יום 22 ב
צהריים|אוכ

eyes555

New member
מיהו ערס? ארס זה מה שיוצא ממך

ערס בערבית פירושו סרסור . היום משתמשים בערס כתחליף לצ'ח צ'ח. האמירה שלך לא נכונה.
ג'קי לא היה כזה וגם לא אלירז. האח הגדול הוא משחק ולדייר שהוא מרכז העיניינים מגיע לזכות בלי קשר ל"סגנון" ומוצא.
לגבי קותי הוא הכי קרוב לכינוי ערס אבל לא בדיוק .לפניך תקציר לדעתי שהועלתה לפני יום בפורום:
קותי בחור שגדל בשכונת שיכונים משנות החמישים בבית שמש הנמצאת בשוליים החברתיים של מדינת ישראל ,ירש בעל כורחו את תחושת הקיפוח וכן , הגיע לכמה החלטות לא טובות בחייו, נכנס לאח הגדול כדי לשנות את עתידו .
במקום להיות מקובע ולהמשיך לשנוא את כל מה שלא דומה לך אפשר להסתכל אחרת ולומר שהחברה הישראלית הצליחה להוציא עוד בחור מהשכונה שמאחורי הקללות והסאונד הלא נעים הסתתר בחור רגיש וחכם שסער,שאין לי ספק שתמכת בו אמר על קותי שהוא פספוס ענק של מערכת ההשכלה..מי רצית שיזכה ? ערן , זה שנראה ונשמע מתאים לנורמה ,המחשבה שהוא מכוון לפוליטיקה מעוררת בי חלחלה האיש שהכי חשוב היה לו אם היה יכול לקבל את האקדח שלו ליום אחד ..לטפל בו..
גם אני הערכתי את סער רק שהוא קיבל את נקודת הזינוק הראויה ויכול להסתדר עם הכלים שקיבל. ומלבד זאת הוא לא היה במרכז הבית. יש עוד לא מעט כמו קותי שאין להם סיכוי להגיע ולכן לצד של דוגמא לא טובה (קללות וכו) יש צד נוסף, חיובי, שאולי בחירתו שתרמה לו ללא ספק, תגרום לשכמותו להאמין בעצמם ולהיות בני אדם טובים יותר ומועילים בחברה. לא מציע את האח הגדול כדרך אלה בסימון מטרה , עבודה קשה וכך אפשר להגיע בדרך הטבעית והבריאה.
גם גילי קיבל ירושה מפוקפקת מאביו .תכונה שהיא אם כל הצרות, גאווה ואגו. נקווה שבעקבות הנסיון המר של אביו שנראה שבור מכל הסיפור ימצא גם הבן דרך לתיקון.

בעיקר אני מציע לכולם הסתכלו על האח הגדול כמשחק והערצה פנאטית לדייר במשחק היא לא נכונה מאחר והשמחה והבאסה שאתם חווים תלויה במקרה הנפוץ במישהו שאתם בכלל לא מכירים ולא תכירו...מה יוצא לכם מזה?...תהיו השחקנים הראשיים בחיים שלכם.
 

12westi

New member
yese,יש משהו שמפריע לי בתגובה שלך, אתה עושה

הכללה,(מעתיקה את הקטע שלך)" לגבי קותי הוא הכי קרוב לכינוי ערס אבל לא בדיוק .לפניך תקציר לדעתי שהועלתה לפני יום בפורום:
קותי בחור שגדל בשכונת שיכונים משנות החמישים בבית שמש הנמצאת בשוליים החברתיים של מדינת ישראל ,ירש בעל כורחו את תחושת הקיפוח וכן , הגיע לכמה החלטות לא טובות בחייו, נכנס לאח הגדול כדי לשנות את עתידו ." לדעתי, קותי לא ירש את תחושת הקיפוח... קותי בחר בה כי היה לו נוח. עובדה, שאחיו ואחיותיו ועוד רבים שגדלו כיום באיזורים שאינם מרכז הארץ- לא חשים את אותה תחושה. הכל עניין של בחירה, הוא ברח למקום הזה.
 

adip110

New member
ראיתם את הלשון של ראש צואהשוילי?

כמו צפע.!

ביז'ו אחד הדברים הדוחים שנראו על המסך אחרי פרידה הכט.

חוצמיזה מה פתאום הוא לובש נעליים מעור של בני מינו ?
 

Noya84

New member
גם המנצח שלי הוא דור. אם הוא ילך

ביום שלישי אני אשכרה אתבאס, אף פייבוריט שלי לא הלך כך כך מוקדם בעונה הביתה.
בני מבדר אותי ויש עוד כמה שאני מחבבת וכמה שלא, זה עדיין לא סגור לגמרי...
 

DITY100

New member
דנה מייצגת בעיניי את החרדים בחברה הישראלית

ביומיום מתעלמים מהחברה החילונית, לא יתרמו לחברה ולא מתערבבים, מתחבאים בחסות ומאחורי ה"רוחניות" הקדושה.
אבל כשיש חלוקה של *חומריות* מהקופה הציבורית - הם (היא) לעולם יהיו הראשונים במרכז העניינים, היא דואגת קודם כל רק לעצמה כי מגיע לה יותר מכולם, בחסות הרוחניות כמובן
 
למעלה