יום 17 ב
בוקר

לפחות הבטיחו למסמסי רוני את הכסף חזרה

מעניין איך זה מתבצע ואם מישהו יבדוק את זה בכלל
אם אכן יקוזז להם מהחשבון איזה 5 ש"ח או כמה שזה עולה

אבל בעצם מי שסימס לטובת רוני גם צריך להענש
הייתי קונסת אותם במחיר SMS כפול 10..חחחחחחחחח
 

CyberP

New member
כן היא לא מזיקה. היא גם חמודה

באה ממקום טוב, אני חושב.

היא פשוט חלולה. בבוקר עמדה 5 דקות ניסתה להעביר מסר לילדים בבית וכל מה שיצא לה זה שוב ושוב "ואההה.... נורא נחמד פה... והבית יפה... וכיף לנו... ואההה..."
 

erik555

New member
היא אחלה חמודה. לא כיף לצחוק על אנשים טובים

אז אני לא יכול לרדת עליה. אולי קצת לצחוק כשאחרים עושים זאת...

היא באמת מהיותר טובים שם. כרגע היא בטופ 5 שלי.
 

juspan

New member
זה נכון, עוד לא ראיתי שום דבר נוראי ממנה

ואין לי שום דבר נגדה.
למרות שבשבוע הראשון כולם טענו כאן שהיא נחש בגלל הסיפור עם אבי (אבא) והבדיחה על האתיופים שרצה כביכול לטהוניה. כבר אז לא הסכמתי שעשתה משהו נחשי באמת, מה גם שהוא זה שרץ קודם.
 
היי ג'וספן!


טוב לראות אותך כאן...
אני בקושי רואה פה שמות מוכרים העונה (-:
מה שלומך?
 

juspan

New member
היי, איזה כיף שהגעת ומוקדם יחסית :)

גם אני עוד לא ראיתי אף אחד מהשמות המוכרים של הלילות. אולי לאט לאט יטפטפו...

יש לך סוג של פייבוריט? שנואי נפש? משהו לחלוק על מה שקורה עד כה? ספרי, ספרי
 
כן, לא אופייני לי


ראיתי שתי עונות (2.4) ובשתיהן דפקתי איחור אופנתי!

התחלתי לראות כי הבנתי שדוקטור גובלין מהפורום בקאסט, אז עיניין אותי לראות את האדם מאחורי הניק.

שנואי נפש... אפשר כמעט כולם? איזה קאסט נוראי! פעם הייתה חבורת זבל וחבורת הטובים (למרות שכמובן תמיד ניטשו בפורום מריבות מי הם הטובים..) הפעם בעיני שתי החבורות הן חבורות זבל.
הפייבוריט היחיד שלי עד כה הוא הג'וקר בני, חבר מכוכב אחר, שמדלג בעליזות בין כל ה"תחזיקו אותי, אני מ_______" (הכנס שם של שכונה עממית) ובונה מבדלי סיגריות, שאריות סבון וופלות משלשום פצצת אטום.
יניב בסך הכל בסדר, אבל בקושי יצא לי לראות אותו. בעיקר אני זוכרת אותו מחדר האח ובשיחה קצרה עם ביז'ו על חתולים, לא ממש יצא לי לראות אותו באינטרקציה עם אנשים, וזה הרי מה שחשוב.

מה איתך? יש לך פייבוריט הפעם?
 

juspan

New member
נו, את רואה למה אני שמחה שהגעת

לא רק שתשעשעי בטוח בחכמתך, גם ידעתי שלא תאכזבי!

אז פשוט מילה במילה מה שאמרת, כולל בני (שבדיוק כתבתי עליו בפורום ההוא, שאם חייבים אז היצור, מאמצת את הכינוי היותר חביב שלך - חבר מכוכב אחר
)

יניב מאכזב אותי קשות עם חוסר עמוד השדרה לפחות בכל הנוגע לתקרית עם ענת (מניחה שלא יצא לך לראות את הזוועה), ואיך שהוא מחליק את זה.
 
כנ"ל!

איזה כייף שאנחנו מסוכרנות העונה... בעצם, גם בעונה הקודמת ראינו את הרוב בצורה דומה.

מה קרה ליניב עם ענת? ראיתי את המשדרים העיקריים וקצת את השידור הישיר, אבל מיניב בקושי ראיתי משהו, בדרך כלל הוא סתם חצה את הפריים מפה לשם. הבנתי שהוא התחבר עם ביז'ו אבל שבתכלס הוא לא שייך לשום מחנה (וטוב שכך).

ענת לא מוצאת חן בעיני בכל מקרה, מהמעט שראיתי אותה היא תמיד טינפה על מישהו, בדרך כלל בחברת טהוניה, עוד פה גדול, כשלבנה בוהה בנקודה אקראית בחלל ומחכה שמישהו יעצבן אותה.

כל הקטע עם המחנות משונה, כי זה לא שהמחנות כל כך שונים בתמהיל האנושי. בדרך כלל נוצרים מחנות כשיש איזשהי מחלוקת (כמו בעונה 2) וכל אחד בוחר צד בסכסוך. גם בעונה 4 היה סכסוך (קותי וערן) אבל הוא לא פילג את הבית לשניים והיה ניסיון של צבי ליצור מחנה על בסיס עממי-עדתי אבל זה לא ממש החזיק מעמד.
כנראה שהעונה יש אנשים שכמו צבי הם מחנאים בטיבעם, או כחלק מהתנהלות אסטרטגית, ומבחינתם העיקר ליצור מחנה אד הוק, גם אין ממש סיבה חוץ מזה שצריך שיהיו אנחנו והם.
 

juspan

New member
חח, קלעת עם התיאור של לבנה

מה שקרה, בערך, זה שבשבוע הראשון, דווקא כשיניב עוד היה חסר ביטחון לחלוטין (למשל שפת הגוף שניכר שכ"כ השתנתה מאז שחבר לביז'ו או סתם הזמן שעבר) יצא לו להגיד כמה דברים קצת אמיצים לאנשים בפנים ולא רק להקשיב לשיחות של אחרים ולשתוק בסיטואציות מסוג כזה שלא כוללות שיעורי מדע פופולרי או דת.

בקיצור, היו לו איזה חילופי דברים עם דני, חברה הטוב ביותר של ענת (משהו שלא ממש ראיתי לגמרי), ואיזה לילה על הספסל הוא אמר לענת, בתגובה למשהו שאמרה על אנשים אסטרטגיים שם (כרגיל כל שיחות המחנאות שלה, דיברה אז על ליאון ודור שנדבקים לגילי בגלל אסטרטגיה), שהיא זו האסטרטגית והנחרצת, או משהו דומה, מיד תיקן את עצמו שהיא זו שמייחסת לאנשים בנחרצות כל מיני אסטרטגיות שאין שם.

ואוהו, מרגע זה ענת איבדה עשתונות, לא הקשיבה לו או קיבלה את תיקונו, התחרפנה לגמרי והתחילה לירות הכי לגופו של אדם ולא על תוכן דבריו.

היא בעיקר ירדה עליו ויזואלית (העיניים הקריפיות המפחידות, "צמצם, צמצם"), אל תפוצץ את החצ'קון הענק עלי, לא אני יצרתי את החצ'קון (ניסתה לרמז שהוא יצור "אומלל" או "אוטיסט" או משהו דומה, אמרה לו "הגעת לכאן על תקן ה..." הדבר היחיד שלא ציינה במפורש כשהיא ממשיכה לירות ולעלוב בו). אמרה לו שיש בו רוע, שהוא חושב שהוא כמו הילד מהמלך הוא עירום אבל בד"כ זה שמתנהג ככה הוא העירום בעצמו (או קשקוש דומה). דרשה ממנו לשתוק (פחח, הבנאדם שתק 99% מהסצינה הזו חוץ מהקטע שהעז להגיד לה "אני אוהב להסתובב עירום"
), וכל זה נמשך דקות ארוכות כשהיא לא נרגעת ופותחת עוד ועוד מחרצובות לשונה באוטוסטרדה שהיה ממש קשה לעקוב, כי עלבון רדף עלבון.

כל אותו הזמן יושבת על הספסל טהוניה, ביז'ו היה נוכח גם, דנה נכנסה באמצע, והבנות (כולל דנה שאני לא סובלת מאז עוד יותר) צחקקו בכל הקטעים שהיא המשיכה לחקות את העיניים שלו ה"מפחידות" "זה לא נעים, צמצם", כמו חבורת ילדות מגעילות בנות 12 (ענת לא צחקה, היא היתה לגמרי בחרפנה עם לחץ דם בשמיים). הוא כמובן יושב לידן, שותק לגמרי (אני הרגשתי שהוא ממש רוצה לבכות), שומע את כל הצחקוקים, בולע רוק ומרחיב את עיניו עוד יותר. זה היה פשוט אחד המחזות המכוערים שהיו באח, בחיי, ומדהים איך ההפקה התעלמה מזה לחלוטין, אותו מנסים לצייר כאיש החתולים המשונה (הכי חד מימדי שיש), ואותה כרגישה, העמוקה היתומה, גוזלית כמעט.
 
וואי, איזה גועל!!!


מסכן יניב!


תודה על ההסבר המפורט!

בכללי, אני חושבת שלאנשים חסרי ביטחון קל יותר להיות אמיצים דווקא כשלא מכירים כל כך את הנפשות הפועלות, כי אחר כך, כשמשתלבים קמעה, יותר קשה לאבד את זה, את המקום בחברה.

אבל איזה נמוך זה לרדת ככה על הצורה החיצונית שלו, ואת יודעת מה, באיזשהו מקום זה יותר מגעיל אותי לקרוא שדנה וטהוניה וביז'ו ישבו ליד ולא אמרו דבר, יותר משאני מתעבת ביריונות של יחיד אני מתעבת ביריונות של קבוצה ולעמוד מנגד ועוד לצחקק בהנאה זו גם סוג של ביריונות. בעכס!

על דנה לא הייתה לי דעה עד כה, הקטעים שלה אצל האח היו מבדרים (אם כי ההבדל בין הפרסונה שלה אצל האח ואיך שהיא מתנהגת ברגיל גרם לי קצת לחשוד שזו הצגה, כמו הקטעים של קותי בעונה הקודמת, אם כי היא יותר משעשעת מקותי). באופן אישי היא נראית לי אדם שקשה לחיות איתו, עם כל הדרישות שלה, אבל רובם אנשים לא קלים. זה פחות מפריע לי כצופה, יותר מפריע לי קטעים כמו שסיפרת לי עליהם.

כרגע אין לי ממש דעה על אבי, דורין, מירי ושלי. אף אחד מהם לא מעצבן אותי, אף אחד מהם לא חביב עלי במיוחד, לשלי יש יתרון על השאר כי היא עושה רושם של בחורה יותר אינטליגנטית.
 

juspan

New member
בדיוק מה שהרגשתי באותן דקות

וכתבתי אז בפורום, שמה שזעזע אותי באמת היתה ההתנהגות הלועגת של דנה וטהוניה, הצחקוקים המרושעים בפניו וכו'. ענת, עם כל תככנותה והעליבות שהיא הגיעה אליה בגידופים, לפחות רבה איתו איזו ריב, חשבה שהתקיף אותה, שביקר אותה, שאולי לא מסמפט אותה, ופשוט היתה עסוקה בלאבד עשתונות ולירות צרורות. אבל הן? מה להן ולזה? מה עשה להן הבחור הזה שהן ככה צוחקות עליו בפניו כאילו הוא לא בנאדם, במקום לנסות להעביר נושא או רחמנא לצלן להרגיע אותה ולהגיד לה מה שהן מצפות שהיו עושים במקרה והן היו נושא ללעג של מישהו.

אבל זו לא הסיבה שאני לא מתה על דנה, יש בה משהו מאגניב כזה בכוח שלא מבדר אותי, שמביך אותי קצת (בעיקר זה בולט כמובן בחדר האח, אבל גם סתם ככה כל הפוזה הקשוחית קולית הזו שלה, שלא מגיעה עם איזה משהו באמת מדליק בעיניי או חינני, נניח כל היציאות ה"מבדרות" לבני כשהיא נתקלת בו: "איתך אני לא מדברת!").

ולגבי יניב, מסכימה וגם כתבתי שכנראה יותר קשה לו עכשיו כשהגיע לאיזו מקובלות חברתית מסוימת (בן חסותו של ביז'ו וכו') להפסיד את זה, לנטור לענת למשל, אולי מעדיף להדחיק ולהחליק, כי יש משהו נעים בתחושה הזו.

ומסכימה עם הסיפא שלך, כלומר אלו אותם אנשים שגם לי אין כלום נגדם, ואכן שלי היא נעימה כזו כביכול ואינטליגנטית ואני יכולה להקשיב לשיחות שלה בסבבה, אבל אולי לא נורא טלוויזיונית, לפחות לעת עתה לא מספקת איזה משהו מעבר.

בכלל, נראה לי שמהעונה הזו לא יצמחו שיחות מדהימות, ואני מחכה למעשים, לאירועים שיגרמו לי לסמפט/להעריך שם מישהו.
 
אולי מהחדשים תבוא הישועה?

אם כי במחשבה שניה, איזה אדם נורמלי ירצה להצטרף לעונה כזו?
 

lotaria

Well-known member
בוקר.הקטע עם השלייקס של אבי היה מצחיק. ד

דורין מתיימרת להלביש חתנים אבל שלייקס היא לא יודעת לשים. היא משאירה אותם תלויים בחוץ.עלק סטייל. נו באמת דורין:)
 
הכותרת במאקו:אתם קבעתם: טהוניה ניצלה מההדחה

צר לי לומר שאני לא מאמינה למשפט הזה.
ואתם יודעים מה?
אם זה כן נכון, אז הקביעה "שלנו" (גם אם יאיימו עליי אני לא אצביע לבחורה הזאת)אז זה לא בגלל ש"אנחנו" הצבענו כי "אנחנו" אוהבים אותה, אלא כי דאגו לערוך את הפרקים בצורה כזו שהיא יצאה קורבנית. יורם זק לא טרח לחשוף את טהוניה כשב-90% מהזמן מנבלת את הפה שלה.
זה לא נקרא ריאליטי.
נכון, צריך לערוך את הפרקים, אבל במידה ומחליטים להראות סיטואציה בבית, ראוי היה להביא אותה במלואה ולא לחתוך רק צד אחד.

ואני תוהה.
אם ההצבעה מפוקחת ע"י רו"ח ועו"ד, והתכנית זוכה לרייטינג כ"כ גבוה ואם אלפי אנשים הצביעו וקבעו (כמו שדואגים לכתוב לאסי וארז בטלפרומטר כל פעם מחדש), אז מה הבעיה שלהם לחשוף את מס' ההצבעות?
אולי כי זה יחשוף שמס' ההצבעות לא כזה גבוה כמו שמנסים ליצור את הרושם?
אולי כי ההצבעות לא באמת קובעות?

מתי מישהו כבר ירים את הכפפה ויגרום לדברים להיות שקופים?
 

24שעות1

New member
עיניים כחול לבן - ממתי ההצבעות קובעות

יורם ז'ק וההפקה קובעים
 

ghmain

New member
פיקוח רק בפרק האחרון

לפי התקנון להפקה מותר לעשות הכל, אז אפילו עם "פיקוח",
איין מה לדווח, כי ההפקה לא חורגת ממה שמותר לה...
 
למעלה