אלדד מגיע לפורום

רק תוספת קטנה

טל המשיכה להעמיד את אלדד גם אחרי שהם התחברו. אני זוכרת שהיא העמידה אותו וכשהודיעו שהוא נשאר היא חייכה אליו ונתנה לו כיף כזה כאילו שהיא שמחה שנשאר...(זו הפעם האחרונה שהיא העמידה אותו).
 
שאלה לי אלייך....

כולם מדברים שהיית צריך לזכות (גם אני חושב כך!).
אף אחד בפורומים או אנשים שאני מדבר איתם לא מבינים מה היה שם....
מה דעתך?
 

רותי167

Well-known member
שלום אלדד,אהבתי אותך ואת טל,שאלה לי אליך

הכיצד לא ראית שנצמדת לרוע ושמו מרטין ?כל מי שהתקרב אליך יתר על המידה היא ניסתה להרחיק.(קארין,טל...)
מדוע חייכת ולא יצאת נגד מרטין כשאמרה לך שהיא תגרום לטל לבכות? היא לא ניסת ה ולו במעט לגשר בינך לבין טל בנושא הטווס למרות שהרעיון הוא של מרטין! נהפוך הוא ,היא השחירה את טל ואתה רק הינהנת וביום שישי עוד אמרת היא רוצה תשומת לב...
מרטין היא זו שהיטת את הכף לטובת טל בפרט אחרי הקיצונט.
&nbsp
מרטין ריכלה עליך לא מעט עם מיקי ולינור,באחת הפעמים אף אמרה שלא תשמור איתך על קשר ודאגה לציין בקול את מעלותך הפחות טובות ואתה ראית אצלה רק טוב.
&nbsp
על כל פנים,תיקח איתך רק את הדברים הטובים מהתוכנית,זכית בזוגיות שנראית מהצד נפלא, אל תתייחס למי שמנסה להסיטך ולך רק לפי צו ליבך.
&nbsp
מאחלת לך הצלחה בדרכך החדשה.
 
ומה דעתך?

מה אתה אומר על זה שנתנו לך מתנה מיוחדת- טיסה זוגית לחו"ל, פרס למקום השני?
לא נראה לך מוזר (כי חוץ מאח הגדול 1 אף פעם לא נתנו פרסים למקומות 2-5) וכנסיון לסתימת פיות?
 

מנו 7

New member
אלדד, שלוש שאלות קצרצרות -

1. למה לעזאזל התחלת לדבר עם טל בשבוע האחרון ?.
2. האם האח הגדול ביקש/דרש ממך לדבר איתה (טל) בשבוע האחרון ?.
3. למה לא נכנסת בה כשהיא (טל) פתחה פה מלוכלך בשבוע האחרון ?.

נ.ב. - אהבתי מאוד את ההתנהלות שלך במהלך העונה. באשר לי, אתה המנצח הגדול של העונה.
בהצלחה בכל אשר תפנה.
 

isrot

New member
שאלה לאלדד!

היי אלדד, כמובן שהיית הפייבוריט גם שלי.
יש לי מס' שאלות:
עם מי מהדיירים שמרת על קשר?
האם הספקת לראות חלק מהקטעים \ הפרקים והופתעת לטובה \ לרעה ממישהו?
האם אתה עדיין טבעוני?
האם אתה שומר על קשר עם טל גלבוע?
ומה התכניות שלך לעתיד הקרוב?
 

רינה153

New member
הי אלדד אני מאחלת לך אהבה גדולה

עם קארין אך מכיוון שהבחנו שאתה מתאהב עד הסוף מבלי להסתכל שמאלה וימינה ואחר כך מתכנס במרה שחורה אז תקשיב למרטין למודת השנים כי יש לה אבחנה טובה מאוד לגבי אופיים של אנשים ולא סתם היא התנגדה לקשר שלכם.... אני מתכוונת שתהיה עם עיניים פקוחות!!! מרטין גם הזהירה את נופר בנושא אליאב ואמרה לה שמה שעשה לדנית יעשה גם לה.... וכך קרה!!! הקשר העכשווי שלהם הוא כדי לנקות את תדמיתו בפני הציבור!!!! אז אלדד אתה בחור טהור אז תשמור על עצמך!!! תשמע לעצות ואל תחשוב ביהירות שאתה יודע הכל!!!!
 

שוקי158

New member
מרטין קנאה ורוע מסמלת את האשה כל מי שיתקרב לאלדד היא קנאה

קנאה מקארין
קנאה מטל
קנאה ממיקי שהיה חבר של אלדד בהתחלה
מרטין הסתכלה על אלדד כמאהב ששיך לה בלבד
 
כמה דברים

1. ניסו להציג אותך (אפשר לראות זאת בקליפ שעשו עליך בגמר) כימני , כמייצג את גוש קטיף וכאלה. מה דעתך על זה? כי אני חושבת שלמרות שזה חלק ממך - אתה לא באת לייצג ציבור או להעביר אגאנדה. היו הרבה יותר צדדים שלך להראות ולסכם בגמר.
2. התבטאת לגבי ה"תשקורת העויינת" - האם אתה מבין עכשיו שעשו גם עליך את אותו שקר? שהיית כלי משחק מביא כספים אבל שהם לעולם לא יתנו לימני ,"קצוני" לזכות. (כמו שהתבטא מנחם בן: הם לא יכולים לתת נצחון למי שדוגל בטרנספר".)
3. אם ראינו את התכנית הזו- זה רק בגללך ובגלל מרטין. כבר כתבו לך כאן את שלל המחמאות. כמעט ולא הלכת רכיל,היית חרוץ, שנון, חכם,עוזר, סלחן, עם עמוד שדרה ועוד. צפינו הרבה במאקו. רוב הדברים לא באו לידי ביטוי בתכנית (לדוגמא : בחדר המעצבן היה ממש מצחיק.אתה היית פעיל ומשועשע ואליאב היה ממורמר ובמיטה. בפרק הראו אותו עושה כל מיני דברים בחדר. בפרק שבו קארין הודחה לא הראו את מה שדורון אמר עליה ובפניה בפינת העישון. אתה לא היית שם אבל הוא לא הפסיק להעליב אותה והיא שתקה ושתקה ובסוף אמרה לחבורה ששם איך הם נותנים לו לדבר אליה ככה? שומעים ושותקים. כולם שתקו. גם טל. רק אח,כ היא אמרה משהו בשפה רפה לדורון. את זה בכלל לא הראו בתכנית. העדיפו להביא את דנית ואנה ושטויותיהם. ככה קארין הודחה. (אבל האמת שהאוהדים שלך שמחו שקארין הודחה. כשהיית איתה לא ראו אותך בכלל על המסך. לא היתה אנטרקציה עם שאר הבית וזה היה משעמם....9.
4. פחות אהבתי את המיני-פאנטיות שגילית לעניין הטבעוני. כל אדם יאכל מה שבא לו.אין להכנס לצלחת של השני.
אבל הערכתי את היכולת שלך להתגבר על פיתויים בשריים בבית.
5. אתה חושב על להגמל מעישון?
6.לגבי טל מההתחלה חשבתי שתתחברו. יש שם איזה בסיס משותף של בטחון עצמי ועוד כל מיני דברים. יש בה גם צדדים טובים (הערכתי שהיא חיבקה את דנית הירוקה והתלכלכה יחד איתה וגם צדדים נוראים 0כמו שפיכת היין על לינור שבאמת לא עשתה לה כלום, אי נכונות להתנצל ולהודות בטעות ועוד.
7. אני מכירה כמה קהלים ואף אחד מהם לא סימס לטל. הסקרים היו לגמרי חד משמעיים. אפילו לא בספק. הפער היה עצום וגם אם לא כולם סימסו בפועל - הסטטיסטיקה הראתה על תוצאה ברורה.. אני אישית סימסתי פעם שניה בחיי (וצפיתי בכל העונות אבל סימסתי רק לאלירז ולך הפעם. לא עוד. אין לי אמון ביושר של ההפקה הזו).
בהצלחה בהמשך הדרך.
 

SHIRI9611

New member
היי אלדד :)

בטח לא תוכל לענות על השאלות כי יש פה מיליון שאלות רציתי לומר לך שאתה פשוט בן אדם מדהים ואינטילגנט ברמות . היה לי כייף לראות אותך על המסך ומהרגע הראשון שנכנסת לאח הגדול, ידעתי שאתה הפייבוריט שלי. אתה בן אדם חכם עם חוכמת חיים נבון באמת אתה מדהים ואני לא מגזימה
בין היחידים הנורמלים שהיו שם כלכך לקחתי קשה שלא זכית למרות שזה ממש שטויות.
כי אתה הזוכה הגדול מבחינת מדינת ישראל מאחלת לך המון בהצלחה עם קארין ואם לא יסתדר יש אותי חחח סתם ;)
יש לי שאלה אחת לשאול אותך -
האם חשבת שתקבל כזאת אהבה מהקהל בחוץ האם הופתעת ? תודה אם תענה ♥
 

הצודקת11

Well-known member
אלדד היקר,צפיתי בך מרגע שהיתעוררת עד רגע שהלכת

לישון,ראיתי את חמש העונות הקודמות ולא אהבתי אף אחד כמו שאהבתי אותך...צחקתי בכיתי וכעסתי איתך,כשניפגעת ניפגעתי בשבילך...ניצבט לי הלב שלא זכית כי אתה היית הכי ראוי...הבנות שלי ובן זוגי שראו רק את התוכניות הבינו למה אתה הפיבוריט שלי ובן זוגי אמר שאתה אחלה גבר (תמיד צחק ואמר שאם כבר אני מתאהבת במישהו אחר עדיף באחד כמוך)..אני מאחלת לך הרבה הרבה אושר,בהצלחה עם קארין ובכלל..תודה לך שגרמת לי עונג לעקוב אחרייך שלושה וחצי חודשים.
 

flowersa04

New member
שאלה לאלדד על יחסה של לינור לטל


אלדד שלום,

במשימת החמישייה הסודית כשלינור, התגרתה באופן אלים בטל, וקראה לה חולת נפש (אחרי שטל העיפה עליה טיפות יין), למה בחרת 'לגבות' את לינור ולסנן לעבר טל 'שהיא דפוקה בראש'? האם זאת הייתה התנהגות ראויה מבחינתך?
טל הייתה אחת החברות הכי טובות והכי נאמנות לך בבית ונטשת אותה ולדעתי גם את הערכים שלך לקראת הסוף, וחבל.
 

נטשונת1234

Well-known member


אי אפשר לקרוא לה חברת אמת ונאמנה אחרי שלא התחשבה בו במשימת "החמישייה שלי". גם אם לא הסכימה, היא ממש לא הראתה נאמנות וחברות (גם לא כשבחרה להשלים עם דיירים כאלה ואחרים שיצאו נגדה ונגד אלדד בשלל ימי הולדת באופן "מקרי" לפני הדחות)
 
שפכה עליה טיפות יין.! כוס שלמה

ומה זה ,התגרתה בה באופן אלים"?"! עד כמה שראיתי לינור רקדה. אמנם במיני-התגרות אבל לא היה כאן שום אלמנט אלים.
וברור שטל דפוקה בראש. מי שופך משקה על מישהו אחר?! בחיים לא נתקלתי בסטואציה כזו ותהיה ההתגרות אשר תהיה.
לינור היתה בעיני דיירת משעממת אבל עוררה קנאה בבית. אם בגלל יופיה ואם בגלל השארותה הלא מוסברת בתכנית.
אבל היא לא פגעה באף אחד וכן ניסתה, ללא הצלחה,למצוא את מקומה בבית.
 
למעלה