שרשור עדכונים,קישורים ושאר ירקות...

mox10

New member
הבעייה שרועי ומרייה נעלו את האינסטגרמים שלהם עכשיו

בישביל מה זה טוב? הם שניהם מסתתרים, עדיין לא חשפו בעצמם את הזוגיות החדשה שלהם אפילו. אז להסביר? עד מתי יעלימו מאיתנו את הזוגיות שלהם שכבר נחשפה. ?
אם מריה כנה, אז הטעות שלה נמשכת ונימשכת ..
 
יש קמפיין משותף לרועי ומריה שיצא אחרי החג בגלל זה מחכים

אם כבר לימון שיעשו לימונדה...אני בעד
 

lamalama4

New member
זה מעולה שנעלו את האינסטגרם. זה לא לשם ההסתתרות

הרי למריה יש מליון ומאתיים אלף עוקבים, אז איך אפשר להגיד שהיא מסתתרת אם כ"כ הרבה יכולים לצפות באינסטגרם שלה. פשוט הרבה פשפשים שמגיבים שם עם דברי הבלע שלהם לא יוכלו לעשות זאת יותר בקלות כזאת. יצטרכו לקבל אישור לעקוב אחריה ואז גם יחששו שתעיף אותם כי אי אפשר לצפות בלי לעקוב, אז ישמרו את החרטה שלהם לעצמם ויתבאסו בשקט.
 

יונתנסקי

Well-known member
הייתי מתה לשבת מולך

ולעבור על מה שכתבת, משפט משפט, ואחרי כל משפט לשאול אותך: "את מאמינה בזה?"


מה, את ילדה בת 17 ? "האמנתי, האמנתי האמנתי..."
זה היה כל כך צפוי שבועז הוא OUT.
הוא היה OUT ב- 5/5.
אז מה אם נישקה אותו כשיצאה מהבית ?
לא רצית את רועי כתחליף לבועז.
לא צריך...
אני גם לא בטוחה שהוא התחליף עד הרבנות...
אבל להגיד "האמנתי, והאמנתי, והאמנתי..."

אולי התמימים לא מתבגרים... אבל הם כותבים שירים יפים.
 
בועז היה OUT? אז מדוע חזרה כמה פעמים שהיא אוהבת אותו..

חוזרת אך ורק אליו,חגגה לו יום הולדת.....
לא נהגה מעשה מגי מהתחלה?

את לא יכולה להשלות בן אדם 4 חודשים שיעשה לך עבודה מבחוץ ואז לזרוק את הפועל השחור שהשארת אצלו צ'ק ללא כיסוי.

גם אני לא קניתי את המערכת יחסים המוזרה שלהם,ואיןן ספק שבחורה מאוהבת לא מתנהגת כמו שמריה התנהגה,בייחוד שקיבלה פידבקים ממנו.

עדיין המילים יצאו מפיה ממש סמוך ליציאה מהבית. גם אחרי היציאה נישקה אותו בערב הגמר,השאירה אותו על אש קטנה....."עובדת על היחסים איתו"

זו לא התנהגות מוסרית ,וזו לא בחורה מוסרית לטעמי,אלא בחורה אטומה מבפנים עקב טראומות עבר שניתקו חלק חשוב במנגנון הרגש שלה שהתקהה והצטמק.

גם עם רועי ,לא ידעת מה הבעות פניה מבשרות,וצריך לתת קרדיט לרועי שטחן אותה נפשית מכל כיוון,כי זה גם אופיו הטרחני...עדיין גם הוא נותר המום מספר פעמים רב, נוכח הקרחון שעמד מולו.

מריה דומרק חידה ווהפתרון הוא רק אצלה.
 

lamalama4

New member
תשובות ל"תהיותיך"

  • אמרה שהיא אוהבת אותו- כי היא אוהבת אותו, רק לא כבן זוג ומאהב, אלא אהבת נעורים, חברות. זה מה שהיא מכירה מגיל 14. לא ידעה שאפשר לאהוב יותר חזק ולהגיע לרמות כאלה של שיחות נפש עם הבן זוג.
  • לא נהגה מעשה מגי- וטוב שכך. מריה היתה כנה, אמרה שהתאהבה ברועי, לא חירטטה שזו אהבת אחים. מגי נזרקה ע"י ניקיטה וגם האח הגדול בישר לה על כך למקרה שהצעקות לא היו ברורות, כך שלא ניתן להסיק שהיא היתה מפסיקה לשקר אילולא היו מדווחים לה שניקיטה עזב אותה.
  • מריה לא השלתה את בועז- נתנה לו מידע מלא לגבי רגשותיה לרועי. בועז הבהיר לה בכל דרך שיכל שהוא לא רוצה שהיא תעזוב אותו, למרות שתמיד אמרה שהיא לא יודעת מה יהיה בחוץ. בועז ניסה להוציא אותה מהבית והיא סירבה. בועז הגיע במסוק, בועז הגיע לצעוק ובועז שלח שליחים שיעצרו את מה שקורה בינה לבין רועי. מריה הבינה שהוא לא רוצה להיזרק בשידור חי, כך שאי אפשר לבוא אליה בטענות שהיא לא זרקה אותו בשידור חי.
  • בועז לא עשה עבודה בשבילה בחוץ, נהפוכו חיכה שהיא תודח. לא ביקש שיצביעו עבורה חוץ מבהדחה הראשונה של העונה. אז תגיד שהוא היה חרד לזוגיותו ורצה שהיא תצא מהבית, אוקיי, אבל גם כשהגיעה לגמר והיה ברור שהיא תצא מהבית רק בסיום העונה, גם אז לא ביקש הצבעות עבורה. הוא לא רצה שהיא תזכה. רצה שהיא תישאר האשה הקטנה שהיה מצופה ממנה להיות מודחת בשבוע השלישי או הרביעי.
  • בערב הגמר הגיע אליה ליציע והיא נתנה לו נשיקה קטנה, היו מצלמות וגם שם מין הראוי שלא תזרוק אותו לעיני הקהל והמצלמות. מה שאמרה לתקשורת כדי לשמור על כבודו זה לא בהכרח מה שאמרה לו בפרטיות. אז אתה לא יודע אם הם עבדו על הקשר או סתם לא רצו שיחטטו בענייניהם.
  • כל ההולד שעשתה לרועי הוא מובן לנוכח העובדה שהיא החליטה באופן הומני וחברי לא לזרוק את בועז בשידור חי ולכן גם לא להתקדם כפי שרועי רצה.
  • אז מריה דומרק- לא חידה, והפתרון מאד ברור למי שלא מחפש מראש למצוא רק רע.
 
יקירתי, את חייבת לדייק יותר כשאת כותבת עליי ואליי

רק פעם אחת כתבתי: האמנתי שזו אהבה אפלטונית. פעם אחת כתבתי את המילה 'האמנתי' ואין שום קשר בין מה שכתבת לבין הדברים שאני כתבתי. את מקבלת את כל הקרדיט על כך שאת אמרת מההתחלה שהיא לא אוהבת את בועז, אבל אני בכלל לא התייחסתי לבועז, אני כתבתי על כך שהיא הצליחה לבלבל אותי ובסופו של דבר הבנתי שטעיתי והיא הצליחה לשטות גם בי. בכל אופן, כך או כך, רועי הוא לא מה שהיא צריכה, ולמען האמת אני הקדשתי יותר מדי זמן הרבה יותר ממה שהחוק מרשה לשטויות של האח הגדול. מריה דומרק מעניינת לי את הישבן. כנל רועי ובועז גם. סתם רציתי להתוודות על זה שהצליחו לעבוד עליי. גם זה קורה.
 
מסכים עם רוב הדברים,והייתי תוהה מה חלקו של בועז במשוואה...

הוא כל הזמן מצהיר על מושג קוסמי,ערטילאי ששמו "אהבה חופשית" המושג הזה יכול להתפרש לכל כך הרבה פירושים שונים.
&nbsp
 
שניהם, מריה ובועז יצאו נשכרים מהסיפור הזה

מי שמע עליהם קודם לכן? פתאום הם שני האנשים הכי מדוברים בשלולית של הריאליטי...
 

lamalama4

New member
גם מי שמע על ישראל לפני כן? על אביחי ומעיין, אפילו על שי חי?

מריה השתתפה באח הגדול 4 חודשים. שמעו עליה הרבה מאד ואפילו לפני שנכנסה לבית האח שמעו עליה.
מילא היית אומרת רק על בועז, באמת עליו לא שמעו והוא גם לא השתתף בשום תוכנית ראליטי. שמעו עליו נטו בגלל מריה והוא מקבל הערצה מטורפת על היותו בן זוג ננטש.
מריה יצאה נשכרת מהאח הגדול, לא "מהסיפור", אלא ממה שהפיקה מהחוויה המלמדת שעברה. היא הרויחה חיים חדשים, מספקים, מלאים יותר עם חברים שלא היו לה לפני כן, הכרה של התוכן שיש בה ואהבה טובה ומספקת יותר וגם עבודה עבודה עבודה.
 
היי יחפה, לא קראתי את הכתבה המדוברת

הם כבר לא ממש בראש מעייני...
עוד מההתחלה כשראיתי את התנהלותה של מריה אמרתי
ואולי גם כתבתי שהשיר "כשאת אומרת לא למה את מתכוונת" תפור עליה בול.
המשחקים של חם קר, או קרוב רחוק כל אלה הם טקטיקות ידועות של נשים,
אפשר היום אפילו ללמוד את זה, זה נטו משחק.
וכן... זה תמיד עובד על מי שאוהב את זה, (גברים הם ציידים וכאלה...)
זוכרת איך אמרה אביבית בפינת הלוקס היומי ?
כשהיא אומרת לך : "אל תתקשר אלי יותר!!!" (בכעס ובנחרצות)
אתה כן תתקשר כי בעצם היא כן רוצה שתתקשר...
ככה זה...
הגבר צריך להיות פסיכולוג או נודניק שלא יודע מה זה לא...

אז לפעמים הקשר מצליח לרקום את עצמו ולפעמים הוא נפרם מהיותו קשר,
מריה גילתה במהלך השהות שיש לה כימיה טובה עם רועי והתאהבה בו (התרגלה למה שיש לו להציע לה) ולמרות שיש לה חבר 7 שנים...סו ווט, היא לא ראשונה ולא האחרונה שזה יקרה לה, לא רואה בזה ביג דיל, אחרי הכל חבר ראשון/נעורים הם לא תמיד חתונה, תמיד עדיף לטעום עוד משהו לפני שמתחייבים לכל החיים...
קורה וימשיך לקרות במשפחות הכי טובות...
ואולי בעצם הכל לטובה, נראה שכן, ימים יגידו....
מאחלת לנו שאלו יהיו ה"צרות" שלנו....
 

zinioz

New member
לדעתי זה רשמי כבר חמישה חודשים, ההתאהבות שלהם היתה מההתחלה

של התוכנית כמעט, הם אמנם מאוד התאפקו אבל אפשר היה לראות כימיה מטורפת ותשוקה אחד כלפי השני בערך שבוע וחצי-שבועיים לתוך התוכנית.
אז מצחיק אותי שאומרים "עכשיו זה רשמי" - למרות כל נסיונות הצינזור - זה רשמי ואמיתי כבר חמישה חודשים.
 

Pandorax

New member
צודק לגמרי ומצחיק שכל האנשים שטענו במשך העונה שרועי ומריה

משעממים אותם או שהשיחות שלהם חוזרות על עצמן ולכן הם שמים אותם על מיוט במקרה הטוב או שפשוט הולכים לישון, באים עכשיו עם תאוריות והסברים וקונספירציות שמסרבות להכיר בעובדה הפשוטה שהם פשוט התאהבו. לגמרי. חד וחלק. זה אמור להיות ברור כשמש לכל מי שחווה התאהבות בחייו וצפה והקשיב להם בעיון.

לא צריך לאהוב אותם בכדי להודות שהייתה בניהם כימיה נדירה.

וכן, אני מסכימה שמריה בילבלה אותנו אבל כמו ש zinioz ציין, האשמה היא בהפקה. אמנם מריה נמרחה על ישראל בשבועיים הראשונים. כנראה שרצתה להצמד לגבר אלפה בכדי להרגיש בטוחה ומוגנת, אבל אני גם זוכרת שלא היו לה שיחות איתו. רק חיבוקים וצחוקים פה ושם. לעומת זאת, כבר בשבועיים הראשונים זכורה לי שיחה ארוכה וכנה עד מבוכה בינה ובין רועי על הצרות שלו עם אינה. אני גם זוכרת שכשמריה הועמדה להדחה הראשונה והתחילה לבכות היה זה רועי שחיבק אותה ועודד אותה.

בנוסף, מהרגע שטאי יצא כבר לא היה ספק שמריה קרובה לרועי יותר מלכל אחד אחר בבית. הקשר בניהם התפתח בטבעיות כזאת, שאם לא היינו יודעים שיש לה חבר היינו בטוחים שזוגיות בניהם היא בלתי נמנעת.

אבל אז באה ההפקה וטרפה את הקלפים. בניגוד מוחלט לרוח הריאליטי שבה נותנים לדינמיקות בבית להתנהל בטבעיות ואז בעריכה משתדלים להעביר את הסיפור כמו שהוא רק בקצרה אבל מה שבעצם קיבלנו היה החלטה של ההפקה לסיים את הקשר הזה בכל אמצעי כולל סלבריטאים מונחי הפקה שבאו מבחוץ עם הפחדות ואיומים.

כך קיבלנו מצב שבו רועי ומריה היו עסוקים רוב הזמן בלנסות להתרחק אחד מהשני ולסבול, אבל בפרקים לא היה לזה זכר. פשוט העלימו את הקשר וסיכמו אותו כרצון לידידות מצד מריה וקראש חד צדדי מצד רועי. כל קשר בין הפרקים למציאות לא היה קיים.

באיזשהו שלב בהמשך הלחץ וההפחדות של אביבית, אדל ושאר הדיירים כלפי מריה הגיעו ולגבהים כאלה שמריה בילתה את החודש האחרון בהעמדת פנים שהיא אוהבת את בועז וכבר לא שמה על רועי.

רק להזכירכם שאביבית ואדל, באיצטלה של אכפתיות, שבו וטחנו למריה את המוח שלא רק שהיא תודח כבוגדת, היא גם תאבד את עולמה, את הקריירה שלה ואת משפחתה.

אז מריה נבהלה התבלבלה ובלבלה את כולנו (גם אותי).

הסיפור כנראה היה הרבה יותר פשוט. חברות של 7 שנים, נשארים מתוך הרגל ונוחות. אין כבר אהבה. מתאהבים במישהו אחר. זה הכל. קורה גם לא בעין המצלמות.

רק שהזמן נטו שרועי ומריה בילו יחד באח הגדול, שקול לזמן היכרות של שנה לפחות מחוץ לאח ולכן אני מאמינה שיש להם בסיס טוב וסיכוי להצליח יחד.

מבחינתי יש לסיפור הזה סוף טוב :)
 

zinioz

New member
פנדורקס האמנת בהם מההתחלה ועל כך מגיע לך שאפו - זה לא היה קל

בפורום וזה היה מאד לא נעים להיות אחד נגד רבים, למרות שאם הבנתי נכון בין השורות - זאת לא היתה דעת מיעוט כלל וכלל
 

Pandorax

New member
לצערי גם אני חטאתי בתאוריות

קונספירציה.

כתומכת רועי חשדתי בה שההתאהבות שלה ברועי נובעת מאסטרטגיה.

בעיקר בחודש האחרון כשהיא התחבקה עם כולם חוץ ממנו...
 

יונתנסקי

Well-known member
רגע, בצד השאפו מחלקים גם צ'קים ?

אז לא לשכוח אותי...

והיו לי עוד קודמים באותה רוח, אלא שהחיפוש מאפשר לחזור אחורה רק 300 דפים.

לי זה היה כל כך ברור שהיא לא אוהבת את בועז, וזה חיבור של נוחות, או גרוע מזה
"אני לא יודעת איך להיפרד ממך בלי להכאיב לך".

 
למעלה