שרשור עדכונים קישורים ושאר ירקות …

Yalush2

New member
שרשור עדכונים קישורים ושאר ירקות …


לכל חברי הפורום המקסימים


תמשיכו לעדכן ולהתעדכן …

שיהיה המשך שבוע נפלא
 

אוריני3

New member
יש הרבה עדכונים לגבי העונה האחרונה אז בינתיים ממשיכים

לעדכן ולהתעדכן, למי יותר ולמי פחות.
 
בעעע,גועל נפש... שני חולי פרסום שכצפוי "חסכו" את "חשיפת"....

אהבתם לטובת ראיון יח"צני שינשים במעט את 15 דקות התהילה שלהם.

פשוט מבעית ומחליא לראות את מריה בראיון הזה משתפכת בצרפתיות על רועי, אוחזת בו כאהוב ליבה ,ובו בזמן מדפדפת את בועז ומערכת היחסים הארוכה עימו כמו שגילי מוסינזון מדפדף גו'ינטים.

רועי אתה יכול להסביר לעצמך עד מחר ,שלא גנבת אשת -איש,שלא חמדת עדיין זה לא משנה את העובדה הבסיסית שיצאת לא גבר בעליל,לא נתת למריה מנוח בבית האח,חיזרת אחריה ללא כלות,בידיעה ברורה שיש לה בן זוג בחוץ,גם שקיבלה מסרים מהבן זוג לא הרפית להיפך הגברת את החיזורים והתלות שלה בך. ללא קשר למריה ובחירתה ורצונה יצאת עלוב ביותר,ואני מאוד מקווה שהגלגל יתהפך עלייך בעתיד. הרווחת עכשו,מברוק רועי ,אבל את הסטירה שלך על ההתנהגות הנלוזה תקבל בעתיד אם לא מבורא עולם,אז מהיקום,מהאינסוף,או כל שטות אחרת...

מריה-בוגדת מארץ הבוגדות,שחקנית מרהיבה שעבדה על רבים בבית האח,בראיון הזה הזוגי את נשמעת אחרת לגמרי מהדמות שמכרת לנו,עדיין נשארת כלבה קרה וחסרת רגשות,אבל פה את נשמעת עם בטחון שיא של שרמ.... שיודעת לסובב גברים על האצבע הקטנה שלה.

חכמים ממני כבר אמרו,יופי לא נשאר לתמיד,שזה יעזוב אותך(ולא תצאי מהסרט ההזוי שאת חיה בו שאת זמרת,את לא זמרת ברים אדומה והוא לא...). ,לא ישאר הרבה...האות קין שצלבת בה את בועז המסכן ,תעמוד לך ביום הדין בבוא הימים. פשוט מחפיר ומגעיל להסתכל איך את זורקת את עצמך על רועי בראיון הזה בידיעה ברורה שבועז יסתכל,ואם לא אז יעבירו לו.

"זה לא זה", "זה כבר לא היה שם" את אומרת על בועז,כן ראינו את המשחק שלך,ראינו את ההשהייה והשקר שלך,הכל כדי לחלוב עוד אוויר פסגות של עולם דמיוני של סלבס דמיקולוס.

אני מאחל לשניכם רק חוסר הצלחה ורע,כי אישה בוגדת תמיד תשאר בוגדת מסריחה,ואדם ללא כבוד תמיד ישאר כך.שני עלובים מהעלובים ביותר שהצמיחה התכנית הכושלת העונה.

פשוט להסתכל ולהקיא מהצביעות,הקרות- רוח,הדריכה על האחר בשם הרייטינג,השפלת האחר לשם עשייה לביתך,והכי חשוב החיוכים אחרי.

עם אנשים מסוג זה,לא הייתי רוצה בטח שלהכנס לבית אחד,אלא לא מדינה אחת.בזיון.
 
יאללה מה אנחנו באירן? היא היתה צריכה להתחתן עם בועז שתהיה מר

מרוצה?
אחלה זוג זיווג משמיים שקורה אחד למיליון.אפילו בהפקה לא חשבו על כזאת התאמה.
היא מצאה את הנפש התאומה שלו והוא את שלה..
הרבה בהצלחה להם!
זוג מנצח
 
בוגדנות,חמדנות,אמירת דבר שקר,והצהרה כוזבת של "אהבה"...

לבן זוגה זוהי מנת חלקה של הבוגדת העלובה.
&nbsp
אנחנו לא באירן,אבל בטח לא גם בסדום. וסדום ועמורה זה מה שקיבלנו מהנשים הצעירות העונה בתכנית קרי-מגי ומריה. מגי היא נחש גלוי,מריה היא נחש מתחת לקש מה שיותר חמור.
&nbsp
&nbsp
 

queenjane

New member
צודק מריה פשוט יותר קרה ומחושבת ממגי מגי לא מאוזנת בכלל היא

באמת חשבה שהיא מאוהבת בישראל התבלבלה בין אהבה לאובססיה מריה לעומתה ניצלה ונהנתה ואמרתי שהיא תהיה ם רועי לא מאהבה אלא כי כרגע הזוגיות של פליטי ראלטי זה משהו שעוזר לה להשיג עוד קצת פרסום וכשיפרדו אז גם אז יסקרו והיא מקווה שתסוקר עד שתמצא את השידרוג העשיר או מפורסם של רועי
 

mox10

New member
האמת, שהתאכזבתי ממריה מאוד מהראיון בפנאי פלוס

לא יפה מה שהיא עשתה. זכותה לעזוב בן זוג ולהתאהב באחר ,זכותה לממש את אהבתה ,אבל הצורה בה זה נעשה זה מכוער,בתחילה יחסתי את חוסר החשיפה שלה לגבי בן זוגה החדש,שזה רועי,כאקט של כבוד כלפי האקס שלה , בועז.אבל בראיון הוידאו עם הנשיקה הצרפתית בפומביי ובתקשורת , יחד עם נשיקות וליטופים נוספים,הראו שחוסר החשיפה הקודם ,היה מהלך טקטי בלבד כדי שלא תמשוך אליה אש על הקשר המהיר שנוצר עם רועי. ישר עם סיום העונה. לכן אמרה שהזוגיות עם רועי היא רק שבועייים. ממש "רק שבועיים" נו באמת .זה זובור עצום ומגעיל כלפי האקס שלה,בועז .אם היתה מכבדת את האקס שלה ,אז מקסימום היתה יכולה להופיע עם רועי בראיון שמקסימום היתה מניחה את ידה על כתפו,וללא הנשיקה הצרפתית הזו בתקשורת .נכנסתי לאינסטגרם של בועז שרשם בפוסט האחרון שלו " הרשת גועשת" עם הפלאפון ביד וחיוך מעושה נסוך על פניו.אני בטוח שהוא הירגיש מושפל ,וליבי עליו.
 

queenjane

New member
אני ממש לא מופתעת מימנה זה הכול חלק מהטקטיקה של להשאיר אותה

בכותרות וזה עבד קיבלה שער בפנאי פלוס ורועי הוא רק אביזר שנמצא שם כדי להבטיח שהפירסום שלה ימשך וכשהוא לא יתאים לצרכים שלה תעיף גם אותו
 
את הסדום קיבלנו ממגי מריה לא עשתה כלום מעבר לפתח רגשות

כי הלב שלה היה כנראה פנוי.
חיכתה בחוכמה נפרדה ואז מימשה את האהבה שלה
 
סדום אינו מתבטא רק בגילוי חיבה חיצוני כמו מגי,הוא עבורי..

מתבטא גם בגילוי חיבה פנימי כמו שמריה לא חששה להתוודות עליו מול כל עם ישראל כלפי רועי ביודעין שיש לה בן זוג של 7 שנים בחוץ.

להיפך היא ששה אל המצלמות בהנחה שכל זה יהיה הסיפור הבא העיקרי בבית(להזכירך כל זה התרחש-סיפור ההתאהבות בינה לבין רועי בסמוך "לסיפור האהבה "של מגי וישראל שגנב את הפוקוס של התכנית).

מריה לא פרייארית.היא לא נכנסה לשווא. אני עדיין בטוח שיש הרבה קטעים שלא זכינו לראות שהיו מצמררים את שערותינו על על גב ידנו בדינימיקה שהוסתרה בין רועי למריה לאורך כל התכנית,
כי בראיון שלהם היום ניתן היה לחוש שיש דברים בגו שהם אמרו בבית האח שאמור היה לרמז על ההתאהבות שלהם בשלב מוקדם יותר ושהסיפור שלהם היה אמור לתפוס הרבה יותר נפח ממה שזכה לו עריכתית.

זה אפילו חמור יותר הרגש הפנימי מול החיצוני, כן בועז דביל שהמשיך להרים לה קמפיין,כן בועז לא כזה חכם להבין רמזים עוד מבעוד מועד(הפלירטוטים המסיבים עם ישראל עוד בהתחלת התכנית). עדיין זה לא מצדיק אפילו לרגע את הזובור שחטף 4 חודשים.

שמתם פעם את עצמכם ולו לרגע בנעליו של אדם שחוזה בלייב בכל חייו קורסים מולו? שחוזה בפיתויה של אהובתו יום יום שעה שעה? שצופה בבחורה שהוא חשב שהוא מכיר ככף ידו מתנהגת כזרה למערכת היחסים שלהם?

אני שמתי,לא מתוך חוויה דומה,אלא מתוך הזדהות עם הכאב שלו ושל ניקיטה,וזה גם איננו קשור במאומה לענין מגדרי,הייתי מזדהה אם זה היה הפוך בדיוק באותה מידה.

אתה כותב חיכתה בחוכמה,אני חש חיכתה בעורמה לטיימינג הנכון שלא יהרוס לה את ההגעה לגמר רחמנא ליצלן. בטח שראתה אחת שנשרפה בדיוק מאותה התנהגות עם מערכת יחסים הרבה יותר שטחית כמותית פר זמן משלה-מגי.

למה להודות שאת אוהבת את בן זוגך לשעבר ומחכה לאיחוד עימו כמה וכמה פעמים לאורך התכנית ? למה לשקר לו? לעצמך? לרועי? מדוע לחגוג לו יום הולדת? אם כבר ליבך היה שייך לאחר?

מריה הודתה היום בראיון שהיא ידעה שהיא מאוהבת ברועי אחרי חודש כבר,אז למה להוליך שולל את בועז באמירות אהבה במשך 4 חודשים? הכל כשר בשם המשחק וההתקדמות בו? לב של אדם אינו פיון,את לא יכולה להזיז אותו מצד לצד מתי שמתחשק לך,ואם את כן יכולה זה אומר כמה את קרת רוח ורגשות הם כמו זיט'ונים עבורך.

מריה שקרנית,שחקנית,אדם שמסוכסך עם עצמו,....תמיד אמרו מים שקטים חודרים עמוק,ואני אומר מרוב שהם חודרים עמוק הם מטביעים אותך,וזה מה שקרה לבועז,הוא יכול לשדר עד מחר שהכל טוב איתו,הוא תמיד יזכר לעד כזה שחברה שלו בגדה,זרקה,השפילה אותו בתכנית האח הגדול.

אלא אם כן מריה תכנס לעוד עונה,ואז יש צ'אנס שהיא "תפתח" לגבר אחר.כי בחיי שלסובב אותה היה הדבר הכי קל שראיתי בחיים.

זו אהבה אגואיסטית,בהמתית,יצרית במובן הכי נמוך של המילה. אהבה עצמית שמושלכת על אובייקט שלדעת האוהב יקדם אותך הלאה במטרות האישיות שלך בחיים.

מריה דומרק לא יודעת לאהוב,כי עד שלא תלמד לאהוב את עצמה באמת מבפנים היא לא תדע אהבה אמיתית מהי.

וכל הפיאסקו שלה בכל החודש האחרון רק הוכיח לי זאת הלכה למעשה.וזה מה שיש לי לסכם בכל השרשור הזה.
 

פאפא17

New member
אין כמוך!!!!!!! כל מילה בסלע


אפשר לסכם את מערכת היחסים הזאת במילה אחת גועל
מריה אוהבת רק את עצמה, ומריה רואה את עצמה בטופ העולם
ותעשה הכל בשביל להגיע לשם
היא לא תמימה ולא סובלת מחרדה חברתית ולא גדלה בבית מתנכר
היא פשוט טיפוס חרא של בן אדם, שקרנית נוכלת חסרת כל רגש
שתעשה הכל למען ההילה כולל אפילו למכור את אמא שלה!!!!!
יצור נתעב שהיא, כל הראיונות והסרטונים שהועלו לרשת ביממה האחרונה
מראים איזה טיפוס שטני היא, לתקוע את הסכין גב של האקס ולסובב אותה חזק....
גם החנון המנוזל מבין שיומו יגיע,ואין את הבעות פניו ואת החשש מהלא נודע
היא לא מאוהבת ברועי ואפילו לא אוהבת אותו, היא פשוט הבינה ששם נמצא הבאזזזזז
אם התקשורת לא הייתה עושה עניין משניהם, היא מזמן לא הייתה בסביבה שלו
שיגמר כל הרעש סביבם, היא תמצא אידיוט אחר להתעלק עליו וליצור בלאגן
מריה בכוונה לא עזבה את בועז לפני הכניסה לבית, כי היא ידעה שזה יעשה רעש
והרומן ולא משנה עם מי, יעשה יותר כותרות בחוץ!
 

queenjane

New member
לאט לאט ההשליות שהיא דאגה לטפח בקרב הצופים מתנפצות והרבה כות

כותבים מילה במילה את מה שכבר כתבתי שבועות אחורה כולל על איך שמכרה את אמא שלה;)
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
זו הייתה הפעם האחרונה שמישהו הרשה לעצמו לתקוף גולש

כי הוא לא הסכים עם הדעה שלו!
הפעם רק מחקתי
להבא זו תהיה חסימה מאוד מאוד ארוכה

ראו הוזהרתם
 

zinioz

New member
יש בזה משהו... יש במקרה הזה איזושהי חד-סטריות צורמת

הזדעזעתי לקרוא את התגובות נוטפות השנאה שלא לומר על גבול ההסתה. אחד הניסוחים הקיצוניים שקראתי בפורום, ואני כאן מאז שפרה וצבר...
מן הראוי היה - אם כבר מוחקים - למחוק את הכל.
 
למעלה