לינור מגיעה להתארח בפורום

aviril11

New member
היי לינור כתבתי כבר למעלה אתמול שזה לא מובן מאליו שמקבלים ..

פה דייר בסבר פנים יפות עם פירגון ואהבה כפי שאת מקבלת ...את רשאית בהחלט לטפוח לעצמך על השכם ..
ולאמר בגאווה " וואו יש בי משהו
" תאמיני לי שאילו אליאב או צחי או אחי או נופר או שונטל אב"ד ובעיקר הזוכה הגדולה טל גלבוע ,
(אינני מסוגל לומר טל בלבד ואני חייב להוסיף את הגלבוע) היו מתארחים פה ,הם היו יוצאים מכאן בשן ועין עם טרואמה ארוכת טווח .
..אבל מה ? אני בטוח שהם נכנסים לכאן כאנונומים והם מבינים שאין להם מה לחפש פה והם לא יעיזו להתארח כאן , אלא באמצעות שליחים.
 
לינור את מהממת, יפה, ומקסימה

כל כך רגישה מרוב שאת יפה רק קינאו בך, היה כיף לראות אותם על המסך בהצלחה
 

צרצרה1

New member
לינור בבקשה בבקשה תמשיכי ללבוש את בגד הים השחור

כי גם את הכי פצצה שיש בבגד הים המדהים הזה, עם הגוף המדהים שלך,
ותהיי גאה בגוף הזה שאלוהים והורייך הורישו לך אותו,
גם במיוחד כי זה מוציא את העיניים לחלאות המין האנושי, לקנאיות נופר וטל המכוערות ולעלובים שבחיים לא יזכו לאישה כמוך: אחי ואליאב .
תצליחי בכל אשר תעשי,
ותמיד תזכרי לטובה שלא היית בחבורת הזבל, שבחרת להתנתק מיצורי הגועל הבזויים,
ששמרת על אישיותך ואנושיותך -
כי עדיף לבד מאשר להיות חלק מחרא.
את קלאסה, ואף אחד לא יקח ממך את זה!
 

סטילהוק

New member
לינור אהבתי אותך מאוד וסימסתי לך המון כי כל הזמן היית מועמדת

לינור את היית המתמודדת הכי אהובה עלי העונה ואהבתי מאוד את הדרך שלך, את התרבות שלך, את ההתנהגות שלך, את הסובלנות שלך את היופי הפנימי והחיצוני שלך. כמו שאמר לך אלדד בסרטון התיעודי שעשה לך, היופי האמיתי שלך הוא היופי הפנימי. וחבל שצופי ערוץ 2 לא זכו לראות אותו, כי בקושי הראו אותך בפרקים ששודרו בערוץ 2, ורק מי שצפה בערוץ 26 ובשידורים החיים באפליקציה ובאינטרנט, זכה להכיר אותך באמת ולסמס לך כדי שתישארי בבית ולא תודחי. ואני מאוד שמח שזכיתי להיות אחד מאלה שצפו בידורים החיים ובאמת הכירו אותך. ולכן גם וסימסתי לך המון, כי כל הזמן היית מועמדת בגלל העליהום שעשו עלייך מאחורי גבך את אפילו לא היית מודעת אליו. וגם בשידורים בערוץ 2 הסתירו אותו מהצופים שגם לא היו מודעים אליו.

אבל אהבתי שלמרות שעשו עלייך עליהום מגעיל מאחורי גבך, ולפעמים זה גם היה בפנייך, ולמרות שהיית מועמדת להדחה כל הזמן, מצאת לנכון לתמוך באחרים, לעודד ולפרגן לכולם. שמרת על כל חוקי הבית ולא עשית קנסות, ולמרות זאת כשהגיע התקציב כולם ירדו עליך שאיך מעזה לקחת בשר, וזאת למרות שחלק מהתקציב שלך נתת למעשנים שאף אחד מהם לא העריך את זה וטינפו עלייך חופשי מאחורי גבך. כך שממש עצבן אותי שטל קראה לך אגואיסטית וטענה בפנייך שאת לא מתחשבת באף אחד חוץ מעצמך. אם הייתי שם באותו רגע תאמיני לי שהיא היתה חוטפת ממני סטירה מצלצלת, וממש לא היה איכפת לי שיוציאו אותי מהבית בגלל זה. כי מה שהיא אמרה לך ועשתה לך ממש לא הגיע לך.

גם מאוד אהבתי את הכישרון היצירתי שלך, שבא לכדי ביטוי גם באיפור שלך למיקי גם בציור ובפיסול שלך בשבוע הגמר. שתדעי שיש לך ידיים מאוד יצירתיות ויש לך כישרון אומנותי מאוד גבוה. גם כשאיפרת את עצמך בעצמך נראית הכי טוב, לעומת למשל מתי שמיקי איפר אותך כמו דראג קווין בתחרות שנערכה בין הקבוצות על עריכת החתונה. מאוד לא אהבתי את האיפור המוגזם והמוקצן עד כדי וולגרי שהוא עשה לך, וממש התפללתי שההפקה תיקח ממנו כבר את ערכת האיפור שהביאו לו כדי שתחזרי להתאפר בעצמך, כי שאת מתאפרת לבד בעצמך לינור את נראית הכי טוב. ואל תתני לאף אחד לשקר שלא ככה.

בכתבה שהתפרסמה עלייך בתחילת העונה וגם בבלוג שאמא שלך פתחה ברשת, היה כתוב שבזמנך הפנוי בין שתי העבודות שלך בארה"ב את מתנדבת בארגונים הומניטריים למען קשישים ונתמכי סעד בקהילה היהודית, וגם היה תוב שאת פעילה בארגונים פרו-ישראלים שמטרתם גיוס כספים לחיזוק חוסנה הלאומי של מדינת ישראל, שבמסגרתם אף השתתפת, וראינו גם תמונות, בהפגנות פרו-ישראליות ויצאת נגד הפגנות אנטי-ישראליות. אמא שלך גם כתבה בבלוג שהיא פתחה שגם שכנעת הרבה יהודים לעלות ארצה, והם עלו בזכותך. כך שהייתי שמח אם היית מפרטת על כך יותר, כי בבית האח הגדול כמעט ולא דיברת על זה, מלבד פעמים ספורות עם מרטין ומיקי, וגם אז לא ממש דיברת על זה בהרחבה ולא פירטת, למשל באיזה ארגונים התנדבת? מה עשית במסגרת התנדבותך? כמה זמן זה נמשך? והאם את עדיין פעילה בארגונים הללו?

גם כשאלדד שאל אותך בראיון איתך במה את הכי גאה שעשית בחייך? השבת לו שיש הרבה דברים שעשית בחייך ואת גאה בהם, אך מכיוון שאני לא אוהבת לטפוח לעצמי על השכם, בוא נסתפק בזה שהפסקתי לעשן. ואני ממש חושב שעשית טעות גדולה, כי עד שניתנה לך הזדמנות לדבר על כל הפעילות ההתנדבותית שלך ולעשות לצופים הכרה איתה בכדי שיכירו אותך יותר לעומק, ויתרת על ההזדמנות הנדירה הזאת, ואני באמת מתקשה להבין למה. מה גרם לך לוותר על ההזדמנות לספר על כל הדברים החשובים שעשית ואת עושה בחייך? כל אחד אחר במקומך אם היתה ניתנת לו כזאת הזדמנות בחיים לא היה מוותר עליה והיה חוטף אותה בשתי ידיים ומספר הכל. אולי אפילו היית זוכה בגמר אם לא היית מוותרת על ההזדמנות הזאת שניתנה לך באותו ראיון אישי עם אלדד, ואולי גם אלדד היה מעריך אותך הרבה יותר ממה שהוא העריך אותך קודם לכן ורואה בך יותר מעוד בחורה יפה שכל הזמן מתעסקת ביופי ובטיפוח של עצמה, כמו שהוא אמר למרטין עלייך בשיחה שלו איתה בנסט אחרי הריב שלך ושל מיקי עם מרטין שהלכה לספר עליו לאלדד. אך אחרי הדחתו של מיקי באותו שבוע השלמתן ומרטין באה וחיבקה אותך ואמרה לך שאת לא לבד ושהיא ואלדד איתך.

שמתי לב שכבר ספרו לך על ההסתה והעליהום של אליאב שכולנו פה קראנו לו הנחש, בגלל שהוא באמת היה נחש מתחת לקש וגם דיבר כמו נחש בלחישות ובקודים שהיה צרי כתוביות שהוא מדבר בשביל הבין מה הוא אומר. גם על אחי ששנא אותך שנאה אובססיבית והעמיד אותך להדחה בכל שבוע מהשבוע הראשון, בטענה שהוא לא סובל אותך כי את לא מזוייפת ולא אמיתית, שמתי לב שכבר ספרו לך, וגם על טל נופר ודנית ששנאו אותך בגלל שטיפת המוח של אליאב עלייך וטינפו עלייך חופשי מאחורי גבך, גם ביום הולדת שלך, שלא לדבר על הקטע באמבטיה של טל בעידודה והשתתפותה החלקית של נופר את כבר יודעת. גם על עינב שבתחלה דווקא כן אהבה אותך והתחברה אלייך, אך אז הגיע שטיפת המוח שעשו לה אליאב אחי וצחי בפינת העישון שהצליחו לבסוף להסית גם אותה נגדך, והכניסו לה בראש שאת יושבת איתה בפינת המעשנים בשביל להקשיב לשיחות שלהם ולהעביר מידע למרטין ואלדד, ואז הגיעה הבדיחה שהם עשו על חשבונך שטל גם היא לקחה חלק בה, אך כתוצאה ממנה בסוף באמת רבה עם אליאב וגם טינפה עליו ונסתה להסית נגדו את דנית ואחי, אך אז השלימה איתו ממש בדקה התשעים רגע לפני ההעמדה להדחה, בכדי שלא יעמיד אותה להדחה, וכך שוב התחמקה מלעמוד להדחה כמו כל שבוע בחודשיים האחרונים שלכם בבית האח הגדול.

אך מה שאת לא יודעת ולא בטוח שספרו לך, כי עברתי על כל השרשור ולא ראיתי שמישהו כאן כתב לך על זה, זו אורטל גושן הסכסכנית הצבועה הלקקנית וכפויית הטובה, שקבלת אותה ראשונה באהבה ובידיים פתוחות, והיא לעומת זאת קראה לך מתלקקת וגרמה לך לבכות. אבל זה עוד כלום לעומת מה שהיא עשתה מאחורי הגב שלך. נתחיל מזה שהיא נסתה הסית את כל הקבוצה שלך נגדך, ובשיחה שלה עם מרטין ואלדד בחדר השירות הסיתה את אלדד שגם הוא קרא לך מתלקקת בגללה. ומאז לא יודע אם שמת לב, היא נדחפה תמיד בינך לבין מרטין אלד ומיקי, ונסתה בכוח להוציא אותך מהקבוצה ולתפוס את מקומך בקבוצה באמצעות אין ספור ליקוקים, כשהיא כל הזמן חוזרת ואומרת להם שהיא לא סובלת אותך ואת לקקנית, בזמן שדווקא היא במקביל ליקקה גם לאליאב, אחי, צחי, נופר, עינב ודנית. וככה אף אחד לא העמיד אותה להדחה, עד שהגיעה אותה הדחה כפולה שכל הדיירים היו מועמדים והקהל הדיח אותה ראשונה מהבית. ועוד באיזו הדחה, בדיוק כמו שהגיע לסכסכנית הרעה והקנאית הזאת על כל מה שהיא עשתה לך ועל הניסיון להסית את כל הקבוצה שלך נגדך ולתפוס בה את מקומך. וזה גם כמעט הצליח לה אם לא היתה מודחת, כי צדקת לגבי אלדד, הוא לא היה חבר אמיתי שלך והעדיף את דנית אחי ואורטל גושן על פנייך. אז נכו שהוא לא העמיד אותך מעולם להדחה ולא היה האוייב שלך בבית כפי שהבנת לבדך, אבל אני בטוח שאם אלדד היה צריך לבחור בינך לבין אורטל גושן שליקקה לו בלי סוף מהרגע שנכנסה לבית בפעם השנייה, את מי מכן להעמיד להדחה, הוא היה מעמיד אותך ולא אותה. כך שאת צדקת כשאמרת למרטין אחרי שנפגעת ממנו שאת פגועה ומאוכזבת מאלדד ולא סומכת על אלדד שיהיה לצידך ברגע האמת. אז נכון שבשבועיים האחרונים שלכם בבית קצת התקרבתם, בעיקר אחרי שאורטל גושן הודחה, אלד רב עם טל בגלל ששמה אוו טווס, ולא היו לו יותר את הקשרים עם דנית ואחי. ובשבוע הגמר נראה היה לרגע אפילו נדמה כאילו חזרתם להיות חברים כמו שהייתם בתחילת העונה, אך בסופו של דבר ניתן היה להבחין במשקעים שעברו ביניכם המהלך העונה, ושאתם לא ממש מתחברים, הוא בגלל החשש מקארין וההסתה שעבר עלייך מצידה של אורטל גושן ושאר הדיירים, ואת בגלל שאידת את האמון שלך בו שהיה לך בתחילת העונה. וחבל, כי אני חושב שאת ואלדד הייתם כולים להיות החברים הכי טובים העונה, אפיו יותר ממה שאלדד היה עם קארין או עם מרטין. ואני לא מדבר איתך על קטע רומנטי, כי אני לא מאלה שמאמינים ששר רומנטי אמיתי ולא אינטרסנטי יכול להיווצר בבית האח הגדול. עובדה שאף זוג שהכיר באח הגדול לא שרד את הזוגיות בחוץ.

מאחל רק טוב לינור, המון בריאות, אושר ועושר, אהבה ושתהיה לך המון הצלחה בהמשך הדרך.


וכמובן שנה טובה ו
לך ולמשפחתך.
 

marillion

New member
לינור...

כאבא לבנות כבר גדולות,אחרי צבא,כולי תקווה שלכל בנות ישראל יהיה
השילוב המנצח הזה כמו שיש לך...יופי מעולם אחר,חינוך מעולה
וחוזק פנימי שפשוט השאירו אותי פעור פה...
לעומתך,הרוב בבית האח הגדול היו נראים כל אחד ואחת כמו
קריקטורה לא מוצלחת...במקרה הטוב.
...והאח המאצבן הזה שלא רצה להשמיע לך שום שיר!!הנה,אהיה
לרגע האח מריליון מפורום תפוז ואקדיש לך שיר...בתקווה שתוהבי אותו
Joss Stone - Right To Be Wrong
http://youtu.be/wcpEte4plbw
אני יודע שאת חייבת לשקול כל מילה ומילה...יש הרבה מה לשאול...
אולי בבוא הזמן...
אני מאחל לך הצלחה בחזקת 2 בכל מה שתבחרי להתעסק בו
 

marillion

New member
ואם כבר אנחנו כאן...

בבלוג שלה בתפוז אמא שלך יצאה בגלוי נגד ההפקה...לדעתי
היא צדקה בכל הנכתב בזמנו...
נאמר אז שאת אחי הוציאו לבית חולים בשביל תדרוך...או אליהב
כן פגש את אבא שלו בזמן משימת גן אדן
אני רק יכול לתאר לעצמי שהיו עוד דין ודברים בין הצדדים במהלך
הפגישות בנווה אילן...
במבט לאחור...את יכולה לענות אם למכלול הזה היה משקל לקביעת
ההתנהלות של יורם זק וההפקה כלפיך?
בכל מקרה,אין לי שום צל של ספק שכך או אחרת היית מספר 1
מכל הבחינות...מאחל לך שכל חלומותיך יתגשמו,מגיע לך!
 
שאלה נוספת ללינור, לגבי חבריה שהיו ידועים ברוע ליבם.

מרטין ומיקי, הן דמויות ריאליטי נהדרות, מעניינות ומרתקות. אך כמו שראית בקטעים שהראו לכם בחוזרים הביתה, שניהם היו ידועים ברוע ליבם ובאכזריותם הקיצונית כלפי אלה שהם לא חבריהם ולעיתים גם כלפייך וכלפי אלדד. למה לדעתך הם הפכו להיות חברייך הטובים בבית?
 
שאלה נוספת ללינור לגבי הכשרון האמונותי

בשבוע האחרון אי אפשר היה לא לשים לב לכשרון הציור, פיסול, עיצוב יוצא הדופן שלך. למה למעשה את לא עוסקת במשהו שמשתמש בכישורים יוצאי הדופן האלה. האם יש לך כונה לעסוק בכך בעתיד. אותה שאלה לגבי שירה. בנוסף, האם יש סיבה מסוימת שבגללה לא שימשת כדוגמנית עד היום. אני משערת שהיו לך הצעות בתחום. האם את מעוניינת לשמש כדוגמנית , פרזנטורית בעתיד?
 

ronsil

New member
שאלה
מה ההפקה הבטיחה לך בעבור שפיכת כוס היין על טל?

רוב הצופים חשבו שזה היה אקט די מטופש (ומטופש שבעתיים כשזו תגובה בדיליי, של שעתיים!), טל 'בהמה' גלבוע כבר היתה רגל וחצי מחוץ לבית האח הגדול, הצלת את חביבת ההפקה, בלאט!!!
 

moiya

New member
רונסיל,

אתה באמת מאמין שההפקה היתה זורקת את טל על שפיכת היין??
ואיי וואי אני כל כך בספק אם זה היה קורה.
מקסימום שהיו עושים לה זה נו נו נו בקול ממש סלחני ומתנצל.
&nbsp
 

moiya

New member
וכמובן שאני גם תוהה בנוגע לשאלת היין

האם הרגשת צורך לעשות זאת כי אולי הבנת שהאח הגדול לא יעניש את טל?
או שסתם חשת רצון להחזיר בנוסח "עין תחת עין"..?
&nbsp
אגב, היית יוצאת גדולה לו לא עשית זאת אבל זה מאחוריך כבר : )
&nbsp
&nbsp
 

dana3334

New member
לינור היקרה, כל הכבוד על החוזק והאופי שהראית באח הגדול.

בטח היה קשה להיות עם אנשים כאלו כמה חודשים. לי היה קשה אפילו לראות אותם (ובאמת הרבה פעמים כיביתי את הטלויזיה כי הגעיל אותי לראות אותם מרכלים רוע ושינאה).
הם מזכירים בריונים בבית ספר תיכון שאוהבים להתאגד ולרדת על אדם אחר כדי להרגיש טוב עם עצמם לשם שינוי, וכדי להתאחד (כי הרי בין טל, דנית ונופר אין שום דבר שמאחד חוץ מאהבת השינאה).
ואחי, כמה גועל באדם אחד... הדבר היחיד שמנחם זו המחשבה שאדם כל כך אכול שינאה סובל בעצמו יותר מכולם, כי הוא באמת אכול מבפנים.
אני שמחה שלא יכולת לראות את כל הגועל שיצא מהם. לי היה קשה לראות את זה דרך הטלויזיה.באמת אנשים דוחים. במציאות אדם בוגר (בניגוד לתלמיד בית ספר) יכול לבחור במידת מה עם מי להיות. אבל שם היית תקועה איתם. טוב שניגמר...
את באמת אחד האנשים היחידים ברמה אנושית גבוהה שהיו העונה בבית האח הגדול.
תדעי שהקהל בחוץ מעריך את זה ואוהב אותך, וסולד מההתנהגות שלהם.
מאחלת לך רק טוב!
 

לייטור

New member
היי לינור היפה הטובה המוכשרת והאמיצה


מאוד אהבתי אותך לינור והתחברתי אליך כבר מתחילת העונה. זו היתה עונה קשה, אפלו נוראה בתוך בית האח הגדול ום מחוצה לו, שהיתה מלווה במלחמה קשה בחוץ שהגיעה עד אליכם לנווה אילן, ואת היית נקודת האור היחידה של רבים מאזרחי ישראל שנאלצו בעל כורחם לעבור את המלחמה הנוראה הזאת, או יותר נכון את וכיפת ברזל שבלעדיה אני אפילו לא רוצה לחשוב איך היתה נראית המלחמה הזאת וכמה הרוגים ופצועים היו לנו. הדבר היחיד שהיה לראות בטלויזיה חוץ משטף החדשות ואין ספור הסיקורים על המלחמה, היה האח הגדול, ולכן מאוד שמחנו שפתחו את ערוץ 26 בחינם לכולנו, גם כל אלה שלא רכשו את הערוץ. בעיקר שבזכות זה זכינו להכיר אותך ולהתאהב בנפש שלך ובטוב הלב האינסופי שלך שהשכיח מאיתנו מעט את המלחמה שהתרחשה במדינה שלנו. אך יחד עם זאת מאוד כאב לנו לראות אותך בודדה וסובלת ואיזה רצח אופי נוראי וגזעני עשו לך מאחורי גבך. ולמרות כל זה שמרת תמיד על שמחת חיים ולא נגררת לרדת לרמות שלהם. וכשחייכת, כאילו נפתחו השמיים והשמש בצבצה ברקיע וחייכה אלינו.

אמרו לך כבר שהחיוך המקסים שלך שווה מיליון דולר? אז אני לא אגזים אם אומר לך שהוא שווה אפילו מיליארד. בעיקר עם היופי עוצר הנשימה שלך. והקול שלך? אין, את פשוט חייבת להירשם לאקס פקטור או לנסות להתקבל לדה ווייס של רשת, כי עם קול כמו שלך ועם כל כך הרבה מעריצים ומעריצות שצברת במהלך העונה, יש לך סיכוי טוב לזכות אם תתקבלי ותגיעי לשלב ההופעות החיות, שאז זו החלטת הקהל והצופים. לכוכב הבא אל תלכי, אחרי שלא קבלו אותך, ולא לשכוח שאסי עזר הלגלגן שלא הפסיק ללגלג עלייך בכל הזדמנות מהרגע שהגעת, מנחה התוכנית הזאת. ואם זה תלוי בו את לא תזכי. חוץ מזה לינור את ברוכת כשרונות, ולא רק שירה, משחק, בישול וריקוד. אלא כפי שראינו, גם איפור, ציור, פיסול, עיצוב, כוריאוגרפיה, ומה לא.. יש בך הכל מהכל לינור, ומאושר הגבר שיזכה בך, כי אין ספק שבחורה טובה ואיכותית כמוך טוטאלית ונאמנה לבן זוגה.

יש לי רק שאלה אחת או שתיים מעט אישיות לשאול אותך שעוד לא שאלו. ואבין אם תעדיפי שלא להשיב עליהן, כי אני יודע שאת לא אוהבת לדבר על המצב הכלכלי הקשה של משפחתך ועל בעיותייך האישיות, אך אשמח מאוד לדעת רק אם זה נכון. ואת ממש לא חייבת לפרט. האם זה נכון שכבר 9 שנים שבהם את נמצאת בארה"ב את מחזיקה את משפחתך בדירה שכורה בכרמיאל שאת שכר הדירה עליה ואת כל ההוצאות והחשבונות את משלמת מכספך, ולכן אם היית זוכה במיליון בגמר תכננת לרכוש להורייך ולאחותך הקטנה סנדרה דירה משלהם? והאם זה נכון שביטוח לאומי מסרב להכיר במחלה או בבעיה של אביך ולמה?

מאחל לך שיהיו לך את החיים שאת מאחלת לעצמך לינור, שכל הבעיות שלך ושל משפחתך ייפתרו על הצד הטוב ביותר, הרבה הצלחה, בריאות, אושר ועושר, ושתמיד תאהבי ותהי נאהבת על ידי כל סובבייך.


השיר הזה של נט קינג קול מוקדש במיוחד בשבילך לינור, שכל חייך רק רצית ורוצה לאהוב ולהיות נאהבת

http://www.youtube.com/watch?v=HQerH4nRTUA
 
אני לא ממש התחברתי אלייך

אבל גם לא לא-אהבתי-אותך. הייתי אדישה באופן כללי.
אין ספק שיש לך מעלות.מלבד היופי ראינו שאת מאד מוכשרת באומנות, את חכמה ומהירתמחשבה.
לא אהבתי שעשית עניין מהקטע של התקציב עם אלדד ושטענת שהוא אסטרטג.
לא אהבתי שהיה נראה שאת מרגישה צורך להתקרב לאליאב. לא הרגשת שהוא הכי אנטי שלך בבית?
לא אהבתי ש"זרמת" עם צחי כשאת פיכחת ואח"כ זה שימש נגדו (למרות שהוא היה שיכור ובכל אופן לא הייתי בעדו).

כן אהבתי איך שענית למנחם בן (גם בעניין "ליל התענוגות" וגם בעניין ההוא בחדר השינה(זה היה קטע מוצלח שלך).
אהבתי לראות את אחותך. ילדה יפה, ערנית וחכמה.
כן אהבתי שעמדת על שלך ב"חוזרים הביתה". אני מניחה שלא ראו הכל.
ולשאלות שלי :
1. האם באמת לא הרגשת שאליאב התסיס את כל חבורתו נגדך? מדוע לא העמדת אותו מעולם להדחה?
2. שאלת את אחותך למה היא לא הזהירה אותך מאליאב? למה רק דנית ואחי? (אגב : שמעת מה היא לחשה לך באוזן?).
3. אנשים בפורום טענו שזלזלו בך כשנתנו לך במשימה להתפלש בבוץ ושנתנו לזיגי להתקשט בלבנייך. למה לא התקוממת נגד זה?
4. למה שתפת פעולה עם השיר המעליב של "בא לךלרקוד"? אפילו כשיצאת מהבית רקדת אותו מול טל.למה?!
5. האם תשארי בארץ?
לסכום : גם אם הייתי אדישה אלייך - הרי שרציתי שתצאי אחרי 3 הבנות שאיכשהו הגיעו לגמר. אבל לא נורא.בהצלחה בהמשך הדרך.
1.
 

ניצנץ63

Well-known member
ללינור המקסימה

אפתח בזה שלאורך כל העונה תמכתי בך, באלדד, במרטין ומיקי וסימסתי לכל אחד מכם כשהייתם מועמדים להדחה.
היית הדמות הנשית האהובה עלי בכל עונות האח הגדול, ומצאתי בך שילוב מקסים שהייתי מאחלת להרבה נשים להתברך בו - עצמאות, נשיות, יופי פנימי וחיצוני, טוב לב ואיזון נהדר בין היותך אשת קריירה אמביציונית ומאידך בעלת תפיסת חיים קצת "אולד פאשן" - אבל במינון הנכון!
את מקסימה, והדרך שעברת בבית האח הייתה שיעור חשוב עבור בני הנוער והמבוגרים - לכך שגם אנשים מוכשרים ויפים יכולים לעמוד תחת מסע הכפשות, חרמות והסתה. מסירה בפניך את הכובע על אורך הרוח והסבלנות שגילית, שלא נשברת או ביקשת לעזוב לנוכח ההתנהגות האיומה של הדיירים כלפייך.

לפני השאלות, אציין כמה דברים שלא קרו / נעשו על ידך לאורך העונה ואולי מנעו ממך את הזכיה:

* לא היטבת לראות כמה אליאב המנוול לכלך והסית נגדך - זה התחיל ממש מהלילה שבו הוא לכלך לך את השיער ואת עזבת את המיטה שישנת בה לידו (ממש בהתחלה). הוא התפוצץ כבר מאותו לילה מזה שישנת ליד אלדד וזה היה העצם הלילה מאז הוא לא הפסיק להשמיץ גם אותך וגם את אלדד והמשיך להעמיד את שניכם להדחה כל שבוע, גם אחרי שלאון העביר לו מסר ברור במסיבה המפורסמת שהוא חתיכת מניאק.

* חבל שלא התקרבת לאלדד יותר ולא נתת לו צ'אנס, בשבוע הראשון הוא ניסה להתחיל איתך (עד שקארין התלבשה עליו כמעט בכוח). הוא ציין לא אחת שאת הבחורה הכי יפה וסקסית בבית (גם אחרי שהתחיל את הקשר עם קארין). בשיחות עם מרטין הוא אמר דברים יפים עליך, כמו שאת בחורה שיכולה לגרום אושר לכל גבר שיהא איתך. בשבוע האחרון, כשמרטין סיפרה לו שנופר, דנית וטל מעלילות עליך שאת רעה, הוא אמר שאין בך אפילו טיפת רוע. דעי לך שהרבה צופים רצו לראותכם מתקרבים מהתחלה -לא אגזים אם אומר שאחת הסיבות שהקהל העדיף לראות את קארין בחוץ היה כדי לאפשר לשניכם להתקרב (לא בהכרח מבחינה רומנטית).

והשאלות שלי הן:

1. למה לאורך כל העונה היה נראה שיש אי נוחות בינך לבין אלדד? (בשבוע הראשון הוא ניסה לחזר אחריך, אך את מצידך היית מסנוורת מאליאב). גם בשבוע האחרון לא מצאתם נושאי שיחה, וזה נורא הפריע לי, כצופה שאהבה את שניכם, שלא יזמת עם אלדד אף שיחה כמעט. הוא היה איש שיחה עם כל דייר אחר בבית, משום מה ביניכם היה נראה שקיימת ביישנות או חוסר נוחות.

2. למה סנדרה לא גילתה לך דווקא שאליאב זה שמעמיד אותך כל שבוע? המידע הזה היה תורם הרבה יותר ואולי מאפשר לך להתעמת איתו בזמן אמת וחושף את פרצופו עוד בטרם הודח!

3. בויכוח עם טל על הספסל בחוץ, כשניסית להבין מה יש לה נגדך - נתת לה במה להראות שאת כביכול מתעללת בבעלי חיים ושהיא לא מעוניינת לדבר איתך כי את לעולם לא תשתני - למה לא הוכחת אותה בצביעותה, שהיא כן היתה קרובה לנופר ולדנית, למרות שאף אחת מהן לא הפסיקה לאכול בשר אפילו יום אחד??!!!

4. האם את מצטערת על כך שבמשימת האלים בחרת דווקא את אליאב (ואח"כ גם את דנית), כששניהם עשו ציד מכשפות נגדך מאחורי גבך כבר אז? למה לא הצלחת להבין שאת הפריבילגיה של צפייה במתרחש בבית היית צריכה להעניק לחברייך לקבוצה?! (אלדד ומרטין, שאגב עבדו לא פחות קשה במשימה ההיא).

<font>ולסיום, אאחל לך ולמשפחתך שנה טובה ומבורכת, שתצליחי בכל שתבחרי לעשות ומי יתן ותמצאי את בחיר ליבך - שיהיה ראוי לך ושיעשך מאושרת, כי מגיע לך!!!
</font>
 

madamx1

New member
היי לינור, איזה כיף שלא פיספסתי כי את האירוח של אלדדוש

ומרטין פספסתי
טוב, מה בא לי להגיד לך ?
בא לי להגיד לך שיש לך את כל הסיבות בעולם להיות גאה.
להצדיע לך על החוזק שלך -לא פשוט להיות בסביבה שהיית בה ושרדת ב ג ד ו ל!
היו ימים שהיו לי קשים לצפיה בעיקר השבועיים האחרונים . הרגשתי שבא לי רק לבוא ולצעוק לך שבחוץ יש המון שאוהבים ומעריכים אותך ולחבק אותך חזק חזק

רציתי כ"כ שאת ואלדד תשארו אחרונים בספה ומודה שרציתי את אלדד כמנצח (אני מאמינה גם שהוא המנצח של הצופים ולא של ההפקה)אבל לא הייתי מתאכזבת אם היה מפסיד לך.
אז, דעי לך שהנצחון שלך גדול פי כמה וכמה כי, הרב היה נגדך . דיירים, הפקה, אחד עורך מושחת יורם ז'ק ו2 ליצנים רדודים עזר וטל עריכה והעלמה מהתשדירים . ובכל זאת על אפם וחמתם הגעת למקום מכובד , עקפת 2 בנות שקיבלו המון המון פוקוס תארי לך מה היה אם היית מקבלת הזדמנות הוגנת.
אז מילה על האנשים הקטנים שהי סביבך . התפוצצתי בבית, כעסתי ובעיקר כאבתי את התנהגותם הנלוזה אבל אם ננתח את זה לעומק אף אחד מהם לא שווה את הרגשות האלו. מי אלו שהיו סביבך שהחושך שלהם האיר עוד יותר אותך
אחי-הטיפש ,חסר עמוד שדרה,הנגרר חסר מוח .
נופר-בחורה רעה רעה רעה וקנאית לא קטנה שהשליכה בעיקר עלייך אבל גם אלדד ומרטין את כל תסכוליה. הבחורה הזו כ"כ ממורמרת שהיית לה כמו עצם בגרון על יופייך ואיכותך. מה אפשר לצפות מוולגרית, חסרת רגשות, פוגענית שחוסר הבטחון שלה מעביר אותה על דעתה . אז משכת אש ממנה כי כולהמ לאה קנאה ממך.
אליהב-יש צורך בכלל לאמר משהו על הסתם והרע הזה?
טל- אנושיות ממנה והלאה וניתחת אותה היטב בזה שאמרת לה שהיא בחורה ממורמרת שחיפשה סוג של משמעות ונתפסה לא'גנדה . לא יכולה להאמין לחמלה שלה אם כך היא מתנהגת.
דנית-בבסיס שלה עושה רושם טוב אך גם היא מונעת מקנאה ובעיקר נ ג ר ר ת .
עינב-עו ד קנאית שכמה שמתאמצת לשפר את החצוניות לא עוזר לה.
וזה רק על קצה המזלג.
לגבי העריכה רק דעי לך שיורם בחר לא להראות את קטע האמבטיה הבזוי שבעיקר היה מזיק לטל ולהראות את טל ה"רכה"
לגבי תקרית היין, כ"כ הבנתי אותך שבחרת לשפוך בחזרה למרות שבעיני זה היה צעד שגוי רק מהטעם שנתת להפקה פתח מילוט הבנתי ממה שאמרת לאלדד שהאח הגדול גימד את השפיכה כעין ריב בנות אז לא כך וכולם יודעים
אז רק דעי לך שלא לעולם חוסן וגלגל מסתובב בעולם אז יורם זק ושות שפגעו בך כ"כ עוד ידעו ימים פחות טובים כי יש צדק בעולם
ואז יחושו מה זה לבודד
לך אני מאחלת הצלחה בכל מה שתרצי
ומיליון
ממני באהבה ובערכה
 

capuchina

New member
לינור יקרה, מתוקה ואהובה

באתי בעיקר להביא לך חיבוק, אמנם ווירטואלי, אך חם ואמיתי.
גם עבורי זו היתה עונה שלך, של הסיפור שלך, כמה שלא ניסו להסתיר אותו בעריכה וגם בבחירת מוקדי השידור בערוץ הלייב.
ב"ריאליטי" המוזר הזה שכולו נבנה על סיפורים חצי מזוייפים חצי מבויימים, מבחינתי הסיפור שלך היה האמיתי
בכל העלילה. את חזקה, חכמה ומוכשרת (גם יש לך בגד ים מהמם:).
אני בטוחה שלמדת על עצמך הרבה ותוכלי להשתמש בתבונה בחומר שקיבלת מהתוכנית.
שיהיה המון המון טוב בחיים שלך, לובוצ'קה, בריאות ואהבה, בכל מה שתעשי, בכל מקום שתהיי.
באהבה

ו

(זו חמסה חמסה חמסה, למרות שהיא קצת דומה לחייזר:))
 
למעלה