שרשור עדכונים, קישורים ועוד …

foreigner3

New member
בבקשה אין רע, רק בצביעות ובהתחסדות.... כשמישהי כמו מגי

שהיא כולה קנאה, טינה והסתה מטפחת כת של קנאיות אדוקות, זה קצת מצחיק שהיא קוראת להן להירגע. היא זו שטיפחה אותן כנאמנות חמומות מוח.
 

אוריני3

New member
לדעתי דרש ורצה יחסים פתוחים והיא חשבה שאם תשאר קצת

תצליח לשנות את דעתו ולכן לא ראתה בזה פרידה. כשהיא הבינה שהוא מתכוון לזה כבר לא היתה לה ברירה. היא רכושנית מדי בשביל לאשר דבר כזה. בבית הצליחה לשלוט עליו ולהרחיק אותו אבל בחוץ כשהוא בסביבה שלו קצת יותר קשה. מה גם שבבירור שאין אהבה בינה ובין גולן וכנראה גם עם שאר חבריו.
היא לא תנזק מהפרידה, היא תמיד שועטת קדימה. והוא גם כן כנראה עדיין צריך את קרבתה, יש להם קודים ושריטות משותפות
 

GM1988

Well-known member
בבית זה לא חכמה כשגרים מקצה אחד של הקיר לקצה השני

מה גם שבאיזשהו מקום נראה לי שהאש ביניהם בערה יותר בגלל שזה היה על תקן ה"בגידה בניקיטה". את ישראל דברים כאלה בטוח מדליקים וזה הכניס אותם לאקשן קל של איך ומה אומרים ומה כותבים וזה.. וכמובן הדיירים החדשים שהכניסו פה ושם מידע שהבינו דרכם שהסיפור תפס תאוצה.
&nbsp
ישראל נדלק אולי לשניה אבל כבה מאד מהר כשיצא, כי בית האח לא משקף יחסים עד שיוצאים ממנו.
במקרה של מריה זה אולי עובד ואולי באמת נוצר חיבור, שגם אם ולא יהפכו לזוג, הם כן יכולים למצוא חברה אחד עם השניה, וזה משהו שנרקם כבר בתכנית.
אצל מגי וישראל לא נרקם כלום, כי לא היה כלום.
 

אוריני3

New member
היא כתבה את האמת, הם חברים טובים ותו לא. אולי גם מדי פעם יחד

אבל אין להם בלעדיות וכנראה זאת הסיבה להחלטה לחתוך או לפחות לא להציג את עצמם כזוג כמו שהמעריצים פנטזו.
כתבה שהם חברים ומכבדים אחד את השני. חלק מהתומכות כנראה לקחו את הפרידה באופן אישי כאילו זה מופנה כלפיהן ותארו כנראה שמגי מתאבלת וקורעת שערות ויצאו מדעתן.
הן שכחו שמגי לפני הכל שאפתנית ולא ישראל ולא אף אחד יזיז אותה מנחישותה. אם ויתרה על ניקיטה שהוא לדעתי פי מאה מישראל, גם במראה, גם בשאיפות וגם בהצלחות אז אחד כמו ישראל ממש לא ישבור אותה. יש לה נפילות כמו בהדחה המפוברקת שלו אבל היא מתגברת ואוספת את עצמה ולא רואה כלום בדרך למטרה.
לכל אחד מהמתמודדים יש קבוצה או גרעין של ״כת״ מטורפת או גרעין שיוצא מפרופרציות.
לישראל יש 3 קבועות שרודפות את מגי וניסו לפגוע בה פיזית ממש בצאתה מהבית, לאביחי היו עשרות וגם למעיין ולכל מיני בדרך. סך הכל מסתבר שהם באמת חברים ומבלים יחד בזמנם וכשהם מעוניינים ולכל אחד חיים משלו ועיסוקים משלו.
 

foreigner3

New member
אני בטוחה שהתגובה הראשונית של מגי היתה אכן להתאבל ולקרוע

שערות. זה בדיוק מגי. אין לי אשליות שזה מאהבה... היא פשוט לא סיימה למצוץ את כל הצוף. היא עדיין זקוקה לישראל כדי להיות בכותרות. כשהיא לבד, יאבדו בה עניין.
את שישי-שבת היא בטח העבירה בבכי תמרורים דומה לזה שראינו כשלא שיתפו אותה בסרטון ה'דש מהבית'. זה הרי הודלף לפני שהיא היתה מוכנה לזה. לא סתם התומכות הקנאיות שלה לקחו את זה קשה. לא מפליא אותי שגם לישראל יש תומכים בסגנון "לה פמיליה"... אבל זה לא נכון לומר שלכולם יש תומכים רדיקליים כאלה. למעיין ולאביחי, היו בהחלט תומכים מיליטנטיים כאלה. אבל לא לכולם.
 

אוריני3

New member
ושכחת את התומכות ההיסטריות של תמי שטינפו בכל הרשת

ובכל מקום בעידודה של תמי, רק בגלל שהיא נזרקה והעדיפו (זמנית) אחרת על פניה. ולמרות שניא ברצונה ואפילו ביוזמתה מהיום הראשון נאותה ודרשה להעניק חסדים מיניים, רגשיים ומנטליים.
לא רק מי שאת לא אוהבת אוהדיו מטורפים, יש כאלה שגם אם הם אנשים חביבים אוהדיהם משתלחים באחרים.
אפילו לשני יש עדיין אוהדים ברשת שעל כל אזכור לאביחי עונים תגובות מבלי לפספס אף מילת גנאי שקיימת, למרות שהיא מסמן במקום טוב ונעים.
וככה מגי, אתמול בכתה והיום צוחקת אבל את הלימונדה שלה היא עושה. בחורה שהודחה אחרי חודש וחצי ועדיין יותר מאוזכרת מכולם, אפילו יותר מהזוכה. הכי הרבה עוקבים(מריה, אביבית ואדל זה משהו שצברו לפני האח), הכי הרבה תגובות וכל פעם פרוייקט, קמפיין ופאנלים בהשתתפותה.
 

lamalama4

New member
איזה עיוות זה להגיד שהתומכות של תמי טינפו על מגי בגלל זה

התומכות והתומכים הרבים של תמי שהיתה מנצחת בקלות את התוכנית הזאת לא סבלו את מגי בגלל אירגון החרם של מגי מהיום הראשון בבית, בגלל שגם כשכבר מצאה חברה כמריה היא עשתה הכל כדי להפריד ביניהן וגייסה עבור זה אנשים אחרים. לא סבלו אותה כי היא רעה והיא שקרנית פתולוגית ואין בה כלום חוץ מתעתועים ורמיה, הצגה למצלמות והתנהגות פתאטית וחולנית. בשלב מאד מוקדם בירכו על כך שישראל העדיף את מגי כי ישראל ליד מגי היה דוחה ושנוא ולא ראוי לתמי. רק אחרי שמגי יצאה הצליחו לראות בו משהו אחר ונסבל.
 

foreigner3

New member
מי שירד ויורד על מגי ברשת הם כלל הציבור. לא תומכיה

של תמי. וגם קשה לקחת ברצינות את ההגדרה שלך של "תומכות היסטריות".
לא אהבתי 90% מהדיירים, אבל לא ייחסתי לתומכיהם טירוף. התומכים של מגי הם כנראה פשוט בדמותה ובצלמה.
אגב, עוקבים זה לא המדד היחיד, ובטח לא עוקבים שנקנו כפי שמגי קנתה. מריה מאוזכרת פי כמה ממגי, וזה לא קשור לכמות העוקבים שלה. (היא גם לא כמו אביבית ואדל. מי שמע עליה בכלל לפני העונה?) . מגי אמנם מתאמצת מאוד להתברג. אבל ההישגים שלה עד כה מגוחכים. לדגמן עבור אשתו של גיא מזרחי, או להשתתף בפנלים רק של רשת שמנסים לקדם אותה, זה לא בדיוק הצלחה... הלימונדה שלה עומדת בקרוב להתייבש..... אין לה הרבה מה להציע. היא שאפתנית באופן בלתי רגיל. אבל יומרות ושאפתנות הם לא ערובה לדבר.
 

queenjane

New member
הריבים ברשת זה לא קשור ליוצאי האח הגדול עצמם זה לא מגי נגד ת

תמי ואפילו לא מגי נגד מריה
רוב הטוקבקים ברשת הן על הבגידה של מגי בניקיטה
טוקבקים דומים רושמים לכתבות על מריה לאור ההתנהגות שלה בבית והעובדה שזרקה את בועז דיי מהר והיא עם רועי
לשתיהן בוגדניות וז$#ת
 

Lilo80

New member
היו הרבה טוקבקים על הבגידה אבל הטוקבקים הכי אכזריים

היו מאלה שצידדו בתמי וקרעו את מגי לגזרים
 

lamalama4

New member
כי האמת כואבת. מגי התנהגה ברוע ושקרנות כפייתית

ובעיקר תפסה את תמי כשעיר לעזאזל והצליח לה בזכות השקרים והרמיה והעמדות הפנים שלה. גם אותי מה שהרגיז הכי הרבה בה זה הרמאות, המנטרות השחוקות והמזימות נגד תמי ואח"כ נגד מריה. הבגידה בניקיטה לא הזיזה לי כי ניקיטה לא בבית, לא יודעת איך הוא ומה טיב הקשר שלהם (למרות שהיה בעיני מגוחך שהיא נכנסת לאח להגיד כמה היא אוהבת אותו ושהיא מקווה שהוא גאה בה ושעתיים אחרי זה מתחרמנת עם ישראל במיטה וטוענת שככה זה בין אחים). הפריע לי איך היא מתנהלת כלפי האנשים שכן בבית ושאני בעדם.
 

GM1988

Well-known member
בדיוק

גם אם לשים בצד את ניקיטה, כל ההתנהלות שלה הייתה בלתי נסבלת.
נכנסה כמו איזה מנטורית לחיים הטובים לשאיפה ומצויינות, ובדברים הכי קטנים השתפכה כמו תינוקת על ספת חדר האח.
נתנה כתף לבנות שהרגישו מעט לא בטוחות בעצמן בהתחלה, וברגע שישראל זרם איתה שכחה מהקיום שלהן. שלא להגיד אפילו הפכה את היחסים ליריבות וקנאה ככ פתאטיים, כאילו נלחמים פה על איזה כריסטיאן גריי או משהו

&nbsp
קיצר, גבר חכם שמחפש בחורה ערכית, טובה ואמיתית לא יפזול לכוון של מגי.
אותו הדבר בהקשר של ישראל.
 

יונתנסקי

Well-known member
את בטוחה שזה בגלל הבגידות?

אמנם אני לא מהכותבים ברשתות, אבל בזמן שהעונה "רצה", הייתי נגד מגי, ובכלל לא בגלל הבגידה.אני הייתי נגדה בגלל התנהגותה התזזיתית, אני זוכרת איך עשתה "פיף פאף" נגד יריבים פוטנציאליים, איך דיברה בהתלהמות ושחצנות, ולא אשכח את סצנת הפלפל החריף במטבח.

הרוע שלה הפריע לי, ולא הבגידה, כי בגיל הזה מחליפים בני זוג, אפילו אם נשואים, קל וחומר אם הם לא נשואים....

לכן גם לא ראיתי בעין רעה את "הבגידה" של מריה. היא לא הציקה, ולא התנכלה לאף אחד...
מתברר, יקירתי, שאת הצעירה (אני מניחה כך...) יותר שמרנית, ממני הסבתא.
 
למעלה