לינור מגיעה להתארח בפורום

GM1988

Well-known member
אני מסכים עם התשובה של לינור לשאלה על ה"מניירות"


יש ביקורת מאד גדולה בקרב אנשים מסוימים כשהם פוגשים דמות שיוצאת דופן מהם במשהו. אם זה מראה, כישרון מסוים, חכמה או הכל ביחד.
גם אם לינור הייתה סופר נחמדה לכולם, סופר אוהבת, עוזרת ומעודדת,
לא היה יוצא לה מזה שום דבר, כי ברגע המתאים היו לועגים ומתיחסות אליה באותה צורה מחליאה.

הכי טוב זה פשוט להתרחק מסביבה כזו וזהו.
 

פלאטוס

New member
היי לינור היפה והמתוקה, ברוכה הבאה לפורום שלנו

אתחיל ואומר לך לינור שמעולם לא אהבתי והתחברתי לדייר או דיירת באח הגדול בצורה טוטאלית כפי שאהבתי והתחברתי אלייך, אל אופייך ואל נשמתך, אך יותר מכל אל טוב ואומץ ליבך. הרבה יותר מאל יופייך החיצוני הטבעי האקזוטי הנדיר. כמו כן, לא אכחיש שבתחילת העונה את לא היית הפייבוריטית שלי, ורבות מזה נעוץ בת.ז. שערכו לך שממש לא עשתה עימך חסד, וגם לגלוגם של צמד המנחים אסי וארז שכבר מזמן מכרו את נשמתם לשטן, עלייך מהרגע שבו יצאת מהלימוזינה שהסיעה אותך לבית האח הגדול בנווה אילן, תרמה לכך לא מעט. הפייבוריט מס' 1 שלי בתחילת העונה היה אלדד, שהיה בעיניי הארי השואג, אדם עם ערכים ועקרונות שלא היה מוכן לדפוק חשבון לאף אחד והיה מוכן לצאת אף נגד האח הגדול עצמו כשהוא זיהה עוול וחוסר צדק מצידו.

אולם כבר בשבוע השני שלכם בבית, גיליתי אותך והבנתי שאת לינור הדבר האמיתי. זה היה כשעמדת לצידו של אלדד ויצאת להגנתו ונלחמת כמו פנתרה ברוע, והפכת להיות הפייבוריטית מס' 2 שלי. ואחרי שאלדד איכזב אותי קשות כשהתחבר לקארין העכבישה הפתיינית שהצליחה לפתותו ולהפילו בקוריה, להפכו לטבעונאי וכמעט אף להביא להדחתו, אם לא היתה מודחת בשבוע הודחה, למרות כל הזהרותיהם של מיקי ומרטין, את לינור הפכת לפייבוריטית מס' 1 שלי בבית, ובכל יום שעבר הלכתי והתאהבתי יותר יותר באופייך, בטוב ליבך ובנשמתך. כי הוכחת שאת לא רק בחורה יפה ומתוקה, כי אם גם בחורה טובת לב, חרוצה, מתחשבת, מוכשרת, תומכת, מעודדת, מפרגנת לכולם, חכמה, אמיצה, איכותית ואצילית. ועל כן החלטתי שאני איתך באש ובמיים עד הגמר ועד הניצחון.


מאוחר יותר מאוד התעצבתי לראות את העליהום המכוער הנבזי והגזעני שהלך מאחורי גבך על לא עוול בכפך, ושבעקבותיו מאז בכל שבוע באופן קבוע היית מועמדת להדחה על לא עוול בכפך, שכן לא פגעת באף אחד מהם ולא עשית שום דבר רע לאף אחד מהם. אך לצערי, הגזענות, הקנאות ושנאת החינם של חבורת הרשע של אליאב ה
ניצחו ואף נתנו את הטון העונה הזאת, כשהם מגובים מוסתרים ומכוסים לחלוטין ע"י יורם זק המניפולטור החלאתי הגדול וצוות ההפקה המגמתית שלו.


לעומת זאת, שמחתי מאוד בכל פעם שנשארת ועוד יותר מזה שמחתי שלמרות כל העליהום המכוער נגדך והניסיון של ההפקה להכשילך, להוזילך ולהעלימך מתודעתם של צופי ערוץ 2, העפלת לגמר ואף יצאת במקום השלישי המכובד בו, שאליו הגיעו בעונות קודמות דיירים טובים ואיכותיים כמו אלין לוי וסער סקלי. ואף עשית זאת בניגד לשאר הדיירות שהגיעו איתך לגמר, לבדך בכוחות עצמך, מבלי לרכב על גבו של אף אחד מהגברים בבית. שזה בעיניי לפחות הישג הרבה יותר גדול ומשמעותי מלהגיע למקום הראשון בגמר רק בגלל שההפקה עשתה הכל נגד רצון הצופים שתגיע אליו יקירת ההפקה טל גלבוע, שהיתה הזוכה המתוכננת מראש של זק המניפולטור החלאתי הגדול וצוות ההפקה שלו עוד מתחילת העונה, אם לא בכלל לפניה...
ועל כן לינור את יכולה להיות בהחלט שמחה וגאה בהישגך זה.


ועכשיו ברשותך לינור, יש לי כמה שאלות אלייך ואודה לך מאוד אם תשיבי לי עליהן:

1. האם כבר הספקת להבין לינור אחרי שיצאת מבית האח הגדול שאליאב אוזן, ששיחק אותה בתוך הבית בפנייך ידיד שלך, היה האוייב מס' 1 שלך בבית שהיה אחראי לכל העליהום המכוער הנבזי הגזעני והמרושע נגדך מאחוריגבך, ואף העמידך להדחה בכל שבוע מאז שתמה משימת האלים שבה את ומיקי בחרתם בו והפכתם אותו לאל? והאם קלטת באיזשהו שלב כבר בתוך הבית שאליאב, למרות שכפי שחזרת ואמרת למרטין ולמיקי חברייך בבית,שיש לכם מכרים משותפים בחוץ, הוא זה שעמד מאחורי כל העליהום המרושע נגדך?

או שלא חשדת בו כלל ולכן לא העמדת אותו להדחה, עד שאנחנו הצופים העמדנו אותו ואף הדחנו אותו מהבית, וכנ"ל את אחי, על כל מה שהוא עשה לך ועל כל ההסתה, הטינופים החיקויים והלגלוגים שלו עלייך מאחורי גבך.


2. האם כבר הבנת לינור שההפקה ויורם זק בראשה היו נגדך לאורך כל העונה, רק בגלל שלא היית כלולה בחמישיית הגמר המתוכננת מראש שלהם ואיימת על הפייבוריטים שלהם לגמר? והאם את מבינה שיצאת במקום השלישי המכובד בגמר למרות ההפקה, ולא בגלל ההפקה? אלא בגלל שהצופים אהבו אותך וסימסו לך בהמוניהם?

לידיעתך לינור את היית במקום השני בכל הסקרים לאורך כל העונה, ואת יכולה לבדוק את זה בארכיונים של כל אתרי הסקרים.ועל כן הם הסתירו ולא הראו אפילו קמצוץ מהעליהום המכוער הנבזי והגזעני שהלך מאחורי גבך ע"י יקירי ההפקה לצופי ערוץ 2, שלא לדבר על כך שהעלימו אותך ברוב הפרקים ואף חלק נכבד משיחותייך, האינטרקציה שלך עם חברייך ושאר הדיירים, ואף משימותייך. כמו משימת הדיווש ששברת בה את השיא של קארין וקיבלתבעקבות זאת רק ברווזי צפצפה מזק, משימת השוקולד השובניסטית והמשפילה שזק אילץ אותך לעבור, אך לא שידר אותה מעולם לצופי ערוץ 2, למעשה משימת המונדיאל שלך היתה המשימה היחידה מבין משימות המונדיאל של כל דיירי הבית שלא שודרה בערוץ 2. או משימת הקרח בגיהנום, שאת היחידה שהצלחת בה ואף ביקשת להעביר לאלדד את הכדורים האדומים העודפים שלך בכדי שגם הוא יעבור את המשימה וכך יהיו יותר תפוחים דלוקים על העץ. ואף את הקטע המרגש שלך עם החתול מיצי שלא התקרב לאף אחד מדיירי הבית, כולל טל, מלבדך. וזה פשוט הטריף את טל שבשבוע הגמר אחרי שנודע לה על כך גערה במיצי שאיך הוא התקרב ושיחק איתך ואליה לא מתקרב, ואף הזהירה אותו מפנייך ואמרה לנופר הגרופית המרושעת והלקקית שלה שאת עוד עלולה לצלות את מיצי ולאכול אותו ושכדאי שייזהר ממך.


3. מה דעתך לינור על כך שששום דבר משבוע הגמר, כולל יום הולדתך שלא נחגג, לא שודר לצופי ערוץ 2?

כמו למשל יצירות האומנות שאתם חמשת הפיינליסטים נתבקשתם לצייר זה את זה, ואת לא רק שציירת את נופר בצורה מושלמת ועם קריצה הומוריסטית, אלא אף פיסלת פסל מדהים של עינו של האח הגדול. בעוד שבינתייםבחוץ בחצר טל ושתי הגרציות המרושעות שלה נופר ודנית, טינפו ולגלגו עלייך ועל אלדד מאחורי גבכם ללא הרף. ועוד ביום הולדתך, לאחר ששתי הגרציות המרושעות ישבו ואכלו מתבשילייך.


4. מהן תוכניותייך לעתיד לינור והאם יש לך כבר איזשהו קמפיין בדרך או הצעה קונקרטית עבורך שאת כבר יכולה לדבר עליה?

5. מדוע לא הוזמנת לינור לתוכנית ששודרה בערוץ 24 ביחד עם כל חמישיית הגמר שהוזמנה להתארח בה בשבוע שעבר? ומדוע אינך מוזמנת לתוכנית לתת שתשודר ברביעי בערב בערוץ 2 וכפי שכבר פורסם, ישתתפו בה גם חלק מדיירי האח הגדול 6?

6. האם את יכולה לספר לנו לינור מה בדיוק קרה ונאמר בבית האח הגדול במהלך צילומי התוכנית "חוזרים הביתה"?

כי כפי שראינו ושמענו כולנו, זו היתה תוכנית נורא קטועה ומבולגנת, לא תואמת לפרומואים, שנשמטו בה בעריכה הרבה דברים שנאמרו על ידך ועל ידי דיירים אחרים, ואיך הרגשת כשארז ואסי צמד המנחים שאמורים היו להיות אובייקטיביים וניטרליים יצאו נגדך והפנו אצבע מאשימה אלייך במקרה תקרית שפיכת היין עם טל? ולעומת זאת כשהתחלת לדבר על הקטע המשפיל והמבזה של טל עם התנועות הפורנוגרפיות שלה לילה קודם לליל שפיכת היין, על הרצפה בלילה באמבטיה, וטל השיבה לך שהיא לא מתביישת ולא מתנצלת עליו כלל, הם לא רק שלא יצאו להגנתך, אלא אף יצאו באמצע דברייך לחצר ביחד עם כל הדיירים, להוציא את מרטין, מיקי ובני, שהוכיחו שהם היו ונשארו חברייך האמיתיים היחידים בבית העונה. וזאת בגלל שהקטע הזה לא שודר מעולם בערוץ 2 וזק וההפקה לא רצו שתדברי עליו ושתחשפי את מה שזק ניסה להסתיר בין כל השאר מצופי ערוץ 2, בכדי להצדיק את זכייתה של טל יקירת ההפקה בגמר, בגלל ה"האנושיות" שלה, ולא בגלל הטבעונות שלה. והקטע הזה שהוסתר, כמו גם כל שבוע הגמר שבו היא טינפה ולגלגה עלייך, כולל ביום הולדתך, ועל אלדד מאחורי גבכם, כששניכם בכלל עסקתם ביצירת אומנות בתוך הבית, פשוט לא הסתדר להם עם הצגת ה"אנושיות" של טל גלבוע.
 

פלג ק

New member
מצטרפת לכל מילה למן ההתחלה ועד הסוף.חיבוק ענקי לך לינור



כל הכבוד לך!
ישר כוח!
ואני מקווה מאוד שבעולם יגלו את ליז טיילור החדשה,
את אשכרה חתולה על גג פח לוהט


(ורק שתדעי שיש לי הרבה כבוד והערכה לבוגרי ביה"ס לקציני ים בעכו!)
 

לאה133

Well-known member
כשלינור אמרה לטל, שהם ישבו וריכלו עליה ללא הפסקה, טל אמרה

לה למה את אומרת אתן, למה את משייכת אותי לאחרים. כאילו שלא ראינו כולנו שהיא ריכלה ללא הפסקה עם נופר ודנית, כאילו שהיא לא היתה המרכלת הראשית והיוזמת רכילות הראשית.

לינור יודעת הכל, היא חכמה וקלטה הכל. עובדה שבתוכנית היא האשימה אותם בכל, הם העדיפו לצאת ולא להקשיב לה.

כפי שאמרה למרטין, כלום לא יעזור, הם לא יקשיבו למה שיש לה להגיד, גם בבית וגם מחוץ לבית.

אסי וארז יצאו גם הם, חסרי נימוס לחלוטין, חסרי חינוך, היא לא הספיקה להגיד את מה שיש לה להגיד והם הרשו לכולם לצאת ואף יצאו אחריהם. גועל נפש, מקווה שלינור לא תשתף איתם פעולה רק בדברים שהיא חייבת כי היא חתומה עליהם. הם לא היו הוגנים לגמרי אליה
 

angelinthesky

New member
ואוו! פלאטוס כל הכבוד על הפירוט, כל מילה אמת

כדאי שלינור תקרא כל משפט, במידה ופיספסה חלק מהמניפולציות, שהופעלו עליה ע"י חלק מהמשתתפים ולדאבוננו הגדול על ידי ההפקה והנהלה גם יחד.

חשוב מאוד, שלינור תדע, ששום דבר לא נעלם מעיננו, הצופים האינטליגנטים שיודעים לקרא בין השורות ולנתח את המצב לאשורו.

ודרך אגב אנשים פה שואלים, מדוע לקחה לינור במשימה את ת.ז. שהיתה מותרות- אענה ואומר ללינור, כל הכבוד שביקשת את הקרנת ת.ז., מגיע לך הרבה יותר. קן הצרעות אתם התמודדת, שעה, שעה יום, יום, וללא כל אהדה ותמיכה גם מצד "האח הגדול", הגיע לך כל דבר שירומם את רוחך, כי כל מה שהאחרים ניסו תמיד לעשות, זה רק להוריד לך את המורל לאשפתות. לא אשכח כיצד צרם לכולם בעין, כשבני העלה את מצב הרוח שלך וטל צרחה במפלצתיות ובעונג לאחר שבני הודח "תחזרי להיות כבויה".

ושוב שאפו ללינור, לב גדול וצוק איתן.
 

נעם144

New member
לקחת את כל השאלות
. לינור היית דיירת נעימה תרבותית חכמה

היה תענוג להתבונן על השקט הפנימי והשלמות שלך לאור העליהום שנעשה לך.
.אני לא חושבת שהיית צריכה להתנהג כטהוניה כפי שכתבה פה מישהי.
לא מתאים לאופייך.
יצאת אלופה בחוזרים הביתה חלק ב!!את יודעת לענות בתבונה ולעניין .
מאחלת לך ולמשפחתך שנה טובה שנה שיתגשמו משאלותייך והצלחה במעשייך.
מקוה שלא תעלמי מהמסך
כי את גורמת לחיוך ענק

&nbsp
&nbsp
 
תודה תודה תודה!! מחמם את הלב

1. בנוגע לאליאב התייחסתי כבר בשאלות קודמות.
&nbsp
2+3. ברשותך אני לא מעוניינת לדבר על ההפקה
&nbsp
4. יש לי הצעה, זה כרגע במשא ומתן, בתקווה וייכנסו עוד.
&nbsp
5. אין לי תשובה לזה, לא הייתי מודעת לתכנית.
&nbsp
6. הפגישה הייתה מאוד ארוכה. קשה לספר כל מה שהיה שם. מה שכן, אמרתי את מה שאני מרגישה לכל אחד ואחד, גם אם לא שידרו את זה.
&nbsp
תודה רבה ושנה טובה

&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

פלאטוס

New member
תודה לינור על התשובות וברוכה הבאה לפורום שלנו


אני בהחלט מבין ומכבד את רצונך שלא לדבר על ההפקה, אך רק שתדעי לך שאנחנו מאוד כועים עליה ועל העורך שלה יורם זק, על מה שעשו לך ועל זה שהעלימו אותך מרוב הפרקים הערוכים, כולל משימות שלך, שיחות שלך, ואת כל העליהום הרוע והגזענות שמאחורי גבך פשוט העלימו והסתירו מהצופים בערוץ 2, כי פחדו שתזכי ותקחי ליקירת ההפקה המתוכננת מראש שלהם את הניצחון בגמר.

מאחל לך המון המון המון המון בהצלחה לינור, היית שווה כל SMS ששלחנו עבורך ואני מאוד שמח לשמוע שאת נשארת בארץ ושיש לך כבר הצעות.

שתהיה לך שנה טובה והכי מתוקה לינור אחרי כל הגיהנום שנאלצת לעבור על לא עוול בכפך שם בנווה אילן בבית האח הגדול.
 

הצודקת11

Well-known member
היי לינור,שאלה

למה ריכלת על אלדד?חשבת שהוא אסטרטג כשעזר לדנית,את לא חושבת שהוא אדם עם חמלה?למה ההסתה על אלדד באחד הערבים בזמן שידור תוכנית ישבת עם מרטין ומיקי וניסית להסית אותם נגד אלדד.באמת את חושבת שהוא בחור בלי עקרונות כמו שאמרת?גם על זה שעבר לטיבעונות היטלת ספק,אמרת כשייצא מהבית יואכל מיד המבורגר,את עדין חושבת כך?ועוד שאלה,את לא חושבת שזו הייתה טעות ליבחור ליראות את התעודת זהות שלך במשימת הגן עדן והגיהנום?אשמח אם תעני,תודה.
 

רותי167

Well-known member
בהמשך לשאלות הצודקת

כשהיית חולה וקדחת מחום בלילה טל בדקה אם את חמה והתעניינה בשלומך ואת במקום לכבד את ההתעניינות הזאת שבאמת באה ממקום איכפתי כי טל דיברה על זה ושאלה כמה פעמים איך את מרגישה ,על פי השיחות ראו שמאוד איכפת לה ,אמרת למרטין שאת לא מאמינה שאיכפת לה ומה פתאום דאגה לך.
שאלתי היא למה הטלת ספק?
לא חייבים להיות חברים בשביל שיהיה איכפת ממישהו שחי איתך 24/7 ואם היה לך ספק תדעי שזה היה אמיתי.
&nbsp
 

marillion

New member
הדרך היחידה לגלות מה היה...

אמיתי ומה היה משחק למצלמות היא להצמיד לגברת
בעלת שם של גבינות מכונת אמת...אני אישית יש לי מושג איך המכונה תגיב...
 

הצודקת11

Well-known member
שאלה נוספת

ראינו בתעודת זהות שלך שאת קונה נעליים בהמון המון כסף,בבית האח היית לבושה בבגדים מאוד יקרים,ומאידך לא פעם סיפרת שמצב משפחתך קשה ואם תזכי בכסף סך 700,000 אלף שקלים תעזרי למשפחה...השאלה שלי :את לא חושבת שאורטל גושן הייתה זקוקה לכסף מהבחינה הזו יותר מימך,ראינו שבבית אצלה הם ישנים חמישה בחדר אחד,בית קטן וצפוף עם משפחה ברוכת ילדים,(ויש לציין שאורטל המלכה לא היתבכיינה מהבחינה הזו בכלל).
 

Ann S

New member
שלום ללינור


1. האם תוכלי להסביר את המשפט "אני אישה אבל יש לי עקרונות של גבר" - שחזרת עליו פעמים רבות? למה לדעתך לנשים אין עקרונות משל עצמן?

2. האם את מתחרטת על חלק מהיחס אל טל? לאורך העונה דיברת עליה בצורה מאוד בוטה (לדוגמה על החזה שלה והאם נותח או לא, עד לרמת הפיטמה), ובמיוחד ניסית להסית נגדה אחרים (למשל כשהיא שכבה בוכה במיטה אחרי מסיבת הגמדים ועוד). אפילו כשהיא עשתה הרצאה על נושא שבליבה ובדמה ניסית "להפיל" אותה (לא הכי הצלחת). טל לאורך העונה דווקא לא השתתפה בריכולים עלייך, למעט בשבועיים האחרונים. אפילו אחרי היציאה מהבית טל בחרה לפרגן לך בראיונות, ואת די ליכלכת עליה. האם את שלמה עם זה?

3. בתוכנית "חוזרים הבייתה" (או איך שלא קוראים לתוכנית שאחרי הגמר) ראינו שבאת בטענות רק אל הנשים. ודווקא את אליאב ואחי - שהם אלו שבאמת הובילו נגדך מסע מכוער של הסתה לאורך רוב העונה לא האשמת בכלום. האם כך אכן קרה? האם אין בך כעס עליהם?

4. האם יש בך חמלה כלפי בעלי חיים? האם יש בך הבנה למה אנשים בוחרים בטבעונות? היה נראה שמבין דיירי הבית את הכי אנטי לנושא מכולם. דעי שזה הגיע לכך שחלק מתומכייך החלו לרדוף טבעונים ברשת ולקרוא לאלימות כלפי טבעונים.

לסיום אני יכולה לומר, שבשונה מדיירים אחרים אני לא באמת מרגישה שהכרנו אותך דרך התוכנית. לי זה הרגיש שהיו לך כל כך הרבה מסכות ומגננות ופאסון, עד כדי כך שהיה קשה לזהות רגעים שמרגישים באמת אותנטיים.

שיהיה לך הרבה בהצלחה במה שתבחרי בהמשך
 

Ann S

New member
בליסימו, פלאטוס קרא לי שקרנית

מה שאני לא,
אז הבאתי קישור שיראה לו. זה הכל.
לא אמרתי מה טוב או מה רע. בניגוד אליכם, אין לי את הצורך הזה לטנף ללא הפסקה.
המשפט האחרון שלך נשמע לי כמו קישקוש מוחלט (והאחרים כמו דברים שנאמרו במסגרת ריב הדדי), והיות וכבר שיקרת לגבי כמה וכמה פעמים והמצאת עלי דברים ולא הפסקת גם אחרי שתיקנתי אותך, אני לא מאמינה למילה אחת שאת כותבת.
 

סקרבול

New member
ללינור הנשמה של הבית, היפה בנשים העונה ובכל העונות


ברוכה הבאה לפורום האח הגדול לינור שפר אהובת הצופים, האור והנשמה של הבית, היפה בנשים העונה ובכל העונות, שרק יופיך הפנימי נשמתך וטוב ליבך עולים על יופיך החיצוני הטבעי המהמם, הדיירת האמיתית היחידה שהיתה העונה בבית האח הגדול, שלא באת לשחק את המשחק, כי אם לחיות אותו, לטוב ולרע. את בחורה טובה עם לב טוב ונשמה ענקית, מוכשרת, חרוצה, חכמה ונבונה, הגונה, הכי מתחשבת, ששמרת וניסית תמיד שלא לעבור על חוקי הבית וכמעט ולא עשית קנסות, תמיד עזרת ותמכת, עודדת ופירגנת לכולם, היית אלופה במשימות, גם בכל אלו שלא הראו בערוץ 2, אמיצה, נאמנה לחברייך לקבוצה, איכותית, תרבותית ואצילית, שמרת על כבודך ולא היית מוכנה להיכנס למיטה עם אף גבר בבית. היית הדיירת היחידה העונה שהגיעה לגמר אך ורק בזכותה ובכוחות עצמה, מבלי לרכב על גבו של אף אחד. ומבחינתי לינור, ואני בטוח שאיני אומר זאת אך ורק על דעתי, את היית נקודת האור והנשמה של הבית. והתגלית האמיתית של עונה 6 של האח הגדול ישראל.


בחורה שבמשך שלושה וחצי חודשים עברת עליהום מכוער ומרושע שהתחיל בהסתה נוראית נגדך של אליאב הנחש, שהיה האוייב הכי גדול שלך ושמאוחר יותר גם של אלדד בבית. עליהום שגרם לבידודך הכמעט מוחלט בבית, שזק המניפולטור לא טרח להראות לצופי ערוץ 2 אפילו שמץ ממנו ומכל הרוע של אליאב ושל חבריו המרושעים שהתרחש מאחורי גבך לינור על לא עוול בכפך. ולמרות כל זאת הצלחת לשרוד בקן הנחשים הזה שבו חיית שלושה וחצי חודשים ואף לשמור על תרבות דיבור וצלם אנוש.


לינור היית מבחינתי הדיירת הכי אמיתית העונה, כי סרבת לשחק את המשחק ולהיות אסטרטגית כמו השאר. כפי שאת עצמך אמרת, ואני מצטט: "אני מהרגע הראשון אמרתי לעצמי שאני באה לפה להיות לינור ולהגיע לסוף רק בזכות עצמי, לא בזכות תככים." כפי שאפשר לראות ולשמוע באחד ממאות הקטעים שלך שזק לא שידר בפרקים הערוכים שלו לצופי ערוץ 2 התמימים שקנו וממשיכים לקנות רק את מה שזק וההפקה שלו האכילו אותם.
בקיצור: לינור, את הדבר האמיתי שזק הסתיר במשך עונה שלמה מעיני צופי ערוץ 2, ודחף להם במקום זה את המשולש הרומנטי ההזוי והפאטתי שיצר ממוחו הקודח באמצעות אין ספור מניפולציות כמו בכל עונה. ולפחות בעיניי את האישה הכי קרובה לשלמות, רק מכיוון שאין דבר כזה אדם מושלם, פנימית וחיצונית. בחורה עם לב זהב ונפש טהורה. וכפי שכבר ציינתי, את התגלית האמיתית של עונה 6 של האח הגדול ישראל. עוד לא היתה דיירת כמוך לינור באח הגדול וגם לא תהיה עוד דיירת כמוך לעולם.


כך שהפספוס וההפסד הוא כולו אך ורק של צופי ערוץ 2 שלא צפו בשידור החי בערוץ 26 או במאקו לייב, ולכן לא באמת זכו להכירך מקרוב לינור ולהיווכח איזו נשמה טובה וטהורה את וכמה תעצומות נפשיות יש לך, ועד כמה את בחורה טובת לב, מתוקה, יפה, חרוצה, מתחשבת, מוכשרת, חכמה ואמיצה.


אני מאחל לך לינור המון בריאות והצלחה, מי ייתן שכל חלומותייך ומשאלות ליבך תתגשמנה ושנזכה לראותך עוד הרבה זמן במדינתנו בהרבה פרוייקטים על מסכינו, אם זה במשחק, שירה, אולי אפילו בהנחיית תכנית אירוח משלך בפריים טיים, יצירת אומנות ועוד... ומה שהכי חשוב שתישארי מי שאת ולא תשתני לעולם, אך תעשי זאת כאן בישראל, כי המדינה שלנו זקוקה ומשוועת לבחורות טובות אצילות ותרבותיות ואיכותיות כמוך לינור, שיכולות לשמש דוגמא ומופת לבני ולבנות הנוער שלנו ולהעלות את הרמה התרבותית של מדינתנו.


ולסיום לינור, קבלי את השיר "לינור את האור", שאותו כתבתי לך במהלך העונה.


 
למעלה