יום 17 ב
בוקר

WINTER13

New member
ללבנה הלסבית ולטאו האתיופית יש חסינות טבעית

אסור לדבר איתם, אסור להתווכח איתם, כל מה שתגיד ישמש כעילה לגזענות!!!!
כמו כן אסור לדרוך על גוקים, כי אגודת הגוקים גם איימה ...
 

christina101

New member
המשפחה והחברים של רוני

עובדים שעות נוספות.
שבו בשקט, הבנאדם עשה את הפאדיחה שלו ועכשיו שישא בתוצאות.
 

tapuzo

New member
גילי אדם חולה פרסום אלים ובהמתי כמו אביו

יאללה חודדה ג'וניור צא עם אבא
 
דיעה על לבנה ממישהו שלא רואה האח הגדול...

היום שאלתי את המוכר בחנות השכונתית אם יצא לו לראות האח הגדול.
הוא אמר שלא ראה אף תוכנית.
והוסיף ושאל אם "נו, לבנה כבר הרביצה למישהו?"
אז עניתי לו " נו, אז ראית.."
הוא השיב "ראיתי רק את הכניסה של הדיירים לבית והיא נראית
כמו מישהי שהולכת להחטיף למישהו מכות".
הבן אדם אפילו לא יודע מי זה רוני ולא שמע על המריבה שלהם.
 

meinteil1

New member
חחחח לבנה תרביץ למישהו? היא מקסימום יכולה

לצעוק וגם זה עד שצועקים עליה ומעמידים אותו במקום
 

WINTER13

New member
רק לצעוק? היא כל הזמן מאיימת על ביזו שתכניס ל

לו בקבוק בראש, (לא שזה כזה נורא,) אבל היא מאד אלימה, מאד!!!!!
 

meinteil1

New member
אתה מדבר כאילו היא יכולה לעשות את זה

היא ילד מתלהב שחוץ מלצעוק היא לא יכולה לעשות כלום היא כולה פוזה מפגרת ושקופה של לסבית שיודעת שלאף אחד לא נעים לדרוס אותה ואת הפוזה הדבילית שלה,נותנים לה בוקס אחד והיא בורחת עם דמעות כמו ילד בן 8
 
מה שמעצבן אותי אצל ביז'ו הכי הרבה זה

שהוא הוגה את האות א' כאות ע'.
''רעיתי את זה ונפלתי..''
 
אני טיפה מצדיק את רוני מיילי

בס"ד
ראיתי את הקטע שבו רוני משתמש בשפה לא נאותה. אבל יש משהו שהוא ממש נכון במה שהוא אומר , וזה על כל הסיפור של ההומואים והלסביות במדינה שלנו.
אני נגד הומואים ולסביות מסיבה אחת פשוטה של דין לא ילבש גבר שמלת אשה .
לא ילבש גבר שמלת אשה
כתוב בפרשה (שם, כב, ה):
"לֹא יִהְיֶה כְלִי גֶבֶר עַל אִשָּׁה וְלֹא יִלְבַּשׁ גֶּבֶר שִׂמְלַת אִשָּׁה כִּי תוֹעֲבַת ה' אֱלֹקֶיךָ כָּל עֹשֵׂה אֵלֶּה".

אסור לאיש ללבוש אפילו מלבוש אחד של אשה, וכן אסור לאשה ללבוש אפילו מלבוש אחד של איש. ולא רק מלבושים אסורים, אלא אפילו כל תכשיט וכל תיקון נוי ויופי המיוחד לאשה לפי מנהג המקום אסור לאיש שיתקשט ויתיפה בו. וכן כל מה שמיוחד לאיש, אסור לאשה.

תחפושת - יש מקילין בפורים ללבוש בגדי נשים לגברים ולהיפך, ואין נוהגין כן (ועיין למש"ב סי תרצ"ז ס"ק ל' שהזהירו להרחיק מזה משם כנה"ג ושל"ה, ועיין לכה"ח שם ס"ק ס').

העברת שיער בית השחי - כתוב בשו"ע (יו"ד סי' קפ"ב סעי' א'):
"המעביר שער בית השחי ובית הערוה, אפילו במספרים כעין תער, היו מכין אותו מכת מרדות. בד"א במקום שאין מעבירין אותו אלא נשים, כדי שלא יתקן עצמו תיקון נשים אבל במקום שמעבירין אותו גם האנשים, אם העביר אין מכין אותו".

ועוד כתוב בשו"ע (שם סעי' ד'):
"מי שיש לו חטטין בבית השחי ובבית הערוה ומצטער מצד השיער, מותר להעבירו".

כובע רחב שוליים - שנועד להגנה מפני השמש, מותר לאיש ללובשו, כי אין כוונת הלובש לחבוש כובע כמו של נשים אלא כוונתו להגן מחום השמש.
ויש לזכור שבשבת, הן לאיש והן לאשה, אין לחבוש כובע ששוליו רחבים טפח (8 ס"מ. ועיין לשו"ע או"ח סי' ש"א סעי' מ' ולחונים עליו).

מטריה - אסור לאיש להשתמש במטריה הניכרת בצבעה כמיוחדת לנשים, וכן להיפך. אבל אם בימות הגשמים הלכה האשה עם בעלה ברחוב, ושכחה את המטריה שלה, מותר לה להכנס מתחת למטריה של בעלה, ואין בזה משום "לא יהיה כלי גבר על אשה", וכן להיפך.

ענידת טבעת לצורך לקיחתה לתיקון - אם הטבעת של אשתו זקוקה לתיקון, מותר לו לענוד אותה על אצבעו שלא תאבד ולקחתה לצורף, כיון שענידתה היא דבר זמני.

המלקט שערה לבנה מתוך שחורות -
"אסור (לאיש) ללקט אפילו שיער אחד לבן מתוך השחורות משום לא ילבש גבר שמלת אשה" (שו"ע שם סעי' ו').

ידוע המעשה באדם אחד שהיו לו שתי נשים, אחת צעירה ואחת זקנה. צעירה מלקטת לו את השערות הלבנות, והזקנה מלקטת לו את השחורות נמצא קרח מכאן ומכאן.

צביעת שערו -
"וכן אסור לאיש לצבוע (שערות לבנות שיהיו) שחורות, אפילו שערה אחת" (שו"ע שם).

יש בחורים ששיער ראשם לבן באופן תורשתי, או מחמת שנפלה עליהם בהלה גדולה מאוד שגרמה לשערותיהם להתלבן כליל, ויש להם קשיים בשידוכין - ואלה יעשו שאלת חכם כדת מה לעשות.

עגילים - יש אנשים העונדים עגילים לאוזניהם (והגדילו לעשות אלה המניחים שורה של כמה עגילים לאורך האוזן ל"ע), ויש בזה איסור דאורייתא של "לא ילבש".

הסתכלות במראה - ועוד כתב בשו"ע (שם): "וכן אסור לאיש להסתכל במראה" (ועיין לעיל סי' קנ"ו).
ומובא בשו"ע יו"ד סי' קנ"ו סעי' ב':
"אסור לאיש להסתכל במראה משום לא ילבש גבר, אלא אם כן משום רפואה כגון שחושש בעיניו או שמספר עצמו או אם מסתפר מן העובד כוכבים בינו לבינו. וכדי לראות אדם חשוב מותר לראות במראה".

ועל זה הוסיף הרמ"א:
אם זה במקום שדרך האנשים לראות במראה מותר, עכ"ל.

כלומר, אם כוונתו כדי שלא יראה מגונה, כגון: לראות למשל אם הצווארון או העניבה במקומם, מותר להסתכל במראה. אבל אם כוונתו להתייפות כדרך הנשים - אסור.
 

lir2306

New member
מה גילי ולאון מדברים?

לאון שוכב שבוז יות רמגילי וגילי מנסה להצחיק אותו?
 
לידיעתכם טהוניה לא ממש אתיופית היא טיגרית רוא

שהיא שונה מהאתיופים במראה היא גבוהה ובריאה כמו סוס וגם בהיתנהגות האתיופים הם אנשים צנועים ונעימים אני לא פוחדת להיתפס כגיזענית ואף נבלה לא יחסום אותי בדרך
להפצת האמת מחקירה ראשונית מסתבר שהאתיופים שונאים אותה ואם רוני בחר להיכנע לדיקטטורה ולעריצות וכן בחר להתנצל אז אני לא מי שצריך להתנצל זה ההפקה שלא לוקחת אחריות ומפקירה את הדיירים להתמודד לבד עם ההשלכות של היותם בבית "האומלל במדינה" בקיצור רוני לא גזען וטהוניה לא ממש אתיופית ולבנה לא ממש אישה והמדינה
לא ממש דמוקרטית אמאלה שלא יבואו לעצוור אותי כי אמרתי את דעתי אבל כמו שההומואים רוצים שנקבל אותם כמו שהם אין לכם ברירה אני רוצה להיות אני ואף נבלה לא יגרום לי לרגשי אשם ועוד משהו שבורא עולם יציל אותנו מאדם רע במיוחד מאלה שלא רואים עליהם שהם שטן בתחפושת, פרייר שהתנצלת רוני מכתיבים לנו איך להיראות סיליקון מכתיבים לנו איך לדבר איך לחשוב העיקר שלא נהיה מי שאנחנו עלי זה לא עובד אני אוהבת את עצמי בדיוק כמו שאני תתמודדו בתיאבון ובהצלחה לכל מי שבוחר להיות אספסוף או למי
שבוחר להתבולל והכי חשוב בעניו זה להיתפס כאדם ליברלי ונאור גם במחיר שלעשות delete על הנשמה שלו כאלה יש בערימות אני צריכה לנוח לפני שיבואו לעצור אותי
 
מהאפשר לצפות ממי שהאכיל אנשים בכדורים פסיכיאט

רים מה אפשר לצפות מלסבית שאומרת לדנה הדתיה אני אפיל אותך ומנפנפת בעיוות שלה כאילו זה צלש אין לי בעיה עם ההתנהלות של ההומואים והלסביות פשוט מפחיד אותי
המעבר החד מרגשי נחיתות מוצדקים של מצבם למקום שהם מציבים אולטימטום וקובעים לנו מה לדבר ואיך לחשוב וזה תוך אלימות סמויה ומאיימת ומי שלא חושב כמוהם הוא
חשוך ופרמיטיבי אז אני רוצה להגיד לכם שאני לא חייבת לכם שום דבר גם לא התייחסות בקיצור תנו לחיות בשקט ותאכלו את הראש לחברים שלכם מהקהילה.
 
למעלה