שרשור עדכונים,קישורים ועוד....

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
שרשור עדכונים,קישורים ועוד....


שימו לב כי עדיין קיימת תקלה בהוספת תגובה מהירה - יש לעבור לעורך תוכן מלא או הוספת תגובה ולא תגובה מהירה.
התקלה ידועה ובטיפול.


חברי הפורום,
שתהיה לכם גמר חתימה טובה
וצום מועיל לכל מי שצם
 

nicknick28

New member
גמר חתימה טובה
כמה הרהורים על האח הגדול

לאחרונה עלתה העונה החדשה של 'היחידה' , למי שפספס גם שי חי משתתף שם השנה.
כמו כל ריאליטי שמכבד את עצמו 95 אחוז ממה שקורה שם כמובן מתוסרט - הדאחקות, המריבות ובכללי כמעט כל פעם שיש טוויסט בעלילה מרגישים באוויר את הוראות הבימוי שניתנו להם דקה לפני.
בין לבין, מצליחים קצת להרגיש אותם , קצת לראת את האישיות שלהם , קצת לשמוע מי הם ומה הם.

עוד לא נכנסו לגמרי לעניינים אבל שי חי ומה שעבר על בשנתיים שלוש האחרונות מתחיל לצוץ...יחד עם התוכנית כמובן גם פורסמו אייטמים וראיונות ולא אשכח את הראיון שפורסם איתו לפני כמה שנים, על מה קורה איתו שנה לאחר האח ואיך החוויה הזאת והחיים שברו אותו.


האמת, אני קוראת את כל מה שעבר עליו וזה עצוב לראות. כבר דנו ונדון בכך רבות, מי אשם בכל התופעה הזאת של הדיירים שיוצאים מבית האח ונשברים נפשית,נופלים ומתקשים לקום אחר כך.
התשובה הנכונה כמובן סובייקטיבית - אני באופן אישי תמיד חשבתי שזה שילוב... ההפקה, בתור גוף שלוקח אדם תחת חסותו ,מבודד אותו ומנהל את חייו ולצד השימוש בו למען הרייטינג גם אמור לדאוג לרווחתו לבריאותו הנפשית והפיזית .
אבל יחד עם זאת האדם הפרטי שגם אמור לקחת אחריות על עצמו - על ההתנהגות שלו,האמירות שלו ומה שבוחר לשדר לעולם - כי עובדה שיש דיירים שמצליחים גם לא להתלכלך ולא להתנהג בעודם באח בצורה פוגענית\אלימה.

שי חי הוא מקרה עצוב. בסופו של יום כל בן אדם והחוויה שלו, ועם כל הקושי , זה המסלול שלו ועם זה הוא ימשיך ויגדל ויתפתח בחיים,ילמד מהנסיון יקבל פרופורציות. וכבר נראה בכללי שטוב לו יותר, שהמצב השתפר,שהוא יותר שמח.
וכנראה שסה"כ זה גם הטיפוס ללא קשר לתוכנית, הוא אדם אימפולסיבי שלוקח את החיים בצורה ישירה ודרמטית וייתכן והיה דופק לעצמו את החיים גם בלי זה .

אבל זה עצוב ואבסורד בעיניי לראות את הניגוד בין שי חי של התוכנית - שבזמנו היה נראה כבחור החזק,האריה,שיכול להתמודד עם הכל ושאף אחד לא יכול עליו לבין השי חי של אחרי התוכנית - שבור, חסר אונים וחסר תקווה ומרגיש העולם נפל עליו.
לשמוע שניסה להתאבד....כל אדם שמגיע למצב כזה כואב ,לחשוב על איך הרגיש שהגיע לשלב כזה שהרגיש שאין לו אחיזה בעולם .
ואני חושבת על כמה שמצד אחד זה מעניין ומסקרן לצפות באח כשיש דמויות כמוהו - אנשים טוטאליים,רחוקים מלהיות בנאליים, חדים, ישירים עם איזשהו פתיל וזה עוד יותר מהנה לצפייה כשמביאים אותם למצבי קיצון ומצד שני אני מתבדרת ומשתעשעת כצופה כשיכול להיות שמבפנים הדייר מתפרק לו אט אט.
אני מרגישה שאולי היה פה משהו השנה בעונה שקשור במציאות הזאת של דיירי העבר שנשברו. כי אין ספק שהייתה עונה על הפנים, הדיירים בקושי נפתחו,בקושי ריגשו בקושי ניהלו אינטראקציות. קאנטרי אמרנו לא מעט.
מלבד כמה אפיזודות של התפרצות ,הייתה הרגשה שמשהו שם בעלילה מאוד לא מתמסר - גם מהדיירים וגם מההפקה.
אני מתארת לעצמי שרשת, בתור עונה ראשונה שמנסה לייצר אווירה אחרת מקשת ניסתה לא לחזור על מקום כזה בו הדיירים יאבדו את עצמם לחלוטין אז נסעו כל העונה עם סוג של רגל על הבלם,מתקדמים קצת, עוצרים מתקדמים עוד קצת נבהלים ושוב עוצרים, פן יסחפו לנהיגה במהירות מופרזת.
וגם הדיירים - ככאלה שכבר ראו 9-10 עונות, ראו ראיונות עם דיירי עבר שלקחו קשה את החוויה ויודעים מה הבית הזה יכול לעשות ולהוציא מבן אדם אז ניסו לשמור על איזשהו גדר ביטחון. אי אפשר להעמיד פנים שאתה משהו שאתה לא עונה שלמה אבל בהחלט אפשר לעצור את עצמך ולא להתמסר לגמריי.
אני לא כל כך יודעת מה המסקנה שלי מזה. סתם היה עצוב לי לקרוא ולשמוע על שי חי.
בזמנו שקראתי את הכתבה איתו הוא תיאר שם כמה מקרים שקרו במהלך העונה שפשוט הזוי שבן אדם סוחב ככה 3-4 חודשים , וההפקה ממשיכה לשכנע אותו להישאר ולהישאר.
ברור לי למה ההפקה עשתה זאת - בכל זאת,עם הכיוון שהרוח נשבה אליו,בלעדיו העונה הייתה חסרת פואנטה. אבל עדיין , הזוי.
ולחשוב שאותה הדמות שבעצם הניעה והזיזה את כל העונה על גבה , הגבר הלכאורה חזק הזה שההפקה הרוויחה ממנו הרבה דיבור ועניין ואקשן ,בסופו של יום גם הוא חסר אונים אל מול הדבר הזה שנקרא כסף ורייטינג.
 
קראתי את תחילת הראיון באינטרנט

יורם זק פשוט שפל
לא עלה בדעתי שהוא תמך בסתר ברעיון של הבעיטה בקרטון ואחכ הפיל את זה על שי חי
פשוט שפל
&nbsp
 

גונריל

New member
מדהים כאילו כתבת את מחשבותיי


קראתי הבוקר מוקדם וזה כל כך העיק עליי ..
יצאתי עם זה לסידורים והנה בהפוגה קצרה קראתי מה שכתבת
אני מאוד מזדהה עם מה שכתבת מאוד! ממש נחצץ לי הלב לקרוא חלק מהדברים שעלו בראיון

כשאתפנה יותר אכתוב גם את תחושותיי
שנה טובה לך ניק יקרה
 

Yalush2

New member
לכל גולשי הפורום גמר חתימה טובה וצום קל למי שצם


 

shouldistay

Active member
למישהו יש מושג מה קורה עם התביעות נגד יורם זק/קשת?

קצת לא קשור, אבל בכל זאת מעניין.
אור סיונוב תבעה על מיליון ש"ח על "החזקה בתנאי עבדות" - למישהו יש מושג מה קרה עם זה??
והעיקר - למישהו יש מושג מה עם תביעת הענק של דנה רון נגד יורם זק וקשת? דיברו על זה המון ואז - כלום! היא תבעה על שניים וחצי מיליון ש"ח?
היה הסדר? מישהו יודע משהו?
למה התקשורת לא מדווחת על זה ועל המשפט אם מתנהל.
 

Shusha 77

New member
לכל חברי הפורום שנה טובה בריאות שמחות ונחת

שניפגש כאן עם חיוך בלי כעסים ומה זה משנה את מי אנחנו אוהבים יותר או פחות הם יחזרו לחייהם ועם הזמן נשכח אותם אבל אנחנו נשאר אנחנו.

 

רינה 157

Active member
גמר חתימה טובה לכול חברי הפורום הנפלא הזה וכמובן למנהלות

המקסימות!!!
 

GM1988

Well-known member
ראיתי עכשיו את הראיון של מריה במהלך הצילומים עם בועז

לפני כמה שבועות.
אז אני מבין שהם כבר היו פרודים באותו זמן אבל לא רצו לספק מידע למצלמות?
אפשר מעט לקרוא את זה מההבעות והתשובות של בועז במיוחד. של מריה פחות דווקא, כי היא הייתה יותר מעורבת בלהגיב באופן יותר מלא על השאלות.

אני חושב שבגדול רק הם יודעים מה קרה ביחסים שלהם ולמה דברים לא עבדו.
לפחות אני יכול להגיד על מריה שאותה כן ראיתי במהלך כמה חודשים על המסך, שמהמעט שסיפרה אפשר להבין שהרגישה לעתים בודדה, ולמרות שהיה שם חבר ברקע, הוא לא הצליח כנראה להכיל אותה בצורה שהייתה רוצה.
וכשדבר כזה קורה ביחסים, מאד קל להרגיש את ההבדל עם מישהו שכן גורם לך להרגיש שאתה חשוב לו ולא משנה מה, הוא פה כדי להיות אתך כשאתה מאד צריך את זה.

ממה שהסתכלתי באינסטגרם של בועז, הוא בחור ככ חמוד שלא פלא שהרבה מאד בנות נסחפות בביקורת שלהן על מריה, כי חושקות בבועז.
 
חייב להגיב על הנושא של שי חי.

קודם כל -
אני לא מבין,למה לעזאזל יורם זק אמר לשי חי לבעוט בקרטון? משהו פה מוזר לי,אני זוכר בוודאות שיורם זק סיפר שהוא היה בבית בלילה עם הילדים שלו וכששמע ששי חי בעט בקרטון הוא טס לנווה אילן ועשה את כל המאמצים לשכנע את שי חי להישאר.
הרי שי חי בעצמו יודע שהוא היה הכוכב של העונה ובלעדיו לא הייתה עונה,אז למה שיורם זק יעודד את שי חי לבעוט בקרטון ובכך לגרום לו לצאת מהבית? לא מובן העניין הזה.

קצת עצוב לשמוע את שי חי מתבטא ככה,אני לפחות שמח שזה מאחוריו ושהוא הכיר הרבה חברים מהיחידה ונשאר איתם בקשר עד היום.
אני זוכר שלפניי משהו כמו תשעה חודשים ראיתי אותו ואת תניה יוצאים מאותו סטנדאפ שאני וחברה שלי הלכנו אליו,ראיתי אותו מרחוק והבחנתי באדם מאוד.. איך אני אגיד את זה,מוזר.
הוא הלך עם תניה אל מחוץ לעולם כאילו מישהו רודף אחריו,אומנם הגיב בחייכנות כשמישהו מבקש ממנו סלפי אבל נראה לא שקט עם עצמו.
שהוא הלך עם תניה לקיוסק ממול מאוד רציתי ללכת ולהגיד לו שלום אבל נרתעתי,לא יודע למה.
בת זוגתי ידעה כמה אהבתי את שי חי בעונה שלו והיא בעצמה "גררה" אותי לשם,ניהלתי איתו אולי שיחה של דקה דקה וחצי,סה"כ התרשמתי שהוא דיי נעים הליכות,שאלתי אותו רק דבר אחד (חוסר בזמן וזה) , "היית עושה את זה שוב להיכנס לאח הגדול"? הוא הגיב לי בפרצוף מתוסכל של חוסר אונים,ואמר לי במין קול נאנח.. "ממש לא".

לא הבנתי עד לפניי כמה זמן למה הוא הגיב ככ
 

shouldistay

Active member
זה ששיחי חי אמר את זה לא הופך את זה לנכון

הוא רק אמר שנכנס לחדר "האח" (לרוב יורם זק לא שם בכלל, אלא "אחים" אחרים).
קשה לי להאמין שניוטו אותו לזה. ואמרו לו שזה "רעיון נפלא". אני זוכרת דווקא משהו אחר עם תני. שהיא סיפרה לו שהיא חלמה שהוא בועט בקרטון. לדעתי הוא עשה סלט והחלום של תני זה מה שהשפיע עליו.
בקיצור - אין דרך לדעת מה האמת.
 
למעלה