שרשור עדכונים , קישורים ושאר ירקות....

GM1988

Well-known member
או שזה יהיה כמו "דה פור" שנכשלה לפי מה שקראתי

תכנית ריאליטי שהחליטו לקצר בשל אחוזי רייטינג של תכנית בוקר.
&nbsp
אני סומך על יורם שיודע מה הוא עושה ובמה מושקע ככ הרבה כסף.
בתקופה שרשת נכשלו עם האח הגדול ודה פור, ואולי עוד תכניות - זה הרגע של יורם לתת לקשת בוסט חדש של רייטינג שיחזיר אותם על הגל שהיה עם האח הגדול.
 

zinioz

New member
מריה על המיטה עם דוגמן! כנראה שבועז לא היה מסכים לזה


פחחחח אפילו לצלם נעליים עם רועי לא הסכים לה, אז להתגפף על מיטה עם דוגמן??? ראיתם את הקליפ?? ברור שהיה מונע ממנה. רועי מספיק בטוח בגבריות שלו בשביל לפרגן ובשביל שדבר כזה לא יערער לו את האגו. בסוף היום היא באה לישון במיטה של רועי, עם כל הכבוד לעבודה

אז, מתחילים להבין למה העיפה את בועז??
 

ורה20

New member
זאת הסקת מסקנות מהירה מדי. ראשית הקליפ צולם מספר ימים אחרי

שמריה יצאה מהאח הגדול .יש צילומי אנסטגראם של הסוכן שלה מסט הצילום 4 ימים אחרי הגמר. בזמן זה היא בכלל לא היתה עם רועי .אי אפשר לדעת אם היתה מצלמת אותו קליפ כשהיא כבר בזוגיות, יתכן שכן אם בן הזוג מפרגן. אני בטוחה שלאף גבר זה לא כיף לראות את החברה מתגפפת עם אחר בקליפ אבל יש כאלה שמקבלים יותר .האמת לא נראה לי שרועי מת על זה כמו שהוא לא מת על התמונות החשופות שהיתה מעלה באנסטגראם בעבר והוא גם הודה שהיה לו קשה לראות את זה ,
אבל הוא מקבל כנראה שזו העבודה.
 

GM1988

Well-known member
מה שרואים בהצצה זה כל מה שהיא עשתה בקליפ?

אני כבר חשבתי צרפתיות, נגיעה באזורים אינטימיים וממש תשוקה ולהט.
ההתגופפויות האלה אפילו פחותות ממשחק מקדים בשניות הראשונות - על מה אתם מדברים?

ולא רק זה - רואים שהם משחקים אותה ולא באמת מעניינים אחד את השני.
אם אני הייתי הבן זוג, הייתי שואל למה זה כזה פרווה?
 

zinioz

New member
מריה דומרק על הבמות בהצגות חנוכה!


אתמול היא פירסמה זאת באינסטה שלה, וכאן מובאת כתבה על כך בTMI
הילדה עושה חיל! למרות כל שונאיה/מקנאיה/משתעממיה
 

zinioz

New member
מריה בעוד פוסט בנושא בודי-שיימינג שגרף מאתמול 355K לייקים

וזה לשון הפוסט:
עמדתי הבוקר מול מצלמה, לבושה בבגד גוף וצילמתי תמונות בידיעה שאני לא מראה אותן לאף אחד. לא מראה לאף אחד כי אני יודעת איך זה יתקבל בפני חלק מהאנשים ואילו קללות יגיעו עם זה- מאות על גבי מאות תגובות מלאות בשנאת חינם ושיפוטיות, למה? כי בתמונה נראת בחורה עם רגליים חשופות ובגד צמוד שלרגע הרגישה אחלה עם עצמה והחליטה להצטלם.
ואז עצרתי ואמרתי לעצמי, מה רע בזה? למה אני צריכה לפחד מטוקבקיסטים? הרי בפוסט הקודם שלי, העלתי תמונה של הפנים שלי בלבד וקיבלתי את אותן התגובות המכוערות. אנשים שמלאים בשנאה- לא צריכים סיבה כדי להראות אותה.
אז בסוף צילמתי בוידיאו, אהבתי את איך שנראתי ועכשיו גם התחשק לי לשתף. אגב, לא צריך להיות שופעת ביטחון עצמי כדי לעמוד בבית לבד ולעשות פוזה למצלמה הקדמית.
זאת אני, זה הגוף הרזה שלי שכל כך אוהבים להשמיץ ועל כל תמונה שרואים אותו יגיבו לי כמה אני מזעזעת, רזה, אנורקסית, שק עצמות והשפעה רעה על הנוער, כשלמעשה זה רק עוד מבנה גוף מבין עוד אלפי מבני גוף בעולם. וכל אחד מהמבני גוף האלו, נשים בעיקר, קיבלו בשלב כלשהו בחיים הערה פוגענית/סקסיסטית על מבנה הגוף שלה; זו רזה מדי, זו גבוהה מדי, זו שמנה מדי, זו נמוכה מדי, זו שטוחה מדי, זו שופעת מדי, זו ידיים ארוכות מדי, זו כף רגל גדולה מדי, לזו יש אף גדול מדי, לזו קטן מדי, לזו גבות עבות מדי, לזו שפתיים דקות מדי, לזו עבות מדי וכו'- גם הנשים שלדעתכם מושלמות.
ואני? אני גדלתי בשנאה עצמית שלמדתי מהסביבה- כשהייתי קטנה והיו יורדים על הרזון שלי בבית הספר הייתי הולכת לישון בוכה ורק מתפללת לקום בבוקר עבה יותר, שמנה יותר. רציתי להיראות בדיוק כמו הילדות שהיו צוחקות עלי כי הן היו "מושלמות", הן היו "נשיות" וכל הבנים בשכבה היו סביבן בזמן שעלי צחקו שאני אנורקסית ושטוחה. הייתי בת 12.
האם אני שלמה עם עצמי היום? עדיין לא ויש מצב שלעולם לא אהיה, ההערות הפוגעניות והבריונות בבית הספר בילדות משאירות צלקות לכל החיים. גם אני לפעמים מסתכלת על בנות אחרות שלא דומות אלי בשום צורה ומקנאה במה שיש להן, עד שאני מזכירה לעצמי שאני זו אני, היא זו היא, את זו את ואתה זה אתה. לא משנה כמה ננסה אנחנו לעולם לא נהיה מישהו אחר. אנחנו יכולים להיות רק הגרסה הכי טובה של עצמנו. הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות זה לקבל את עצמנו, לא משנה מה אחרים יגידו.
 

GM1988

Well-known member
יפה

הייתי רק מחליף את המשפט "להיות הגרסה הטובה של עצמנו" - ללהיות הכי טוב שאנחנו יכולים - כי אני פשוט אלרגי לאנשים שאומרים את הנוסח הראשון ולא מבינים אפילו על מה הם מדברים.
 
למעלה