לינור מגיעה להתארח בפורום

לינור


עברתי איתך תהליך לא פשוט באח הגדול.
אני בטוחה שאת רגילה לכך שלאנשים לא קל לעכל את הנוכחות שלך. זה לא רק היופי עוצר הנשימה אלא משהו במנטליות שלוקח זמן להתרגל אליו. אבל העיקר הוא שבסוף נכבשתי

אז אני כן יכולה לומר לך שאני מעריצה את היכולת שלך להתמודד עם מה שעברת בעונה הזו. אם יש מקום שבו יש קושי להרגיש בדידות - זהו בית האח. ואת הצלחת להתגבר על כל המכשולים ועל זה אני מורידה בפניך את הכובע.
ועכשיו לשאלות:
1. מה עבר על סנדרה אחרי תקרית הביקור? האם היא סבלה מהצקות כתוצאה מכך? (כאן המקום לציין שכאחות קטנה שמעריצה את אחיה הגדולים אני כ"כ הבנתי לליבה..)
2. האם חשבת פעם ללכת דווקא על מקצועות של עיצוב? אני חושבת שיש לך את זה

3. האם יש בך כעס על הפקת האח הגדול או שאת חושבת שנהגו כלפיך בהגינות?
(אנחנו, כצופים, חושבים שלא...
ולכן, לי באופן אישי צרם לראות את התמונה שלך עם יורם זק במסיבה. הוא לא ראוי לחיבוק ממך)

מאחלת לך המון הצלחה בהגשמת החלומות שלך (אני זוכרת שאמרת שיש לך הרבה כאלה)
ומקווה שתמצאי את מקומך כאן בארץ כדי שתוכלי להיות קרובה למשפחה. ואלינו
 

Marooner

New member
לינור היקרה, ברוכה הבאה לפורום!
אשמח אם תקראי את שכתבתי

היי לינור המקסימה,
כתבתי את התגובה הזו גם לקראת סוף השרשור הזה, אני פשוט ממש רוצה שתקראי אותה וחששתי שאולי בגלל חוסר זמן לא תספיקי להגיע אליה, ולכן בהסכמת כותב התגובה אליה אני משרשר את התגובה שכתבתי, אני כותב אותה שוב גם כאן, בתקווה שתוכלי לקרוא אותה ולהשיב לדבריי!


תהיתי ותהיתי ותהיתי ממה עליי להתחיל, ואני חושב שהדבר הראשון שעליי לומר לך הוא - כל הכבוד. כל הכבוד לך על שהחזקת מעמד מול כל כך הרבה "חוסר פרגון", וזה ממש בלשון המעטה, בין אם ידעת על קיומו (נופר) או בין אם רק הרגשת שזה קיים (אחי, אליאב, וכדומה), כל הכבוד לך על שנתת מעצמך מכל הלב גם לאנשים שלא הגיע להם שתהיי שם עבורם (דנית), כל הכבוד לך על שהצלחת לשמר את חיוכך במשך תקופה כה ארוכה, וכל הכבוד לך על שהיית אמיתית, צבעונית, ססגונית, מרגשת, מצחיקה והרבה יותר יפה מבפנים מאשר מבחוץ, על אף שהתחרות, במקרה שלך, קשה כל כך - מה שמוביל אותי לתחושת הצער שליוותה אותי במהלך רוב העונה כשראיתי איך חבורת ה"מקובלים" כביכול, אלו שהודחו בזה אחר זה ובצדק, לדעתי, המשיכו לפטפט שוב ושוב על מראך החיצוני ועל המבטא שלך במקום לנסות ולהכיר את נפשך, מה שהוביל אותי לא פעם להצטער שהתוכי לא פצה פיו בסוף בכדי לספר לך על כל הדברים הנוראיים האלו, כל הדברים שאני בטוח שרבים רצו לזעוק לך דרך מסך הטלוויזיה או המחשב.

ועדיין את שרדת. הדפת ממך את כל הרוע ואת כל השיפוטיות - כפי שאת אומרת, וצודקת - והמשכת בדרך שלך, שהיה מקסים לצפות בה. ראשית כל, ההתלהבות שלך והרצון הטוב שלך בכל משימה ומשימה הקסימו אותי: היכולת שלך לנחם את מיקי לאחר שפרץ בבכי כשחזר מהבמה במשימת הכוכב הגדול, היכולת שלך לפרגן לצחי שנבחר לשיר במשימה על אף שדיירים מסוימים אמרו לך שלדעתם המקום הזה במשימה הגיע לך, היכולת שלך להתמיד בביצוע המשימות בגיהנום במהלך משימת גן העדן והגיהנום מבלי לסרב לבצע אותן על אף שהיו קשות, היכולת שלך לקלוט במהרה שאולי אתם לא אמורים להבין מיהו שודד הזהב במשימת המערב הפרו-אח, כל אלו ועוד דברים רבים וטובים אחרים הם שהותירו בי בכל פעם מחדש את הרושם כי מדובר באדם מדהים ואיכותי. גם הרצון שלך באהבה חברית בבית האח הגדול הקסים אותי - כשהיית שם בשביל אנה על אף שהיא לא תמיד אמרה עליך רק דברים טובים, כשהיית שם בשביל דנית למרות שלדעתי, כלל וכלל לא הגיע לה שתעשי זאת, כשנשברת לאחר שעינב אמרה לך שהיא אוהבת אותך, כשסיפרת למנחם על השיר שלך, כשכאב לך לאחר שבני הודח, ועוד - הכוח שלך מתבטא באהבה הרבה שבך וברגישות הרבה שלך לסביבה המקיפה אותך, בין אם הסובבים אותך ראויים לכך ובין אם לא, ואני בטוח, משוכנע ב-100%, שכיום את יודעת זאת.

דברים נוספים רבים גרמו לי להעריך אותך כל כך, אומנם אם אמשיך ואפרט לגבי כל אחד מהדברים האלו, לא תגיעי לשאלות שלי היום :) כפי שבטח שמת לב, הכינוי שלי כבר הוזכר בשרשור הזה בחלק מן התגובות - וזה מפני שבמהלך עונה שלמה נלחמתי כאן (חלק מהפוסטים שלי בפורום הזה פורסמו גם בדפי המעריצים שלך בפייסבוק) עבור מישהי שאני חושב שבאמת מגיע לה, מישהי שאני מעריץ את האש שיש לה בעיניים שמדרבנת אותה להגשים את החלומות שלה - מישהי שאני שמח שעכשיו קוראת את שכתבתי - אז, לינור, אני מאחל לך את כל הטוב שבעולם, ואני יותר מאשמח אם תחזרי להתארח כאן בפורום גם בעתיד


ועכשיו - לשאלות:
1. עכשיו כשבטח כבר הספקת לצפות בלא מעט דברים, תהיתי מה את מרגישה בנוגע לדברים היותר "לא נעימים", נקרא לזה כך, והכלל לא מעטים, שאמר אחי. חלק מהדברים שאמר הותירו אותי דיי המום, והצטערתי לראות שלא שודר שאמרת לו משהו לגבי זה בתוכנית החזרה לבית האח הגדול. האם בכל זאת אמרת לו משהו לגבי זה וזה פשוט לא שודר?
2. לגבי דנית - תראי, אפשר לראות בפרקים וראיתי בלייב בבירור שניגשת אליה לא פעם ולא פעמיים וניסית להיות חברה טובה, אומנם מצד שני אפשר גם לצפות בפרקים באיך היא התנהגה אליך, ובהסתמך על ההתנהגות הזו, לדעתי האישית פשוט לא הגיע לה שתמשיכי ותנסי. אני דיי בטוח שהרגשת בזה - אני דיי בטוח שלמרות שניסית הרגשת שעם איך שהיא מתנהגת כלפיך, שום דבר טוב לא ייצמח מזה ושום חברות או אפילו ידידות לא תצמח מזה, ולכן תהיתי מדוע לא הגיע השלב שבו הפסקת לתת לה צ'אנסים? אני לא חושב שצריך לוותר על לנסות להסתדר עם כולם או לפחות עם כמה שיותר אנשים בסביבה שבה אנחנו נמצאים על בסיס יום-יומי, ועדיין, כשבן אדם מתייחס אליך בצורה מסוימת, גם אם לא בדיוק באופן גלוי אלא יותר מאחורי גבך, אני חושב שאפשר להרגיש בכך עד רמה מסוימת בשיחות איתו.
3. לגבי אליאב - אני יכול לומר שכן הערכתי את עניין החברים המשותפים שהזכרת לא פעם כסיבה לכך שאת לא מדברת איתו על החששות שלך לגבי ההתנהלות שלו בנוגע אליך, אומנם כעת לאחר שיצאת מבית האח הגדול וראית שהוא העמיד אותך לא פעם ולא פעמיים להדחה, הייתי מעוניין לדעת איך את מרגישה בנוגע לזה? והאם יש איזשהו קשר בינך לבין אליאב כעת (גם אם זה רק דרך אותם חברים משותפים)? אני מתנצל מראש על כך שהשאלות שלי הן על הדברים היותר מצערים שקרו בבית האח הגדול, אומנם יותר מעניין לי לשמוע שאת מתמודדת עם הדברים הללו ומסתדרת איתם מאשר לשאול על יין או על משהו מגוחך אחר.
4. הבנתי כי את אכן הולכת להישאר בארץ בתקופה הקרובה, דבר ששמחתי לשמוע, ולמרות שהגיוני שאת בטח מקבלת כרגע כל מיני הצעות ועדיין לא בטוחה בנוגע לכלום, הייתי שמח לדעת מה התכנונים, או לפחות הכיוונים שלך, לעתיד הקרוב והרחוק יותר. האם כבר יש שיר כתוב נוסף שאת עובדת עליו עכשיו? האם הצעות המשחק הן אלו שיותר מעניינות אותך? דוגמנות? הנחיה? אני חושב שאין כמעט דלת שלא פתוחה בפניך בתקופה הזו

5. האם תוכלי לשתף עם מי מדיירי בית האח הגדול את שומרת על קשר כעת? כמו כן, האם חלק מהדיירים דיברו איתך לאחר סיום התוכנית והתנצלו על דברים שאמרו?

אלו כל השאלות שיש לי כרגע - אשמח לתשובותייך, ושוב לינור, אני מאחל לך את כל הטוב שבעולם! ב-ה-צ-ל-ח-ה!
 

צרצרה1

New member
אני חושבת שאורחים רואים במסך אצלם רק הודעות ראשיות

והם לא רואים הודעות ששורשרו להודעות אחרות.
 
לינור,כל העונה תהיתי מה צבע העיניים שלך... תוכלי לספר?

האם הן טבעיות?

מצטער אבל אני נזכרתי בזה מאוחר בלילה.

כי אני חושב שאצל יב":ז (יעלי בר זוהר) פעם זה חום ופעם כחול.
 
מי שיושב לידי טוען שהצבע הוא...

ירוק, חום, צהוב, והכול בגוון זוהר.
וכן, ברור שהן טבעיות.
 
התגוררתי שנתיים במידטאון במנהטן

ובשנה האחרונה חזרתי לברוקלין. מה לעשות, מיתון חחח
 

poseidon111

Active member
שלום לך. אהדתי אותך בגלל שני דברים עיקריים. הראשון הוא

העמידה האמיצה שלך מול הבריונים של הבית ובראשם טל צחי דורון נופר ואליאב. גם ללא תמיכה מחברים,
כפי שהיה לכולם, עמדת על שלך ולא נסוגת מעמדותייך. הסיבה השניה היא חוסר הצדק המשווע שבו התייחסו
אלייך האנשים הטפשים שם. תביני, הם לא רגילים לאשה שהיא גם יפה, גם דעתנית וגם אחת שלא חוששת
מאף אחד.
ועתה עיצה. הפורום הזה מחולק בגדול לשניים, אלו שאהדו ואלו שמשיקולים לא ענייניים, לא אהדו.
כשאני אומר לא ענייניים אני בעיקר מתכוון לחבורת השיבוטים הטבעונים. הם לא אהדו אותך בעיקר
משום ש"העזת" לצאת כנגד אלילתם, המכונה טל. זו היתה סיבה מספקת. הם כה שטופים, עד שנדמה
שגם אם מישהו מביתם היה מבקר את טל, היה נחשב לאויב האומה, כמוך. הם לא שווים שאפילו תכבדי אותם בתשובה.
חבורה של כלומניקים ושום דבר שפרט לדיקלומים, לא יודעים הרבה מעבר לכך.
תרשי לי לבקש ממך משהו.
היו פה מספר אנשים שעשו ימים ולילות למענך ללא הרף. אני זוכר את פלאטוס, מרונר, סקרבול והיה עוד מישהו ששכחתי את שמו.
כמובן שהיו נוספים, אך לאלו שהזכרתי, מגיעה תודה מיוחדת.
נעמת לי מאוד, ואיחולי הצלחה בהמשך דרכך.
 
שלום ללינור

אני מקווה שהספקת להתאושש.מספר שאלות:- אמרת מספר פעמים שהחיבור של אלדד לדנית היה אסטרטגי, שאלדד פעל מאסטרטגיה ושאת לא רואה אותו כחבר. מה תחושתך כעת?- עכשיו שאני בטוחה שאת יודעת שאליאב הוביל את העליהום עלייך ואחי הוא הדייר שהכי השמיץ אותך, האם היית משנה משהו ביחסך אליהם, בהעמדות להדחה והאם יש לך מושג מה גרם לחוסר החיבור מצד אליאב והסלידה הבלתי מובנית מצד אחי. בחוזרים הביתה נראה שהתעמתת רק עם הדיירות, האם התעמתת גם איתם? -האם את מודעת לכך שכמעט ולא הראו אותך בתכניות בערוץ2? מה הסיבה לדעתך ומה תחושתך בנוגע לכך? - לי כצופה היה קשה להתחבר אלייך מכיון שלא נפתחת, לא הרגשתי שאני מכירה אותך, לא הרגשתי שאת חושפת ומראה לנו את לינור. מה דעתך על התחושה שלי?- היה לי מאד קשה לראות בחוזרים הביתה את כל הדיירים עוזבים לאט לאט את החדר כשדברת. היה לנו חור בעלילה בגלל עריכה. תוכלי בבקשה להשלים את הסיפור. לפי זכרוני נופר ואנה עזבו ראשונות. מה הסיבה שאנה עזבה את החדר?תודה והמון בהצלחה. אמנם לא היית דיירת שהתחברתי אליה אבל את בהחלט ברוכת כשרונות, יפהפיה ויש לך המון אנשים שאוהבים אותך. כאן בפורום את ואלדד הייתם הכי אהובים. חבר הילדות שלך, לאון, שתמך בך לכל אורך הדרך ופרסם באינסטגרם ובפייסבוק להצביע לך, היה הפייבוריט שלי בעונה הקודמת. נראה שהוא ממש אוהב אותך. שוב, המון בהצלחה בכל חלום שיש לך.
 
לינור, את יפה ומטופחת, אין על כך ויכוח.

השאלה שלי קשורה לדינמיקה בבית האח הגדול.
איך את מסבירה שרוב הדיירים בבית, לאורך כל העונה, נרתעו ממך, או במלים אחרות, העדיפו אחרים.
בשיחותיך עם מרטין הדגשת שלא מקבלים אותך כי את מתרבות אחרת.
לי הייתה תחושה ואפילו יותר מזה, שאת מסתכלת מלמעלה למטה על דיירי הבית האחרים, ומתוך תחושת העליונות הזו,
העדפת להפוך לכרית בספה של הלא-מעשנים וניצלת עמדה זו לצותת לדיירים שכבר לא שמו לב שאת שם בכלל.
לעתים קרובות חלקת עם מרטין ומיקי מידע שלא היה קשור אליך בכלל, אך סחרת בו.
לינור, אף אחד ואחת לא מקנא בך, אכן, את יפה מאוד, אך הפכת עצמך לבדיחה של קומיקס בעודף המניירות.
מאחלת לך המשך מוצלח יותר, אך אל תאשימי רק את ההפקה, יש לך מה לשפר....
 
היי ללינור המקסימה!


קודם כל אני רוצה שתדעי שמבחינתי את המנצחת האמיתית! לא משנה מה יגידו
אהבתי את האומץ,את התעוזה,את הביטחון שיש בך,היכולת להגיד את מה שיש לך מבלי להתנצל,את החברות והאכפתיות לזולת
הצניעות והטוב לב האין סופיים שבך! עברת לא מעט בבית ולא נשברת.הוכחת לכולם שקודם כל היופי נמצא מבפנים ורק אחר כך בחוץ
הזדהיתי איתך ה-מון.העמידה האיתנה שלך הוכיחה שאולי מקלות ואבנים יכולים להכאיב ולהשאיר צלקות אבל למילים פוגעות אין באמת משמעות.
לא משנה כמה מנסים להכאיב ולצבוט,מה שמשנה זה שאת גאה בעצמך,שאת שלמה עם עצמך.מי שאוהב אותך באמת כמו משפחה וחברי אמת שמכירים אותך
אוהבים אותך בזכות מי שאת וזה יותר חשוב מכמה מילים חסרות משמעות שנאמרות באוויר.
כמה שאלות: 1) איך הרגשת שהאח הגדול ביקש ממך להתנצל בפני הדיירים על מה שהיה עם אחותך בעוד מי שפגע בך הכי הרבה בכלל לא התנצל בפנייך?
2) בשיחה עם ארז טל בסלון,ששפכת בפניו את הרגשתך ופתחת בפניו את הלב,הרגשת שהוא מקשיב לך ושהוא מבין אותך?
3) מה את לוקחת איתך מהחוייה הזו שנקראת האח הגדול?
4) מה הם התכניות שלך עכשיו אחרי שיצאת? האם יש פרוייקטים באופק?
לסיום,לינור היקרה!! אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם הזה!

שלאן שלא תפני תהיה לך רק הצלחה
שרק אהבה תסובב סביבך
ושתגשימי את כל החלומות שאת רק רוצה ותדעי,השמיים זה ממש לא הגבול
 

לאה133

Well-known member
לינור היקרה, ראשית אומר לך שהיית הפיבוריטית שלי מהתחלה


עד הסוף. לא זיגזגתי באהבתי אליך. הרבה רגעים של גועל נפש עברתי בשל הדיירים שדיברו אחרי הגב שלך, שצחקו וחיקו אותך, ששנאו והשפילו בלי התגרות או סיבה הגיונית.

ראיתי בך את האדם הנפלא, עם החינוך הטוב, אישה תרבותית עם לב זהב.
אני נולדתי בארץ ומכירה היטב את רוע הלב של הישראלי המכוער שלא מסוגל ולא רוצה לקבל את האחר והשונה. מכירה את הכאב הגדול שצוברים העולים החדשים עד שהם נקלטים בארץ ואת השאיפה שלהם להיות ישראלים.
את לא איבדת את עצמך בדרך. נשארת נאמנה לעצמך, נשארת נאמנה לתרבות והחינוך מהבית. הם פשוט לא רצו לקבל אותך ואת לא היית אשמה בזה. האשמה עליהם בלבד. הצופים ראו את זה, הצופים אהבו אותך בגלל העמידה הזקופה מול הרוע. האמת שאם ההפקה היתה מראה את כל הרוע נגדך, כפי שראינו בערוץ 26, היית זוכה להפרש עצום, ההפקה לא רצתה אותך כזוכה. אנחנו כן רצינו, אבל לא יכולנו נגד עריכה מגמתית, כאשר צופי ערוץ 22 לא ראו את מה שאנחנו ראינו. בעיני צופה ערוץ 22 את היית האישה שמורחת לק, מתאפרת ושוכבת בבריכה, לא היה אמצע, לא היה תוכן.

ולסיכום. בחיים צריך להלחם, לדעתי את היית צריכה להלחם על מקומך בבית, לא פחות מטהוניה, היית צריכה לדבר, להוכיח שיש לך השכלה, שאת חכמה, שאת לא פחות טובה מהם. להלחם עם כולם על צדקתך, לא להרים ידיים ולשבת בצד, שעות ישבת בצד ולא דיברת עם אף אחד. זה היה במשחק. בחיים האמיתיים אל תתני לאף אחד לדחוף אותך לשוליים. את אישה מאד חזקה אם שרדת את האח 6, תמשיכי להיות חזקה גם בחוץ, אל תתפשרי על העקרונות שלך ותעמדי על הזכויות שלך, את ישראלית כמוני וכמו כל הישראלים.
תצליחי בחיים ואנחנו האוהבים שלך נמשיך לתמוך ולעקוב
 
הי סנון זהו שמי

קודם כל, המון המון תודה!
&nbsp
1. האח הגדול לא אמר לי להתנצל, זה נבע ממני כי הרגשתי אחריות על מה שאחותי עשתה. שוב פעם, זה היה בתמימות לב.
2. אני מקווה שכן
3. את אהבת עם ישראל
4. יש תכניות, בתקווה שיהיו עוד הרבה פרויקטים. אני עובדת על זה.
&nbsp
תודה רבה על המילים החמות ושנה טובה
 

tuba23

New member
לינור, היי.

השאלה שלי נוגעת לאליאב, מעניין אותי לדעת אם ראית אותו בתור חבר שלך בתוך הבית? אני שואל בגלל שהרבה פעמים אמרת שתשמרי איתו קשר בחוץ (בגלל כל החברים המשותפים
) ותמיד התנהגת איתו בחביבות יתר משאר הקבוצה שלו, ואפילו אמרת לו שאת אוהבת אותו כשהוא הודח.
בעוד הוא מצידו העמיד אותך להדחה כמעט כל שבוע. בתור צופה מהצד, הניתוק הזה בין איך את רואה את היחסים ואיך הוא רואה אותם צרם לי, ורציתי לדעת איך עכשיו כשאת בחוץ את רואה את המצב?
 
התמונה שהייתה לי שם לא הייתה התמונה המציאותית

כשיצאתי החוצה, וגיליתי את מה שגיליתי, ברור לי שאין מקום לשום קשר או שמירת קשר עם אליאב בחוץ
 

1Yafachka

New member
ללינור

אני מאוד אהבתי אותך את תרבותית, מכבדת את זולתך, ערכית והגונה. אין לי בעיה שהבדלים בבית לא קיבלו אותך מכין שהם פשוט אנשים שמתנהלים כזבלים ולא היה מצב שהם יתחברו אלייך. הדבר היחיד שהפריע לי הם הדברים הלא יפים שאמרת על אלדד למיקי ומקטין מאחורי גבו מה גם שכשהיית לבד הוא היה שם בשבילך עד סוף העונה, אני סקרנית לדעת האם ביקשת ממנו סליחה ואם הבנת שטעית לגביו? מעניין אותי גם לדעת איך את מתמודדת עם התובנה שההפקה והמנחים עשו לך עוול והאם יש להם תשובות לגבי התנהגותם אלייך. הרבה הצלחה .
 
למעלה