שרשור עדכונים , קישורים וקשקושים …

Yalush2

New member
שרשור עדכונים , קישורים וקשקושים …


תושבי הדרום תהיו חזקים אנחנו מחבקים אתכם


שהשקט ישוב במהרה


שיהיה שבוע טוב ושקט לכולם
 

Yalush2

New member
אליקו בדרך ל"אח"?

בגרסת ה-‭VIP‬ של "האח הגדול" פנו לשדרן הרדיו אליקו. אליקו, כבר אורז? "פנו אלי, היו כמה פגישות וצפו להפתעות. אולי כן ואולי לא".
מתוך ערן סוויסה ישראל היום
 

Yalush2

New member
עפר שכטר עוזב את האח הגדול


אחרי עונה אחת בלבד: עפר שכטר יעזוב את תוכנית הריאליטי "האח הגדול" שאותה הנחה יחד עם לירון ויצמן ואסי ישראלוף. "הגעתי להחלטה עם רשת שזה אינו הפרויקט בשבילי והחלטתי להמשיך הלאה לדברים שיותר תואמים את היכולות והשאיפות המקצועיות שלי", שכטר מסר בתגובה. מהזכיינית "רשת 13" נמסר בתגובה: "אנחנו מעריכים ואוהבים את עפר שכטר ושמחים שהוא מנחה יחד עם אסי את 'גוט טאלנט ישראל' ואנו במגעים איתו על פרויקטים נוספים".

חבל היתה לו דינמיקה יותר טובה עם לירון, אסי ממש לא קשור לשם בשום צורה

https://m.maariv.co.il/culture/tv/Article-667946

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5382202,00.html
 

tg151

Well-known member
כן בטח, "עוזב" יותר כמו ההפקה החליטה שלא רוצים שלישיית מנחים

מן הסתם ההפקה ראתה את כל הביקורות השליליות על ההנחייה של שלושתם ביחד, ומכיוון שכנראה היו כבר חוזים עם עפר,אסי ולירון לא יכלו "להעיף" אותם במהלך העונה. אז עכשיו בין העונות עפר "עוזב" משמע ההפקה לא הייתה מרוצה מהשילוב של ההנחיה. ולכן בהפקה ביקשו ממנו לא להמשיך לעונה הבאה. כלומר - פוטר
 

Yalush2

New member
לדעתי הוא יותר התאים מאסי אם כבר מישהו היה צריך לעזוב זה אסי

אולי עפר עולה להם יותר כסף וכרגע הם בקריסה כלכלית.
https://www.themarker.com/advertising/.premium-1.6584951
&nbsp
מבחינתי שיפטרו גם את אסי. לירון עושה את זה מעולה לגמרי לבד, היא לא צריכה שום סיידקיק לידה
&nbsp
 

GM1988

Well-known member
זה תמיד ברור שמאחורי החרטוטים הדיפלומטיים עומדים שיקולים

שלא מתאימים ולפיהם מתקבלות ההחלטות, וממש לא מ"עופר החליט שאינו ממצה את מלוא הפוטנציאל הטמון בו בתור מנחה באח הגדול - לכן החליט לפרוש".


עופר, תגיד להם שזה לא נכון
 

tg151

Well-known member
חחחח לגמרי. כי אני בטוח שהוא מתנגד למשכורת השמנה

שמקבלים המנחים. ואני מסכים. לדעתי אסי הכי גרוע משלושתם ביחד. הוא לא יודע להנחות. הדבר היחיד שהיה טוב בעונה הזאת היה לירון.
 

GM1988

Well-known member
נכון

זה האח הגדול - לא פסטיגל שצריך את דצה והמומינים.
ניסו לעשות קייטנה מהתוכנית הזו, והצליחו!
נקווה שזה לא מה שנקבל גם בעונה הבאה.
 

lamalama4

New member
ההנחיה זו הבעיה הכי קטנה של התוכנית

זה נכון שאין הצדקה של שלוש משכורות של מנחים עבור תוכנית כ"כ כושלת, אבל מי שחייב לקבל מכתב פיטורים הוא רועי עוז ה"אח" והעורך העלוב ביותר שיכלה ההפקה להשיג. עד שלא ימצאו עורך ו"אח" איכותי שיודע לעשות טלויזיה טובה, אין שום עתיד לתוכנית הזאת ב"רשת".
 

Yalush2

New member
שימו
- נא לא לכתוב בפורום את שמה המלא של א"ק

שקושרה לכאורה לפרשת הרצח של תאיר ראדה, או כל שם מלא אחר של חשודים שחל עליהם צו איסור פרסום. תודה :)
&nbsp
 
מה אתם חושבים על כל מה שהולך עם מריה בזמן האחרון?

האמת הדעות שלי קצת חצויות לגביה.
&nbsp
בהתחלה בבית האח : לא אהבתי את ההתנהלות שלה,נמרחה ממש על ישראל בזמן שיש לה חבר בחוץ,לאט לאט התרחקה ממנו.
&nbsp
לאחר מכן בבית האח : אמרה לרועי שהיא התאהבה בו,אומנם היא לא עשתה משהו מיני עם רועי אבל דמיינו לעצמכם אתם הגברים שמריה הייתה בת זוג שלכם,ואתם רואים אותה באח הגדול אומרת לגבר אחר שהוא מאוהבת בו ונכנסת איתו כל לילה למיטה עם מכנסונים קצרים לדבר איתו.. אני הייתי משתגע.
&nbsp
בסופו של דבר,הרושם שקיבלתי ממריה בבית האח הגדול שהיא סך הכל התמודדה עם המון המון רגשות והיה לה קשה עם זה,ושהיא ממש חסרת ביטחון,תמיד תהיתי איך היא כזאת חסרת ביטחון כמו שהיא אומרת ומעידה על אבל העלתה לפניי האח הגדול תמונות לאינסטגרם שהיא חצי עירומה.
&nbsp
אחריי בית האח הגדול : שכחה מהבן זוג שלה וסיימה איתו את הסיפור והלכה לרועי,כעקרון? זכותה,חיכתה לבחוץ ובחרה לסיים את זה.. מי שקורא לה בוגדת או משהו כזה דיי טיפש,אבל מה שלא אהבתי בהתנהלות שלה זה שהיא בחרה לפמפם את זה בתקשורת וזרוע מלח על הפצעים של האקס שלה שבסך הכל תמך בה ואהב אותה לכל אורך הדרך והיה איתו כל החיים שלו,יחסית למישהי חסרת ביטחון היא לא מתנהגת ככה.
&nbsp
ועכשיו לעניין התמונות החושפניות.. מריה הצטלמה לקליפ בשיר של משה פרץ עם עוד דוגמן שהם בלבוש מינימאלי והם במיטה.. לא אגיד מתמזמזים כי זה לא נכון,אבל ללא ספק זה מעביר לצופים אווירה רומנטית ומעט מינית אפשר להגיד.
ולאחר מכן פוסט סוחט דמעות על כמה היא חסרת ביטחון וכמה זה קשה לה וכמה היא פתאום תפסה ביטחון,מצטער.. אני פשוט לא קונה את זה.. יש לך גוף מדהים,סחטיין עלייך תעשי בו מה שאת רוצה.. היא לא הראשונה ולא האחרונה שתעשה את זה.. המשפט שהיא רשמה "זה לא קל להיות עם גוף כזה" או משהו בסגנון.. מה זה השטות הזאת? ברור שהיא תקבל אש כי היא דיי דורשת את זה.
&nbsp
בכל מקרה זאת ממש לא אותה מריה שהייתה באח הגדול,חצי ממנה משחק. (בעיניי לפחות).
דעתכם ?
&nbsp
 
לגמרי! לא חצי, 99% משחק

ואני אומרת את זה אחרי שכל כך אהבתי אותה וכל כך תמכתי בה וכל כך נלחמתי להגן עליה בפייסבוק במהלך התוכנית

איזה אכזבה היא
...הכל היה משחק
 

zinioz

New member
מה שהולך עם מריה בזמן האחרון: עושה חיל בקריירה, מאושרת בזוגי

בזוגיות.
מעבדת את החוויה העוצמתית והמשמעותית שעברה באח הגדול, יחד עם רועי - נפש תאומה שיכולה להבין בדיוק מה עבר עליה שם ומה היא עוברת כרגע.
מתפרנסת בכבוד כדוגמנית, משתתפת בפרויקטים כגון הצגות חנוכה, צילום קליפ, לא מזניחה את החלום לעשות מוזיקה, מציפה את נושאי בריונות הרשת ובודי-שיימינג באינסטגרם שלה.

 

GM1988

Well-known member
אז דעתי

לא ברור לי איך חוסר ביטחון נתפס בעיניי אנשים, אבל חוסר ביטחון לא אומר בהכרח שאותו אדם לא מצטלם בעירום, מפחד לצאת מהבית ולא מחליף בני זוג או יוצא למסיבות. זו גישה מאד סטיגמתית ולא נכונה.

אין דבר כזה באמת ביטחון עצמי או חוסר ביטחון עצמי, כי זה מאד דינמי ותלוי בסיטואציה.
לצורך העניין, אדם חסר ביטחון יכול להרגיש יותר בנוח להצטלם ערום מאשר לשבת לדבר עם מישהו.
כשבנאדם אומר שיש לו ביטחון עצמי, במילים אחרות הוא אומר שהוא שולט במצב, וזה לא יכול להיות באמת נכון, כי יש מצבים שבהם אין לו ביטחון, ובמצבים אחרים יש לו ביטחון - אז אוטומטית העניין הזה מתבטל כי זה מצב שנתון לשינוי.

מריה דיברה על הביטחון שלה במצבים ספציפיים שבהם היא מרגישה אולי מובכת, לא בטוחה, הססנית, פחדנית וכו'... וזה לא משקיף על שאר אחוזי היום שלה.

ניקח למשל חיילים שפורצים לבתי מחבלים ופועלים באזורים מסוכנים ומפחידים - אותם חבר'ה מפגינים ביטחון מתוקף תפקידם, אבל יכולים להרגיש מבוכה לשאול את המוכר כמה עולה המוצר, או יפחדו להתמודד עם רגשות או מחשבות שעולים בהם.

ככה שהתפיסה הזו שלזה יש ביטחון ולזה אין - זה הרגל חשיבה מוטעה שלא משקף את האמת.
 

lamalama4

New member
זאת בדיוק אותה מריה שהיתה באח הגדול

הקליפ לא סותר את חוסר הבטחון. תמונות וסרטונים בסגנון צולמו גם לפני האח. ועם זאת היה ברור מאד שמריה סובלת מחוסר בטחון. חוסר הבטחון שלה הוא יותר בהתמודדות במקומות הומי אדם. כשהיא צריכה לבוא לידי ביטוי מול אנשים זרים, לא בשיחות אחד על אחד. בשיחות קבוצתיות בהן היא לא מוצאת את מקומה. באח הגדול היא התמודדה עם הרבה דברים שלא היתה צריכה להתמודד לפני האח הגדול. פשוט כי היתה לה יכולת להתבודד, או יותר נכון להיות לבד רק עם בועז, שכנראה נהנה מהמצב. נראה שעשה לו טוב שמריה חסרת בטחון ותלויה בו. 7 שנים שבהן לא הרגישה משפחה ולא היתה עם מישהו שחשובה לו ההתפתחות האישית שלה כאדם. ב-4 חודשים בבית האח היא צמחה וגדלה כפי שלא צמחה מעולם. נכנסה בודדה ובלי חברים, עם בן זוג שרוצה אותה קטנה ותלותית, והיא עכשיו מאושרת, עם חברים ובן זוג שהוא די נפש תאומה שלה ורוצה לראות אותה מתפתחת. וזה ללא ספק העלה לה את הבטחון והאמונה בעצמה. בועז לא חשב שהיא תשרוד בבית האח יותר מחודש. חשב שתודח מהר. לא העריך אותה בכלל. נתן לה להרגיש חסרת תועלת ועניין. כיף לדעת שהיא כבר לא איתו. במיוחד לנוכח העליהום שהוא אחראי עליו בו זמנית שמנסה להתייפיף ולצאת הגבר שהוא לא.
 
למעלה