שרשור עדכונים,קישורים ושאר ירקות

nicknick28

New member
אני לא רואה את זה כמשהו צפוי או "מפתיע
"

אני לא הייתי מאלו שעמרי או קסניה עניינו אותם בתכנית והרומן שלהם במיוחד היה נראה לי כל כך אנמי ולא מעניין . גם כשהסתיימה התוכנית הייתי מאוד צינית ולא האמנתי להם ,תיארתי לעצמי שיפרדו ברגע. שהם סתם נשארים קצת ביחד בשביל הגל של היציאה מהתוכנית והפרסום שזה יכול לתת להם.
&nbsp
אבל להגיד שהפרידה שלהם עכשיו צפויה וברורה וידועה מראש?
&nbsp
אני חייבת להודות, לי אישית אחרי תקופה מסויימת,הם פשוט היו נראים לי זוג רגיל ומאוהב שלא עושה הצגות בשביל אף אחד. הם היו נראים רגועים ומחוייכים ,היו עסוקים כל אחד בקריירה שלו, לא עלו לכותרות עם פרובוקציות או אייטמים מיוחדים ,עברו לגור ביחד והתארסו והיה נדמה שפשוט חיים את החיים שלהם.
&nbsp
נכון שיש הרבה זוגות שעושים הצגות למען הפרסום, או שפשוט מתחילים מערכת יחסים מאולצת כי היו ביחד בבית האח וצריך לנסות בחוץ. אבל עד איפה ההצגה? בן אדם יכול לגרור משהו חודש ,חודשיים,שלושה.... אבל שנה וחצי,מגורים משותפים ואירוסים? כנראה משהו שם כן עבד בזוגיות.
&nbsp
לא יודעת מה היה איתם בהתחלה אחרי שיצאו מהבית, אם פשוט זרם או שההתחלה הייתה סתם עבור המצלמות ולאט לאט נוצרה שם מערכת יחסים אמיתית.
&nbsp
אבל נראה לי שהגיע שלב שהם הפסיקו להיות זוג פליטי האח בדינמיקה ביניהם ופשוט היו זוג רגיל ומאוהב ונפרדו כמו כל זוג רגיל אחר שנתקל בקשיים.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

מרגוליקו

Well-known member
תראי ניק ניק

לי הרגיש מההתחלה שאין שם כלום, גם בבית האח וגם אחר כך. בכל הכתבות והאייטמים שראיתי, לא שוכנעתי שהם זוג או שקיימת שם אהבה, התמונות היו אנמיות ולא עבר כלום ושום דבר שמראה על אהבה.. אני חושבת שהם "היו" יחד בגלל עצת הסוכנים שלהם כדי לקבל קמפיינים והצעות שונות, כי " זוגיות " תמיד מוכרת ומושכת קהל. גם לגבי השנתיים שכביכול היו יחד - מישהו באמת יודע אם גרו ביחד באמת, או רק עשו יחסי ציבור כדי להתקדם,
ואני מפעם לפעם תהיתי, מתי הם יפסיקו עם ההצגה המטופשת והלא מהימנה של זוגיות, ולכן כשהודיעו שהם נפרדו ממש לא התפלאתי והבנתי שנמאס להם להעמיד פנים.
יתרה מזו וזו רק תחושת בטן שלי, ולא משהו שאני יודעת בודאות, וזה שעומרי לא סגור על עצמו מבחינה מינית ואני תוהה לפעמים אם הוא בכלל בקטע של בנות....
 

GM1988

Well-known member
לא חושב שהוא גיי

אבל לא נראה לי שהוא סגור על עצמו באופן כללי.
 

רותי167

Well-known member
האמת היא שהופתעתי,הייתי משוכנעת שיתחתנו. אולי....קיבלה שכל.

 
למעלה