שרשור עדכונים,קישורים,תמונות ועוד....

nicknick28

New member
סיפור קצר לקראת העונה הקרבה ובאה של האח


לפני כמה זמן יצא לי לפגוש דיירת שהשתתפה באח הגדול באחת העונות האחרונות.
מדובר בדיירת שהובאה כנראה על תקן זאת "האמיתית" עם הביצים והפה הגדול שלא מפחדת, בסופו של יום היא שקעה לתככים ומזימות ,לא הייתה נחמדה או אהובה במיוחד ולא השאירה את החותם כשנראה רצתה להשאיר בתוכנית.
בעיני המתבונן כמובן ,יש כנראה כאלה שכן אהבו אותה, כאמור כל אחד מתחבר למי שהוא מתחבר, אך אני נותנת לעובדה שהודחה די מהר לאשר את מסקנותיי שהיא לא הייתה מהדיירות האהובות במיוחד.
באופן אישי, גם אני לא אהבתי אותה בכלל, היא התנגחה בדיירים אותם כן חיבבתי, זרקה עלבונות והשמצות ועצבן אותי לראות אותה על המסך. ומהלך הרוח בפה בפורום היא כנראה עצבנה עוד כמה אחרים.
ובכללי, מי שיצא לו לקרוא את הודעותיי בזמן שהעונה משודרת, אפשר להגיד שאני נכנסת לצפייה באח בצורה די אינטנסיבית , צופה באדיקות ,נקשרת לדיירים אהובים ומתעצבנת על המעצבנים. היא תפסה אצלי מקום של דמות ידועה לשמצה, חשבתי לעצמי איך אפשר להיות ככה נבזית.
&nbsp
אז נתקלתי בה לפני כמה שבועות, לא זיהיתי אותה בהתחלה, מעט השתנתה , השיער, הלבוש,המראה הכללי.
לא אכנס לכל הסיטואציה ,איך ובאיזה מסגרת זה קרה.
אציין רק שהיא הייתה מקסימה,מתוקה ונעימה....עזרה לי במה שהייתי צריכה והשאירה עליי רושם מאוד חיובי.
&nbsp
סה"כ שטויות, היא לא מכרה או חברה וכנראה לא דמות שאי פעם אתקל בה שוב, וכנראה שזה לא קריטי במיוחד בשביל מישהו אם היא באמת מעצבנת כמו שזכרתי אז או שהיא בעצם אדם נחמד מאוד.
&nbsp
חשבתי לעצמי, מעניין איך רואים בטלוויזיה משהו אחד והמציאות מפתיעה אותנו אחרת. מישהי שרק חשבתי שהיא מעצבנת,תככנית ונוראית והנה ....המישהי הזאת בעצם גרמה ליום שלי להיות ממש נחמד.
&nbsp
סתם תזכורת לעצמי, לא לקחת את התוכנית הזאת בצורה רצינית ודרמטית מדי.
לזכור שאחרי כל העונות הללו וכל ה200 דיירים אנחנו כבר אמורים לדעת שאף דייר שנכנס לשם הוא לא מושלם וגיבור ב100 אחוז, ובכולם יש קצת רוע,קצת טוב,קצת מניפולטיביות ותככנות,קצת אמפתיה וחמלה.
לזכור, שמדובר בתוכנית שנועלת אנשים ומנתקת אותם מכל מה שמכירים ואוהבים וברגעים השבירים ביותר שלהם מביאה אותם למצבי קצה ומפעילה עליהם מניפולציות.סביר להניח שכל אחד מאיתנו היה נופל שם במשהו. נכון נכון, הם נכנסים מרצונם החופשי ועם ידע מעונות קודמות על מהי התוכנית,אבל עדיין, אתה לא יודע מה זה עד שאתה לא שם באמת.
&nbsp
ולזכור שגם אותו דייר שבא לנו לזרוק עליו ביצים כנראה יכול להיות אדם נפלא ועוזר בסיטואציה אחרת. ולא כי הוא צבוע...כי הוא בן אדם ויש לו חלקים כאלה וכאלה.
&nbsp
אני לא באה להגיד פה תאהבו את כולם, גם את אלה שמעצבנים אתכם....אני לא יודעת בכלליות מה בא לי להגיד פה,סתם הרהור שרציתי לחלוק אתכם,שכל אחד ייקח או לא ייקח זאת לאן שבא לו.
&nbsp
דבר נוסף. נתקלתי בדייר אחר של האח בחדר כושר. (אציין שעצם זה שהלכתי לחדר כושר זה כבר אירוע). אין לי משהו מיוחד להגיד בנושא מעבר לזה שהוא היה חתיך בצורה בלתי רגילה

&nbsp
שבוע טוב לכולם
 

Yalush2

New member
שבוע טוב ניק ניק, תמיד נהנית לקרוא אותך


מענין מי זאת(;

אשתדל לזכור ולא לרדת על הדיירים יותר מידיי מקווה שאצליח.
 

nicknick28

New member
בכל זאת,לא נוותר על הכיף של לרדת על הדיירים

הרי לשם מה התכנסו לצפות בתכנית אם לא להיות סבתות רכלניות, זאת ההנאה של רובנו והדיירים באדיבותם נידבו את גופם למדע עבור ההנאה הזאת שלנו... לא נקפוץ על המציאה?
&nbsp
מה שאני מקווה שזה פשוט טיפה יזכיר לי...באותם הרגעים שזה יגלוש מרק לרדת על הדיירים לכיוון של לבזות ולהשפיל אותם ולתייגם בשלל שמות וכינויים, שהמחשבה הזאת קצת תאזן את השיח
 

מרגוליקו

Well-known member
גם אני תמיד אוהבת לקרוא אותך ניק ניק

וגם אני תמהה למה את לא מספרת את מי פגשת? אני חושבת שאני מנחשת. אם תספרי לנו מי זאת אז אני אספר לך את מי אני פגשתי מהאח הגדול. מישהי שרובנו לא אהבנו. גם אני לא.....
 

nicknick28

New member
סתם כי נראה לי פחות רלוונטי מי זאת בדיוק

הפואנטה זה לא מי היא, זה פשוט הסיטואציה של לפגוש דמות ולגלות שהיא שונה וקצת שוברת סטיגמות .

אבל בעיקר בגלל שאני אוהבת לשמור על האנונימיות ברשת.... ואם אספר מי ומה זה כבר יחשוף יותר מדי פרטים והקשרים לגביי....לא משהו שקשור אליה .
 

יהודי31

New member
שקוף שזאת אור סניונוב..

שהוציאה ספר (מופץ באינטרנט) מרתק על מאחורי הקלעים של האח הגדול..
 

nicknick28

New member
במקרה זאת לא אור...

..אבל התבנית הזאת לגמרי הייתה יכולה להתאים גם לה , בהקשר למה שחשבתי עליה בזמן שידור העונה ואיך הדברים נראים אחרי קצת זמן בעין פרופורציונאלית.

עונת שי חי הייתה מאוד אינטנסיבית... ואור לגמרי קיבלה את התואר ההפוך מחביבת הקהל, בגלל עצמה ובגלל שי חי אבל הרבה בגלל מה שההפקה ניסתה לייצר שם באווירה.

אני לא יודעת מה מצבה עם שי חי כיום...מתארת לעצמי שנתק ושום כלום,והם לא מעניינים אחד את השני. אבל עליי לציין שמאוד שמחתי לשמוע ששי וכמה מאוייביו המושבעים בתכנית -ברק,דודו,עומרי... ליבנו עניינים ועשו מעין סולחה. נכון,חברים הם כנראה לא יהיו אבל זה לא החלק הרלוונטי פה. מה שאהבתי זה שרובם הבינו וגם שי חי שהתוכנית לקחה לכולם את הפרופורציות ושסה"כ הם לא כאלה נוראים.
 

מרגוליקו

Well-known member
לדעתי זאת

אורטל בן דיין מי שפגשת...
אבל אם הזכרתם את המכשפה, אז אני אגלה לכם, שאני פגשתי אותה במציאות, והיא מגעילה גם במציאות, צדקנית ומתחסדת....
 

Yalush2

New member
אביחי ומעיין יגיעו ביום שישי לראיון משותף אצל אופירה&ברקו

https://www.mako.co.il/entertainmen...261006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=769885919
ביום ו' הקרוב השניים יגיעו לראיון משותף בתכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בקשת 12. ממש כמו עם הקמפיין, אשכנזי ואוחנה שקלו את ההצעה במשותף, ואחרי התלבטות קצרה החליטו שהם מוכנים להגיע לשיחה משותפת. הסבלנות משתלמת ? או שלא
&nbsp
&nbsp
 

nicknick28

New member
משמח לשמוע שחזרו


התבאסתי בשבילם כששמעתי שנפרדו,אהבתי לצפות בזוגיות שלהם בתכנית על כל רכבת ההרים שבה התנהלה.
נכון זה לא היה מושלם, לכל אחד מהם היו את התסביכים שלו אבל אהבתי לראות בסופו של יום את הקשר וההבנה שלהם אחד את השני ששרדו מעל כל התככים,הריכולים והניסיונות להפריד.
&nbsp
נחרט בזכרוני במיוחד היום בו חזרו המודחים הישנים והייתה התנפלות המונית על אביחי, והנסיונות הבלתי פוסקים שלהם לשכנע את מעיין לעזוב אותו. הוקסמתי מכמה שזה רק איחד אותם יותר והראה שהקשר הזה יותר חזק ממה שהיה נדמה - שזה יותר מסתם אביחי רודף אחרי מעיין והיא לא שמה עליו.
&nbsp
אני מתארת לעצמי שטוב שהייתה להם קצת הפוגה. כנראה הגיעו מים עד נפש והיה להם יותר מדי לחץ ואינטנסיביות . יותר בריא להיכנס לקשר ממקום שבו יש לך קצת אוויר ועצמאות ולא כי נסחפת בזרם של המתבקש מאליו,שבגלל שהייתם בתכנית ישר צריך להמשיך ביחד.
אין לדעת לאן זה יילך אם הנסיון השני יצליח או שיוביל להבנה של פרדה .(מקווה בשבילם שחתונה
).
נותר לי רק לאחל שיצליחו ושהאהבה תפרח
 

Yalush2

New member
מה דעתכם על קובי מחט ויעל בר זוהר כמנחים לאח הגדול?

סתם רעיון
 

שרי48

Active member
יאלוש, קובי מחט מקסים, אני בעדו לגמרי.

הערב, גבר המירוץ למיליון הוא היה עם שי לי שינדלר ואני חושבת שזו היתה הנחיה מאד זורמת, ולכן קובי מחט ושי לי שינדלר ניראים לי אחלה מנחים לאח הגדול, יותר מאשר קובי מחט יעל בר זוהר. ואולי זו רק אני.
 

Yalush2

New member
תכלס מי שהכי מתאימה לדעתי היא ניבר מדר אבל הם בחיים לא

יצליחו להביא אותה.
 
למעלה