שרשור קישורים, עדכונים ועוד …

אוריני3

New member
היא לא אוהבת אותו. היא התאהבה באחר. אולי לא נעים או

לא מקובל או לדעת חלק לא מוסרי אבל היא לא רוצה אותו. היא חייבת להיות איתו?
הוא זה שלא הםנים וקיבל למרות שראה אותה צמודה ואף מתוודה על רגשות לאחר בעודו צועק ושולח שליחים ומסוקים. הוא החליט להשאר ולהלחם אבל אין בכוח!
לא משנה אם זה אינטרס מצידה, רגשות, בלבול או סתם המשך החיים אבל היא לא רוצה אותו.
מה יעזור לו להמשיך להתבכיין ולצאת עוד יותר מושפל? זה שהיתה איתו 7 שנים מגיל ינקות לא מחייב אותה למות אחתו או להשאר עוד דקה אחת יותר. היא פגשה אותו הבינה שזה נגמר.
למעשה מרגע הכניסה לבית זה נגמר, היא נפתחה לבחורים, התחילה לפרטוט עם ישראל ואפילו עם תומר לשניה לפני ישראל כאשר תומר מיד התרחק וקטע את זה.
הוא בחר להגן על ההתנהגות הזאת ואפילו הגדיל לומר שהם סיכמו שגם אם דבר כזה יקרה הם לא ילחצו מזה. מה???? מה זה השטויות האלה?
מה שאני כן מרחקת עליו זה על כל הכתבות, השערים, הנדיקות וההתלטפויות בשביל שער. שבועיים בסך הכל מהפרידה. יכלו לחכות רצת ולא להכאיב לו. אבל אם לא כאב שבבית הם אכלו מאותה צלחת ( מה שאפילו זוגות לא עושים) וזה שהיא כל לילה נרדמה במיטתו משולבי ידיים אז זה כבר קטן כשזה קרה אחרי הפרידה עצמה.
הוא צריך לגדול ולהמשיך הלאה, life goes on
 

lamalama4

New member
הבנאדם כבר אמר בלי בושה שהוא מתכוון למנף את 15 דקות התהילה

לפני חודש בערך התראיין ונשמע מרוצה מכל תשומת הלב שהוא מקבל. כבר יש לו בת זוג חדשה!!! מריה יודעת את זה. הוא ממשיך להיות עם מריה בקשר. שיצא כבר לאור עם הבת זוג החדשה ויפסיק להתבכיין. נראה שהוא מפחד שה-15 דקות תהילה שלו נגמרות מהר מדי. יש לו תומכים משוגעים שמתעללים במריה והוא אומר להם תודה על התמיכה. פשוט דפוק שחשב שמריה תמנף אותו וזה לא יצא אל הפועל. יעל בר זוהר שאלה אותו מה הוא עושה למחייתו כשמריה היתה בתוך הבית, הוא אמר "מחכה למריה שנקים עסק ביחד". וואלה לא קרה. נקסט. תתקדםםם
 
היא לא אוהבת אותו יותר? לגיטימי,אבל אל תשחקי מלוכלך ו....

אסטרטגי למען תועלתך האישית בלבד. היו לה כמה אופציות....

אם האהבה כבר גוועה בינהם מה שאני שיערתי כבר מכניסתה,כי אישה אוהבת בייחוד בזוגיות ארוכה,לא מתייחסת באדישות לריחוק מבן זוגה,לא מדברת עליו בכלל,לא מצהירה שהיא אוהבת אותו לרוב ,ובכלל לא לוקחת מזכרת מחייהם המשותפים-תמונה.

תפרדי ממנו לפני הכניסה,ואם כבר התאהבת באחר ,תפרדי ממנו בתכנית עצמה,אני בטוח שהאח היה מאפשר לה באמצעות משימה ליצור עימו קשר פנים אל פנים כמו שסימה למשל פגשה את אימא שלה,או מירב את בעלה.

היא השאירה אותו בכוונה על אש נמוכה,לא בגלל כבוד אליו,כי כבוד אליו היא איבדה מזמן במעשיה עם רועי בתוך בית האח כגון-האכילה המשותפת,החזקת היידים,החיבוקים והמחוות הרגשיות,והדיבורים אל תוך הלילה ובמיטה. היא השאירה על אש נמוכה בגלל הפרס-ההגעה לגמר וכמה שיותר זמן מסך על מנת להשיג את מטרתה-פרסום גדול יותר.

בועז לא מתבכיין,העובדה שרק כעת הוא מתראיין,זה בגלל לחץ ציבורי גדול של תומכיו החדשים שמזדהים עם כאבו. הוא חב להם זאת,כי הם מפציצים אותו בהודעות תמיכה באינסטגרם שלו.

היא לא שמה עליו,וחולבת את הקשר החדש שלה עד תום מתחת לכל עציץ,מבלי שום התחשבות ל7 שנים שלהם יחדיו,מדוע שהוא לא ישים עליה בחזרה?

וכן לגיטימי לחלוטין שגם הוא ירוויח משהו קטן מההשפלה שחווה,אם היא חשבה שהיא יכולה לרמוס,לדרוך בדרך לתהילה אז שתגלה שיש כמה מוקשים,קוצים בדרך,ובועז בהחלט יכול להיות מוקש,אין לי מושג אם איזו כוונה הוא בא לראיון הזה,כי לא שמענו את כולו,האם הוא בא לשפוך אור על מריה האמיתית ולא הדמות שהיא מנסה למכור לנו,או שהוא בא פשוט לומר את הצד שלו לסיפור ולסיים את הפארסה הזו לתמיד.

אין לי מושג ,נראה בהמשך,עדיין זכותו להביע את כאבו,וזכותו להראות זאת לתומכיו,שאני אחד מהם.
 

אוריני3

New member
אין לו שום זכויות עליה או בעקבות קשר של שנים שהיה,

ניקיטה לדוגמא מסר הודעה קצרה ומכבדת בפרידה, איחל למגי הצלחה וביקש מעתה טהלאה לשמור על פרטיותו ואכן מרגע זה והלאה קולו או דבריו לא נשמעו יותר מיוזמתו ורצונו.
בועז עושה מעשה נקמני ולא יפה בכדי שהשנאה למריה וההדמצות נצד המתנגדים שלה ימשכו.
הוא לא היה בתוכנית, הוא לא מפורסם, הוא לא מעניין איש מלבד אלה המרחמים עליו שלא בצדק.
אין לו מה להציע בתעשיה ואם לא היה מגיע לראיונות לבכות על מר גורלו ולשפוך חלקית אור על הקשר עם מריה ועל מה שקרה אף אחד לא היה מזמן אותו. שיתגבר לבדו כי הוא לא זה שצד בעניין הפרסום.
שיגמור את הסיפור עם עצמו וזהו.
 
אין קשר לזכויות,יש דבר פשוט שנקרא כבוד בסיסי בין בני זוג..

בטח שהיו תקופה כה ארוכה ומשמעותית יחדיו.

הכבוד הבסיסי הזה נרמס מכיוון צד אחד בלבד-מריה.

בועז לא עשה שום מעשה נקמני,שיש ביקוש יהיה היצע,מי כמו מריה מכירה זאת הייטב ומשתמשת בזה.

בועז אכן לא היה פיזית בתכנית,אבל רוחו שררה שם כל הזמן,הוא השפיע באופן נוכח על שני דמויות שם-רועי ומריה,ושמו היה שגור בפני רבים-עמרי,אדל,נטע,אביבית....

איזה ראיונות את מדברת? בסך הכל ראיון ראשון הערב בצנרת,אחרי שמריה ורועי משפילים אותו בכוונת מכוון כבר שבועיים.

די הגיעו מים עד נפש גם עבורו,הגיע הזמן לקרוע את המסיכה מעל הילדה הנחמדה והתמימה מריה דומרק.

ואני לצידו בכל עזרה שיצטרך.
 

אוריני3

New member
אם אתה לצידו תגיד לו לשחרר ולהתקדם. שמריה בזוגיות אחרת

ולא מחזירים את הזמן אחורה.
שאם יש לו משהו להציע שישתמש בו ויפתח אותו ואם לא אז כל ההתלות הזאת במריה רק עושה לו רע ולא לה כי היא הלכה בעקבות הרגש וסוף סוף אולי שחררה אותו לדרכו ולאושרו.
 

lamalama4

New member
כבר התראיין ברדיו דרום ואמר שהוא מתכוון למנף את 15 דקות

התהילה. כבר יצא מענטש ואמר שהסתיים בטוב. כבר יש לו חברה. כנראה הרגיש שיש פחות עניין סביבו אז הוא מנסה לתדלק את זה מחדש. כנראה לא כזה מענטש.
 

alesandro2

Well-known member
הוא לא כפה את עצמו התקשורת מתה על זה

ומגיע לצופים לשמוע גם את הצד שלו , מה רע בזה ומה רע בלמנף
את דקות התהילה, זה לא בדיוק מה שמריה עושה?
 

lamalama4

New member
מריה חשפה את הקרביים 4 חודשים. השתתפה

באח הגדול. היתה על המרקע 4 חודשים. למדנו להכיר אותה, לטוב ולרע, אבל הכרנו. ברור שתמנף. הוא על תקן מה? מי ראה ומי שמע? בא לראיון אחד והוציא בו 3 מילים. בא לצילומי קמפיין שלה אחרי שכבר העיפה אותו ולפי מה שהבנתי הוא הפתיע אותה שם. דאג לטפח עדר מעריצים פסיכים על הגב שלה שישמיצו ויקטלו אותה ולהם הוא אומר תודה על התמיכה. על מה התמיכה? הם לא יודעים בכלל מי הוא, לא יודעים איך הוא מתנהג כי לא צפו בו אפילו לא לכמה שעות. בחיים לא שמעתי על מישהו שחי על דקות תהילה רק משום שחברה שלו עזבה אותו ואותו לא מכירים.
 

ורה20

New member
צודק. אחלה רעיון לבועז תיכנס לאח הגדול VIP הרי אתה רוצה למנף

אז שקודם יכירו מי אתה ואז תוכל לרשת עדת מעריצים ולא רק עקב זה שאתה החבר שנזרק וכולם מזדהים איתו כי מי לא חווה לב שבור. נגב את הדמעות הרי אמרת שהכול כבר מאחוריך ואתה מסתכל קדימה.
 

Pandorax

New member
מריה מעוניינת בפירסום בכדי לקדם את הקריירה שלה

&nbsp
&nbsp
רועי מעוניין בפרסום בכדי לקדם את האומנות שלו.
&nbsp
לא צריך להאמין בהם או לחשוב שהם מוכשרים בכדי להבין את המניעים שלהם.
&nbsp
בועז לא דוגמן, לא שחקן ולא אומן. כרגע אין לו מה להציע לתעשיה.
&nbsp
אז או שהוא רוצה נקמה, או שהוא רוצה להיות מפורסתם, או שניהם.
&nbsp
בראיון בדו"ח היומי בתחילת העונה כשנשאל לעיסוקו ענה שהוא מחכה למריה שתצא ואז הם יעבדו על הקריירה שלה (ויש לה סוכן, כן?).
&nbsp
בראיון לאחר סיום העונה כשאמירה בוזגלו שאלה לעיסוקו הוא ענה "אני כרגע ממנף את 15 הדקות".
&nbsp
בהודעה לתקשורת אחרי הפרידה הוא כתב "אנו עדיין חברים טובים...מדובר בשנים של אהבת נעורים...קיבלנו החלטה שהדבר הטוב לעשות הוא לסיים את הזוגיות...אני מקבל זאת באהבה גדולה ובשויון נפש...אני שלם מאד עם המצב, ואשמח שיהיה לה טוב."
&nbsp
אז מה קרה פתאום? למה לצאת בראיון מתבכיין ומשמיץ בצנרת?
&nbsp
אולי זה בגלל שמספר העוקבים שלו גדל מכלום ל 15 אלף והוא קיבל תאבון?
&nbsp
אולי זה בגלל שהאינסטגרם שלו מלא בהודעות רחמים והשתתפות בצער לצד קללות, תגובות נאצה, הסתה ואיומים כלפי מריה ורועי והוא הבין שהאנשים רוצים "ג'וס" וצריכים קצת חומר בעירה בכדי להמשיך "לתמוך" בו? (והוא מודה להם על האהבה ולא מסתייג מהטינופת).
&nbsp
אולי הוא מקווה להמשיך לרכוב על גבם של מריה ורועי עד שאולי יציעו לו להשתתף באיזה ריאליטי?
&nbsp
יצא פתאט.
&nbsp
 

ורה20

New member
pandorex מוכרחה לציין שברוב המקרים מה שאתה כותב הוא אחד לאחד

מה שאני חושבת.
בועז כנראה קיבל תאבון לגלי התמיכה בו והודה בגלוי שהוא "עובד בלמנף" כי עבודה אין לו .לא אכפת לו אם זה על חשבון "אהבת נעוריו " "אהבת חייו" ואולי זה גם קצת הרצון להכאיב לצד השני כמו שהרגיש שהכאיבו לו. ממש לא "מקבל הפרידה בשיוויון נפש" אחרי שראה שטוב למריה מעל דפי העתונים והפפרצי.
 

GM1988

Well-known member
נניח ואתה צודק

חשבת על השאלה הכי חשובה בכל הסיפור הזה?
כשאתה רואה את בת זוגתך מתוודה על רגשות למישהו אחר - למה אתה שולח לה מסוק? ועוד פעמיים

כשאתה רואה מערכת יחסים שנרקמת במשך חודשים בבית עם מצלמות - למה אתה לא מסיים את הקשר? ראה מקרה ניקיטה - לא חיכה ולא תהה ולא כלום - סיים וביי.
&nbsp
אפשר לדבר על אהבה וקשר ארוך עד מחר, אבל לפני שעונים על השאלות ששאלתי אין טעם, כי מדובר בשני אנשים שונים שיכולים לבחור מה נכון להם וללכת לפי זה.
&nbsp
הבחור היה מודע לאן היא נכנסת, וגם ציין שהיה מוכן ובסדר עם מהלך של יחסים אפשריים בינה לבין מישהו אחר - אז מה קרה?
&nbsp
אז נכון, היא שיקרה באמת או חובה שהיא מתכוונת לחזור לבועז.
אבל עם שיקול דעת בסיסי אפשר להבין שהיא כנראה פשוט רצתה לשמור על פרופיל נמוך עד סוף התכנית ולא לתת לאף אחד מסקנות וספקולציות לפני שהיא עומדת מול בועז ומדברת איתו על הכל.
 

רינה 157

Active member
שאפו לכל חברי הפורום המקסים הזה על ההתמדה גם חודשיים

אחרי תום התוכנית!!!
 

Yalush2

New member
בועז טוען שמריה חייבת לו כסף ושהוא לקח בשבילה הלוואות

בשביל שתצליח, בכתבה לצנרת הוא טוען שהוא עבד בשבילה בשלוש וחצי השנים האחרונות ״עבדתי 14 שעות ביום בשביל ליצור לה לייף סטייל באינסטגרם בראיון גם טען שהוא לא ציפה לכלום ״עשיתי הכל מאהבה״ ״ גם נכנסתי לחובות ולקחתי הלוואות רק כדי שתצליח״ ״זה סכום שאני צריך ואי אפשר לדלג עליו״
 

GM1988

Well-known member
ראיתי עכשיו את הכתבה

בהתחלה אמרתי וואלה בחור (קודם כל חתיך!!!! טילים. יפיוף אמיתי. לא רואה את רועי ממטר), נחמד, מדבר מהלב, אכל סרטים בחודשים שמריה הייתה בתכנית וכו'...
ואז החלטתי לשמוע שוב את הכתבה, ומה פתאום שמתי לב? הוא לא מזכיר לכם מישהי? מגוש טביבוש?

כמעט אותו סגנון דיבור - יעני תכלסי ולך תדע אם זה נכון (מגי בראיונות דיברה יותר "אמיתי" מכל החודש וחצי שלה באח), פלוס הנשיכות שפתיים, הידיים וכד'...

אפשר מאד להבין למה יש לו מעריצות ואוהדים - הבחור עובר מסך ברמות מטורפות.
יש לו קול נעים, דיבור נעים, הוא משדר אמינות ופגיעות וקיצר... אפשר גם לעצור את זה בזה שהוא חתיך - השאר זה בונוס


קיצר, אין דעת מה הלך שם.
לא ראינו אותו בתכנית, אבל כן ראינו את מריה, ונשמע שלה לא היה טוב בקשר הזה.
 

queenjane

New member
כנראה מימן את הפלסיטקה שלה כי יש לה ניתוח חזה מגיל צעיר

והיא טוענת שאמא שלה הרעה אפילו לא מימנה לה שיעורי גיטרה אז ציצים כן?
והסוכות הקודמת המרושעת לא סיפקה לה עבודות והמעט עבודות שכן נתנו לה הסוכנות לא ביקשה עליהן הרבה כסף והסוכן הנוכחי דאג לציין שהיא כזאת ענייה שגרה בחדר בלי חלון אז מאיפה הכסף לניתוחים הזרקות טיולים?
 
למעלה