שרשור עדכונים קישורים ושאר ירקות …

זאת הפעם הראשונה מאז שאני צופה באח הגדול שאני מרגישה

שהצליחו לעבוד עליי בעיניים, ובגדול.
ראיתי את הכתבה ב-ynet על מריה ורועי וסדרת הצילומים שלהם לפנאי פלוס,
ופניי נפלו. וואלה הרגשתי שמישהי עבדה עליי באופן טוטאלי. זה לא קרה לי בעבר באח הגדול, כי תמיד ידעתי לזהות את האנשים ולהבין אותם לעומקם. טעיתי פה ושם ברצינות הרומנים שלהם, אבל מעולם לא תמכתי במישהי או במישהו והרגשתי אחר כך אכזבה עמוקה תוך מחשבה 'דמט איך יכולתי לטעות ככה'?
אני לא רוצה שישתמע כאילו שיש לי בעיה עם התאהבות ספונטנית או עם העובדה שהלבינה את פניו של החבר ברבים (בעצם כן יש לי בעיה עם זה אבל זה לא האישיו) ואני מודעת לכך שאהבת נעורים היא לא אהבה בשלה שמתרחשת בגיל אחר ובמקום אחר.
יש לי בעיה שהיא הצליחה לעבוד עליי בנושא החרדה החברתית שלה, דבר שהתייחסתי אליו ברצינות וגרם לי לפתח כלפיה אמפטיה יוצאת מהכלל ותחושות הזדהות עם התנהגותה. חשבתי שהיא דווקא זקוקה לפינה החמה והבטוחה של בועז, בתור אחת שסובלת מחרדה חברתית, לא האמנתי שהיא תזרוק את עצמה למים הקרים שבבריכה האולימפית ותיפול היישר לזרועותיו של רועי קורנבלום.
אני מאוכזבת,כי אם מריה נכנסה לבית האח הגדול
כשהיא נקיה מאהבה, ואין לה שום רגשות יותר כלפי החבר שהשאירה בבית,
היא הייתה צריכה לסגור את הסיפור הזה איתו לפני שהיא נכנסה לאח הגדול.
היה לה מספיק זמן לזה. הייתה צריכה לסיים איתו לפני הכניסה. להצהיר שאין
לה כרגע בבית שום חבר. לדבר על ה-X לספר עליו, לא להצמיח לו קרניים
מהיום הראשון. היא אחזה במקל בשני קצותיו. מצד אחד היא אמרה שהיא חוזרת אליו במאה אחוז ומצד שני התוודתה על אהבתה לרועי. לא התייחסתי ברצינות לווידויי האהבה שלה ומצד שני התייחסתי יותר מדי להתעלקותו של רועי עליה.
היא הציגה את עצמה כמי שמחוזרת בעל כרחה ואין לה לאן לברוח.
מצד שני, מי שעקב אחרי הפוסטים שלי, שם לב שאני מעלה יותר מדי ספקות לגביה וכתבתי לא פעם שהיא מבלבלת אותי יותר מדי.
הייתי מאוד אמביוולנטית. היא הצליחה לעבוד עליי בקטע של החרדה החברתית, ודקה אחרי שעזבה את בית האח הגדול היא פתאום שוחה בחוץ כמו דג במים.
אני לא יודעת איך להגדיר את מה שבועז מרגיש. אולי קוסטנזה עושה זאת טוב יותר ממני. אני לא גבר, אבל אם היו עושים זאת לבן שלי, היה כואב לי נורא.
אני קוראת טוקבקים כמו 'האהבה מנצחת' ו'שיהיה להם בהצלחה' 'זוג מקסים' וכולי וכולי ואני מרגישה שבא לי להקיא.
כל אהבה שבאה על חשבון כאבו האישי של מישהו אחר, מבחינתי היא חומר טוב למחזה יווני או לשיר קורע לב של אלביס, אבל במציאות אני לא יכולה לכבד אהבה כזאת, היא אנוכית ואכזרית. אהבה היא לא וירוס שנוחת עליך פתאום באמצע הקיץ. אהבה נוחתת על מי שמחפש אותה ורוצה אותה ומשתוקק אליה. מריה, לפני שהתאהבה כביכול, הייתה צריכה לסגור את הפינות עם האהוב הקודם שלה ולהיכנס להרפתקה הזאת כשהיא זכה וצחה ולא לרמות את כל העולם ואשתו ובעיקר את זה שהיה איתה שבע שנים בן בית וחבר טוב.

ולסיום, שיר של אלביס
שלהבתו האחרונה - מוקדש לבועז יוסף



 

zinioz

New member
את עושה עוול מאד גדול למריה, את חוטאת לאמת וגם כועסת על עצמך

סתם, באמת שסתם, ואני אנסה להסביר:
מאיפה לך לדעת, אולי מריה ניסתה כמה וכמה פעמים להיפרד מבועז לפני התוכנית, כדי להיכנס כרווקה?? הם הרי דיברו על כך שזה מצב שעלול לקרות באח, כלומר שהיא עלולה להתאהב. אז בועז לא שיחרר בשום פנים ואופן למרות שמבחינת מריה היא כבר לא רצתה בקשר איתו. היא נכנסה כמו עגונה לאח הגדול - יחסים שהסתיימו חד צדדית והלב שלה פנוי לאהבה רק בן הזוג לא הרשה לה לומר שהיא רווקה.
לגבי החרדה החברתית - יכול להיות שהגדרת המושג מתעתעת. לדעתי העובדה שיש כל מני מינונים לחרדה, ויש מצבים בהם היא עולה ויש בהם היא יורדת, בכדי לבלבל ולגרום לאי הבנות. בנימה אישית - אני בן-אדם שלא מרגיש מאד בנוח בסביבת אנשים חדשים, דבר שלא מונע ממני לעלות לשיר עם הגיטרה בפני יותר מ-200 איש ברמות הכרות כאלו ואחרות. ואחרי ההופעה לא בא לי לדבר עם אף אחד ממבוכה... זה נשמע סותר אבל זה לא. קיצר, אל תשפטי כ"כ בחומרה את מריה. אם לא משום סיבה אז לפחות מגיעה לה מידת ההבנה לאור נסיבות ילדותה הלא פשוטה.
 
מצטערת אבל אני מתייחסת רק למה שראיתי ולא מה שאולי היה בדיעבד

מרבית הטוקבקיסטים מתייחסים לסיפור בדיעבד.
אולי היא כן אמרה לו, אולי בכלל היא לא אהבה אותו, אולי סתם רק נאחזה בו, אולי ואולי ואולי. הכל השערות בדיעבד. אני מתייחסת לדברים שהיא אמרה בתוך הבית.
בבית היא שאלה כל הזמן למה בועז לא שולח לה מסוק? למה הוא לא צועק לה? למה הוא לא בא לבקר במקום אימא שלה? נתנה לנו להבין שהיא אוהבת את בועז, אבל התפלק לה קצת והיא התאהבה קצת גם ברועי אבל היא גם חזרה בה. היא אמרה לו שוב ושוב לא, זה לא יקרה. אני חוזרת לבועז מאה אחוז. מצטערת, יש כאן אחיזת עיניים, שקר קבל עם ועדה ואי אמירת אמת למאות אלפי הצופים שהצביעו עבורה והאמינו לה שהיא סובלת מחרדה חברתית, שהיא אוהבת את בועז ובסך הכל קצת מעדה ולהיפך, נתנה לנו להבין באותה שיחה "מפורסמת" שהיא כאילו
מוטרדת ע"י רועי והיא בסך הכל במגננה.
לא. אני לא מקבלת את זה.
בדיעבד לא עובד עליי.
אני שופטת על פי מראה עיניים ומשמע אוזניים.
 

zinioz

New member
אבל בכך את מנתקת את מריה מהקונטקסט, מהמצב שבו היא נכנסה לבית

וברגע שניתקת יתכן שלא תביני על מה את מסתכלת. זאת בחירה שלך.
כמו שאי אפשר היה לנתק את מגי מהמציאות שממנה נכנסה לאח - שיש לה חבר חצי שנה, כמו שאי אפשר היה לנתק את ישראל מהמציאות שממנה נכנס לאח - ברמן דושבאג ש"מתקתק שלוש בלילה", באותה מידה אי אפשר לנתק את מריה. לא מבועז, לא מיחסיה העכורים עם אמה ולא מחדרה הצר בקרית אונו.
אז איפה הזיגזוג של מריה? להיפך, צריך להעריך אותה על כך ששמרה על קו אחיד - לא נסחפה מדי - לא התנשקה בבית למשל, התאפקה למרות שבינה לבין עצמה ידעה שזה גמור עם בועז - אך ורק כי רצתה לכבד אותו, כל עוד לא שוחחו בינהם לבד וחתכו לגמרי את הקשר. לדעתי עשתה זאת בצורה מכובדת. קאם און, הבחורה לא היתה נשואה
 
אני שוב חוזרת ואומרת שאני לא מתייחסת ל-בדיעבד

אתה לא יודע ואף אחד לא יודע מה הייתה מערכת היחסים שלה עם בועז לפני שהיא נכנסה לבית האח הגדול וזה גם לא מעניין אותי. אני מתייחסת למריה זאת שהייתה בבית האח הגדול וסיפרה שיש לה חבר במשך שבע שנים. היא לא אמרה שהיא נפרדה ממנו, היא לא אמרה כלום לגבי זה שהיא לא מאושרת איתו, היא לא דיברה עליו ובסופו של יום היא אפילו נתנה את האשליה שהיא חוזרת אליו למרות ה"התאהבות" שלה כביכול ברועי.
מיד כשהתחיל הסיפור שלה עם רועי, אני קראתי שגם בועז וגם אימא שלה לא הבינו מה קרה לה פתאום והם אמרו בפירוש שזאת לא המריה שהם מכירים.
היא התנהלה בצורה מאוד לא אופיינית לבחורה שיש לה חבר בחוץ, חבר שהולך איתה שבע שנים. ההתנהלות שלה עם רועי הייתה מתחת לכל ביקורת למרות שהיא לא התנשקה איתו, היא נכנסה כל ערב וכל לילה למיטתו, שיחות נפש עד אור הבוקר, אכילה מאותה הצלחת, צחצוח שיניים משותף, בחייך, אפילו מישהי רווקה לא מנהלת זוגיות כזאת מופגנת, על אחת כמה וכמה מישהי שנמצאת בזוגיות כל כך הרבה שנים.
בקיצור, היא עבדה על כולנו בעיניים. אני היום לא מאמינה לה שהיא מאוהבת, היא בסך הכל קרחון ולא מתוק בכלל.
 

zinioz

New member
זה שבועז ואמא שלה "לא מכירים אותה ככה" זה תעודת עניות בשבילם

קודם כל. אני במקומם לא הייתי מודה שאני "לא מכירה ככה" את בתי או את בת הזוג שלי, כי מה זה אומר עלי כאם או כבן-זוג. שנית זאת אמירה מכוערת שלהם כי בתור הנציגים של מריה בחוץ ומתוך יציאה מנק' הנחה שהם רוצים בטובתה - הם אמורים להגן עליה ולתת לה גב מול המראיינים החטטנים. אז כבר פה מופיע הסדק והשיבוש, שאמור לגרום לך להבין שיש דברים בגו.
ההתעקשות הזאת שמריה "עבדה על כולנו" היא לא מובנת לי. זה שסירבת להאמין בנכונותו של הרומן שלה עם רועי, זה שאת לא רואה את התמונה הגדולה של מערכת יחסים של שני בני 13 שלא יודעים כלום מהחיים שלהם שהגיעה אל קיצה לאחר שנמתחה כמו מסטיק, זה שכל גילוי חיבה או אמירה של מריה מיד תיתקל בחומות של ציניות ותושם תחת זכוכית מגדלת - זה לא אומר שכל הצופים נוקטים חומרה כזאת כלפי מריה.
בי יש חמלה כלפי האשה הצעירה הזאת וגם בליבי שמחה על שצלחה את החויה הלא פשוטה הזאת כשבידה הפרס הנכסף ביותר - אהבה.
 

lamalama4

New member
מריה ובועז נפרדו מס' פעמים בעבר

זה לא שהיא 7 שנים טובות איתו ושהוא בכלל אין לו מושג שלא הכל ורוד. הם דיברו לפני הכניסה שלה לבית מה יקרה אם.. לא סתם. ומה לעשות, כשנכנסה לבית הבינה שכבר לא מספק אותה דיבורים כמו "חיים שלי, יפה שלי". הוא כנראה מאמי וחמוד, אבל לא בשביל שהיא תתקדם מעבר לגיל 14 שבו תפס אותה. סוף סוף פגשה מישהו שמספק אותה אינטלקטואלית. כנראה לא ידעה שתמצא מישהו כזה. לא ציפתה להתאהב. וגם לא הסתירה את ההתאהבות. לא ממנו ולא מהקהל. לא הבנתי מה חשבת לעצמך כששמעת אותה אומרת שהיא התאהבה, בכל זאת האמנת שלא וסוג של תמכת בה. למה לא פשוט לשמוע את המילים שלה ולהפנים שזה המצב? הדבר היחידי שאמרה שהוא לא נכון זה שהיא רוצה לחזור לבועז וזה כדי לא לתת לו את המכה להיזרק בלי הזדמנות להביט לה בעיניים ולענות לה. וראינו שהוא ממש לא רוצה שהיא תיפרד ממנו בשידור חי, כך שזה היה לטובתו. אבל הכל אצלה היה בחוץ והוא עשה את הבחירה שלו להמשיך למרות שנתנה לו נקודות יציאה.
 

queenjane

New member
לפי מה שמריה אמרה בבית והקשבתי טוב מאוד כי אני ערה בלילות וצ

וצפיתי בכול השיחות ליילה שלהם שלא צונזרו יהא אמרה שנפרדו רק פעם 1!!!!! כשהיא יצאה מהצבא והיא אמרה שהוא לא היה שם והאי נאלצה לעבור את זה לבד
 

GM1988

Well-known member
הו. זה תגובה לעניין

הרבה יותר נחמד לקרוא הודעה כזו שפחות או יותר מתייחסת לדברים ממקום ניטראלי, ופחות ממקום אישי וכפייתי.
לא מבין את המטרה של אנשים שמנסים להיכנס לדנא של מריה בניסיון לנתח את אישיותה ורצונותיה ורגשותיה על סמך דברים שהם לא מכירים עליה מעבר לתכנית.
 

shouldistay

Active member
מסכימה עם הרבה מדברייך.

היתה אחיזת עיניים רצינית מצידה בשביל אהבת הקהל! ממש אחיזת עיניים.
מוזר לי שאת לא מתיייסת להתחברות של מריה לישראל ממש בימים הראשונים של התוכנית. לפלירטוטים שמישהי עם חבר בבית לא עושה. זה כבר היה צריך להדליק לך נורה אדומה שיש פה תסריט כלשהו.
 

Lilo80

New member
מריה היא זאת שעשתה עוול לאמא שלה ולבועז והיא לא תהסס לפגוע

ברגשות של מי שלא משרת את האינטרסים שלה היא לא פוגעת מילולית
וכמובן לא פיזית היא פשוט אדישה ולא מעניין אותה אף אחד חוץ מאשר מריה.
באיזה קלילות האשימה את אמא שלה במצבה החברתי מבלי לכאוב לשניה
על איך האמא מרגישה
תגידו שהאמא שלה התעללה בה , אני לא שופט את האמא כי לא שמעתי את הצד שלה .בכל מקרה צריך קצת לב רבאק זאת אמא ואמא יש רק אחת.
ובועז? איך עבדה עליו המסכן, החזיקה אותו על אש קטנה
לאחר שקיבלה מסרים מעומרי בן נתן שזה לא מצטייר טוב בחוץ
מגי לפחות עשתה את מה שהרגישה מבלי לפחד מהתוצאות אצל מריה זה מחושב וקר. לא אשכח כשאביבית בכתה היא אמרה למירב ולאדל "זה לא מצטלם טוב בחוץ" ולאחר כמה דקות " אני לא יכולה לראות מישהו בוכה" ובקרירות האופיינית
וההתנהגות הלא ספונטנית שלה ניגשה לאביבית.

מריה בעיני היא לא רעה וגם לא טובה לא חכמה וגם לא טיפשה לא כל כך יפה וגם לא מכוערת, היא פשוט לא
 

queenjane

New member
צודק לא אמרתי שהאמא בסדר מעולם כי אני לא מכירה את האמא אבל א

אם היא החליטה להמשיך לגור איתה וזה הרבה אחרי הפרסום וקמפיינים שעשתה או גם בלי הקמפיינים כול מי שאי פעם הכרתי שסבל מאוד מההורים או סתם רצה אצמעות קם עבר דירה ועבד במלצרות או בשלל עבודות אבל היא החליטה להישאר למרות שדאגה להתמסכן על כמה המשפחה שלה איומה
ולא רק זה אני זוכרת שאליאב שאל אותה קצת על המערכת יחסים עם בועז שאלות הגיוניות במיוחד כשהמערכת יחסים שלה נמשכה 7 שנים! היא בקושי נתנה פרטים והוא שאל אם היא נמצאת אצלו בבית הרבה היא אמרה שלא ובועז אמר שהיא הרבה אצלו
אז איפה האמת היא בבית האפל שלה או אצל בועז.?
 

Pandorax

New member
mox - הקונטקסט של השיר באמת מתאים וממצה את הסיפור

את השיר הנ"ל כתב אפריים שמיר על ירדנה ארזי אי שם בשנות השבעים כשהתאכזב ממנה לאחר שבחרה באחר. השיר נכתב מהזוית הסובייקטיבית שלו ובו הוא משמיץ את ירדנה ומנבא לה נבואות שחורות להמשך חייה - "לא תדעי אהבה אמיתית לעולם". וגם "האיש שכבש אותך...הוא לא ידע לאהוב אותך לעולם".

במציאות ירדנה ארזי התחתנה עם "האיש שכבש אותך" ולא נרשם בחייה מחסור באושר או באהבה... או בילדים ונכדים.

זו דרכו של עולם. אנשים צעירים הולכים אחרי הלב ומישהו תמיד יפגע ואחר כך זה יעבור והוא ימשיך בחייו. כמו שאפריים שמיר התחתן עם אסתר שמיר ועבר לו...

אין פה טרגדיה
 
יחפה יקרה, מריה לא אוהבת אף אחד חוץ ממריה. היא מניפולטיבית,

תועלתנית וקרה כקרח. ואכן תמיד הדגשת את הספקות שיש לך לגביה.
 

nicknick28

New member
אני רואה שהנושא של מריה ורועי מעורר הרבה מחשבות


אין פה נכון ולא נכון, כל אחד ומה שהוא חושב ומרגיש לגבי הדבר הזה.
אני יכולה להבין את כל מי שמרגיש אכזבה,או שלא אוהב את מה שמופיע מולו על המסך, ובטח אחרי שהיינו כל כך מעורבים רגשית 4 חודשים ועקבנו אחריהם ימים ולילות.

לשם שינוי, אני דווקא לא מוטרדת או מרגישה מרומה מהמראות האלה.
גם אני הייתי אמבווילנטית לגבי השניים האלה ועברתי איתם תהליך ..לפעמים מחבבת אותם ומבינה אותם, אמפתית לסיטואציה המבלבלת והמנותקת והלא פשוטה שעברו האח ולעתים לא רחוקות גם ההפך - כועסת, חושבת על כל האנשים שהם פוגעים בהם מחוץ לבית, על העובדה שהם כל פעם מחדש בורחים אחד לשני והורסים לעצמם- את החיים בחוץ,את האווירה בבית, את החיבורים האחרים וההתפתחות האישית שיכלו להרוויח בחודשים האלה בתוכנית.
בעיקר התעצבנתי לראות את חוסר ההחלטיות של מריה - רוצה, לא רוצה ,כן רוצה.
את המשחק שלה ברועי - ואת המשחק שלו בה.

האמת, הייתי בטוחה שברגע שיצאו מהתוכנית ירצו שניהם לברוח מכל הפדיחה הזאת שהייתה בבית ולהתרחק אחד מהשני כמה שיותר רחוק.
ובמיוחד, לא חשבתי שהם באמת אוהבים, או שהם מוציאים טוב אחד מהשני.
ככה שאפשר להגיד שאני די מופתעת שהם באמת ביחד בחוץ.

תיארתי לעצמי שיגיע יום הפרידה מבועז בלי קשר לרועי, כי ברגע שבחורה מאפשרת לעצמה להתקרב ככה לבחור אחר ולהיקלע לסיטואציות אינטימיות וקרובות עימו, די ברור שבן הזוג כבר לא בראש מעינייה או הדמות הכי חשובה לה. אנחנו לא נראה קשר כזה אצל הדיירים הנשואים שנכנסים לבית , כי אצלם יש מעמד מאוד ברור וקבוע לבן הזוג שהם לא יתנו למישהו אחר. בן אדם בזוגיות מהותית יודע פשוט לא לתת לעצמו להגיע למקומות כאלה, לשים גבולות.

הפתעה נוספת היא העובדה שהיום, ממרחק, כשאני כבר לא במעמקי התכנית ודי מנותקת מהסיטואציה אני חושבת לעצמי אז מה? שיהיו ביחד, שיהנו להם.
הם בחוץ עכשיו, הכל גלוי ...אז מה בעצם הבעיה?
כיהם רוכבים על זה למען הפרסום ?, הם לא הראשונים וגם לא האחרונים ,יש ביצה שלמה של סלבס תל אביבים שעושים את אותו הדבר. וגם הם, זכותם לרכב על מה שקורה בחיים שלהם ולהשתמש בזה.

לגבי החרדה החברתית של מריה, גם פה, כל אחד ומה שהוא מרגיש כשהוא צופה בה עכשיו. אפשר לראות את זה כמשהו לא אמין של איך היא אומרת א' ומראה ב' ,ואפשר גם להסתכל על זה ולהבין שבחיים יש תהליכים ויש רגעים של יותר ופחות.
אני דווקא לא חושבת שמריה ניסתה לייצר פה משהו שהוא לא קיים...צפיתי בה כל החדשים האלה בבית, אחד הדברים היפים באח זה שאי אפשר לעשות הצגות לנצח , וקשה להתעלם מהדמות שראינו 4 חודשים על המסך- בחורה שקטה, שכמעט ואינה מביעה דעה בפרהסיה ,לא נכנסת לעימותים ובכללי בקושי מוציאה קול .
אני חושבת על המצב שלה עכשיו, הצליחה לעבור את התוכנית הזאת ולהגיע בעזרת הקהל לגמר, חזרה לחיים שלה ולחופש בחוץ,אין לה כבר את החוסר וודאות הזה שהייתה איתו בבית של איך יקבלו אותה ,היא זוכה באהדה בחוץ ,בקמפיינים, יש לה זוגיות חדשה שכנראה יש לה חלק נכבד באנרגיות האלה שהיא חווה...אני לגמרי יכולה להבין מאיפה מגיעה האופוריה הזאת ,המצב רוח, חוסר הפחד לדבר ככה ולהפגין חיבה פומבית. החיים שלה השתנו ב180 מעלות - היא נכנסה אחת ויצאה אחרת...יש אדם שזה לא ילהיב וירגש אותו וייתן לו ביטחון?

והאמת, אני בכלל לא חושבת שהקשר עם בועז נתן לה ביטחון. לא מתכוונת לבועז כמי שהוא אלא לתבנית עצמה של הקשר הארוך והיחיד שחוותה. אני חושבת שמשהו שם הרדים אותה והשאיר אותה בתוך המקום החרד הזה, המחשבה שזה הדבר היחיד שיש לה לסמוך ולהישען אליו. ועכשיו כשהיא יצאה החוצה - היא ראתה שכבר אין לה שם את מה שהיא צריכה, את הביטחון , את הרגש המוכר.שזה כנראה לא נותן לה את מה שזה נתן לה פעם.
ואני חושבת שהקשר החדש עם רועי, ושוב גם פה לא רועי כ"רועי" אלא כקשר החדש והמרגש שמראה שאפשר גם אחרת, שיש לה שליטה בחייה והיא לא מחוייבת להישאר עם מישהו אם דברים כבר לא עובדים רק כי הוא נתן לה תקופה מסויימת בחיים.
ובאופן אישי, תמיד חשבתי על מתמודדי האח ככאלה שנכנסים לבית כי הם במצב של תקיעות בחיים, שרוצים נתק, התחדשות,שינוי..משהו אחר. בין אם זה בזוגיות, בים אם זה בשגרה הביתית או התעסוקתית ואני משערת שגם מריה הגיע ממקום כזה של רצון למשהו אחר בחיים.

נכון, זה בטח כואב לבועז ,למשפחה שלו לראות את זה. אבל כך או כך פרידה זה דבר כואב....בין אם זה מול המצלמות ובין אם בסתר. אבל עדיין, זה חלק מהחיים ..אנשים נפרדים ,מתגרשים גם אחרי 20 שנות נישואים. וכן , אנשים מתאהבים באחר גם כשהם במערכות יחסים. והעובדה שזה כואב להיפרד לא אומר שלא צריך להיפרד.
ומה עדיף לה, להישאר עם בועז, להתכחש לתחושות ולהמשיך לחיות בתוך בועה לא אמיתית כדי שאחרים יאשרו שהיא עשתה את הדבר ההולם? או ללכת לפי הלב שלה, גם אם היא מקבלת הרבה ביקורת על כך? בסופו של יום אלה החיים שלה, היא חיה אותם, לא אנחנו. והיא זאת שצריכה להיות מרוצה מהם.

אני גם חושבת שחלק נכבד מההתנהלות של מריה ורועי בבית בהחלט לא הייתה לעניין ומריה אכן ניסתה לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה - להגיד שהיא רוצה לחזור לבועז אבל עדיין לחזור כל לילה למיטתו של רועי. כל כך לא אהבתי לראות את זה שפשוט הפסקתי לצפות בלילות בשלב מסויים .
וגם עכשיו בחוץ, גם אם זו זכותם להתנשק בראשי חוצות , עדיין היה יותר מכבד ומתחשב לחכות מעט עם הדבר הזה ולא רגע אחרי שנפרדה מהבן זוג.

אבל לא יודעת, הדבר הזה לא מעורר בי את הכעס הזה או האכזבה שהרבה פה מדברים עליה.הטענה העיקרית כלפיהם הייתה על מה הם עושים בפנים כשמריה עדיין עם בועז בחוץ, והנה - עכשיו הם מחוץ לבית , מריה ליבנה עניינים וסיימה את יחסיה עם בועז, טבעי שהם לא יהיו כוס התה של כולם ,שיהיה להם לבריאות.
 

lamalama4

New member
אפילו שמריה לא כוס התה שלך

כתבת והסתכלת על הדברים במבט נכון, בוגר ונבון.
בשורה התחתונה -חרדה חברתית לא מתבטאת רק באופן אחד. יש סקאלה, ואנשים נמצאים במקומות שונים על הסקאלה ואף המיקום משתנה בהתאם למצב ולסביבה. צר לי על אלה שמרגישים "מרומים" וכועסים על מריה שהיא נלחמת בבעיה שלה ואף מצליחה בכך. המון בזכות השינויים שעשתה בחייה בחוכמה רבה כולל לא לכלוא את עצמה בזוגיות שמשאירה אותה כבויה ושקטה, על אף לחץ אדיר וחולני שהופעל עליה מכל מיני כיוונים וגורמים. על כך מסירה בפניה את הכובע. היו שינויים נוספים שעשתה כדי לעזור לעצמה להתפתח כאדם שיותר טוב לו עם עצמו, אבל זה הדבר היחידי שהיתה צריכה לעמוד עבורו זקופה ואמיצה נגד הרוח.
על אף שרועי קצת הרגיז אותי בתוך הבית בהקשר של מריה, היה מאד ברור לי שמריה התאהבה בו וקיוויתי (ואף האמנתי) שתממש את אהבתה אליו, כי אני אוהבת אותה ורוצה לראות אותה מאושרת ובועז ללא ספק לא עשה אותה מאושרת כפי שראיתי "בחזוני" את רועי עושה אותה מאושרת ומסופקת. עם זאת, היה מובן מאד למה אמרה כל הזמן שרוצה לחזור לבועז וזה אך ורק נאמר עבור בועז ולמענו, כדי לתת לו את פרידה שמגיעה לו פנים אל פנים.
 
למעלה