שרשור עדכונים,קישורים ועוד...

Adoori

New member
קורע את הגלים המלך הזה - טורניר ראווה בסנטה -


&nbsp
התחיל אימונים .
 

Adoori

New member
ממוקד, החלטי, ספורטאי מצטיין, חתיך על - דמות כמו שדמות

&nbsp
צריכה להיות... ואחלה גבר .
 
מחליא,מדכא,מבזה,משפיל,ומטריד זה מה שיש לי לומר על הראיון ה..

מביש הזה.

1."האהבה לא מנצחת" רועי ,הבגידה,לחמוד אשת איש וחוסר המוסר ניצחו.

2.שוב תיקון בפעם ה100 לכתבות הבידור/רכילות/תרבות ושאר ירקות מריה דומרק לא הישראלית הרביעית לבד במספר הישראליות הכי נצפות באינסטגרם. נכון גל גדות בראש,בר רפאלי אחריה ,נטע אלחימסטר שלישית,אבל מריה דומרק לא 4 לבד,יש עוד מדריכת פיטנס שמשום מה מתעלמים ממנה שמה אביטל כהן וצירפתי פה תמונה שלה,שתבינו סוף סוף מיהי ,ויש לה בדיוק אותם מספר עוקבים של מריה.תנו לה את הכבוד שמגיע לה.

3.כמה פליטות פה פרוידיאניות או שלא של מריה,אחת על הפרידה מבועז,בהתחלה נפרדתי,ואחר כך תיקנה נפרדנו,זה בסדר מריה הבנו שכבר זרקת אותו בשהותך בבית האח. שתיים הפליטה על ההעדפה המתקנת לשמנות,באמת תודה רבה לך מריה אני בטוח וסמוך שכל המלאות מודות לך מקרב ליבן ומקרב משמינן.

4.בריכה,וילה פרטית הכל חדש דנדש ברמה של הביוקר מריה וואלק הבנת סוף סוף איך לנצל את הנתונים שלך סוף סוף,חדל סדר יום של סביח בקרית אונו ובועז מקפיץ אותך על הקורקינט,יש עכשו את המלייאן מהוד השרון,זה מדהים איך למריה אין שמץ של מבוכה להתנחל בבתים של משפחות אחרות כאילו נולדה שם. השלב הבא להביא ילד מחטייאר מזדקן מיליונר שיסדר אותך עם מזונות לכל החיים.

טוב לפחות בחוילה שם יש 4 כיווני אוויר,ולא חדר בלי חלון. גם בקוסטה ריקה יש ,אבל אלי לא בשבילה,הוא לא בשביל חפירות לעומק אלא חפירות לרוחב.

עלק דומרק שיחקת אותה יא שאפה.

אביטל כהן מקום 4 בצוותא יחד עם דומרק,שיפנימו כבר הכתבים


 
תודה דורי,אבל אינני
ואינני נסיך,אלא אדם פשוט אני ש...

במקרה הוא גם צופה מאוד ותיק של הפורמט עוד מימי חיתוליו. ומה ששנוא אליי מאוד הוא שאלו שלא מגיע להם הצלחה(מנקודת הראייה הסובייקטיבית שלי האישית). זוכים להצלחה על גבם של הקורבנות הארעים בכל עונה.

וזו הדוגמה שמריה דומרק מסמלת עבורי,זה לא הפרידה הלא ראויה בזמן הלא ראוי,זה לא ההטחות הקשות באימא מבלי שלאימא יש זכות תגובה,וזו גם לא הדמות החרדה חברתית שניסתה למכור לנו שהתפוצצה עכשו בפנים לכולם בחוץ.

זה דבר אחד פשוט שאני לא יכול להתגבר עליו,למרות שאני אישית לא קשור,לא מכיר,לא קרוב לא לבועז ולא לאף אחד ממקורביו. זו האדישות הקרת -רוח ,הדילוג /דריכה על גופת האחר שהיה כל עולמך 7 שנים,הכושי עשה את שלו הכושי יכול לעזוב.

בחורה נורמלית עם מינימום של כבוד לבן זוג של 7 שנים,לא רק שלא היתה מתראיינת לכל מקום עם הבן זוג החדש שלה(רבות וגם רבים במקרה ההפוך היו לוקחות זמן אבל רציני) ,זה ניחא,אבל בטח שלא מצתרפתת איתו בכל ראיון,ובטח שלא משדרת עסקים כרגיל. הקלות הבלתי נסבלת והאכזרית שמריה משתמשת וזורקת היא קשה לי לעיכול.

מכאן נובע קצפי,מכאן נובע כעסי,אני זועק עבור הקורבנות האילמים,השקטים,שהיו קורבנות דריסה של השועטים במעלי כביש הפרסום שלעיתים קרובות מוביל לתהום.

אין בה את זה,אין בה את החמלה,אין בה את הרגישות,ואין בה טוב באמת ,זה הכל שואו,הצגה,גם הדיבור הילדותי/מתחנחן,גם התמימות המעושה...

אני מאוד מקווה שגם היא וגם הלא גבר בעליל שחתר תחת גבריות אחרת מבלי שמץ של חרטה(ממש כמו הזוכה) יתאיידו ויתפיידו אל שמי האין כלום בעוד חודש או חודשים שיתחיל מגה ראלטי אחר כלשהו , לא מגיעה להם ההכרה והזהב,בעולם מתוקן היו מקבלים אותם בצרור עגבניות רקובות,ובעולם קצת יותר פרימיטיבי רועי היה כבר עם פנס יפה למזכרת.

זה קוסטנזה ,TAKE IT OR LEAVE IT.
 

Adoori

New member
אתה אשף המילה הכתובה

&nbsp
והכול נכון.. ונוגע ללב.. אבל צריך לב כדי להבין...
 

יעל5000

New member
אי אפשר לשפוט אף אחד על מערכת יחסים מכל כך מעט נתונים

&nbsp
שיש לנו עליהם.
אז ראינו תכנית .
&nbsp
אחד 4 חודש
אני רק 2 חודש בערך
אבל שמעתי פה ושם
מה היה עם מריה לפני.
&nbsp
ועדיין הכל עניין לפרשנות על סמך מעט נתונים.
שנית היא מאד צעירה עדיין וצריכה עוד
להתבגר ולהשתפשף.
בפרט בתחומים שהיא מתעניינת.
&nbsp
ממה שאני ראיתי הסקתי שבועז לא היה בראש מעייניה
רק רחשה לו איזה כבוד ונמנעה מללכת עם מה שהרגישה.
&nbsp
דברו גם על ישראל.
אז כל זה + זה שהכניסה עצמה לתכנית הזאת
לא אומר שהיה לה קשר מיוחד בחוץ וחזק מספיק
מבחינת. לפחות.
&nbsp
רועי מספיק דיבר איתה כדי להבין את זה גם כן.
לכן אם הצליחו לבנות קשר חיובי בס״ה כל התקופה שם
אז הרוויחו מזה.
&nbsp
אני רואה שוב ושוב את התגובות של אלי נגד שניהם.
כך שהספיק לי לקרוא את הכותרת גם בקושי
אז אין לי טעם גם מסיבה זו להתווכח בשביל להתווכח
כי נראה שהוא התבצר בדיות השליליות ולא שום דבר אחר
ומתקיף כל פעם מחדש.
אין לי מושג כמה ראה את התכנית
גם לא מענייני.
&nbsp
 
בוקר טוב אלי, אני מכירה אותך שנים רבות בפורום האח הגדול

ומעולם לא הסכמתי איתך יותר על דמות כלשהי בריאליטי הזה.
אתה לגמרי הצלחת לשים את האצבע על הנקודה הכואבת מבחינתי. זאת שגורמת לי לבחילה. ראיתי את הראיון הזוגי הזה ובאמת באמת בלי שום קשר לבועז, הוא לא מעניין אותי ובלי קשר לרועי שגם הוא עוד פחות מעניין אותי, אני מרגישה אך ורק כלפי מריה, בדיוק את מה שאתה מרגיש. יצור קר חסר רגשות, לא אמין ולא משכנע באהבתו כמו שלא היה אמין בסיפורי אלף לילה ולילה על האימא שלו.
אני זוכרת את העונה הקודמת, כמה לא אהבתי את אביחי ומעיין, אבל כאשר התוכנית הסתיימה והתברר שהם באמת אוהבים והם באמת ביחד, איחלתי להם את כל הטוב שבעולם. אותו הדבר עם דנית ואליאב... אבל עם מריה ורועי,
אני מאחלת להם, בדיוק כמוך, שיתאיידו ויתפיידו אל שמי האין כלום בדיוק כמו
שמגיע להם ובטח שללא כל התופים והמחולות שהם מקבלים כעת בזכות ההצגה הגדולה בתבל.
 

lamalama4

New member
אז גם לאביחי ולמעיין לא האמנת, ורק אחרי שהסתיימה העונה הבנת?

את מבינה שאת שופטת אנשים לחומרה בגלל חוסר הבנה שלך? לא האמנת להם והם חטפו ממך במהלך העונה כי את טעית לא להאמין, אבל עכשיו אחרי שנה וחצי ביחד את מאמינה ומקבלת ומאחלת להם כל טוב? בדיעבד היו צריכים לקבל את ה"פירגון" במהלך העונה. את אותה טעות עשית ועדיין עושה עם מריה.
 
שמח להגיע להסכמה עם חברתי משכבר הימים יחפה,שאני מאוד ...

אוהב לקרוא את דעתה למרות שהיו ויהיו בינינו ככל הנראה חילוקי דיעות בעתיד.
&nbsp
שמח שאני לא היחידי שזועק פה שהנסיכה שהכתירו עירומה תרתי משמע בהקשר לנשוא המדובר.
 

koko911

New member
כתבת נכון ומדוייק להפליא. אגב, אני מציעה למשורר החרמן

ולעציץ הרובוטי, למסגר ולתלות על הקיר בענק את השער הזוגי בפנאי פלוס. לא יהיה להם עוד שער כזה, לא כזוג ולא כיחיד. היא לא תצליח כזמרת (מזייפת, קרה וחדגונית בשירה) או כדוגמנית מסלול (נמוכה מדי). נשאר לה להתערטל בנועזות באינסטגרם כפי שהיה עד כה. והמשורר החרמן? מה לעשות שהוא נטול כריזמה, משעמם ומעיק. הפואטרי סלאם ההזוי שלו לא יקח אותו רחוק. אז בשבוע האחרון הם משווקים ומיחצ"נים באובססיביות את הרומן שלהם, אבל בקרוב מאוד זה יהפוך סחורה משומשת. העיתון של היום עוטף דגים של מחר... דקות התהילה אכזריות ועוברות מהר אם אין ערך מוסף, כישרון ועניין בפליט הריאליטי
 

shouldistay

Active member
אני אישית חושבת שיהיה עוד טוויסט בעלילה בקרוב

אולי אחרי איזה ראיון מקיף או כתבה על בועז.
ואז יתברר לנו (לדעתי זה יתברר). שהוא ומריה לא היו ממש זוג קודם כבר.
(הוא כנראה אוהב להצטייר כקורבן כי ככה הוא מקבל תשומת לב),

אבל לדעתי יתבררו לנו דברים, כמו:
1. למה לעזאזל בועז אמר למריה שזה בסדר שיהיה לה שם משהו עם בחור ושהוא רק "ירצה לשבת איתו לצהריים אח"כ". כלומר, בועז היה מוכן שבשביל שמריה תגיע רחוק באח הגדול (וכדי שהוא ייכנס באמצע העונה! - זה הרי היה כמעט מסוכם - מריה אמרה), אז היה מוכן שיהיה לה סיפור עם בחור. מריה סיפרה את זה לרועי, שהוא אמר לה "שרק ירצה לשבת איתו לצהריים אח"כ".

2. למה הפלירטוטים עם ישראל בתחילת העונה לא הפריעו לו??!?! - למה??????? - הוא אמר שזה לא מפריע לו!! זה לא חשוד בעיניך? כי זו היתה התוכנית שלהם. להתחבר לבחור כדי להתקדם. זה הפריע למשפחתו, אבל לו לא! (כי הוא נראה ידע שזו תוכנית שלהם).

בקיצור - לדעתי עוד יתבררו דברים רבים על הקשר לא קשר של מריה ובועז.
ובחור שמוכן שחברה שלו תתקדם במשחק עם בחור אחר כדי לפתח את האיסנטגרם שלהם... (ולעשות שניהם כסף מזה). זה אומר שהוא כבר ויתר עליה.
 
בהחלט יש סיכוי יותר מסביר לטוויסט בעלילה,אצל הפליק פלאק מריה

דומרק וקור הרוח המקפיא דם שלה הכל אפשרי,היא בעצמה הודתה שהיא עדיין שומרת על קשר זעיר עם בועז, לכי תדעי אולי הביקורת השלילית תשפיע עליה לאורך זמן,תגרום לה לחזור אליו.
&nbsp
אולי תרקוד על שתי חתונות,ואולי שלישיה גם...שאבק הכוכבים ולהבת הפרסום סביבה תדעך,היא תדע להשתמש בכלים שיש לה להבעיר אותה שוב.
&nbsp
בועז יהיה הסמרטוט הרשמי לדורי דורות אם יקבל אותה שוב ,משהו שם איתו מוזר,הוא מצהיר על "אהבה חופשית" "הרשת גועשת" זה נשמע שהוא מעורה בפעולות....
&nbsp
לגבי מה שרשמת אני לא כל כך זוכר לגבי בועז,אני רק זוכר שני דברים.
&nbsp
1. שהוא התעצבן מהקרבה שלה לישראל,והיו כתבות על כך.
&nbsp
2.שבמהלך העונה פורסם שהוא דרש להוציא את מריה,או להכנס אם זה נכון ב100% אין לי מושג.
 

shouldistay

Active member
ציטוט של בועז מכתבה

מתוך כתבה כשהיא עוד התגפפה עם ישראל:

המראיין: לא פשוט לראות אותה מתגפפת עם גבר אחר (ישראל) על המסך.
בועז: "נכון, זה לא קל, וגם התגובות מהסביבה קשות, אפילו מהמשפחה שלי, אבל אנחנו החלטנו מראש שגם אם היא תתחבר למישהו או אם יהיה לה קשר קרוב לגבר אחר, אני לא אלחץ. זה לא פסול, זה משהו שקורה בבית."


ואני אומרת, זה לא פסול?? גבר שמוותר ככה לחברה שלו - כבר ויתר עליה. והוא עובד לפי תסריט לא ברור של קידום האינסטגראם ותכנון הכניסה שלו לבית באמצע העונה. מריה אמרה שהיה תכנון כזה בוודאות ושהיא היתה בטוחה שהוא ייכנס.
זה שקוף! שהיתה שם אסטרטגיה של היצמדות לבחור כדי להתקדם. בהסכמת בועז. לי זה שקוף! וחבר שמרשה את זה - מוותר לחברה שלו וכבר ויתר.
 
אהבה זה יפה
כל כך כיף לראות אותם ביחד


זוג מהמם...בהצלחה לבועז !
לא קרה אסון כולה גמרה עם חבר שיצא סמרטוט רצפה לאורך כל העונה ...
מסתבר שעזבה אותו כמה פעמים בעבר זה לא היה רציף 7 שנים וגם אם כן זה זכותה
היא לא צריכה להשאר איתו בגלל הפזמ
וכנראה רועי כמה דרגות מעליו אז סהכ השתדרגה..
 

יעל5000

New member
נראים מדהים ביחד מאוהבים לגמריי. משמח לראות ככה 2

&nbsp
2 אנשים.
&nbsp
טוב היה להם כל הזמן להכין את הקרקע להתקרבות
של ממש, בבית האח. התוצאה מלבבת

&nbsp
 
כתבת "עלק דומרק שיחקת אותה יא שאפה."

אני רק אומר שאם מסדרים את האותיות במילה "שאפה" בסדר שונה, יכולה לצאת גם מילה כמו "אשפה". אבל זה לא מה שאנחנו חושבים על מריה החמודה שלנו.
 
למעלה