שרשור קישורים, עדכונים ועוד …

alesandro2

Well-known member
פליטת הפה של רועי חושפת את מגי וישראל?

סמואל עלה לשידור חי באינסטוש ולפתע הגיח מאחור רועי קורנבלום, שלא הצליח לשמור על הפה שלו, כאשר חשף כי מגי טביבי וישראל אוגלובו עדין ביחד! "אל תאמינו לאף אחד" הספיק סמואל עוד לסנן במהלך השידור, לא לפני שרועי קורנבלום לקח את הנייד לידיו והרגיע את הצופים.
 

lamalama4

New member
זו לא פליטת פה זה צחוקים על מעריצה פסיכית של מגי

שבכל מקום בו מריה נמצאת היא מוצאת לנכון לכתוב "רק מגי וישראל".
 

אוריני3

New member
רועי ״הבוגר״ קצת הגיב בהיסטריה ובזולות לעמוד מעריצים של

ילדה בת 12 . איפה הבגרות? איפה הכבוד? אז ילדה כתבה רק מגי וישראל, מבלי אפילו להשמיץ את הנמצאים והוא שלשל מילים בלי אבחנה תוך שהוא לועג ״לחבר״ שלו מהבית. קצת פרופורציות. והתגובה של תמי ומריה הילדותיות היתה מטומטמת.
זה לא שמגי או ישראל כתבו את הדברים או בכלל מתייחסים אליהם.
היה שתוי והגיב כמו אדיוט במקום לגלות בגרות ואיפוק ודרך ארץ. אחרי זה הגיב לגיא פינס ואף העלה הודעת התנצלות. פשוט מטומטמם.
אגב, הוא לא מחבב את מגי אז למה הוא עוקב אחריה? הרי היא לא עוקבת אחריו והוא בכלל לא פקטור עבורה, לא דיברה עליו לא לטוב ולא לרע. הוא סתם אחד שהיה איתה בבית.
אגב, הוא האחרון שיידע מה באמת הולך בין מגי וישראל. הוא ותמי ומריה, האחרונים. אף אחד לא מינה אותו לנציג שלהם. הם פשוט נעלבו או התעצבנו שבסטורי שלהם התערבו וכתבו על אחרים ולא לקחו בחשבון שהיא בסך הכל ילדה שמעריצה זוגיות. אז התגובה שלה היתה לא במקום ונדחפת אבל הוא לגמרי התחרפן.
 

lamalama4

New member
מאיפה לך שהיא בת 12? והיא אובססיבית ומטרידה את שניהם

ללא הפסקה ובכל הזדמנות. בסה"כ צחק שהם ביחד כי זה פשוט פתאט שמעריצות של מגי נאחזות בקשר הזה שלא קיים כבר כמה חודשים ודוחפות אותם לכל מקום שרועי ומריה נמצאים. מעבר ללהגיד שהם ביחד הוא לא אמר כלום שקרוב אפילו לשיימינג. אין לי ספק שישראל לא נעלב כהוא זה מדברי רועי.
 

אוריני3

New member
עמוד מעריצים של שניהם שאהב את הזוגיות. ילדה קטנה בת

12 או 13 שבאמת לא היתה צריכה להכנס לעמוד של סמואל ולהגיב עליהם,.
היא לא הגיבה למריה ולרועי היא הגיבה בלייב של סמואל כי חשבה שגם ישראל ומגי נמצאים במסיבה והם לא היו.
מגי לא נאחזת בשום קשר. הם גאמת חברים טובים רק לכם נוח לחשוב ככה בשביל להוציא אותה רע.
הצעריצים של ״ שני הצדדים״ נלחמים לחינם. גם עמודי מעריצים של מריה היו נכנסים לפני שבוע לליב של מגי ומקללים אותה וכותבים לה תמותי וגם באתרים שונים ששמים תמונות שלה הם שורצים שם ויורדים עליה. זה לא משליך על מריה או רועי רק על המעריצים . לפחות מגי מתעלמת מזה ולא מגיבה ולא צוחקת או מאשימה בזה את מריה או רועי. לפני שבועיים מישהי שכתתבה לה בלייב זונה תמותי היא גיחכה ואמרה תודה בציניות אבל לא פתחה את זה על מי מהם.
וכן אני מסכימה שזה פטאתי והעמוד הזה לא היה צריך להכנס ולהגיב אבל רבאק ילדה, קטנה. לא היה צריך להגיב לה בכזה בוז והתרסה. ולעחר מכן להגיב אצל גיא םינס ולהעלות התנצלות. באמת פארסה עשו מזה.
ישראל לא סופר את רועי, הוא רואה אותו בקושי בארועים יחצניים ובשביל הכבוד מצטלם כמו עם כולם. בטוח שהוא לא לרח את זה קשה ובייחוד שהוא ומגי בסדר, מתראים ונפגשים (שלא למצלמות, חוץ מההתלהבות אחרי ההשקה של רנואר שהעלה 2 סטורי איתה כי הקיפו אותה מלא אנשים ורצה להראות שהיא איתו ולידו ולא לתת לאנשים שום פתח ללנסות ולעשות שוב סכסוך, למרות שכמה אתרים בעל זאת עושים בשביל להתפרנס.
 

lamalama4

New member
רק תומכי מגי יפתחו עמוד מעריצים לשניהם

וימשיכו להאחז בו גם כשאין זוגיות. המעריצה (שגילה לא ידוע), ראתה שסמואל מבלה עם רועי, מריה ותמי לילה שלם. היא לא חשבה שאולי מגי וישראל שם. היא ידעה היטב שלא. התגובה של רועי היתה מתבקשת וגם היתה בצחוק. סתם צחוקים. רק תומכי מגי יכולים לקחת את זה קשה כי מה לעשות, ישראל לא רוצה את מגי וזה כואב להם. לא חושבת שלישראל יש איזשהם סנטימנטים למגי. אולי תחושת חובה מסויימת. ראו בסטורי של גיא פינס שהם מצטלמים ביחד והוא נראה חסר סבלנות, ואיך שהסתיימו הצילומים הוא פנה לדרכו מבלי להעיף עליה מבט.
 

אוריני3

New member
אז ככה, הסטורי קטוע. מה שקרה באמת זה שהם הצטלמו ומהצד

הסוכנת של מגי הפצירה בה בלי הפסקה שרוצים אותה לראיונות במקום אחר עם כתבים אחרים וכל רגע הפריעו להם להצטלם בכדי לקחת אותה ולבסוף מגי אמרה לו סיימנו כי אני צריכהללכת עם הסוכנת אבל את זה לא יראו כי סקופ תמיד יותר טוב מאמת פשוטה, אבל זה לא חשוב. באותו הלילה הוא העלה 2 סטורי כשהוא זה שמצלם את מגי וצועק לה שוגה בגלל שכבר התחילו דיבורים מהתצלום של גיא פינס. והם היו במועדון יחד, וזה אני ייודעת בוודאות.
ישראל לא רוצה או כן רוצה זה עניין שלהם, אין לי רצון או הכרח שהם יהיו יחד פשוט להגיד שישראל מתנער ממנה זאת שטות והם מבלים המון יחד, ממש המון.
ואכן לא חשוב הגיל של המעריצה, היא לא היתה צריכה להתערב בסטורי אבל זה רצונה האישי בלבד ולא נשלחה על ידי אף אחד לכתוב את זה לסמואל. יש מספיק מעריצים שים של מגי מהצד השני שחושבים שישראל לא ראוי לה והיא צריכה ״לפתוח״ עליו, זה הכל מהראיה שלהם וזה שלהם ולא קשור לחברות של מגי וישראל.
ועדיין אני חושבת שהתגובה של רועי ממש דבילית, אבל כנראה היה שתוי.
עמוד מעריצים של מריה כתב למגי בזמן הלייב שהיא זונה ומריה יותר ייפה ממנה אז נראה לך היא הגיבה על זה או האדימה את מריה בזה?
 
הגיוני מאד. אבל הקטע עם זאת שמקורבת למגי שהגיבה רק מגי

וישראל. יצא מפרופורציה. התגובות שלה מוגזמות ומביכות.
אין לי מושג בת כמה היא.
היא רק רשמה שהיא מקורבת למגי אבל היה מביך להסתכל על זה. אז הם היו קצת שתויים ודיברו שטויות. אם היא מעל גיל 12 אז היא יצאה מפרופורציות לחלוטין בתגובות שלה.
 

alesandro2

Well-known member
רק למגי יש מעריצים פסיכים?

אם אני אעלה פה ניבולי פה של מעריצי תמי ומריה כנגד מגי, הפורום יבער.
המעריצה הזאת אמנם מציקה אבל לא מלכלכת, גם זה משהו.
 
כל החילוקי דיעות והאיבה נשכחים במהרה שה$$$ מדבר,וש...

15 דקות מתקתקות.
&nbsp
במקרה של סימה ולירז זה כבר השניות האחרונות.
 

lamalama4

New member
זה היה יום של ליקוקיישן מלירז למריה, אבל לא עזר לה

מריה היתה מקצועית, הצטלמה, אפילו שמה עוקב ללירז כדי לתייג אותה בתמונות ואיך שהסתיים הסירה עוקב מלירז שמצידה העלתה את "הזוג המהמם מריה ורועי" לסטורי שלה באותו ערב כשהיו באותה השקה.
 

alesandro2

Well-known member
זה בדיוק מה שלא אהבתי אצל מריה, הכל היא עושה בשביל להיראות

בסדר , שום דבר לא אמיתי .
למה לתייג ואחר כך למחוק? זה מגעיל
 

lamalama4

New member
לא הבנת את דבריי. מריה לא תייגה ומחקה

מריה נאלצה לשים עוקב לללירז כי בלי זה אי אפשר לתייג אותה כי לירז חשבון פרטי. היא תייגה את כולם כולל לירז ואחרי שתייגה, כעבור כמה שעות או יום למחרת הסירה את העוקב כי אינה מעוניינת לעקוב אחרי לירז. התמונה עצמה נשארה עם התיוג ולא נמחקה.
מריה ממש לא עושה דברים בשביל להראות בסדר, כי אם כך הייתה פועלת, הייתה נשארת עם בועז וסובלת בשקט. דבר שני, כדי להיראות בסדר לא צריך לעקוב אחרי לירז במיוחד אחרי מה שלירז עשתה לה.
 

lamalama4

New member
מריה בחזרות להצגת חנוכה של קובי מחט

היום היתה הקראה ראשונה

 

Yalush2

New member
עכשיו - בועז בראיון לצנרת על ״איך מריה עזבה אותו

בעודה בבית האח הגדול״ (מילים שלהם)
 

אוריני3

New member
די כבר שישחרר ויתקדם. זהו, היא לא מעוניינת בו. היא

כבר מאוהבת לגמרי במישהו אחר.
בעיה שלו שהיה אדייוט וטיפש ולא ראה שחברה שלו מתאהבת ומפזרת מילות אהבה והצהרות למישהו אחר, אוכלת איתו מדי יום מאותה צלחת ונשארת איתו כל לילה עד שנרדמים ואיפילו אחרי מחזיקים ידייים בצמידות.
למזלה הוא כל כך אדיוט שאם היה גומר איתה באח אולי היה מוציא אותה רעה וגורם לשנאה כלפיה.
כנראה חשב שאם יבליג וישתוק היא תחזור אליו בסוף. אי אםשר בכוח ואי אפשר להיות בלי אהבה.
היא בחרה את מי היא רוצה ואף מצהירה על זה בכל מקום אז די. ואין לו מה להציע חוץ מלהתלות על הפרידה הזאת שכבר קרתה מזמן. סתם מוציא עצמו פטאתי , מושפל ומובס יותר ממה שהיה בזמן התוכניתץ
 

Yalush2

New member
בצנרת החליטו בסוף לדחות את הכתבה למחר חלק מהדברים שאמר

ש״לא סוגרים קשר של 7 שנים דרך קיר או דרך מסך זה לא קל לראות את האהבה של החיים שלך נלקחת בשידור חי ואתה לא יכול לעשות כלום … שזו צלקת לכל החיים … ושהוא לא חייך במשך 4 חודשים המשך מחר בצנרת ערוץ 13
 
קשה לצפייה,הראיון המלא בההמשך השבוע,ליבי נכמר לנוכח המחזה...

הקשה של הקורבן עוד בימי חייו בועז יוסף שנזבח על מזבח האנוכיות,אגואיסטיות לשמה,וקפאון לב וקהות הרגש של העלמה מריה דומרק שרמסה אותו ומשפחתו ללא צל של כחל וסרק.

לכל אלו שטענו שבועז המשיך הלאה,שבועז יתגבר,תצפו בראיון ותוצאתו המחרידה ותפנימו שנרצחה נפש בישראל לשם רייטינג גרידא.

קרות הרוח מקפיאת הדם של העלמה דומרק,וחמדנות האחר של הגביר רועי קורנבלום לא תשכח במהרה,כי נקמת לב נער צעיר עוד קום תקום.

לילדון בועז יוסף יש לי רק למסור תנחומים ותקווה של בשורה ליום חדש ומאיר שיוציא אותך מהאפלה הקודרת שבה העלמה דומרק הכניסה אותך אליה,יש חיים אחרי,רק הזמן יבשר,כל סוף הוא התחלה חדשה,אבל אכן בועז כמו שדיברת בכנות הערב,צולקת לעד.

על ידי בני נבלה.
 
למעלה