עוז צבר קצת בטחון עקב הנסיון של עונה שעברה,הוא יותר הוא כנראה,יותר סמכותי,מתלוצץ,זה טוב זה מבשר אופטימיות להמשך העונה.

החלוקה המוקדמת שנועדה לתככים,הקשרות אנשים למחנהו הוא, ובעיקר יצירת עצבים אצל הצד "העני" טעות בעיני,זוהי סוג משימה שמתאימה לאמצע העונה ולא תחילתה בטח לא לערב פתיחה,עדיין בגלל שזו עונה מקוצרת זה עדיין מתקבל בהבנה.

אין רון נשר אבל יש את עדי ליאון בתפקיד הנבל העונתי,מירי רגב בגבר,לאומני בשקל,מנכס לעצמו סמלים,ובעיקר מניפולטור(השאיר לעצמו את נרי והישאם כפלטפורמה פוליטית עבורו) מצפה לקלאש רציני בינו לבין שי חי(אלא אם כן שי חי ימשיך בארשת השאנטי והשלום והאחווה של ת.ז שלו). עדי יגיע רחוק יש אחריו את צבא מעריצי אייל גולן והם לא מעט,מה שמצחיק הוא שעדי ליאון שלח את אביבה תבורי לביוב,לא מספיק הסבל שסבלה ממנו ב"רוצה להיות זמרת".

האח הכניס לא סתם אנשים,הוא מנסה לקשר בין חלקים שונים של הפאזל,אביבה ולירן, מעניין מה הגרוש של אביבה עפר טלקר שלירן מכיר הייטב מימיהם המשותפים כשחקני כדורגל ונבחרת,יחשוב על זיווג אפשרי בינהם עדן וגילי,גילי וויקי, גילי ונטלי וגילי עם כל הבית למה לא,חח,דרך אגב גילי ושי חי מכרים ותיקים,יש מצב שהוא ותני היו באיזו מסיבת חשק של האמרגן מוסינזון.

כמו שההפקה וגיא זוארץ השאירו את הדובדבן שבקצפת לסוף כך גם אני-שי חי,מי היה מאמין הסמוראי שוב בבית האח ובא לטעון את מה ששלו היה צריך להיות כבר מזמן.אמנם זו לא דירה אלא רכב יוקרה אבל עדיין חצי זמן עבודה, שי חי נראה אחרת ,מפוייס,שליו יותר,עדיין אני מאוד מקווה שעדי,לירן ודומיו יוציאו אותו מהשלווה,כי זה לא שי חי באמת ללא האמת בפרצוף שלו כמו שנאמר.

נקווה לטוב מהעונה הזו
 

נליאו

New member
שי חי העלה את העניין משמעותית בעונה הזו

יהיה מרתק לראות אם הוא יהיה "חלבי" ורגוע כמו בהיחידה ויראה שהוא באמת השתנה או שהאח הגדול יעשה לו מניפולציות ויכריח אותו לעשות את הפינה המפורסמת שלו.
אם הוא לא ישתגע שוב ויודח אוטומטית אני לא רואה מישהו אחר שייקח את הזכייה מה"סלבז"- חלקם בכלל לא מוכרים וכל הפרסום שלהם בא מהאינסטגרם או בהופעה בתכנית נידחת בערוץ 7.
 

Ronronit2

New member
היחידה זה אחרת לגמרי. זו תוכנית ערוכה

יש להם אפשרות לקחת מרחק אחד מהשני, אפשרו איוורור, לשי חי היה שם חבר. באח הגדול אין לו לאן לברוח. זה הרבה יותר מלחיץ.
 
למעלה