שרשור עדכונים,קישורים ועוד...

זוכי העונה בתפוז:רועי ומריה ללא ספק הכי מדוברים גם בעונה וגם

עכשיו...וגם מחוץ לפורום..
חלף לו חודש וחצי מהגמר ועדיין מדברים הכי הרבה עליהם.
וכנראה ידוברו הרבה בעתיד כי הם שניהם מוכשרים מעבר לשאר..
ארריוודרצי! צאוו!
 

mox10

New member
למה אתה בא בטענות למריה ורועי ומריה כשחקנים, ולא הם עצמם?

האם המתמודדים האחרים שונים מהם?
האם ישראל הזוכה היה אוטנטי יותר ממריה ורועי? כולה שיחק אותה ברומן מזוייף עם מגי ,שמיד עם סיום התוכנית "נפרד"ממנה ,וגם הוא לא נתן מעצמו כלום למעט הדיבור הרובוטי שלו.מבטיח שאם לא הי ה יפה ושרירי,לא היה מגיע אפילו לחצי עונה .ואליאב ? מקום שני ששיחק אותה "עמך"והעאבל רציני ,, ,למרות שבמציאות הוא כניראה הרבה יותר אינטליגנטי ניסה לחקות את ג"קי ,הזוכה מהעונה השלישית ,וכמעט יצליח לו
n
.אביבית המיניפולטיבית שכל העונה קיבצה סביבה את כל הגברים וחשפה כרגיל את גופה הפלסטי לעייני כולם .,שלא לדבר על זה שקיבלה הוראות מההפקה להוציא מיידע מ"גוגל" לגבי סימה ,על מנת להפיל אותה ,והיא הצליחה בזה לצערי האישי .גם קיבלה הוראות מההפקה לגבי מרייה ורוועי על מנת לגרום להם לנתק מגע .האם זה לא היה משחק של אביבית?.דווקא המתמודדים האוטנטים שילמו את המחיר, כמו סימה , שהריב שלה עם אביבית עלתה לה בהדחה ,מגי ,המשוגעת , טיבעית מאוד לטעמי ,גם הודחה מוקדם יחסית, תאמין לי שלושת ריבעי מהמתמודדים לא הוציאו מעצמם את האמיתי שלהם והם שיחקו כל העונה על מנת להתקדם לגמר.אז אתה בא בטענות רק לגביי רועי ומרייה . נו שויין.
הבעייה העיקרית לצערי לעונות הבאות זה שמשתלם "לשחק" להיות יפה וחטוב,[ או חטובה], ואז מגיעים לגמר וזוכים כדוגמת אביחיי וישראל ,שתי שחקנים ואסטרטגיים שזכו .וכך זה לצערי ימשיך בעונות הבאות.
מי שרוצה לראות שחקנים שיתחבר לערוץ ויווה
 

metoto

New member
לא צריך ויוה הטלנובלה שנתנו הזוג יכולה לשמש כפרומו לפסוקו

של יום.
 

shouldistay

Active member
אכן ישראל שחקן מוחלט. תמיד חשבתי.

לפחות אליאב לא פגע באיש ולכן ברגע האמת העדפתי שהוא זה שיזכה.
כל הזמן אמרו שישראל "חשף את עברו". זה סתם אשליה. אני ראיתי את התוכנית, כולל ערוץ 26 ושמעתי אולי 2.5 משפטים בנושא. ממש סתם. העיקר "חשף את עברו"...
בולשיט כזה.
 

efratit7

New member
לאור משך הזמן הכמעט זניח (יחסית לאחרים)-שהראו אותם בתכנית -

אז קצת מגוחך לייחס דווקא להם את הגורם לאיבוד עניין בתכניות ריאליטי עתידיות
 

zinioz

New member
הפוך על הפוך - בגלל שהם עניינו ומעניינים כ"כ הרבה אנשים, עשו

כתבה על כך שאם "טיפוסים" כאלה ששומרים על עצמם ומתאפקים ימשיכו לככב בריאליטי, הריאליטי כביכול יאבד מקסמו,כנותו וכד'. מה שהריאליטי רוצה זה טיפוסים דוחים כמו מגי שמתחרמנת עם "אח" שלה וטיפוס כמו ישראל שעבר קו אדום ושם פס על ניקיטה.
 

GM1988

Well-known member
אנושיות לא נמדדת על כמה מישהו סובל

אבל מסכים עם זה שיש הרבה יותר מודעות מצידם, שמאפשרת לשמור על תדמית מסוימת.
 
למעלה