שרשור עדכונים קישורים ושאר ירקות …

נעמיה10

New member
ושיר שראיתי שרועי פרסם קודם ב
שלו. קצת ילדותי אבל

&nbsp
מסביר משהו מה הוא עובר.
הבחור מאוהב אין ספק.
------------------------
השיר:
&nbsp
בתוך עולם של מלחמה אני
מחפש לי עיר מקלט
העולם רץ לי מהר, אף אחד כבר לא הולך לאט
אבל העולם יכול להחרב, לי כבר לא אכפת
הכל אצלי השתנה מאז שאת הגעת
&nbsp
ומי היה מאמין? בטח לא אני
אהבה זה תמיד היה להם, לא לי
&nbsp
אף פעם לא חשבתי שאלחם ברגשות
ובטח לא שאקבל אותם
ומי חשב שאחרי כל כך הרבה שנים קשות
אתאהב כמו ילד קטן
&nbsp
אז שהעולם ימשיך להלחם מצידי
אותי זה לא מעניין כל עוד את לצידי
אז שילחמו מראשון ועד שבת
ובמלחמה הזו, את תהיי לי עיר מקלט.
&nbsp
 

zinioz

New member
מריה ורועי "שיחת הערב" על פי מאקו. מה קרה קשת? רוצים גם פיסה

מהסחורה הלוהטת מריה-ורועי??
הנה הם בהשקה.
התאפקתם יפה עד עכשיו, אבל כנראה שכבר אי אפשר להתחמק מהם, הם בכל מקום. למרות שהם "טאלנטים" של רשת...
 

zinioz

New member
ועל הבוקר- עוד כתבה במאקו, עוד מישהו ש"חש מרומה" מרועי ומריה

רועי ומריה עשו לנו קטע - מאת איתמר רונאל במאקו
ותגובתי לכתב היקר - תאשים את ההפקה שצינזרה את סיפור האהבה שלהם בלייב ובפרקים, שלחה סלבריטאים שיכבו את הלהבות וינזפו ברועי ומריה ש"זה לא מצטלם טוב", והשאירה על רצפת חדר העריכה את כל הוידויים קורעי הלב + דמעות על אהבה בלתי אפשרית בחדר האח.
איך אפשר שלא להיות סטריליים, כשכל מה שמפומפם לך לשכל ע"י הצוות והדיירים זה - תחביא את הרגש??
אני מאד מקווה שרועי עוז מפיק לקחים ממקרה רועי ומריה, ושהוא ננזף היטב ע"י הבכירים שלא פיתח ועודד את קו העלילה הכי מעניין שהיה העונה, ובמקום זה מילא זמן אויר יקר באליאב בבריכה ובמירב "המצחיקה" עם המוזיקה של העממיקו.
 

nicknick28

New member
קראתי את הטור הזה הבוקר וכמה שהוא מדייק במילים


כמו שכתבתי אתמול, אני לא בהכרח מהאגף המרומה של הקהל. אין לי טענות מיוחדות לעובדה שהם ביחד בחוץ על אף כל הציפיות והביקורות.
&nbsp
זה לא אומר שאהבתי את הרומן הזה בעלילה ושאני בעד ההתנהלות שלהם אבל זה בעיקר מהמקום של היה מה שהיה, התוכנית נגמרה והם בחוץ והכל גלוי וידוע לכל הצדדים, שיחיו את חייהם ואנחנו נבחר כל אחד אם להיות ציני ומאוכזב למראות האלה או לא. ואני מהאגף הזה שלא מעניין לי במיוחד לראות אותם כזוג אך גם לא מטריד.
&nbsp
&nbsp
אבל כמה שאני מסכימה עם כותב הטור לגבי ההתנהגות שלהם בתוך הבית. על החומר האנושי שנכנס לריאליטי. ולא רק עם מריה ורועי אגב....עם רוב הבית המוחלט.
אנשים שנכנסו עם מודעות יתר , חוסר מכונות ורצון להתמסר באמת לחוויה הזאת ולתת את הקרביים .אנשים שהגיעו לקבל את התהילה והאושר בלי לתת את חלקם בעסקה.או לפחות לתת את המינימום של המינימום לעצור שם ולהמשיך להנות מהבריכה עד סוף התוכנית.אה גם מהבריכה לא באמת יהנו עד הסוף כי זה יהרוס להם את הפן המושלם שהם רוצים להראות על המסך.
&nbsp
אני לא חושבת שהאח הסתיר מה שהיה ביניהם, אני חושבת שזה פשוט הגיע למקום מסויים שגם אותו זה טמטם לשמוע את אותו שיחה בדיוק כל לילה ושהוא הבין שאין פה מה להראות, שזה לא זה.
כי מה , כל לילה מחדש נשמע ' אני רוצה אבל לא יכולה? ' ו' אני אוהבת אותך אבל חוזרת לבועז' . שמענו , לא פעם ולא פעמיים.
אבל הקשר הזה לא התקדם לשום מקום בעודו בבית, לא לפרידה ולא לזוגיות. לאותה תקיעות כל יום מחדש.... אני לא מפקפקת, ייתכן והייתה שם אהבה בוערת בפועל , אבל אני לא נהניתי מהסיפור הזה ומההסתעפות שלו על המסך.בחוסר החלטיות של מריה וברועי שמנסה לדחוק בה שוב ושוב.
והייתה הרגשה חזקה באוויר של תראו כמה אנחנו מכבדים ומתאפקים ותעריכו את זה. אבל בעצם, הם חיו בפועל כמו זוג רוב העונה. הרומן הפיזי אולי נבלם אבל הרומן הרגשי חי ובעט והתסחרר סביב עצמו. והאזור ביניים הזה של תראו איך אנחנו לא בוגדים אפילו שהם לגמרי כן זה משהו שהביא את הסעיף להרבה אנשים.
&nbsp
ואכן אם להתחבר לדברי הכותב, זאת כבר נהייתה מגמה בריאליטי, הצעירים שנכנסים כדי לחוות חווית אינסטנט אל התהילה. שלא משנה כמה הם ידברו או ישתקו בבית, העיקר להישאר יפה, עדכני ללבוש בגד ים ואולי להתאהב וזה כבר ישרת את המטרה. זה לא אומר בעיני שאהבות שם לא אמיתיות או שהם עושים הכל כהצגה אבל זה כבר בתת מודע של מי שנכנס , הם עוד לא התחילו את העונה העין כבר מיד מחפשת את מושא האהבה שלהם בבית.
אליאב הוא דוגמא נוספת לסיפור של דמות שלא הביאה דבר משהו לבית הזה..ורכבה על איזה טייפקאסט ריק של דמות עד הגמר. דווקא הרגעים בהם הוא נלחץ מהריב של מירב וסימה ואביבית ונאלץ לבחור צד וראו שזה חירפן אותו והוא חסר מילים היו רגעים שהיה בהם מעט עניין אבל כאמור גם זה לא החזיק והוא נבהל מעצמו ומהאפשרות שהוא מעט אותנטי ושהעולם יגלה שהוא לא באמת אוהב את כולם...וחזר להצגת המאמי הנשמה .
&nbsp
למעשה, אני חושבת שהמרומים העיקריים בסיפור הם ההפקה.
זה בעיקר אשמתם, חוסר המקצועיות שלהם הביא אותם למקום הזה שהם לקחו דיירים ולא קיבלו מהם חומר של ממש וקרביים ואת הלב שלהם על מגש.
יש להם את ההנחה של עונה ראשונה בתחום ואת העובדה גם שהפורמט עשה את שלו ואנשים כבר צינים ומודעים מדי אבל בכל זאת, הרבה ליקויים ופספוס הזדמנויות ומומנטום מצידם.והעובדה שהם ליהקו אנשים ולא זיהו את העובדה שהם הולכים לדפוק להם ברז עלילתי...לא דייר אחד ולא שניים אלא כמעט בית שלם.
&nbsp
אבל למרות הכל,נכנסו פה חבורה של דיירים שכך או כך כיוונו למקום הזה- של אפס עבודה ואפס אותנטיות ואפס התמסרות. למקום של אני אתן לכם חיוך ומינימום של תפקוד שמרגיש כמו תסריט מתבקש של טייפקסט בריאליטי וזהו.ומשם הלאה אתם כבר תקועים איתי לכל העונה וזה מה יש.
&nbsp
מה שקרה פה בעיניי היה סוג של במקום שהמפעיל יפעיל את המריונטה , המריונטה ניתקה את החוטים והלכה לרבוץ על הדשא בבריכה כל העונה.
&nbsp
אין ספק שהגענו לשלב בו מתמודדי הריאליטי כבר לא נכנסים רק בשביל לחוות חוויה או לזכות. זה כמו מסלול דוגמנות ארוך ומתמשך של 4 חודשים.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

nicknick28

New member
ואוסיף משהו קטן

אין אחראי בלעדי לתוכן של ריאליטי מוצלח ומעניין...להפקה יש חלק נכבד בעניין אבל גם למתמודדים עצמם וברמת המוטיבציה שלהם להתמסר.
אם מישהו פעם ראה אקס פקטור בגרסה הבריטית, לכאורה עוד תוכנית מוזיקה בעונה המיליון שלה בתוך שפע של ריאליטי מוזיקלי. אבל כל אודישן שם, גם אם זה מתמודד שלא ממשיך הלאה , הוא מסחטת דמעות של רגש, של צחוק, של עצב, של הלם.... כי המתמודדים שם מבינים לאן הם באים ולא מתביישים להגיש את עצמם על מגש . הם מבינים מה הפלטפורמה הזאת יכולה לתת להם... וההפקה מבינה שהם מבינים ומרשה לעצמה לקחת את זה לאן שרוצה ולייצר מזה דרמה.

נכון שגם שם התיישנות הפורמט לא פוסחת, וההתלהבות היא לא אותה התלהבות שהייתה פעם מהתוכניות האלה, כבר לא נשאר משהו שהקהל לא ראה, אבל עדיין מצליחים לייצר מהתכונית הזאת רגעים של וואו ושל דפיקות לב. וזה רק בגלל שיתוף הפעולה בין הצדדים - גם ההפקה וגם המתמודדים מבינים לאן הם באו ומה חלקו של כל אחד בדבר.
 

פאפא17

New member
אין מה להשוות לעונות הראשונות

עד עונה חמש ( ואני לא כוללת אותה) היה הכל אותנטי וריאנטים אמיתי
מעונה חמש הכל התחיל להתפקשש, ומעונה לעונה זה נהיה יותר ויותר גרוע
הדיירים מודעים למצלמות, משחקים הצגה שהם בונים אותה עוד בבית
מודעים לעניין שעושה רומן בבית, וכולם נכנסים במטרה הזאת
ובכוח מנסים להתאהב וליצור עניין מסויים...
כולם רוצים לצאת צדיקי על, אמיתיים ותורמים לבית
זה כבר לא ריאלטי, זאת הצגה שמבוימת מראש
ויש גם את ההפקה שמתערבת באופן בוטה
מצנזרת קטעים בשידור לייב, אז איפה ה24/7
אם בלילה ובמשך היום מככבת מכונת הכביסה הבריכה והברווז):
 

nicknick28

New member
אני לא חושבת שכולם שם בהצגה מתמדת

זה נכון מה שכתבת, שמעונה לעונה אנשים נכנסים באווירה מאוד ספציפית לבית ומנסים לעשות דברים בכוח, שזה כבר לא מה שהיה הפעם, הריאליטי החדש והמרגש והמפתיע.
הם מתנהגים כמו שהם ראו בעונות הקודמות מנסים לחקות מה שהם חושבים שיביא אותם לניצחון...גם ההפתעות שלכאורה ההפקה מכינה להם, הדחה כפולה, כניסת משפחות , הדחה בהפתעה - הם כבר ערוכים ומודעים להכל ומנתחים את זה לאלפי פרטים כבר מיום כניסתם לבית.
אם הם ילדים טובים זה טובים באופן קיצוני ואם הם ילדים רעים זה מרגיש מתבקש ומתאמץ מדי.
וההפקה, וואו כמה שההפקה ניתקה כל טיפת קשר ממה שנקרא מציאות למה שאנחנו רואים על המסך.
&nbsp
אבל, גם בתוך מערכת מבויימת היטב של מתמודדים מחושבים והפקה שמתערבת ומשנה דברים באופן בוטה,
עדיין יש רגעים אמיתיים פה ושם וזה משהו שעדיין אפשר לעשות.
עדיין יש מתמודדים שמאבדים את עצמם, שמתפרצים, שמגלים שהם לא תמיד יכולים לשלוט בכל מה שהם מראים ומשדרים לעולם. עדיין יש משהו בחווית הבידוד והניתוק הזאת שעושה משהו לבן אדם.
&nbsp
הצפייה באח ובריאליטי בכלל הפכה למשהו אחר.הפרופורציות השתנו.
אני חושבת שכבר אין מה לצפות לריאליטי טהור בשלב כזה שלנו כצופים אחרי כך וכך שנים מאותו הדבר. במיוחד בדור שבו גם המציאות הרגילה והאמיתית שמחוץ לאח הגדול הפכה להצגה ואנשים מתעדים כל רגע ורגע "בחיים האמיתיים" שלהם במדיה .
כן, כי ברור שבכל בוקר אותנטי את יושבת במיטה עם קפה ושיער מרושל בצורה מושלמת.
&nbsp
ואני חושבת שזה משני הצדדים... כמו שאנחנו כבר לא מסתכלים על הדיירים באותה עין שהסתכלנו בעונות הראשונות - היום יש הרבה יותר ציניות, חוסר אמון, זלזול,חשדנות וחוסר אהדה, אנחנו לא מקבלים כל דבר ולא מאמינים לכל דבר,
גם הדיירים מצידם מתנהגים באותו החשדנות והציניות ולא מוכנים להפקיר עצמם ליד הקהל וההפקה אחרי מה שראו בעונות הקודמות .
&nbsp
אבל עדיין, אחרי הכל הם בחרו להיכנס לאח למרות כל הדבר הזה ומשם צריך לצאת משהו. מה שאני כן יכולה לצפות זה שבתוך כל הפלסטיק המבויים עדיין נקבל לפחות חלק מהזמן את הדבר הזה שלשמו התכנסנו. אז לא 24 שעות לייב של אותנטיות אבל לפחות פה ושם כמה רגעים מעניינים, מרגשים, מבדרים וכמה אנקדוטות שצובטות את הלב.
גם לדמויות מהונדסות יש רגעים יוצאי דופן וגם רובוט מתקלקל לפעמים וגם שחקן לפעמים לא מצליח לבצע סצינה כמו שצריך.
&nbsp
אבל כאמור, גם המעט הזה קורה רק כשיש נכונות משני הצדדים. כשאנשים מבינים לאן הם הגיעו וכשההפקה מבינה איזה תוכנית יש לה בידיים.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
מודה שהם נורא שיעממו אותי ותמיד כיביתי את הטלויזיה

שהתמקדו בשניהם. מאד אהבתי את הכתבה ואת תגובתך ולטוב ולרע עניינו אותי אלה שהעבירו לי שקיפות ואמת. אצל מריה ורועי לא הרגשתי אותנטיות וכנראה בלי קשר הם אנשים שאותי אישית לא עניינו.דוקא בשיחות עם אחרים כן מצאתי בהם לפעמים עניין.
 

Pandorax

New member
מקרה קלאסי של הטלת האשמה

על הקורבן.
&nbsp
כשהאשם העיקרי בחוסר עניין הוא ההפקה שעשתה הכל בכדי לטרפד את הרומן הזה.
&nbsp
אבל אין פירסום רע ואם לא היו מבקרים אותם זה היה אומר שהם לא מעניינים אז מעז יצא מתוק.
 

פאפא17

New member
במקרה הזה ספציפית , מזל שההפקה טירפדה את מופע האימים הזה

מרייה הקדושה והמשורר המנוזל.....
 

Lilo80

New member
הלוואי והיה מופע אימים,זאת היתה הופעת חצות קבועה של 2 נעבכים

 

toly7

New member
יקירתי מופע אימים זה בלשון המעטה בקייס הנ"ל. כל שנייה שההפקה

עשתה להם פייבר והם הגיחו על המסך זה היה נראה כמו האח הגדול ה - 13.........
ואם בקרקס מדראנו עסקינן אזי הם היו הכוכבים הראשיים של הסירקס. כל יום איתם זה היה בלק דיי, בלק נייט ,ובלק פריידיי לקינוח מה שזה אומר שאם זה לא היה מצחיק היינו בוכים.
מאז עליית התכנית לאויר מעולם אבל מעולם לא היו שני דיירים/ מוטציות כל כך דוחים ,מאוסים, לעוסים, משעממים טיכו, ממוחזרים בטירוף, חסרי חוליות , ורכיכות עלובי נפש.
כמי שקלטה אותם במיידי כתבתי את ניתוחי המבריק לגביהם , ואח"כ הפסקתי פן אבזבז עוד דקת הקלדה נוספת על העבמ"ים הללו.
הם כ"כ זלזלו באינטיליגנציה שלי ושכמותי שאם נזכיר את "החרדה החברתית" עלאק שמעולם לא היתה ולא נבראה אזי שהאינטיליגנציה שלי לקתה בחרדה שכלית מהטימטום ומהעולב שראיתי על המסך. לעולם לא אשכח את ההצגה הכי טובה בעיר קרי חגיגת יום ההולדת העוגה של בוZיל'ה , הנשיקות שהנזירה הפריחה לו באויר, מילות האהבה והגעגועים, שיר מומולדת מרגש וריקודים עם שאר דיירי הוילוש, ערגתה וכמיהתה אליו עלאק , ושיא הריגוש היה שהיא טעתה בתאריך יום הולדתו וכל מילה מיותרת לא??? חחחחח פיפייייייייייייייייייייי פיפושששששששששששששש מושמושששששששששששש כמה היא התבכיינה על כך שהוא לא צועק לה מהגבעות ומעלה לה מסוק הא?????? כולם כן ואנוכי נאדה פחחחחחחחחח נעצבה בובת החרסינה השברירית והחלשלושיתוש אוי אוי אוי אוי טוייטוש מוויטושק'ה בובוצ'קה איי איי איי כמה עצב.
אם נוסיף את המשחק, ההתמסכנות, ההתייסרות, האיפוק, הנודניקציה ושאר עקב האכילס שמתלווה לזה נקבל מה שהתקבל והמבין יבין מה קיבלנו.......... אולה לה לה לה לה.
אין מאושרת ממני שכיום היא מתגוררת בחדר עם חלונות, אויר, בריZה, ראיית השמש והירח, נהנית מבריZת המZגן, ומשתכשכת בבריכה האולימפית כשהיא נטולת "חרדה" ........... נהפוכה.
מעניין האם ומתי הם יקבלו את האוסקר , והאם היא תיכנס לחרדה מקבלת הפרס ומאהדת / בוZ הקהל...........
כמו כן, מעניין אותי האם היא ממשיכה "לברך" את משפחתה ואת אמה, או האם היא החליפה דיסקט למענה ולמען .............. והמבין יבין...........
שאו את סעו בגאון ובברכה ללללללללללללל.
 

toly7

New member
תודה אהובתי המהממת והמעלפת אין ולא תהיה כמוך יא מלכה

הפורום ואני זכינו בך ובגדול שאי ברכה והצלחה בכל אמן
 

toly7

New member
את מבחינתי הטופ הקרם דה לקרם איך אני אשכח אותך איך?????

חחח מצחיקולה שלי
 
למעלה