יש לי אובייקט ששמו שני

יש לי אובייקט ששמו שני

שני היא בת מזל דלי ממש כמוני . במזל זה יש הרבה מאוד אנשים חכמים פילוסופים, מדענים ואנשי רוח כמו שפינוזה, ניוטון, וגם אלברט איינשטיין.
משבה מהירה ותיכנון של צעדים הרבה קדימה מאלה שעומדים מולם.
סוג של גאונות. אבל יש ילידי המזל שלא מבינים את איכות הכח שבראשם ומנסים לפעול מעבר לכוחם. דוגמא לאדם כזה לפי הבנתי הוא אהוד ברק שידע להתנהל קצין בצה\ל 0אחד המעוטרים ביותר9. אבל כראש ממשלה הגאונות שלו הרסה אותו כשניסה להפעיל אותה כלפי הפלסטינים והציע להם את ההכל וגם אז מעבר לגרימת נזק לא השיג דבר וסולק מתפקידו בתקופה הקצרה ביותר לכהונתו, שמה וחצי.
שני הצליחה להיות בלתי נסברת ע"י הדיירים אבל בחוכמתה הצליחה להוליך את דן להיות לחבר. אבל בדרך ההרסנית כלפי עצמה בהתנהלות כלפיו זרק אותה.
אך היא לא נכנעה וניסתה להחזירו שוב בצורה חולנית תוך ניסיונה להשפיעה על מחשבתו בצורה של שטיפת מוח.
שני משתמשת בשיטה ידועה של דיבורים ומסרים חוזרים על עצמם כמו את עניין החרם וברוו כי חזרה סיזיפית שכזאת תופת את הציבור ממש כמו שביבי חוזר על המנטרה של "אירן". זאת גם שיטה של מפלגות מסויימות שבמקום לפרסם מצע הם בוחרים סיסמאות בודדות שחוזרות על עצמם.
לטעמי היא נכשלה לחלוטין כאשר השותף שלה לדרך (ששנא אותה) הודח מהבית והכוונה היא לשם.
שני באה מבית בורגני ונחשב לאליתה. אביה הוא רואה חשבון ואביה החורג הוא מנכ"ל מימון ישיר שנותנים הלוואות תמורת ריבית לא קטנה וגורמים בין השאר להתדרדרות אנשים שלא יכולים לעמוד בהחזרים לאורך זמן. ועכשיו תחשבו על קשר שלה לשם\ לאימו (נפגשה עם ערפת ומנהלת את תנועת צל"ם באה"ב) או אביו עו"ד בורדוגו שיוצא כנגד האליתות במדינה.
לאחר ששם הודח, הודיעה שני שהיא לוקחת על עצמה את האחריות על הקבוצה שלה. עדן הבינה ואמרה להנדל שהוא היחיד איתה.
ג'ודי שנכנסה כהורסת זוגות היתה חייבת להתחבר לשני לאחר שנכשלה. וכניראה תעוף בהדחה הקרובה עם עומר שיפרד משני.
ואז אלוהים ישמור ואני מקווה שהוריה של שני יוציאו אותה מהבית. כי גאון שנכשל יכול לאבד את הראש.
 
למעלה