האח הגדול 5-תכנית 26 הדחה כפולה

24שעות1

New member
haya sol-ברור ולכן בשבוע שעבר האח הניע את דור

לא להדיח אותה.
ולהצביע עבור מוטי.
כי בשבוע שעבר עמדו ביזו ודורין -ולו היתה עומדת היא מולם
היתה בחוץ
 

יונתנסקי

Well-known member
הייתכן שאחינו רמז לטהוניה שהיא עוזבת היום?

אמר לה שהפעם הבאה שתוכל לראות את משפחתה זה רק אם תעזוב את בית האח.......

וכמובן שמישהו היה חייב ללכלך עליה וכתב שלטהוניה לא איכפת מהמשפחה שלה..... טוב, שיהיה......
 

לואיזה7

New member
היא אמרה שהיא ויתרה על המסר בגלל התקציב שלה..

מה זה אומר ? סיגריות וחלב זה יותר חשוב לה.
 

24שעות1

New member
לטהונייה מפריע תנועת היריקה - או או כמה שהיא

לא רק עשתה תנועות יריקה אלה , אפילו ירקה
 

haya sol

Well-known member
ממש מוזר

האח גם היה מוכן עם שמות האחיינים של טהוניה.
 

90a

New member
דורין חמודה והיא יודעת על היחס האח כלפיה

 

sense9

Member
מנהל
הבכי של דורין כ"כ אותנטי, בניגוד לזה של אבי

אפילו לבנה לא כ"כ קנתה אותי בתגובות שלה.
 

juspan

New member
התגובות של טהוניה ללבנה - שיא האמפתיה

מקישה באצבעותיה על שפתיה כשהיא מספרת לה שהוא לא יכול לדבר, לכתוב, להזיז ידיים, שום שריר לא זז בפנים, שום ריכוך מבט, משהו... אח"כ מגיבה ב"וואלה?" כשסיפרה לה על המכשירים. איזה כיף לשתף את טהוניה.
 

90a

New member
הקדמת אותי - היא בכל הקטעים לא הראתה רכות

כלפי לבנה.....או אמפתיה אמיתית, בנוסף לא הראו את הקטעים שאיתי הכניס את המילים בפניה.....
וכמובן שהכל נעשה למען הסגריות ושהיא אמרה שהיא לא רוצה מסר היא רוצה סגריות וחלב
 

לואיזה7

New member
לא הראו שבפעם הראשונה שהכניסו את לבנה

לקבל את המסר מאביה, טהוניה כעסה ואמרה : "הנה היא לוקחת את זה" והלכה בכעס מהספה ואמרה : אני אלך מפה כדי שלא יכאב לי הלב עוד פעם".
ודאת למרות שידעה קצת על מצבו של אביה של לבנה.
מראים את טהוניה "הטובה והרגישה" שמשכנעת את לבנה לקחת את המסר...
 
הי ג'אספן, הפסדתי את הפרק...

ודווקא סוף סוף היה פרק שלא רציתי להחמיץ.. שווה להשלים?
 

juspan

New member
כן, כן, בהחלט!

אולי היו פה ושם קטעים ששווה להריץ, אבל מהקטע עם יניב היה מרתק לדעתי. נכון שראית או קראת את עיקרי הדברים (כתבת לי שבעצם לא ראית את שיחת הבוררות, אבל לצערי דווקא אותה הם קיצרו, כמובן לטובת טהוניה, כי נתנו המון זמן מסך לסאגת ההסתגרות בשירותים של יניב שהיתה פשוט מעולה טלוויזיונית!)

זה לא שאני בעד יניב עכשיו, אבל אפשר להגיד שסוף סוף משהו מהבטחת ד"ר גובלין קצת מתקיים. ברור שבלי קור הרוח של הכותב הוירטואלי, אבל לפחות אחרי 3 חודשים הוא הכניס קצת אקשן מהסוג המבדר שלא לומר הביזארי.

אני חייבת להודות שלמרות שלא סימפטתי אותו רוב העונה, באמת רציתי שיישאר ושמחתי. למען האמת בשלב הזה בתכנית אני ממש לא סובלת רק את טהוניה. לכל האחרים, גם המשעממים ביותר והסתם מעפנים מה"רעים", יש פה ושם צדדים יפים או נורא אנושיים (גם אם לא פוטוגניים). בזחיחות של טהוניה הטרוריסטית אני פשוט לא מוצאת שום דבר אנושי במובן הזה.

ורציתי לכתוב את זה כבר מזמן, אבל נראה לי שאיש לא יבין אותי
אבל כל הזמן שאני רואה את טהוניה צווחת ומקללת כאילו בצחוקים, אני רואה בעיני רוחי את מרגלית צנעני
היא ממש מזכירה לי אותה אז, משהו בפנים העגולות ובפן המוחלק. יותר נכון מין פארודיה כזו על מרגול (אבל לא מהסוג של ארץ נהדרת).
 
תודה ג'אס, ראיתי שיש את הפרקים במאקו

אני אנסה להשלים מחר, באסה ששכחתי להקליט אפילו. זה באמת נדיר שאני מתבאסת שהחמצתי פרק, פעם ראשונה העונה.

אם היית שואלת אותי בהדחות קודמות אם אני רוצה שיניב יעוף הייתי אומרת לך שכן (אם כי העדפתי שביז'ו ילך לפניו) אבל הפעם גם אני שמחה על התוצאה, כלומר, על זה שיניב נשאר ואור הלכה. דידי דווקא נראתה חביבה מהמעט שראיתי, אבל זה לא שהיה לה סיכוי במילא. אם יניב היה מודח אז אחוות דוגמניות התחת הייתה מנצחת, וממש לא התחשק לי שזה יקרה. טהוניה הייתה מקבלת עוד אישרור לכך שהיא מלכת הגלקסיה הכל יכולה
אור כשלעצמה נראתה לי מעצבנת, מזוייפת, כל כך שקועה בניסיון לצאת הבחורה המגניבה עם השריטה, אני לא יודעת אם קראת מה שכתבתי לך קודם עליה באחת ההודעות הקודמות, יש מצב שהיא הלכה לאיבוד, אבל אור הזכירה לי את דנה, כלומר, את מי שאני מדמיינת שדנה הייתה, רק בגרסת שנות האלפיים. באשר ליניב, כמה שאני לא מחבבת אותו, זו הייתה מכה איומה בשבילו ללכת הביתה עכשיו, תבוסה רצינית, אז טוב שלא הודח.

אגב שנות האלפיים, איך קוראים לעשור הנוכחי? נראה לי שהתחילו לכנות עשורים רק משנות העשרים של המאה הקודמת אז אין אפילו תקדים. הטנטיז?

סורי... לא רואה את מרגול בטהוניה. היא יותר חדה וזוויתית ממנה בעיני, כשהיא מתעצבנת היא זזה כמו נחש נוירוטי עם בעיות צוואר. מרגול מזכירה לי מורה שהייתה לי פעם (ושלא סבלתי).
 

juspan

New member
חח, הייתי מחפשת לך תמונה טובה להמחשה

אבל זה לא יעזור ויעבור בסטילס, זה גם משהו בחיוך של טהוניה כשהיא צוחקת עם החברה (לא החיוך הזוהר והמלכותי שלה, אלא זה הספונטני והפחות יפה), וברור שמרגול 'מכוערת וטהוניה בחורה יפה שצעירה ממנה במאה שנה, אבל עדיין פשוט אני רואה אותה בה חצי מהזמן...

וואלה התקלת אותי עם הטנטיז
אבל רגע, גם לשנות האלפיים בעצם אין כינוי כזה, לא?

כן, ראיתי מה שכתבת על דנה, איכשהו זה פחות מתחבר לי לאור כי אור ראשית כל בחורה יפה ומושכת וכל זה (עזבי מה אני חושבת אישית על הלוק המנותח והמוקצן הזה) ודנה תמיד היתה, אני מניחה, סתם מאגניבה 'מכוערת (#2) שהיתה צריכה לעבוד קשה על אישיות שרוטה כדי להיות "נוכחת". אור, עם כמה שלא עניינה אותי בתכנית ועם כמה שעצבנה, לדעתי באמת סוחבת איתה כל מיני דברים שהשפיעו קשות על אישיותה הטורדנית .. (או שאולי אני מושפעת יותר מדי מרכילויות וצהוב מחוץ לתכנית?). היו לי את כל הסיבות לסלוד ממנה, הפקאצה שהיא כביכול, החיבור השטחי אך המידי עם טהוניה (מאוהבת, מאוהבת, מאוהבת), אבל ת'אמת? לא הרגשתי כלפיה שום רגש שלילי כזה משום מה. אבל מבחינת התכנית, לא היא לא תחסר. כל הסו קולד רומן שלה עם דור לא עניין אותי ולו לשניה משום כיוון שהוא (נהפוך הוא). אם יש רומנים שעשויים לעניין אותי בתכנית הזו, הם חייבים להיות מסוג מאוד ביזארי/קינקי/פסיכי, לא יודעת. לא משהו עם הילד המשעמם הזה בכל אופן (אולי אם היה עושה למירי טובה אז כן
).
 
באשר לדנה, אני דווקא חושבת שהיא הייתה סוג של

חתיכה בזמנה, לא יפיפיה או דוגמנית אבל בחורה שבהחלט נחשבת לאחת שנראית טוב. דנה לא נראית טוב לגילה היום בעיני אבל בכל זאת 5 לידות ושנים של מירמור עשו את שלהם וגם, אופנת אמא טליבן לא מחמיאה לאף אחת ואחרון חביב: הסטנדרטים של הנייניטיז היו יותר ידידותיים למשתמשת, נראה לי. אולי כי ניתוחים פלסטיים היו פחות נפוצים. אגב, נזכרתי פתאום שקראתי ראיונצ'יק עם דני מה שמו, ההוא שהודח ראשון, והוא אמר... רגע, תני לי לגגל את זה: "...המיטה אצל ההורים אולי נוחה ומפנקת, אך רייכנטל היה מעדיף להעביר את הלילות הקרובים דווקא במיטתה של דנה רן. כן, דנה. למרות הקרבה והפלירטוטים האין סופיים עם שלי, רייכנטל זורק פצצה ומודה שדנה הייתה הפנטזיה האמתית שלו בבית. "קמתי בבוקר ובאופן די הזוי חשבתי על דנה", הוא חושף בגילוי לב, "למרות שהיא בחורה לא פשוטה, הייתה לי איתה תחושה של חיבור שאני חושב שאם היינו כלואים שם מספיק זמן ביחד זה היה הולך לאיזשהו כיוון. אולי זה נשמע הזוי, אבל היה שם משהו". היה יכול להיות מעניין לראות אותו נאבק על ליבה של דנה מול ענת, לא? בעצם, תמחקי את זה, ראיתי מספיק שידורים חוזרים של פלורנטין.

לגבי אור, היחס שלה ליניב עיצבן אותי אבל היא הייתה יותר מידי שולית כדי שתטרוד את מנוחתי, בדרך כלל ראיתי אותה חבוקה באיזו תנוחת יוגה מסובכת עם דור, או ממלמלת שברי משפטים סתומים מלווים בצחקוקים חסרי פשר, או סתם מדגמנת שאיפת עשן ונשיפתו ליד טהוניה. כל מה שאני יודעת על העבר שלה (מאנשים) זה שהיא לא הסתדרה עם ההורים, גדלה עם הסבתא בבאר שבע, עברה לתל אביב כדי לחיות עם שותפים בעוני ומחסור ואז, טאדם! הכירה את אייל גולן ומאז הם חברים קרובים.
 
למעלה