שרשור עדכונים , קישורים ושאר ירקות....

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
שרשור עדכונים , קישורים ושאר ירקות....


השמועות אומרות כי בקרוב נקבל עדכוני אמת על העונה החדשה שעולה
מה שבטוח כרגע זה שזו תהיה עונת vip
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
כל מי שנתקל בבעיה להוסיף תגובה - יש למחוק קוקיז וזה מסתדר

 

shouldistay

Active member
מישהו יודע אם זה יהיה חופף לתוכניתו של זק?

כי זה מתקרב וזה מתקרב.
 
לכל אוהבי מריה ורועי,אל תהיו נאיבים להשערתי הראיון של בועז..

תואם מראש בצוותא עם מריה והסוכן שלה כאשר לכל המעורבים בנידון יש אינטרס ברור של רווח מלשמור על הסיפור הזה בכותרות.

אולי חוץ מאדם אחד שזה עבר לו מעל הראש וזה הראפר המאוהב. שלא מודע לפארטייה שהסוכן של מריה ומריה עושים על האהבה "הטהורה" הזו.

לא בכדי,ולא לשווא מריה שומרת על תדר שקט עם האקס שלה.
 

queenjane

New member
לא נראה לי שזה מתואם אבל אני מקווה בשבילו שהוא יכול להוכיח ש

שלא תתבע אותו על דיבה
 

shouldistay

Active member
פשוט אלי תמיד תומך בבועז. אז רציתי להבין למה הוא

חושב שזה מתואם פתאום
 

lamalama4

New member
אלי לא חושב שזה מתואם, הוא פשוט לא רוצה שהפתאטיות והנקמנות

שבועז הפגין בראיון, רדיפת הפרסום והכסף על הגב של מריה, תתפרש כאותנטית. לא באמת אפשר לחשוב שהראיון המביך הזה שחושף אותו הוא מתואם עם מריה.
 

zinioz

New member
נראה את בועז גבר שיקח את מריה לבית משפט ויטען שהוא לחץ אנטר

ו"העלה" את הפוסט לאינסטגרם, או שהוא בחר את ה"לוקיישן" לסלפי של מריה - חוף הים... פחחחחח השופט יגיד לו קישטא, תפסיק לבזבז לי את הזמן
אלא אם כן הוא רוצה לספר לנו על עשרות אלפי שקלים שהוא הוציא על ניתוחים למריה? כי היא טוענת שהדבר היחידי שעברה זה זריקת מילוי ארובות העין.
חוץ מלהתבכיין לכתבת בצורה משפילה - הוא לא באמת יכול לעשות משהו יותר מזה.
 

lamalama4

New member
קודם נראה אם תסרב לשלם לו

אגב, הילד הרודף בצע ופרסום הזה לקח ממנה עמלות על העבודות שלה כחלק מתגמול על ההשקעה שלו. נראה שלא היה לו חשק ללכת לעבוד, אז הוא העביר את זמנו בליווי ופיקוח על הצילומים שלה וקרא לזה עבודה. ועכשיו מאשימים את מריה שלא רק שעזבה אותו, גם גרמה לו לאבד את "עבודתו". בקרוב בטח ילך להשתתף בראליטי וייתמך על ידי כל הפסיכים שמקללים את מריה. כנראה בגלל זה הוא ממשיך להציף את הנושא בכל פעם שהוא מרגיש שתהילתו מסתיימת.
 

zinioz

New member
הלוואי שזה יגיע לבית משפט, אם יש לו אומץ לטעון בפני שופט את

הטיעונים המגוחכים האלה שהוא "עבד" בלהחזיק לה את היד כשהיא מצלמת את עצמה סלפי, או שהוא קנה לה גלידה בשביל שיהיה לה תמונה עם גלידה, או שהוא הסיע אותה לצילומים עם הרשיון שאין לו.
כולי תקווה שמריה תגיש "תביעת נגד" מול התביעה הזאת שלו, אם תצא לפועל בכלל כי כרגע זה סתם בגדר חרטא, ובתביעה הזאת היא תיזכר בכל הפרויקטים שהוא מנע ממנה להצטלם כי זה "לא היה מכובד" שהיא תצטלם עם גבר אחר - ובכך קיפח לה את הפרנסה.
 

lamalama4

New member
לצערי נראה שמריה מרחמת עליו יותר מדי

ומתייחסת אליו בכפפות של משי. לגבי פרוייקטים, לא נראה שהוא מנע ממנה דברים. הרי חלק מהכסף נכנס גם אליו. יכול להיות שהתלונן פה ושם, אבל היא די עשתה מה שרצתה. ונראה שיש לו רשיון, אבל רכב לא היה לו. מריה קיבלה רכב עבור פרסום לתקופה קצרה, אבל לא נראה לי שמעבר לזה היה להם רכב. קראתי באחת התגובות שהיא מימנה לו את השיעורי נהיגה ואת הטיול למקסיקו, אבל לא יודעת עד כמה המידע הזה מהימן. הלוואי שתפתח עליו.
 

mox10

New member
אני רוצה להבין משהו לגבי בועז

בראיון האחרון של בועז בצנרת, הראו לכמה שניות את בועז נוהג ברכב שלצידו מריה.מה שאני לא מבין, זה שאמרו של בועז אין רישיון נהיגה. מי טען את זה? מריה? או מכתבות של התקשורת?
 

Yalush2

New member
פרטים חדשים על הריאליטי החדש של ארז טל ויורם זק 2025

ושוק אין הדחות

סכומי ההשקעה מטורפים שעדיין לא נראו במדינת ישראל מדובר בהפקה בקנה מידה בינ"ל, בסכומי עתק שעומדים על 50-60 מיליון שקלים להפקה והשקה בישראל, לצד השקעה עתידית אופציונלית בסכום זהה, בחו"ל, שתגדיל את ההשקעה של קשת ל-100-120 מיליון שקל.
מתוך אייס- הפקת הטלוויזיה הכי גדולה בישראל: הנה כל הפרטים שגילינו על 2025
עיר מרושתת עם פאב וקולנוע. ריאליטי עם מתמודדים, משימות וללא הדחה. לפחות 3 נותני חסות ראשיים שמשלמים כ-3 מיליון שקל ועוד. אייס עם כל הפרטים על ההפקה היוקרתית שחברות הפקה מחו"ל מביעות בה עניין
לכתבה:http://www.ice.co.il/media/news/article/754828
 

lamalama4

New member
ניתן להבין שהתוכנית לא תשודר בלייב וזה לגמרי מאכזב

התוכנית תצולם ואז תעבור עריכה. חבל. ציפיתי לתחליף לאח הגדול מאחר והגירסה של רשת לא מתקרבת בכלום לאיכות שראינו בקשת הודות ליורם זק הגאון והאומן.
 

tg151

Well-known member
לא בטוח. אנחנו לא יודעים כלום

נכון שציינו בכתבה שבקשת כבר תיכננו איך גופי שידור בחו"ל יצלמו את התכנית. אבל אולי בארץ מכיוון שקשת בונים מתחם שידורי טלוויזיה שלם חוץ מה"עיר עצמה" שתשמש כאתר הצילום, הם בונים ממש אולפן תקשורת. כי אם זאת תכנית שהיא לא בלייב, למה להם לא לשלוח את החומר המצולם לאיפה שעכשיו הם עורכים את כל הריאליטי שלהם?
&nbsp
יכול להיות שאני טועה. אני סתם מעלה השערה. כי אני כן רוצה שזה יהיה בלייב. למרות שמכל הפרטים שקיבלנו התכנית הזאת לא נשמעת מבטיחה כל כך... זה או יהיה להיט ענק או כישלון מאד גדול.
 

lamalama4

New member
לא מבינה את הפואנטה בזה שאין הדחות

אי אפשר להיפטר מאנשים שלא באים בטוב.
 

zinioz

New member
אין הדחות ואין לייב זה מה שיבדיל את הפורמט הזה מהאח הגדול

אחרת זה בול אותו דבר
 
למעלה