שרשור עדכונים קישורים תמונות ועוד...

רואהכל

New member
יש מונדיאל שמתחיל 14.6.18

אז זה קצת בעייתי באפריל..
מאוד תמוה שלא עלו עם העונה ברשת..
מה קורה שם ברשת?? מוזר..
 

רואהכל

New member
כן.. אבל בכל זאת עונה ראשונה ברשת

ציפיתי שיעלו עכשיו. מה גם שעבר יותר מדי זמן מהעונה האחרונה
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
כבר הייתה עונה עם מונדיאל במקביל

אממ עונה 4 אם אני לא טועה..
 

Yalush2

New member
“לא באמת מבינה מה התפספס. זה עצוב“ חצי שנה אחרי הפרידה

מעמרי בן נתן קסניה טרנטול שבורת לב.
המפגש המתוקשר ביניהם בסוף השבוע האחרון רק הציף מחדש את הרגשות. בשיחה כנה ראשונה על הפרידה היא מגלה שלמרות שהיא לא ממש יודעת מה קרה שם, היא לא מתכננת לחזור על אותן הטעויות: "גבר עם כסף זה לא דבר רע. אני מחפשת גבר אמיתי שיידע להכיל אותי כתבה במאקו: http://www.mako.co.il/entertainment...Ch=7d61bdd9ccbc4310&pId=1471243973&Partner=mw

ציטטות נבחרות:קסניה ממשיכה לדבוק בנוקשות בדף המסרים. "החלטנו יחד, פה אחד, לסיים את הקשר", היא אומרת היום, חצי שנה אחרי הפרידה, "ועדיין אני לא יודעת למה. אני יודעת למה אני לא יכולתי להיות שם, אבל עד היום אני לא יודעת למה הוא לא יכל. אני לא באמת מבינה מה התפספס. זה מאוד עצוב".

איך היה לפגוש אותו בסוף השבוע ביום ההולדת של דודו כהן? כתבו שאתם חוזרים.
"עמרי היה בארוע חמש דקות וכולם עשו מזה סצנה שלמה. בסך הכל נפגשנו, לא קרה כלום, יש בינינו פרגון וידידות טובה וזה הכל. זה נכון שכמה ימים אחר כך הוא בא אליי לקחת את הכלבה שלנו לכמה ימים, לעשות לשניהם טוב, אבל זה לא אומר כלום".

אתם במשמורת משותפת על הכלבה?
"לא, זה היה חד פעמי. אנחנו לא ילדים ולא בערוץ ויוה פלטינה, צריך לדעת לשחרר את הדברים מהעבר וזו הדרך, לחיות בשלום עם הכל. היינו ביחד, הוא היה ארוס שלי אבל זה היה, וכל אחד המשיך בדרכו, וזהו".

עמרי טען בבלוג שלו במאקו שהוא זה שיזם את הפרידה.
"בסדר", היא אומרת, עוטה על פניה הבעה שמשלבת, כנראה, ציניות, בוז ואכזבה.

הקשר לא העצים אותך?
"ויתרתי על תחביבים, הייתי פחות עם חברים שלי ויותר עם שלו. זו תופעה אצל כל אישה, היא רוצה למצוא חן בעיני הגבר אז היא תנסה לעצב את עצמה בדיוק לפי המידות שלו. אבל אז היא תבין שאם הוא לא יקבל אותה כמו שהיא, זה לא יעבוד. בזוגיות צריך עבודת צוות, בלי זה אין כלום".

בפברואר עמרי הציע לך נישואים מול מצלמות ברחבת הכותל, זה היה זיוף? יחסי ציבור?
"אני יודעת שההצעה הייתה בלב שלם אבל אני לא יודעת לענות לך על זה. הלוואי והייתה לי את התשובה".

אולי תסבירי לנו סוף סוף מה היה עם ישראל אור, איש העסקים והאקס של טיטי?
"כולם ראו שאנחנו מבלים ויוצאים יחד, אז מה זה משנה מה אני אגיד? אנחנו חברים מאוד טובים, יש בינינו קשר חברי שהתנהל בצורה קצת אחרת. אם יהיה ביננו משהו, אני אודיע לכם ראשונים. אני לא יוצאת לדייטים ובחיים לא היה לי סטוץ, גם לא מכירים לי כל כך הרבה כמו שאולי חושבים. מי שרוצה להכיר אותי צריך למצוא את הדרך".

למי שמעוניין בכתבה המלאה יכול להיכנס למאקו בקישור לכתבה למעלה
 

Yalush2

New member
האח הגדול או האחות הגדולה vip בריטניה ״עונת הנשים״

העונה החדשה של האח הגדול סלבס בריטניה Celebrity Big Brother 2018 או בקיצור CBB התחילה. למי שזה מעניין אותו וממש ממש מתגעגע לאח הגדול שלנו שיגיע באיזור מרס השנה יש לקוות.
בערב הפתיחה נכנסו לבית רק בנות! כנראה לכבוד זה שהוליווד התעוררה סוף סוף והבינה שהטרדות מיניות זה נו נו, או משהו כזה ולבנות מגיע לקבל סכומים שווים לבנים, בוקר טוב! (או צביעות יפה שתהיה לכם! כי זה לא ממש קורה עדיין לפחות החלק השני של המשפט ובארץ גם החלק הראשון של המשפט לא ממש קורה)
בקיצור רק בנות בבית האח הגדול השנה? לא ממש בערב השני נכנסים גם הבנים.
בין הבנות נמצאת החברה הטובה של קלואי קרדשיאן מליקה משהו… הכי מוכרת זאת אומרת היחידה שמוכרת לי ועוד כמה דוגמניות (איצ׳) (כנראה שבבריטניה ככה נראות דוגמניות ) וכמה נשים מבוגרות שהחליטו שאת שנת 2018 יהיה מושלם להתחיל בבית האח הגדול.
&nbsp
הבנים שיכנסו היום בערב זה עדיין לא קרה אז לפי ההימורים כל מיני יוצאי ריאליטי ויוצא להקת בנים אחת משנות ה90 בויזון שיין לינץ׳ ' שכבר הודיע בעבר שבלילות של ירח מלא נכנס בו דיבוק ( לא צוחקת) כתבה מוואלה בנושא:https://news.walla.co.il/item/32195
מצורף וידאו של הלהקה.
&nbsp
קישור לתוכנית הראשונה:https://youtube.com/watch?v=W0plE7MUo8E
אחריה יש עוד שתי תוכניות שמקבצות את הקטעים שהיו ביומיים שחלפו מאז שהחלה התוכנית כאמור היום הולכת להיות משודרת התוכנית שבה הבנים יכנסו בכל יום יש מקבץ של מה שקרה.

 

GM1988

Well-known member
רק עכשיו ירד לי האסימון שכבר ינואר ולא התחילה עונה חדשה

איזה קטע... אם זה המצב אז כנראה שזה יעלה רק בדצמבר הבא.
המוזר זה שהיה מישהו שכתב פה שכבר היה באודישן לתכנית לפני חודשיים, אז איך זה שעושים מיונים ובסוף אין תכנית?

טוב זה אומר שאולי יש סיכוי שעוד יזמנו אותי לאודישן חח
אני באמת תוהה אם הם עד כדי כך לא אהבו את הטופס ששלחתי להם
 

Yalush2

New member
הצופים החליטו ובר רפאלי לא תנחה את האח הגדול!


על פי יודעי דבר, הפקת "האח הגדול" החליטה לערוך לאחרונה סקרים בקרב צופי טלוויזיה בישראל, שמציינים מספר מועמדים לתפקיד ההנחיה - כאשר שמה של האמא לשתיים לא מופיע בהם. "בהפקה שואפים לזוג שייכנס לנעליהם של ארז וקורין", סיפרו, "לכן פנו מלכתחילה לאסי עזר ורותם סלע, שממש שקלו ללכת על התפקיד". כן, ממש כמו שגיליתם בפרסום של וואלה! סלבס.
&nbsp
"הפנייה לאסי ורותם גרמה לכעס מצדה של רפאלי, שמראש לא היתה מוכנה להתחייב לעבוד ארבעה ערבים בשבוע בשכר שהוצע לה עבור הפרויקט", הסבירו גורמים המעורים בדברים. לדבריהם, הדוגמנית, שמחויבת לרשת בחוזה עד לסיום 2018, ככל הנראה הבינה שמדובר בתפקיד הרבה יותר תובעני מאשר חשבה מלכתחילה, לכן לא הסכימה לתנאים שהוצעו לה כמנחת הריאליטי הפופולרי, שבו לקחה חלק כאורחת בעבר
&nbsp
הדוגמנית, שתרגלה את יכולת ההנחיה שלה במסגרת ריאליטי כשרונות של רשת, "אקס פקטור", ניהלה משא ומתן לגבי תפקיד מנחת "האח הגדול" מול גורמים בערוץ שישדר את התככים, המזימות והמשימות בבית החל מהעונה הבאה. בחודש ספטמבר אף פרסמה באינסטגרם את לוגו התכנית, מהלך שכנראה היה אמור לזרז את החלטת הפקת התכנית לקחת את רפאלי כמי שתוביל את התכנית המתחדשת - אך לווואלה! סלבס נודע שהחליטו למחוק את שמה של בר מרשימת המתאימים לתפקיד, בגלל מגוון סיבות שקשורות בהפקה ובכוכבת, שעל פי השמועות קרובה לפיצוץ של ממש עם רשת.
&nbsp
מה היא כן תעשה עבור הערוץ (שמעולם לא אישר שבאמת קיבלה את תפקיד מנחת "האח הגדול"), עד תום חוזה הטאלנט שלה? תככב בסדרת דרמה חדשה, שתשודר ברשת ואליה התחייבה מראש. לטענת המקורבים, אם תרצה לעבוד עבור ערוץ 13 לאחר סיום החוזה, תקבל שכר עבור כל פרויקט בנפרד ולא במסגרת חוזה כללי.
&nbsp
"רפאלי פשוט התמרמרה על זמן המסך המצומצם שהיא מקבלת העונה ב'אקס פקטור' וטענה שעורכים אותה לא מספיק טוב בתכנית", סיפר גורם המעורה בפרטים, "מספרים שהיא התנהגה בצורה לא נעימה להפקה של התכנית, אבל זה מוזר כי זו לא העונה הראשונה שלהם יחד". נשמע הכי רפא... לא. כתבה מתוך וואלה סלבס
https://celebs.walla.co.il/item/3125050
&nbsp
 
למעלה