יום 26 ב
בוקר

90a

New member
גם התשובה שלה התפלק לי ברח לי כאשר

לאון אמר לה על הנגיעות עם גבר אחר אומרת הכל עליה, ועליו. כזו תשובה באמת?! זה דוחה התנהגות כזו על מי היא מנסה לעבוד, היא שם רק כאובייקט מיני כמו שמציירים אותה בתוכנית המרכזית בערוץ 2, הקפיצות בחבל, הבקיני וכיוצ"ב זה מה שזק מעניין אותו.
 

lir2306

New member
מה דעתכם? לאון באמת קינא או שזה הצגה?

היה קטע שהוא ישב בנדנדה והסתכל רק לכיוון שלהם וראו שהוא היה עצבני, גם בשיחה שלו עם ענת הוא נשמע עצבני. כשדנה באה ורצתה להעיר אותו אז טהוניה אמרה לו פאולינה בוכה אז הוא אמר יש לה שם ממחטה ואת דור ובכל זאת אחרי 5 דקות הוא יצא החוצה. גם כשהוא יצא עם כוס תה (אחרי שדיברו) הוא בא לתת לה שתשתה אותו והיא אמרה לו תעזוב אותי ונראה לי שהוא ממש התבאס מזה. נראה גם שבלילה כששיחררו את דור ופאו מהכלוב הוא לא ישן כי כשהיא באה למיטה שלו נראה היה שהו ער לדעתי אם הוא היה ישן היא לא היתה מעירה אותו ואם הוא לא היה רוצה להתפייס אתה הוא היה עושה את עצמו לא מתעורר. נכון שהוא רוצה לדבר עם טהוניה אבל נראה לי שהוא מקנא לפאולינה ושבאמת יש לו רגשות אליה. הוא גם אמר לדנה אתמול מה היא חושבת שאני לא בנאדם, שאין לי רגשות? ואחר כך אמר לאבי מה היא חושבת שלא קשה לי עם זה קשה לי גם לי קשה.
 
ליאון בחור מאוהב רגיש קסם של בחור ועם טהוניה

סתם רוצה לטהר את האווירה. הוא לא רוצה אותה. היא רוצה אותו. אז רוצה? גם אני רוצה?
ליאון ופאו מקסימים ביחד בעיניי, הריב שלהם אתמול הרס אותי מצחוק... קצת ילדותיים אבל מקסימים. אוהבת אותם מאוד.
 

גיז1

New member
הלב על השול לאון התגלה כגבר/ילד בושה שכך

מתנהג בחור בן 29. מה אנחנו בגן? מספר לכולם את רגשותיו, לבכות לענת לאבי - מה זה?? איפוא האופי שלך. אני התביישתי בשבילו. ולא צריך להיות כזה חכם על מנת להבין את עלילות פאולינה שמשחקת עם דור ולאון. איך הם לא רואים זאת? מרגישים זאת? הבחורה המטומטמת צוחקת על שניהם. וגם הדיירים מן הצד לא תופסים את ליאון לשיחה ומסבירים לו להתרחק ממנה. לא יאומן
 

batchi

New member
הדיבורים שלהם על גילי ללא קשר למציאות.

שלי במיוחד מנסה ללבות את האש שדעכה ולקטרג על גילי תוך כדי התחנפות פתטית לביז'ו . הכל כדי להישאר. שלי היא יצור מגעיל וחסר אמינות .מקווה שתעוף מהר.
 

שרושי

New member
שמתי לב שיש הרבה מעריצים לגילי

זה נורא מפליא אותי שאשכרה יש לו פה מעריצים מה שהכי מוזר שדווקא בסביבתי אין אף אחד שאוהב אותו אפילו נגעלים ממנו..אז אני תוהה עם כל אלה שמדברים בעדו הם אנשים בתשלום שרוני מיילי שכר בשביל לקדם את הבן שלו. אם כן הוא יצטרך להוציא הון תועפות כדי שיגיע לגמר זה ממש לא יהיה מאהבת הקהל כי אין אחד שבאמת אוהב יצור כמןהו
 

שרושי

New member
אם סביבה איכותית לטעמך זה משפחת מיילי

אז אני מעדיפה להישאר בסביבה שלי. לא מעוניינת ברוע ואנשים גזענים ואלימים מילולית ופיזית בסביבתי.
 

יונתנסקי

Well-known member
ברור שמעריצי גילי הם איכותיים כמו גילי

והעץ שממנו נשר.

לא לחינם נקרא גילי מגעילי.
 
למעלה